Sziasztok. Gyári lámpáról érdekelnének a vélemények,sima izzó van most a kocsiba kicseréltem xenon hatásúra de nem birta túl sokáig kb pár hét,ugy h vissza raktam a sima izzót de ez meg ló szar rádaásúl a legmagasabb ponton se visz túl messzire sztem. Most osram xenarc night breaker unlimiteden gondolkozok vagy vagy night breaker cool bluen,de sokat olvasok ledekrol bar abba nincs tapasztalatom ha valaki tud valami igen jó megoldást tapasztalatok érdekelnek.
Köszönöm, nagyon megnyugtattál. Laikus vagyok igy tényleg beparáztam, hogy árokba megyek. Lehántjuk a külső rozsdaboglyát aztán élvezzük az autót, mint eddig. :-)
Nincs együtt!Én is csak a hátsó kipufogót cseréltem,a középsőt majd ha kilyukad :).Ha a hátsó és a közép csöve ha összerohad-bizony flexelni kell (arra vigyázni hogy a középső csövébe bele ne vágj ott tömíteni kell ha rámegy a hátsó,előtte nem árt a roszdától át csiszolni kicsit,meg ugye a tömítő paszta ) ,aknából férsz hozzá legjobban.A hátsónak van 2 tartógumija azt is érdemes cserélni, meg a csőhöz 58as bilincs is kell (nálam már le volt rohadva),meg kipufogó tömítő paszta se árt oda ahol majd összedugod a 2 csövet.De csak akkor cseréld ha lyukas is,mert a külselye az tud hámlani,csúnya is(úgy se látszik) de nem feltétlenül ereszt.A hátsó tartót ha jól emlékszem 17es kulcsal lehet levenni (cső,vagy krova)Amúgy van itt nem rég is pár kép a kipufogóról
Ezek szerint jó ízléssel (+sok lével) megáldott emberek laknak felénk. Az már régen feltűnt, hogy Egerben a legmagasabb az egységnyi emberre eső Delták száma Európában. :)
Mint írtam feljebb is kerülhetne (meg kicsit jobbra :) ) ha a betett alátéteket kivenném ,akkor még jobb lenne szerintem ,csak a dob teteje pár millire lenne a kasznitól,meg még az egészet el lehetne kicsit jobbra tolni,de akkor ahol a bilincs fogja a középső dob csövéhez,az kerülne közel a tank hővédő lemezéhez.Ha a hegesztő az aknától nem 15km-re lett volna tovább lehetett volna próbálgatni--de sokkal jobb már így mint a gyári.Amúgy a leszedéssel volna gond legtöbb nálad is szerintem :) aztán egy vágás az "Y" elágazás előtt,az nem baj ha rövidebb lenne a cső (bár ugye nálam a dob új) annyival hátrább is kerülhet.Ha minden egy helyen van gyorsan megy ez---ha lent egészben a dob :)
Csak megerősíteni tudom. Nincs hozzá hézagoló szerszám minden garázsban, de amikor körbejártam a témát akkor volt olyan szaki aki persze jött a minek azzal, bontóban pedig más fajta váltót akartak rátukmálni... Ez szakszervizes móka. Kuplungon el lehet gondolkozni egyúttal; ha már lent van a váltó lehet érdemes azt is cserélni... Akkor 100-150e -ig nem kell hozzányúlni...
Csere eredmény:A festék valamiféle "kandalló festék" még jobban is tetszik mint ha ezüstre fújtam volna, legalább nem világít alóla :) .A dob nem mehet feljebb,nincs hely---A véget se lehetett feljebb(ez a régi dobról került át), mert akkor befelé lejtene (persze több melóval lehet),kicsit beljebb is került mert ekkorát sokerült levágni :) ---A leghátsó gumitartó fémrésze alá kellett vagy 10mm pótlás ,mert túl közel került volna a dob a kasznihoz,meg a mögötte lévő gumi se tartott volna semmit.Amúgy nagyjából szimmetrikus :) a hangja is alapjáraton hasonló mint a gyári kb.
Nem lehet kihézagolni a csapágyakat speciális szerviz szett nélkül. Ilyen volt a FAM-nak is ez járt szervizről szervizre. Én is vártam rá néhány hetet. Ma már lehet, hogy befektetett néhány kisebb cég a nagy haszon reményében:D
Ezt annyiban egészíteném ki, hogy fénysebesség kft. Ők csinálták jó eséllyel a te váltódat is, mivel a Fiaték oda küldik a márkaszervizből a váltókat, tehát ki lehet kerülni a márkaszervizt ilyen módon.