Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

István77 Creative Commons License 2010.04.09 0 0 10051
Én már ma reggel szétszedtem,kipucoltam.És az nem lehet hogy a riaztó miat nem tudom nyitni és ki van van cserélve az a zár?Neked van benne riasztó?
Előzmény: Epeter01 (10050)
Epeter01 Creative Commons License 2010.04.09 0 0 10050

Berohadt a zár!

Ugyanígy jártam most télen. Sokáig nem használtam, persze a hólé meg a felvert sós trutyi azért beleszivárgott, majd egyszercsak nem ment bele a kulcs, végül beleerőltettem, de elfordítani így sem tudom, így marad a belülről nyitós megoldás.

Próbálj belefújni csavarlazítót és hagyd pihenni egy pár napig, (esetleg ismételd meg többször) de semmiképp ne erőltesd, mert tönkremegy a zárbetét és esélyed sem lesz, hogy újra működjön (Én így jártam)

Láttam, hogy lehet kapni betétet, de elég nehézkes szétszerelni, ráadásul onnan kezdve kétkulcsos lesz.

Előzmény: István77 (10049)
István77 Creative Commons License 2010.04.09 0 0 10049
Sziasztok.Azt szeretném kérdezni hogy ha van központi záram meg riasztom a kocsiba,az 5-ik ajtót csak az utastérből tudom nyitni???Kulcs bele sem megy csak kb. félig.Mi lehet a hiba?
johannes. Creative Commons License 2010.04.08 0 0 10048
Üdv!

Kimértem a régi hőmérséklet jeladót,735 ohm,úgynéztem 200-300 között kell lennie.
Az újat még nem néztem meg...
sergio1966 Creative Commons License 2010.04.08 0 0 10047
Szia Képek mentek emailban.
Előzmény: Felicia18 (10039)
PeterStyle Creative Commons License 2010.04.08 0 0 10046
Szelephézag állítás, vezérműlánc, hőgomba csere be van tervezve hétvégére már, aztán ha minden összejön rákötik diagnosztikai kütyüre is jövő héten, remélem utána már megtanulja a helyes működést.
Előzmény: Epeter01 (10045)
Epeter01 Creative Commons License 2010.04.08 0 0 10045

Hali!

Jól látod, tényleg mozog, saját magát állítja. A kérdés inkáb az, hogy miért kell állandóan korrigálnia. Vagy valami mechanikai gond van, pl nem jó szelephézag, túl "megnyúlt" vezmű lánc, vagy fals levegőt szív, vagy valami elektromos, valamelyik jeladó hibás jelet küld.

Előzmény: PeterStyle (10041)
jazzati Creative Commons License 2010.04.08 0 0 10044

Sziasztok!

 

A tanácsotokat kérném, tudom másnak is volt ilyen problémája, csak a megoldást erre nem nagyon láttam leírva itt a fórumon (vagy csak nem találom). A tünet az, hogy kb:100 km/h-tól magasabb seb-nél (kb:3000 1/min.-től) egyszerűen ki-ki hagy a gyújtás (szerintem), ilyenkor egy pillanatra visszaesik a fordulat, ránt egyet magán majd megy a gép tovább, gyertyát cseréltem: DR15TC ment bele. Idegesítő ez a rángatás, és akár 200 méterenként is csinálja nagyobb sebességen. Benzinszűrőt is cseréltem. Tanácstalan vagyok, hol keressem a hibát. 50 kw-os, hengerenkéntis, 98'-as évjárat, Feli II. Ennél kisebb sebességgel még lehet közlekedni vele, ott nincs baj. A fogyasztásom jó, kb: 6 liter/ 100 km vegyesen. A rángatás előtt egyszer tankoltam etanolt, kb: 8 litert 30 liter benzinhez, majd szűrőcsere, és azóta elégettem már vagy 10 tank benzint, de a rángatás maradt.

 

Más: A váltóolaj betöltésénél jó nagyot szívtam, kivettem a km meghajtó spirált, de a műanyag tengely a helyén maradt, mikor húztam kifelé, az elakadt valahol, az olajos kezemből kicsúszott és eltűnt a váltó belsejében. Anyázás után, váltó le, még jó hogy 20 perc váltórázogatás után kiesett és nem kellett széthúzni a váltót is. Nagy szívás volt, sajnos a magam kárán tanultam meg, ezért aki nekiáll ennek az nehogy úgy járjon mint én.

 

Válaszokat előre is köszönöm: T.A.

Epeter01 Creative Commons License 2010.04.08 0 0 10043

Kösz a leírást a műszerfal izzócseréről. Tényleg nehéz ügy, majd' 10 precig tartott. :)

Bár a burkolat egy elég ilyesztő reccsenéssel jött le, de azért nem tört el :)

Epeter01 Creative Commons License 2010.04.08 0 0 10042

Helló!

A holnap reggellel (a mi már ma van) az az egyetlen gond, hogy csak a melóhelyemen van net, tehát amikor olvastam, már nem tudom bepakolni a holmit, ha esetleg estefelé OK akkor megbeszélhetjük a találkozást. Esetleg a holnap reggtel, ami 03.09-e reggel.

