Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Draganovic Creative Commons License 2014.12.10 0 0 14940

Kiveszem az teszek bele halogent !

 

Nem minden marka es tipus csinal szintezest ! Ha nagyon erdekelne azt mondanam teszek bele kamuszintezot ,de egyszerubb muszaki elott atcserelni halogen izzora!

Az hogy projis nem szamit a lampa halogenra van szam szerint es az is van benne vizsgan nagy kaland!

Előzmény: lautnermark (14928)
Julian86 Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14939

Köszönöm! Hát ára az van. Én valami olcsóbb megoldásra gondoltam így első körben.
Leültem és utánaszánoltam, hogy mennyibe fájna egy ilyen átalakítás, hát lehet, hogy nem ér annyit. :)
Morimotót azért szeretném inkább, mert jobb a fénye a hozzászólások alapján, a gyári lámpa majdnem 250k HUF, a DEPO-s kb. 30k HUF, de tapasztalatok alapján kb. 1-2 évig bírja a műanyag projektorja, utána bemattul és xenonnal sem látnak semmit a skodás márkatársaim.

Előzmény: ekowob (14936)
ekowob Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14938

"Vicces hogy szabadtükrös xenon mellé rakja, aminek láthatóan tökmindegy, ígyis-úgyis vakít, és egy paca a vetítési képe. "

 

 

Abban az országban mindegy.

Előzmény: Nick_X14XE (14935)
Nick_X14XE Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14937

Nekem a BMW-n csak akkor bólint, ha indításkor már fel van kapcsolva a lámpa (vagy rögtön utána kapcsolom).

Ha valamivel később kapcsolom fel a lámpát, akkor már nem billent.

(Persze lehet hogy még kikapcsolva is billent, csak azt ugye belülről nem látom.) :)

A Vectrán is így volt.

Előzmény: Wicked Belzebub (14929)
ekowob Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14936

A fenti dolgok tartoznak a készletbe, 117 000 86 000Ft körül van az ára.

Cikkszáma: 8XX 010 315-001

Előzmény: Julian86 (14934)
Nick_X14XE Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14935

https://www.youtube.com/watch?v=hyAxnRKT5FQ

Találtam vmi videót róla, ez lenne az?

Vicces hogy szabadtükrös xenon mellé rakja, aminek láthatóan tökmindegy, ígyis-úgyis vakít, és egy paca a vetítési képe.

 

Előzmény: ekowob (14933)
Julian86 Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14934

Ára? Esetleg link?

Előzmény: ekowob (14933)
ekowob Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14933

Amúgy ha nagyon egyszerü állitást akarsz, akkor ott a Hella ultrahangos szenzora.

"e"-jeles, elfogadott, és egy óra alatt beépíthetö.

Előzmény: ekowob (14932)
ekowob Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14932

Azok úgy müködnek, mint a kézi tekerö a müszerfalon. Ha nem piszkálod, nem csinál semmit.

Egyébként arra az autóra meg lehet csinálni a gyári renszert is nem sok pénzért.

Kell a két tengelyszenzor,

a két állítómotor, és a kábelköteg csatlakozókkal.

 

De én akkor már a gyári lámpatestekkel oldanám meg. Nem tudom mit nyersz vele ha moromotót raksz bele..

 

 

Előzmény: Julian86 (14931)
Julian86 Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14931

Gyújtásnál állít az analóg egyszer és utána már nem?
Erősen gondolkodom én is a morimoto+xenon+fényszóró mosó dolgon, ehhez kell még ugye a magasságállítás is, csak nem tudom, hogy az I. Octiban milyen van/volt.
Gondolom az analóg fajta, csak a működési elv számomra nem tiszta.

Előzmény: ekowob (14930)
ekowob Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14930

Csak a külön vezérlővel ellátott rendszerek bólogatnak. Az analóg magasságállítással ellátottak nem.

Nincs is ilyen követelmény.

Előzmény: lautnermark (14928)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14929

Nekem az Accordban nem...

Előzmény: lautnermark (14928)
lautnermark Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14928

Xenonnál az automata magasság állítás minden bekapcsolásnál minimum függőlegesen mozog egyet és pozicionál. A Morimotod is tudja ezt? Nehogy a vizsgán szemfülesek legyenek!

Előzmény: Draganovic (14893)
Nick_X14XE Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14927

Ok, azt hittem belevaló foglalatos.

Előzmény: "Scorcher" (14926)
"Scorcher" Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14926

Nem jelenteném ki, hogy azon a területen elmarad a várakozástól. Sajnos nem tudom mire számítottam, még azt sem mondhatom, hogy nem néztem utána. A HIR2-es izzónak és a HB4-esnek nem ugyanott van a fókuszpontja, ez okozhatta a nem egyenletes eloszlást. Azért írtam, ha valaki foglalat helyes ledet vesz(H7-H7), ahol a "kici kínai" valószínű oda helyezi a ledet a "száron" ahova kell, akkor szerintem működőképes a dolog.

Előzmény: Nick_X14XE (14924)
Julian86 Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14925

Kb. ilyenek a tapasztalataim nekem is a Kadett lámpájával. Nem hiába a Kadett egy tökéletesre tervezett járgány. :D
Skodából visszaülve nagyon tetszik a fénye, ahogyan terít stb. Pedig nekem nincs is benne NBU, SVS2-vel nyomulok.

