Ugyanígy jártam most télen. Sokáig nem használtam, persze a hólé meg a felvert sós trutyi azért beleszivárgott, majd egyszercsak nem ment bele a kulcs, végül beleerőltettem, de elfordítani így sem tudom, így marad a belülről nyitós megoldás.
Próbálj belefújni csavarlazítót és hagyd pihenni egy pár napig, (esetleg ismételd meg többször) de semmiképp ne erőltesd, mert tönkremegy a zárbetét és esélyed sem lesz, hogy újra működjön (Én így jártam)
Láttam, hogy lehet kapni betétet, de elég nehézkes szétszerelni, ráadásul onnan kezdve kétkulcsos lesz.
Sziasztok.Azt szeretném kérdezni hogy ha van központi záram meg riasztom a kocsiba,az 5-ik ajtót csak az utastérből tudom nyitni???Kulcs bele sem megy csak kb. félig.Mi lehet a hiba?
Szelephézag állítás, vezérműlánc, hőgomba csere be van tervezve hétvégére már, aztán ha minden összejön rákötik diagnosztikai kütyüre is jövő héten, remélem utána már megtanulja a helyes működést.
Jól látod, tényleg mozog, saját magát állítja. A kérdés inkáb az, hogy miért kell állandóan korrigálnia. Vagy valami mechanikai gond van, pl nem jó szelephézag, túl "megnyúlt" vezmű lánc, vagy fals levegőt szív, vagy valami elektromos, valamelyik jeladó hibás jelet küld.
A tanácsotokat kérném, tudom másnak is volt ilyen problémája, csak a megoldást erre nem nagyon láttam leírva itt a fórumon (vagy csak nem találom). A tünet az, hogy kb:100 km/h-tól magasabb seb-nél (kb:3000 1/min.-től) egyszerűen ki-ki hagy a gyújtás (szerintem), ilyenkor egy pillanatra visszaesik a fordulat, ránt egyet magán majd megy a gép tovább, gyertyát cseréltem: DR15TC ment bele. Idegesítő ez a rángatás, és akár 200 méterenként is csinálja nagyobb sebességen. Benzinszűrőt is cseréltem. Tanácstalan vagyok, hol keressem a hibát. 50 kw-os, hengerenkéntis, 98'-as évjárat, Feli II. Ennél kisebb sebességgel még lehet közlekedni vele, ott nincs baj. A fogyasztásom jó, kb: 6 liter/ 100 km vegyesen. A rángatás előtt egyszer tankoltam etanolt, kb: 8 litert 30 liter benzinhez, majd szűrőcsere, és azóta elégettem már vagy 10 tank benzint, de a rángatás maradt.
Más: A váltóolaj betöltésénél jó nagyot szívtam, kivettem a km meghajtó spirált, de a műanyag tengely a helyén maradt, mikor húztam kifelé, az elakadt valahol, az olajos kezemből kicsúszott és eltűnt a váltó belsejében. Anyázás után, váltó le, még jó hogy 20 perc váltórázogatás után kiesett és nem kellett széthúzni a váltót is. Nagy szívás volt, sajnos a magam kárán tanultam meg, ezért aki nekiáll ennek az nehogy úgy járjon mint én.
A holnap reggellel (a mi már ma van) az az egyetlen gond, hogy csak a melóhelyemen van net, tehát amikor olvastam, már nem tudom bepakolni a holmit, ha esetleg estefelé OK akkor megbeszélhetjük a találkozást. Esetleg a holnap reggtel, ami 03.09-e reggel.
Sziasztok! Sikerült megfigyelnem jobban mi okozhatja az alapjárat ingadozását: nyugalmi helyzetben látható hogy van 1 műanyag ház amibe a bowden is csatlakozik és elfordul gázadásra a folytószelepen, ez mozgat 1 fém kart ami a fojtószelep tengelyét mozgatja, alapjáraton van a műanyag és a fém ütköző között kb 1 mm hézag, mikor elkezd ingadozni az alapjárat a hézag folyton nő és csökken, egyszóval a fojtószelep pillangójának nyitása folyton változik. A fojtószelep tengelye nem lötyög, olyan mintha magát állítgatná folyamatosan. Lehúztam róla a csatikat, hagytam pihenni, majd mikor ráraktam vissza és ráindítottam jó volt az alapjárat, de amint leállítom és újra beindítom már megint rossz, mikor megismételtem a "pihentetést" újra jó lett, de amint leállítom és újraindítom a motort ismét rossz. Ezen hibát mi okozhatja? A fojtószelep ki volt normálisan takarítva, tömítési gondja nem nagyon lehet.
Márpedig szerintem egy multimeter (a legegyszerűbb fajta V-A-Ohm mérésre) olcsóbb megoldás lenne, minthogy havonta vásárolni előtétellenállásokat. A leírás szerint leghamarabb valami érintkező hibára gyanakodnék...
