Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gyanta ati Creative Commons License 2017.03.30 0 0 162597

Eszembe jutott, anno kétévente kellett dobot cserélni a szoci autókon. Sőt, kispókra feltettem nyáron, tavasszal már kifújt.

Előzmény: gyanta ati (162596)
gyanta ati Creative Commons License 2017.03.30 0 0 162596

10 év, 350 ekm, az eredeti gyári van fenn, de előbb fog szétesni az autó, mintsem ez megadja magát.

Előzmény: cartmenn2 (162595)
cartmenn2 Creative Commons License 2017.03.30 0 0 162595

Mostmár én is megnézem legközelebbre hogy 267e után egyáltalán a dobom volt e lyukas :) Már úgy is mindegy,szétvágva--lehet hogy mikor ősszel megbolygattam csak a csőcsatlakozásnál fújt ki ami ugye nem jött szét :) Mert a dobon csak úgy hirtelen nem volt füstös rész---de legalább most már jobban áll mint a gyári

Előzmény: gyanta ati (162592)
cartmenn2 Creative Commons License 2017.03.30 0 0 162594

Most ugye dobot cseréltem hátul,de kb 1.5 éve én is ledobtam a hátsó gumitartót mert a gumi sok helyen át volt repedve,most maradt az-------de igen a másiknak semmi baja nem volt (az nem is fekete gumi volt hanem piros-narancsos árnyalatú,gondolom a gyári) csak én még összel mikor elősször próbáltam levenni a hátsó dobot,mérgemben szétfeszítettem :) de ha be van fújva valamiféle csúszós anyaggal(nem olaj vagy zsír)   könnyen lenyomható a helyéről.

Előzmény: Bravósgábor (162587)
cartmenn2 Creative Commons License 2017.03.30 0 0 162593
Előzmény: simon53 (162585)
gyanta ati Creative Commons License 2017.03.30 0 0 162592

Olvass vissza! A külső réteg gyorsan megadja magát, de maga a dob rozsdamentes acélból készül. Ahogy mondják: Örök élet+1 nap.

Előzmény: simon53 (162585)
vinjo Creative Commons License 2017.03.30 0 0 162591

Én pont a napokban cseréltem a MegaLight ultra izzókat, kb.5 évet bírtak. A Lumenet-nél most költözési akció van....

Most a+120%-os verzió került bele, nagyon szépen világít. 

Előzmény: Milo88 (162589)
gambl-R Creative Commons License 2017.03.30 0 0 162590

Ennyi! :)

Ezen már (majdnem) mindegyikünk túl van.

Előzmény: simon53 (162588)
Milo88 Creative Commons License 2017.03.30 0 0 162589

Sziasztok. Gyári lámpáról érdekelnének a vélemények,sima izzó van most a kocsiba kicseréltem xenon hatásúra de nem birta túl sokáig kb pár hét,ugy h vissza raktam a sima izzót de ez meg ló szar rádaásúl a legmagasabb ponton se visz túl messzire sztem. Most osram xenarc night breaker unlimiteden gondolkozok vagy vagy night breaker cool bluen,de sokat olvasok ledekrol bar abba nincs tapasztalatom ha valaki tud valami igen jó megoldást tapasztalatok érdekelnek.

simon53 Creative Commons License 2017.03.30 0 0 162588

Köszönöm, nagyon megnyugtattál. Laikus vagyok igy tényleg beparáztam, hogy árokba megyek. Lehántjuk a külső rozsdaboglyát aztán élvezzük az autót, mint eddig. :-)

 

Előzmény: Varshi (162586)
Bravósgábor Creative Commons License 2017.03.30 0 0 162587

üdv ! a jobb oldali képen levőt talán nem muszáj cserélni .... a másik leghátsó adja meg inkább magát nem ?

Előzmény: cartmenn2 (162584)
Varshi Creative Commons License 2017.03.30 0 0 162586

Az a külső réteg lesz, a belső szerintem ép, mint mindenki másnál. Le kell "hántani" azt a rozsdaboglyát, szerintem utána évekig jó lesz még.

 

 

> Azt mondja a gumit is kihasíthatja és akkor irány az árok.

 

LOL :)))

Előzmény: simon53 (162585)
simon53 Creative Commons License 2017.03.30 0 0 162585

A hangjából itélve nem lyukas még, de a gumis gumicserénél le volt döbbenve, mert az egész dob szét van repedve, rozsdafoszlányokból áll az egész.

Azt mondja a gumit is kihasíthatja és akkor irány az árok.

Csak éppen most meg az a gond, hogy se égen se földön nincs kipufogódob. Talán eredeti van 70-80 ezer körül. Annyit meg nem gondoltam költeni rá.

Tud esetleg valaki segíteni?

 

Előzmény: cartmenn2 (162584)
cartmenn2 Creative Commons License 2017.03.30 0 0 162584

Nincs együtt!Én is csak a hátsó kipufogót cseréltem,a középsőt majd ha kilyukad :).Ha a hátsó és a közép csöve ha  összerohad-bizony flexelni kell (arra vigyázni hogy a középső csövébe bele ne vágj ott tömíteni kell ha rámegy a hátsó,előtte nem árt  a roszdától át csiszolni kicsit,meg ugye a tömítő paszta ) ,aknából férsz hozzá legjobban.A hátsónak van 2 tartógumija azt is érdemes cserélni, meg a csőhöz 58as bilincs is kell (nálam már le volt rohadva),meg kipufogó tömítő paszta se árt oda ahol majd összedugod a 2 csövet.De csak akkor cseréld ha lyukas is,mert a külselye az tud hámlani,csúnya is(úgy se látszik) de nem feltétlenül ereszt.A hátsó tartót ha jól emlékszem 17es kulcsal lehet levenni (cső,vagy krova)Amúgy van itt nem rég is pár kép a kipufogóról

Előzmény: simon53 (162583)
simon53 Creative Commons License 2017.03.30 0 0 162583

Egy kis segítséget kérek. Fiat Bravo T-jet benzin 1368cm3 88KW 2008-ról van szó.

