Keresés

Részletes keresés

M41 2328 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 583
De ez nyáron lehetne 1.5 órénként személy...
Előzmény: M41 2305 (582)
M41 2305 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 582
Decembertől ha megvalósulnak a tervek akkor ütemes menetrend lesz a 29-esen. Kétóránkénti személy és 3 óránkénti gyorssal.
Előzmény: M41 2328 (581)
M41 2328 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 581
Persze.... El is hiszem... Maj nyáron számolgatok.... Meg ahozképest már megkésik a +10 a gyorsok... MÁV-START-nak üzenem kicsit kéne sűríteni a járatokat!
Előzmény: M41 2305 (580)
M41 2305 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 580

Ez egy részlet a MÁV sajtóanyagából, amit csütörtökön tartottak Siófokon:

 

" A vonatba besorozott kocsik számának határt szab az érintett állomások peronhosszainak mérete, illetve a vontató mozdonyok teljesítménye is. Ezeket is figyelembe véve a Balaton déli partján maximum 12, illetve az északi parton maximum 10 kocsis szerelvényekkel tudjuk a vonatokat közlekedtetni az utas-védelmi szempontok és a menetrend szerinti közlekedés betartása érdekében."

 

Az egész doksi egyébként az alábbi linkeken megtalálható, ebből dolgoztak az újságírók is:

 

http://vg.hu/lapokkepek/fileok/0/256_balaton_1.doc

 

http://vg.hu/lapokkepek/fileok/0/257_balaton_2.doc

Előzmény: M41 2328 (577)
M41 2305 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 579
Valszeg BZ.
Előzmény: Törölt nick (578)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.07 0 0 578
Van valakinek infója,hogy a nyári menetrendben a 9712 milyen szerelvényből lesz kiállítva?Köszi!
M41 2328 Creative Commons License 2008.06.06 0 0 577
Nos itt vannak a 10-11 kocsis vonatok! Mondjuk így sem elég.... Tömve voltak ma is! És csörgősök voltak... M41 2143 +30-al jött, a 9705is megkéste a +10-et... És már jól felhúzatják a vonatokat a peron végéig... Ja és a Tihany IC Halberstadtis!
M41 2328 Creative Commons License 2008.06.06 0 0 576
Ép ezért nem engedi a MÁV vonalra :-) Egy ideig engedte, de szét lettek szaggatva az ülések....
Előzmény: alállomás (572)
M41 2305 Creative Commons License 2008.06.06 0 0 575
Ráhagytak bőven a menetidőre.
Előzmény: alállomás (573)
alállomás Creative Commons License 2008.06.06 0 0 574
Széles vállaimat nem igazán tudom hova tenni, az 1. osztálynak mondott fülkésre hajazó rész rosszabb, mint a másod. A nagy, semmerre nem lehajtható asztal egy köpedelem...
Nem lenne rossz vonat, ha
- lenne benne hőlégbefúvó (hasonló, mint ami az usgyikon is van, mert ha bekapcsolják rajta, egész jó interfrigo szokott lenni némelyik pusztametró)
- minden ablak nyitható lenne
- kisebb karfa lenne benne.

Mert elég praktikus vonat lehetne
- elég jó az 4es, illetve a kétszemélyes helyek aránya
- van kerékpáros rész
- max 1/4 rész a bagós
Előzmény: m62-165 (553)
alállomás Creative Commons License 2008.06.06 0 0 573
Mellesleg ez a bp-balaton-bécs Ic nem fogja meggyilkolni a menetrendet? Mert elég vadregényes tájakon fog ahhoz közlekedni, hogy pontos legyen...
Előzmény: M41 2305 (552)
alállomás Creative Commons License 2008.06.06 0 0 572
Egy kárpitos By szvsz nagyonis üdvös lenne. Egyébként azt meg lehet kérdezni, hogy ilyen fejlesztéseket, ami nem is kerülne sokba, direkt nem csinálnak? Pl a gysevnél sincs bőrülés, a Bh kocsijaik is mind kárpitosak.
Előzmény: M41 2328 (570)
Nohabf Creative Commons License 2008.06.06 0 0 571
Nekem éppen jól jönne mivel Kökin le tudok szállni róla.
Előzmény: m62-165 (566)
M41 2328 Creative Commons License 2008.06.06 0 0 570
By és Halbi vita

By: KIsebb lépcső
Ha sokáig süti a nap felforrósodik a bőrülés
Jól fordul benne a levegő,
Jó rugózása van... :-)
És nem nyikorog amikor megáll...

