Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.05.08 0 0 337236

Hihetetlen, hogy nem hallottad....vagy túl hangos a zene a kocsiban? :-))

(Ezt az egész ügyeskedést én 1 "generátosra" bíztam, neki tuti van mindene, és pik-pak megcsinálja.)

Előzmény: W210_320CDI (337201)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.05.08 0 0 337235

Bocs, de kicsit értetlen vagy! A diag árát akarod megspórolni?:-))

Előzmény: Kis Hal (337223)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.05.08 0 0 337234

Ezzel kezdtem én is, de hiába.....Legalább jó a nagynyomású!:-)

Előzmény: Gubal (337230)
Zsolesz2101 Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337233

Üdv!

Meg kellene mérni, hogy most hány mm-re van a talajtól a sárvédőív közepe, és onnan lehetne eldönteni, hogy mi a teendő.

Ha emeled az autót akkor lengéscsillapítót is kell cserélni, mert az Avantgarde-hoz való túl rövid lesz. Kelleni fog Classic/Elegance-hoz való.

Előzmény: Debreceni_György (337185)
csabais Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337232

:-)

 

Előzmény: Gubal (337231)
Gubal Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337231

 " hűtőt kivenni "  Ez csak rád vonatkozik, mert van akinek nem kell ennyire megbontani, nincs mese az autószerelés is egy külön szakma , nem összekeverendő a hobbi javítgatással.

Előzmény: W210_320CDI (337201)
Gubal Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337230

Én amondó vagyok mielőtt égetnétek, meg tördelnétek, egy komoly diagnosztikával megállapítani a pontos hibát, mert így ez csak találgatás, ami nem lesz olcsó. 

Előzmény: Kis Hal (337229)
Kis Hal Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337229

Köszi urak!

Holnap próbàlkozunk! Pontosabban a szerelő mert èn kölcsönkocsival dolgozom!

Előzmény: Törölt nick (337228)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337228

Bocs.Már párszor megviccelt a HSZ.Talán elolvassa.

Előzmény: fetitaco (337227)
fetitaco Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337227

Nem az enyém, Hal úré a gép.

Előzmény: Törölt nick (337226)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337226

A nyomásszabályzó mikroszűrője van eltömődve,valószínűleg.Nem eredeti gázolajszűrőt használsz.Ki kell égetni,vagy letőrni a mikroszűrőt.

Előzmény: fetitaco (337225)
fetitaco Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337225

Elég valószínű!

Előzmény: Kis Hal (337223)
majdnemviking Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337224

Nem. Úgy döntött, hogy szeptemberig vár és gyűjt. 

Előzmény: autodata (337222)
Kis Hal Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337223

Sziasztok! A nagynyomasúnak semmi baja! Most jött le a próbapadról... A pumpàig mejön az anyag, de a rail csőböl màr nem! Van a csövön 2 èrzèkelő vagy szelep (az egyik talàn zàró) talàn ott a baj?

Előzmény: fetitaco (337220)
autodata Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337222

Megnéztétek?

Előzmény: majdnemviking (336654)
autodata Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337221

Belülről nekem sem hallatszott, csak amikor a garázsajtót zártam be, akkor tűnt fel a szokatlan zaj.

Előzmény: W210_320CDI (337219)
fetitaco Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337220

De hova tűnt Daemon Hill???

Előzmény: Kis Hal (337210)
W210_320CDI Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337219

Az egyik csavar a belső, ami közel van a turbóhoz, ahhoz csak így lehetett hozzáférni...

biztos volt vmi kis hangja, de belülről nem lehetett hallani, amikor már igen, na akkor már késő volt :)

Előzmény: autodata (337215)
autodata Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337216

szennyeződésről = szennyeződéstől

Előzmény: autodata (337215)
autodata Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337215

Nekem nem kellett a hűtőt kivenni (mondjuk 5 hengeres, nem 6), csak egy pár csövet.

 

Eddig, hogyhogy nem hallatszott? Nekem csak a nagy csapágy porvédője volt sérült, de elég hangos volt a bekerült szennyeződésről.

Előzmény: W210_320CDI (337201)
kékled Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337214

ugyen ez, csak én egy A170cdi, ben, és nulláson..megérkezett rém egy 6-os kabrinyo béjemwé...aztán kiszeretett vóna oktatni, mikor kell a belső sávban autózni....:)

 

Előzmény: Sprinter CDI (337200)
vilagosbarna Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337213

Az enyémben bajonett záras volt, könnyedén elteker, majd simán felflé lehúz.  (facelift w202 manuál váltós)

Előzmény: KJensen (337179)
vilagosbarna Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337212

Az a csókosok purgatóriuma, ekkora bűn után Neked füvet kellene nyírnod..................szájjal : O )

Előzmény: Sprinter CDI (337207)
Kis Hal Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337210

Gyógyszernagykereskedő!

 

Előzmény: Sprinter CDI (337207)
majdnemviking Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337208

O

Előzmény: Sprinter CDI (337207)
Kis Hal Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337206

Olyasmi....

Előzmény: Sprinter CDI (337205)
Tomcsiee Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337204

Ha koporsóförém van akkor, arra közvetlenül jönnek a szaruk, arra az ellenléc, arra a lécezés, aztán a cserép :)

Előzmény: kékled (337189)
W210_320CDI Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337201

Sziasztok!

 

Na lent van a generátor, de mondhatáttok volna, hogy ez ilyen szivacs levenni, hűtőt kivenni, csöveket lebombázni, stb. :)

Ja és célszerszám kell a szabadonfutó le és felrakásához. :)

Úgy néz ki a belső csapágyak is megszorultak...

Üdv.

Sprinter CDI Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337198

4-5 centi rengeteg (már ha gyári Avantgarde magasságon van most). Az a rugó, amelyik 4-5 centit emel rajta az beton kemény lesz (gyári rugóról beszélek).

Előzmény: Debreceni_György (337185)
Debreceni_György Creative Commons License 2014.05.07 0 0 337197

Érdekes lehet a dolog, a baráti összeget, és a várható időpontot kellene tisztázni. az e-mailem nyilvános. köszönettel

 

Előzmény: thosy (337194)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!