Szétrozsdásodott a hátsó kipufogódob. Nem tudjátok ez együtt van a középső dobbal és igy célszerű venni?

Vagy ha csak a hátsó dobot veszem, flexelni kell meg heggeszteni a cserénél?

 

gyanta ati Creative Commons License 2017.03.29 0 0 162582

Bocs, pontatlanul fogalmaztam!

Előzmény: -carcass- (162581)
-carcass- Creative Commons License 2017.03.29 0 0 162581

 jó ízléssel (+sok lével) megáldott emberek is

 

És így már OK.

De kretén is van annyi, hogy a felét gondolkodás nélkül ki lehetne lőni az űrbe. :-)

A suzukisokat egytől-egyig.

A bmw tulajoknak csak a felét - amelyik tudja használni az irányjelzőt, az maradhat. ;-D

Ez a passatosokra is igaz.

Előzmény: gyanta ati (162580)
gyanta ati Creative Commons License 2017.03.29 0 0 162580

Ezek szerint jó ízléssel (+sok lével) megáldott emberek laknak felénk. Az már régen feltűnt, hogy Egerben a legmagasabb az egységnyi emberre eső Delták száma Európában. :)

Előzmény: -carcass- (162579)
-carcass- Creative Commons License 2017.03.29 0 0 162579

Én is láttam a múlt héten a Cifrakapu út - Vallon utca kereszteződésénél.:-)

Előzmény: gyanta ati (162577)
zgi521 Creative Commons License 2017.03.29 0 0 162578

pedig az volt a mondás, ahogy az "O" így a "Q" is ki fog maradni a rendszámok sorozatából. (a kamerarendszer felismerési problémák miatt)

Előzmény: gyanta ati (162573)
gyanta ati Creative Commons License 2017.03.28 0 0 162577

Maranello-vörösben... Hát, majdnem becsokiztam Eger közterületén!

Előzmény: gambl-R (162574)
cartmenn2 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 162576

Mint írtam feljebb is kerülhetne (meg kicsit jobbra :) ) ha a betett alátéteket kivenném ,akkor még jobb lenne szerintem ,csak a dob teteje pár millire lenne a kasznitól,meg még az egészet el lehetne kicsit jobbra tolni,de akkor ahol a bilincs fogja a középső dob csövéhez,az kerülne közel a tank hővédő lemezéhez.Ha a hegesztő az aknától nem 15km-re lett volna tovább lehetett volna próbálgatni--de sokkal jobb már így mint a gyári.Amúgy a leszedéssel volna gond legtöbb nálad is szerintem :) aztán egy vágás az "Y" elágazás előtt,az nem baj ha rövidebb lenne a cső (bár ugye nálam a dob új) annyival hátrább is kerülhet.Ha minden egy helyen van gyorsan megy ez---ha lent egészben a dob :)

Előzmény: seewer (162575)
seewer Creative Commons License 2017.03.28 0 0 162575

Ma kiálltam a garázsból. Rögtön szemet szúrt a két cső állása...

Ebből valóban kihoztad a maximumot, ha ráérsz jöhetsz megigazítani nekem a gyárit is:D

Előzmény: cartmenn2 (162568)
gambl-R Creative Commons License 2017.03.28 0 0 162574

A leggorombább Julis?  :-)

Előzmény: gyanta ati (162573)
gyanta ati Creative Commons License 2017.03.28 0 0 162573

Mit láttam ma? Szívesen lennék a QVS-510 rendszám gazdája... Találjátok ki, mi lehet?

vinjo Creative Commons License 2017.03.28 0 0 162572

Ez jó lett.

Amikor nálam cserélve lett a hátsó dob, kapott kis cink bevonatot, majd matt fekete hóálló festéket.

Előzmény: cartmenn2 (162568)
zgi521 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 162571

szép lett! grat :)

Előzmény: cartmenn2 (162568)
TomiRio Creative Commons License 2017.03.28 0 0 162570

Érdekelne még pár ember kuplung tapasztalata akinek Diesel Bravoja van, hogy normális-e a pár cm-es holtjáték?

realist_ Creative Commons License 2017.03.28 0 0 162569

Csak megerősíteni tudom. Nincs hozzá hézagoló  szerszám minden garázsban, de amikor körbejártam a témát akkor volt olyan szaki aki persze jött a minek azzal, bontóban pedig más fajta váltót akartak rátukmálni... Ez szakszervizes móka.  Kuplungon el lehet gondolkozni egyúttal; ha már lent van a váltó lehet érdemes azt is cserélni... Akkor 100-150e -ig nem kell hozzányúlni...

Előzmény: seewer (162567)
cartmenn2 Creative Commons License 2017.03.27 0 0 162568

Csere eredmény:A festék valamiféle "kandalló festék" még jobban is tetszik mint ha ezüstre fújtam volna, legalább nem világít alóla :) .A dob nem mehet feljebb,nincs hely---A véget se lehetett feljebb(ez a régi dobról került át), mert akkor befelé lejtene (persze több melóval lehet),kicsit beljebb is került mert ekkorát sokerült levágni :) ---A leghátsó gumitartó fémrésze alá kellett vagy 10mm pótlás ,mert túl közel került volna a dob a kasznihoz,meg a mögötte lévő gumi se tartott volna semmit.Amúgy nagyjából szimmetrikus :) a hangja is alapjáraton hasonló mint a gyári kb.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!