Halbi: Magas lépcső...
Nem mozog benne a levegő, tehát élve megsülsz...
Ha megáll nyikorok. (De legalább tudod, hogy megállt)

A magas lépcső miatt én is a By-ont vállasztom, főleg úgy hogy a Balatonon elég kevés helyen van magas peron... És az a gond, hogy a késést is ez okozza, mert 3-4 perc amíg felszállnak az utasok a nap/heti cumóval a vonatra...
M41 2328 Creative Commons License 2008.06.06 0 0 569
Akkor jól emlékszem mert tavaly volt olyan terv, hogy a GYSEV behoz egy vonatot Sv.-ig... Akkor ebben a vonatban hozza a kocsijait.
Előzmény: M41 2305 (564)
M41 2328 Creative Commons License 2008.06.06 0 0 568
Bagolyvonat :-) Szóló Bézé....
Előzmény: dieseles (554)
nidsz Creative Commons License 2008.06.05 0 0 567
valójában ez itt OFF, de kihagytad hogy 23:19-kor is indul, a 3:00-és az már a pesti
Előzmény: M41 2305 (555)
m62-165 Creative Commons License 2008.06.05 0 0 566
Tökéletes lesz! Igaz, egy órával később érek haza kb., de legalább már tudom fényképezni a 9706-ost is! :-)
Előzmény: nidsz (565)
nidsz Creative Commons License 2008.06.05 0 0 565

na félretéve kicsit a halbi kontra By vitát:

 

az északi part nyári menetrendje nem különbözik jelentősen a tavalyitól, csupán egyetlen dolog ami érdekes lehet:

 

a 16906 számon futó Tapolca-Nyíregyháza gyors és a 9703-as számú vonat helyet cserél, vagyis a nyíregyi 14:30-kor indul Tapolcáról, a 9703-as pedig 15:22-kor

M41 2305 Creative Commons License 2008.06.05 0 0 564
Viszont a hírek szerint ugyebár a GYSEV is ad kocsikat a bécsi gyorshoz, tehát lesz itt sárga-zöld halbi is.:-))) Amiről szintén le tudsz majd esni. :-)))
M471312 Creative Commons License 2008.06.05 0 0 563

Ami még a Halbik ellen szól az a lépcsők elég magasan vannak és sikkal nehezebb fel és leszállni a Halbirol mint a By vagy a Bhv-rol!

Sajnos én már estem le Halbirol és félig összetörtem magam.

Előzmény: MBen (549)
HG. Creative Commons License 2008.06.05 0 0 562
Eddig 100% By,
úh. nem kérdés a kérdés :-)))
Előzmény: M41 2305 (561)
M41 2305 Creative Commons License 2008.06.05 0 0 561

Látva a vitát a halbi kontra By-ról, indítottam egy új szavazást a honlapomon.:-))))

 

www.balatonivasut.mlap.hu

Előzmény: HG. (560)
HG. Creative Commons License 2008.06.05 0 0 560
Mi a baj a Halberstadti kocsikkal?[/]

Nekem speciel leginkább az, ami az IC-knél: a párhuzamos ülések.
Gyűlölöm.

A vonat (lassan egyetlen) előnye a buszhoz, hogy van az embernek tere: nincs az orra előtt senki más, fel tud állni, ki tud menni, stb.
Szükség is van erre a 3 órás menetidőknél...
Előzmény: MBen (549)
m62-165 Creative Commons License 2008.06.05 0 0 559
Én nem ragadok a bőrhöz! :P
A büdös meg belefér, engem annyira nem zavar, mert miután hazaértem úgyis leszedem magamról. :-) A hely sztem meg még mindig jobb mint a halbinál!
Előzmény: V43 1346 (556)
M41 2305 Creative Commons License 2008.06.05 0 0 558
:-))) Igen jelenleg okosabb vagyok mint az Elvira.
Előzmény: dieseles (557)
dieseles Creative Commons License 2008.06.05 0 0 557
Ja,akkor elvira még nem tud mindent.Köszi
Előzmény: M41 2305 (555)
V43 1346 Creative Commons License 2008.06.05 0 0 556
"-nem sülsz ropogósra, mire a célállomásra érsz..."

Nem, végülis csak ahhoz a szaros bőrhöz ragadsz, büdös leszel és ott is rendkívül szorosan vannak a helyek. Köszönöm, maradok a halbinál!
Előzmény: m62-165 (553)
M41 2305 Creative Commons License 2008.06.05 0 0 555
De lesz 8:40-es fonyódi gyors. 18702. számon és C jelzést kapott, vagyis csak hétvégén közlekedik. Bagolyvonat pedig Fonyódról indul Székesfehérvárra 2:05-kor és 3:00-kor.
Előzmény: dieseles (554)
dieseles Creative Commons License 2008.06.05 0 0 554
A bagolyvonatok lesznek,vagy megszűnnek?Továbbá hétvégén elvira szerint nem lesz a Déliből tavaly 8.40-kor induló fonyódi sebes sem.
Előzmény: M41 2305 (552)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!