Azt kétlem mert ezek akkoriban csak a hatvaniban mostanság meg a hatvani mellett csak a szolnoki oldalban van. Én szerintem csak nem volt rendes szerelvény arra és Hatvanból szedték.
Ma újabb fülest kaptam a bécsi vonatokkal kapcsolatban. Valószínűleg a Balaton IC-t és az északi parton közlekedő vonatot is az ÖBB állítja ki. De a gyorsot szinte biztos.
Az iparvágányt már elbontották. Az elkerülőn haladva jobbra láthatóak a kupacba hányt betonaljak. A fák között egy darabon még követhető. Érdekesség, hogy Balatonfűzfő bejárati jelzője megmaradt és világít - igaz, alatta legfeljebb kutyát sétáltató tinilányok fordulnak elő, vasúti jármű (hacsak nem tud a gyepen járni) nem.
Nem inkább az Akarattya-csajág közötti vasúti híd lenne az?
(tegnap este végimentem az új úton, ha majd megismerik, nagy forgalmat le vesz a régi 71-ről. Most még 10-ből 9 autós a régi úton ment, én is meglepődtem, hogy már átadták, mondjuk ezt is jókora késéssel)
Szerintem egyébként nagy IC kocsi hiány miatt, biztosan nem ezekből lesz a szerelvény kiállítva. Esélyesebb az ÖBB, vagy ha már MÁV akkor halbi. A szombathelyi is ilyenekből áll.
Jah. Így már értem. De nem hiszem, hogy ezzel agyonvágnának egy új be sem járatott vonatot. Majd talán később ha bejön a számításuk és utas is lesz. Akkor jöhet a fejrovatban az R betű.:-)))