Előzmény: mazsolmaany (10036)
PeterStyle Creative Commons License 2010.04.07 0 0 10041
Sziasztok! Sikerült megfigyelnem jobban mi okozhatja az alapjárat ingadozását: nyugalmi helyzetben látható hogy van 1 műanyag ház amibe a bowden is csatlakozik és elfordul gázadásra a folytószelepen, ez mozgat 1 fém kart ami a fojtószelep tengelyét mozgatja, alapjáraton van a műanyag és a fém ütköző között kb 1 mm hézag, mikor elkezd ingadozni az alapjárat a hézag folyton nő és csökken, egyszóval a fojtószelep pillangójának nyitása folyton változik. A fojtószelep tengelye nem lötyög, olyan mintha magát állítgatná folyamatosan. Lehúztam róla a csatikat, hagytam pihenni, majd mikor ráraktam vissza és ráindítottam jó volt az alapjárat, de amint leállítom és újra beindítom már megint rossz, mikor megismételtem a "pihentetést" újra jó lett, de amint leállítom és újraindítom a motort ismét rossz. Ezen hibát mi okozhatja? A fojtószelep ki volt normálisan takarítva, tömítési gondja nem nagyon lehet.
stemplis Creative Commons License 2010.04.07 0 0 10040
Ja, ezt még anno én írtam;)
Előzmény: arthur877 (10034)
Felicia18 Creative Commons License 2010.04.07 0 0 10039
Szia!
Engem érdekelne. Milyen állapotúak a felnik és a gumik? Merre laksz?
Előre is köszi
Előzmény: sergio1966 (10031)
mazsolmaany Creative Commons License 2010.04.07 0 0 10038

Most már én is gyanakszom!A bermuda-háromszögben bolondulnak meg a dolgok...Holnap komolyan nekiesek a problémának!

Előzmény: ksano (10037)
ksano Creative Commons License 2010.04.07 0 0 10037

Márpedig szerintem  egy multimeter (a legegyszerűbb fajta V-A-Ohm mérésre) olcsóbb megoldás lenne, minthogy havonta vásárolni előtétellenállásokat. A leírás szerint leghamarabb valami érintkező hibára gyanakodnék...

Előzmény: mazsolmaany (10030)
mazsolmaany Creative Commons License 2010.04.07 0 0 10036
Tisztelt  Epeter01!Én holnap reggel végzek,jó lenne-e  az időpont az alufelni elrőfőlésére?
Előzmény: Epeter01 (10035)
Epeter01 Creative Commons License 2010.04.07 0 0 10035

Urak! Kösz a leírást!

 

arthur877 Creative Commons License 2010.04.07 0 0 10034
Idézet egy kb 2 éves hsz-ból:
Kezd így:
kiveszed a hamutartót, majd fogsz egy kis vagy közepesméretű csavarhúzot és jobbról balra a szivargyújtó felé haladva kipattintod a burkolat alsó részét, Utána ismét jobbról kezdve egy kicsit jobban megfeszitve kipattintod a burkolatot feljebb is, tehát a többi "prücök" is elengedi. ekkor le is jön. Ekkor már csak a tekerő gombok maradnak. Azokat pedig úgy, hogy az egyik kezeddel megfogod és húzod, és a másik kezeddel alányúlsz a csavarhúzóval és kifelé egy picit megfeszíted. így sorba mind a hármat...
A végére az átlátszó műanyag marad , azt szintén ki kell pattintani, arra egy kicsit jobban vigyázz ,mert könnyebben eltörhet, legalábbis úgy néz ki.
Vissza ugyan így!
Azért tudom ilyen részletesen,mert az imént próbáltam ki (hülyeséget nemakartam írni) kb. 3 percbe telt az egész művelet.
Jó persze amikor először cseréletem benne az égőket, én is molyoltam vele vagy fél órát...:)
Előzmény: Epeter01 (10026)
qwrt Creative Commons License 2010.04.07 0 0 10033

Szia! Kiveszed a hamutartót, majd fogsz egy kis vagy közepesméretű csavarhúzot és jobbról balra a szivargyújtó felé haladva kipattintod a burkolat alsó részét, Utána ismét jobbról kezdve egy kicsit jobban megfeszitve kipattintod a burkolatot feljebb is, így a többi "prücök" is elengedi, könnyen le is jön. Ekkor már csak a tekerő gombok maradnak. Azokat pedig úgy tudod leszedni, hogy az egyik kezeddel megfogod és húzod,  és a másik kezeddel alányúlsz a csavarhúzóval és kifelé egy picit (!) megfeszíted. Így sorba mind a hármat. A végére az átlátszó műanyag marad, azt szintén ki kell pattintani, arra egy kicsit jobban vigyázz, mert könnyebben eltörhet, legalábbis elég gyengének néz ki. Utána már látod az izzókat, csak ki kell húzni őket.

Vissza ugyanígy tudod tenni, csak fordított sorrendben. :)

Előzmény: Epeter01 (10026)
bodzy Creative Commons License 2010.04.07 0 0 10032
SOS, SOS, SOS, SOS!!!!!!!!!!!!!!!!

