Nem minden marka es tipus csinal szintezest ! Ha nagyon erdekelne azt mondanam teszek bele kamuszintezot ,de egyszerubb muszaki elott atcserelni halogen izzora!
Az hogy projis nem szamit a lampa halogenra van szam szerint es az is van benne vizsgan nagy kaland!
Köszönöm! Hát ára az van. Én valami olcsóbb megoldásra gondoltam így első körben. Leültem és utánaszánoltam, hogy mennyibe fájna egy ilyen átalakítás, hát lehet, hogy nem ér annyit. :) Morimotót azért szeretném inkább, mert jobb a fénye a hozzászólások alapján, a gyári lámpa majdnem 250k HUF, a DEPO-s kb. 30k HUF, de tapasztalatok alapján kb. 1-2 évig bírja a műanyag projektorja, utána bemattul és xenonnal sem látnak semmit a skodás márkatársaim.
Gyújtásnál állít az analóg egyszer és utána már nem? Erősen gondolkodom én is a morimoto+xenon+fényszóró mosó dolgon, ehhez kell még ugye a magasságállítás is, csak nem tudom, hogy az I. Octiban milyen van/volt. Gondolom az analóg fajta, csak a működési elv számomra nem tiszta.
Xenonnál az automata magasság állítás minden bekapcsolásnál minimum függőlegesen mozog egyet és pozicionál. A Morimotod is tudja ezt? Nehogy a vizsgán szemfülesek legyenek!
Nem jelenteném ki, hogy azon a területen elmarad a várakozástól. Sajnos nem tudom mire számítottam, még azt sem mondhatom, hogy nem néztem utána. A HIR2-es izzónak és a HB4-esnek nem ugyanott van a fókuszpontja, ez okozhatta a nem egyenletes eloszlást. Azért írtam, ha valaki foglalat helyes ledet vesz(H7-H7), ahol a "kici kínai" valószínű oda helyezi a ledet a "száron" ahova kell, akkor szerintem működőképes a dolog.
Kb. ilyenek a tapasztalataim nekem is a Kadett lámpájával. Nem hiába a Kadett egy tökéletesre tervezett járgány. :D Skodából visszaülve nagyon tetszik a fénye, ahogyan terít stb. Pedig nekem nincs is benne NBU, SVS2-vel nyomulok.
Akkor viszonylag magas a fényerő, nagy a bevilágított terület felület is, de a csúcspontban, ahová a legtöbb fénynek kellene jutnia, mégis elmarad a várakozástól? Hát igen, végülis erre lehetett számítani a LED nagy felülete miatt. :-/
Egy összehasonlító alacsony záridős képet azért megnéztem volna, az vsz kimutatná a fentieket.
Hát, elállt az eső...Sajnos a végeredmény, hogy megyek le és teszem vissza a gyári Philips-et. Nem az erejével van gondom, az megvan, a színével is meg tudnék barátkozni, hanem a fókuszponttal. Nagyon szép, erős fénye van a lednek, a kocsi előtt 20 méterig. Amíg esett azt hittem, hogy azért "veszik el" a távolabbi fényerő, de nem. Magyarul, projektoros lámpában, a gyári foglalattal működhet a dolog, ha valakit nem zavar a 6000K-s kékes szín.
Így igaz. De bármi miatt lehet ez, pl. van egy Peugeot Boxer, amiben H7 a tompított, ahoz képest is erős a Kadett fénye. Persze nem terít úgy. Lehet a Suzukiban nem kap annyi áramot az izzó, vagy a foncsor öregszik már.
Vagy amihez tudom hasonlítani még, Dacia Logan vagy Citroen Xsara Picasso, ezek is H4-esek és átülve a Kadettbe sokkal erősebbnek látszik. Valamennyit biztos csal az NBU színe is, de pl. esőben is simán látok vele, a Lianával meg vakon megyek, annak semmi fénye nincs vizes úton.
Értem, de azt hittem, hogy az Octavia lámpája FF. Úgy tudom, hogy az FF még a H4 esetében is telibe világítja. Vagy tévedek? A Kadetten tényleg csak a foncsor felső fele világít, ez látszik is. Nagyon meglepett az ekkora különbség. Ha jól sejtem, akkor a Skodám fénye max akkor lehet még egy fokkal jobb ha NBU-t rakok bele, vagy valami 80w izzót. És az a szomorú, hogy még akkor is rosszabb lesz mint a H7. :(
Nem csak maga a H7-es izzó a jobb, hanem a lámpa. A H4-es izzóval szerelt lámpa csak a foncsor felső felét világítja meg, onnan jut a fény az útra. Bár az izzószál mögött van egy takarólemez, ami valamennyire visszaveri a fényt, de az nem ugyanaz, mint a H7-es izzójú lámpatest, ahol az izzószál bevilágítja az egész foncsort. És a fénytechnikában is él a " bigger is better" elv, tehát nagyobb foncsor felület, több fény, jobb hatásfok :)
Az Altea (Leon, Toledo) szép nagy, H7-es lámpái meglepően jól világítanak (kiszerelt utólagos xenon után is láttam vele), azzal szemben nem szégyen kevesebbet tudni. Az inkább a fontos, hogy a tiéd számodra mit nyújt, inkább ne hasonlítgasd.
Tőlem múltkor apu kérdezte, hogy a Kadettben milyen izzók vannak nekem, mert ő alig lát a Liana fényszóróival. Az izzó majdnem ugyan az (NPB van neki, nekem meg NBU). Egymás mellett állva is látszik a különbség.