Idézet egy kb 2 éves hsz-ból: Kezd így: kiveszed a hamutartót, majd fogsz egy kis vagy közepesméretű csavarhúzot és jobbról balra a szivargyújtó felé haladva kipattintod a burkolat alsó részét, Utána ismét jobbról kezdve egy kicsit jobban megfeszitve kipattintod a burkolatot feljebb is, tehát a többi "prücök" is elengedi. ekkor le is jön. Ekkor már csak a tekerő gombok maradnak. Azokat pedig úgy, hogy az egyik kezeddel megfogod és húzod, és a másik kezeddel alányúlsz a csavarhúzóval és kifelé egy picit megfeszíted. így sorba mind a hármat... A végére az átlátszó műanyag marad , azt szintén ki kell pattintani, arra egy kicsit jobban vigyázz ,mert könnyebben eltörhet, legalábbis úgy néz ki. Vissza ugyan így! Azért tudom ilyen részletesen,mert az imént próbáltam ki (hülyeséget nemakartam írni) kb. 3 percbe telt az egész művelet. Jó persze amikor először cseréletem benne az égőket, én is molyoltam vele vagy fél órát...:)
Szia! Kiveszed a hamutartót, majd fogsz egy kis vagy közepesméretű csavarhúzot és jobbról balra a szivargyújtó felé haladva kipattintod a burkolat alsó részét, Utána ismét jobbról kezdve egy kicsit jobban megfeszitve kipattintod a burkolatot feljebb is, így a többi "prücök" is elengedi, könnyen le is jön. Ekkor már csak a tekerő gombok maradnak. Azokat pedig úgy tudod leszedni, hogy az egyik kezeddel megfogod és húzod, és a másik kezeddel alányúlsz a csavarhúzóval és kifelé egy picit (!) megfeszíted. Így sorba mind a hármat. A végére az átlátszó műanyag marad, azt szintén ki kell pattintani, arra egy kicsit jobban vigyázz, mert könnyebben eltörhet, legalábbis elég gyengének néz ki. Utána már látod az izzókat, csak ki kell húzni őket.
Vissza ugyanígy tudod tenni, csak fordított sorrendben. :)
Skoda felicia ll.es jóállapotú első lökháritót keresek, akár átalakított is szóba jöhet, ár megeggyezés szerint! Lehetőleg fényképes ajánlatokat a bp85@freemail.hu címre várom.
Sziasztok! Eladó lett 4db felicia lemezfelni 4x100 as osztókör 13" 165/70 continentál gumival a 4db 16.000 forint illetve 3db Michlein nyári gumi 13" 175/70 50% os állapotban,ha valakit érdekel jelezze emailban és küldök fényképeket.Továbbá 1db vízpumpa SKF 1.3MPI re való 10.000 Forintért
Oda az öröm!Tegnap kicseréltem az előtét-elenállást,kipróbálom;jó.Reggel elindulok dolgozni,jó.Megérkezem,már rossz!Hogy megy tönkre 50km alatt?Ilyen gyors az amortizáció!?
Hail A műszer falban levőt kérdezed? mert azt le lehet előre húzni a szegecsről és ha óvatosan körbeforrasztod a szegecset lehet hogy csodát látsz! nekem a másik oldalon az üzemanyag jelzővel volt gond hol mutatott hol nem mire!!!! rájöttem már elszidtam az összes rokonát is a gyártónak:)
Ja még valami ha van mérőeszköz akkor járó motornál is megmérheted a feszültséget világítás nélkül 14,5V kell lenni ha több akkor nem jó a feszültség szabályzó.
Hali! Mit mért a szerelő lehet a generátornak olyan hibája is hogy elkopott a szénkefe még odaér a helyére de áramerősséget nem tud átadni. Az aksit meg te is meg tudod vizsgálni leveszed a sarut és megméred a feszültséget aztán hagyod úgy és két három óra múlva újraméred ha rossz akkor sokkal kevesebb lesz a feszültség és biztos hogy cellazárlatos és lemeríti magát. Mindezeket saját tapasztalatból írom. A mérést egy ~2000ft-os műszerrel is meg tudod ejteni.
Korábban volt téma, a műszerfal világítás. Egész pontosan a fűtő és szellőző gombok világítása. Ha valaki tudja hogy melyik hozzászólásban van az izzócsere, vagy hogyan kell szétszedni, hogy ne törjem el a műanyag burkolatot azt kérem írja meg. Köszi!
Érdeklődnék, hogy a kormányom igen kopog (zörög) menet közben és a porvédő gumi is el van szakadva, fel lehet ezt valahogy javítani, létezik hozzá javító szett. Vagy mi miatt zöröghet? Mert menet közben idegesítő. Esetleg hol lehet jó minőségű alkatrészeket kapni hozzá?
Sziasztok, nekem favi van de kérdeznék ha már gyertya téma van. Szóval mivel jobb, ha nagyobb hézagú gyertya van beszerelve? Mert amit írtatok bkur5-et 10-et az 1mm-es a sima bkur 5-et pedig 0,8-as hézagú. 3 elektródásak, valami kúszószikrás csoda. Valamint kérdezném azt is, hogy 5-öst vagy 6-ost (hőérték) egy nagy kompressziós motorba. Jelenleg 135-ös a dugó de a túlsíkolt hengerfej miatt bőven a 136-os sűrítését produkálja, a motor gyakorlatban néha, ha nagyon meghajtom bexcsörög. Szóval arra gondoltam, hogy ha nagyobb hőértékű gyertya lenne bent akkor talán nem csörögne be, az előgyujtás most 5 fokon van. A nagyobb hőérétk a számozással egyezik, tehát a 6-os a nagyobb hőértékű (van 7-es is ngk-ban). Még annyit régebben egy rövid ideig volt bent beru ultra x ux79-es ha jól emlékszem. Az francia gyártmány 4 elektródás, az ngk mind japán, nem francia fabrik..