Skoda felicia ll.es jóállapotú első lökháritót keresek, akár átalakított is szóba jöhet, ár megeggyezés szerint! Lehetőleg fényképes ajánlatokat a bp85@freemail.hu címre várom.
sergio1966 Creative Commons License 2010.04.07 0 0 10031
Sziasztok!
Eladó lett 4db felicia lemezfelni 4x100 as osztókör 13" 165/70 continentál gumival
a 4db 16.000 forint illetve 3db Michlein nyári gumi 13" 175/70 50% os állapotban,ha valakit érdekel jelezze emailban és küldök fényképeket.Továbbá 1db vízpumpa SKF 1.3MPI re való 10.000 Forintért
mazsolmaany Creative Commons License 2010.04.07 0 0 10030
Oda az öröm!Tegnap kicseréltem az előtét-elenállást,kipróbálom;jó.Reggel elindulok dolgozni,jó.Megérkezem,már rossz!Hogy megy tönkre 50km alatt?Ilyen gyors az amortizáció!?
svgyula Creative Commons License 2010.04.07 0 0 10029
Hail A műszer falban levőt kérdezed? mert azt le lehet előre húzni a szegecsről és ha óvatosan körbeforrasztod a szegecset lehet hogy csodát látsz! nekem a másik oldalon az üzemanyag jelzővel volt gond hol mutatott hol nem mire!!!! rájöttem már elszidtam az összes rokonát is a gyártónak:)
Előzmény: johannes. (10018)
svgyula Creative Commons License 2010.04.07 0 0 10028
Ja még valami ha van mérőeszköz akkor járó motornál is megmérheted a feszültséget világítás nélkül 14,5V kell lenni ha több akkor nem jó a feszültség szabályzó.
svgyula Creative Commons License 2010.04.07 0 0 10027
Hali! Mit mért a szerelő lehet a generátornak olyan hibája is hogy elkopott a szénkefe még odaér a helyére de áramerősséget nem tud átadni.
Az aksit meg te is meg tudod vizsgálni leveszed a sarut és megméred a feszültséget aztán hagyod úgy és két három óra múlva újraméred ha rossz akkor sokkal kevesebb lesz a feszültség és biztos hogy cellazárlatos és lemeríti magát. Mindezeket saját tapasztalatból írom. A mérést egy ~2000ft-os műszerrel is meg tudod ejteni.
Előzmény: gyönge (10013)
Epeter01 Creative Commons License 2010.04.07 0 0 10026

Sziasztok!

 

Korábban volt téma, a műszerfal világítás. Egész pontosan a fűtő és szellőző gombok világítása. Ha valaki tudja hogy melyik hozzászólásban van az izzócsere, vagy hogyan kell szétszedni, hogy ne törjem el a műanyag burkolatot azt kérem írja meg. Köszi!

ó-vodás5407070 Creative Commons License 2010.04.07 0 0 10025

BKUR5ET-10 az 1.3MPi(135M,136M) gyári gyertyája

 

és nem menetes végű,trafó pont passzol rá

 

Előzmény: arw (10022)
ZödFelicsita Creative Commons License 2010.04.06 0 0 10024

Hello !

 

SOF.hu műhelytitokban leírtam fotókkal.

 

Ott a benzinszűrőcserét is megtalálod.

 

Üdv:

 

    ZödFeliicsita

Előzmény: Pálmai 2 (9986)
Sipi01 Creative Commons License 2010.04.06 0 0 10023
Érdeklődnék, hogy a kormányom igen kopog (zörög) menet közben és a porvédő gumi is el van szakadva, fel lehet ezt valahogy javítani, létezik hozzá javító szett. Vagy mi miatt zöröghet? Mert menet közben idegesítő. Esetleg hol lehet jó minőségű alkatrészeket kapni hozzá?
arw Creative Commons License 2010.04.06 0 0 10022
Sziasztok, nekem favi van de kérdeznék ha már gyertya téma van. Szóval mivel jobb,  ha nagyobb hézagú gyertya van beszerelve? Mert amit írtatok bkur5-et 10-et az 1mm-es a sima bkur 5-et pedig 0,8-as hézagú. 3 elektródásak, valami kúszószikrás csoda. Valamint kérdezném azt is, hogy 5-öst vagy 6-ost (hőérték) egy nagy kompressziós motorba. Jelenleg 135-ös a dugó de a túlsíkolt hengerfej miatt bőven a 136-os sűrítését produkálja, a motor gyakorlatban néha, ha nagyon meghajtom bexcsörög. Szóval arra gondoltam, hogy ha nagyobb hőértékű gyertya lenne bent akkor talán nem csörögne be, az előgyujtás most 5 fokon van. A nagyobb hőérétk a számozással egyezik, tehát a 6-os a nagyobb hőértékű (van 7-es is ngk-ban). Még annyit régebben egy rövid ideig volt bent beru ultra x ux79-es ha jól emlékszem. Az francia gyártmány 4 elektródás, az ngk mind japán, nem francia fabrik..

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!