Előzmény: andrasrx8 (14922)
Nick_X14XE Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14924

Akkor viszonylag magas a fényerő, nagy a bevilágított terület felület is, de a csúcspontban, ahová a legtöbb fénynek kellene jutnia, mégis elmarad a várakozástól? Hát igen, végülis erre lehetett számítani a LED nagy felülete miatt. :-/

Egy összehasonlító alacsony záridős képet azért megnéztem volna, az vsz kimutatná a fentieket.

 

Előzmény: "Scorcher" (14923)
"Scorcher" Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14923

Hát, elállt az eső...Sajnos a végeredmény, hogy megyek le és teszem vissza a gyári Philips-et. Nem az erejével van gondom, az megvan, a színével is meg tudnék barátkozni, hanem a fókuszponttal. Nagyon szép, erős fénye van a lednek, a kocsi előtt 20 méterig. Amíg esett azt hittem, hogy azért "veszik el" a távolabbi fényerő, de nem. Magyarul, projektoros lámpában, a gyári foglalattal működhet a dolog, ha valakit nem zavar a 6000K-s kékes szín.

andrasrx8 Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14922

Így igaz. De bármi miatt lehet ez, pl. van egy Peugeot Boxer, amiben H7 a tompított, ahoz képest is erős a Kadett fénye. Persze nem terít úgy. Lehet a Suzukiban nem kap annyi áramot az izzó, vagy a foncsor öregszik már.

 

Vagy amihez tudom hasonlítani még, Dacia Logan vagy Citroen Xsara Picasso, ezek is H4-esek és átülve a Kadettbe sokkal erősebbnek látszik. Valamennyit biztos csal az NBU színe is, de pl. esőben is simán látok vele, a Lianával meg vakon megyek, annak semmi fénye nincs vizes úton.

Előzmény: -peter (14915)
Trotter66 Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14921

UV szűrős keményviasz. 

Előzmény: ekowob (14903)
ekowob Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14920

Meg.

Nagyon köszi!  :-)

Előzmény: Wicked Belzebub (14909)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14919

Amennyiben kiszeded a bura belsejéből a takarólemezt, úgy onnantól kezdve telibe világítja. De erre nem sok esélyed van :)))

A H4 már csak ilyen :)

Tökmindegy milyen lámpatestben van, csak a felső felét világítja meg a rohadék :)

Előzmény: Julian86 (14914)
Julian86 Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14918

Most vettem 3 hónapja. Minden egyes paramétere tetszik, elégedett vagyok, kivéve az esti vezetéssel és lámpákkal.

Előzmény: -peter (14916)
Draganovic Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14917

Sziasztok  DHL nem tudjatok hanyszor szallit ha az illeto nincsen otthon?

 

Kulfoldon vagyok igy mast kertem meg hogy vegye at es allitolag rogzitettek is a telefonszam valtozast ,de valahogy nem szeretnek elotte telefonalni!

-peter Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14916

Kocsit kell cserélni :)

Előzmény: Julian86 (14914)
-peter Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14915

Liana és Kadett - mindkettőben H4 van, jól gondolom?

Előzmény: andrasrx8 (14911)
Julian86 Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14914

Értem, de azt hittem, hogy az Octavia lámpája FF. Úgy tudom, hogy az FF még a H4 esetében is telibe világítja. Vagy tévedek? A Kadetten tényleg csak a foncsor felső fele világít, ez látszik is. Nagyon meglepett az ekkora különbség. Ha jól sejtem, akkor a Skodám fénye max akkor lehet még egy fokkal jobb ha NBU-t rakok bele, vagy valami 80w izzót. És az a szomorú, hogy még akkor is rosszabb lesz mint a H7. :(

Előzmény: Wicked Belzebub (14913)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14913

Nem csak maga a H7-es izzó a jobb, hanem a lámpa. A H4-es izzóval szerelt lámpa csak a foncsor felső felét világítja meg, onnan jut a fény az útra. Bár az izzószál mögött van egy takarólemez, ami valamennyire visszaveri a fényt, de az nem ugyanaz, mint a H7-es izzójú lámpatest, ahol az izzószál bevilágítja az egész foncsort. És a fénytechnikában is él a " bigger is better" elv, tehát nagyobb foncsor felület, több fény, jobb hatásfok :)

Előzmény: Julian86 (14910)
Varshi Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14912

Az Altea (Leon, Toledo) szép nagy, H7-es lámpái meglepően jól világítanak (kiszerelt utólagos xenon után is láttam vele), azzal szemben nem szégyen kevesebbet tudni. Az inkább a fontos, hogy a tiéd számodra mit nyújt, inkább ne hasonlítgasd.

Előzmény: Julian86 (14905)
andrasrx8 Creative Commons License 2014.12.09 0 0 14911

Tőlem múltkor apu kérdezte, hogy a Kadettben milyen izzók vannak nekem, mert ő alig lát a Liana fényszóróival. Az izzó majdnem ugyan az (NPB van neki, nekem meg NBU). Egymás mellett állva is látszik a különbség. 

Előzmény: Julian86 (14905)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!