másik szerelési könyvben van kompresszor olajszint ellenörzés,de a viztelenitö tartálynál csak tartály cserét ir, a rajzon sincs benne szürö,meg milyen szürö lehet abban, vizes ?
Most legolcsobb ujat 37 ért találtam, ezért a 30 az jo árnak tünik ujonnan. A klimásokkal leszivatom a gázt az ingyen van,majd kicserélem a hütöt és visszamegyek a klimásokhoz 5 ezerért feltöltik,nekem igy jön ki 35 ezerre.
Sziasztok! Itt a napi találóskérdés: ezt a Renault 60 honlapján olvastam klimakarbantartásnál --kérdésem :viztelenitő tartály szűrőével találkozott már valaki ?
-Évente egyszer – az egész légkondicionáló rendszer ellenőrzése
Négyévente egyszer (60 000 és 80 000 km között) – a víztelenítő tartály szűrőjének cseréje
Minden 100 000 km-nél – a klímakompresszor olajszint ellenőrzése
Első nekifutásra ezt ajánlom, de ha valamelyik megbízható infó szerint megvolt 20e km-en belül az kimaradhat, kivéve a vezérlés cseréjét az 160e v. 5 év
Nekem is ilyen van, 2004. januári. Én 2,5 éve vettem, akkor volt benne 87000 km. ÉN rögtön vezérléscserével kezdtem, használt autónál ez szinte kötelező, hacsak nem 100 %-os biztonsággal tudod, mikor volt az utolsó vezérléscsere. Ezen kívül a szokásos: szűrők és olajcsere. Szervízintervallum 30.000 km. De ha nullázták az FC-t rendesen, akkor ezt úgyis kijelzi.
Üdvözlöm az urakat! Ma lettem 1 RENAULT MEGANE Grandtour 1.5 dCi Dynamique 2004 es autó tulajdonosa. A km óra állás szerint 160e van benne, meg szeretném kérdezni hogy milyen dolgokat kell cserélni ilyenkor? Nem tudom sajnos a szervizintervallumot, ha valaki leírná megköszönném. Köszönöm F.Zoltán
Én is pont ezen gondolkodtam. Régebben írtam ugye, hogy a katalizátor hibát írt ki... most viszont felmerült bennem is, hogy lehet hogy ez a trafóhiba miatt jelentkezett, mivel ugyebár a henger ha nem vagy szakaszosan működött, gondolom a keveréket megkapta, de mivel nem égett el ezért a katalizátor küldhette a hibajelet...
ma érdeklődtem autósboltban bocihoz alkatrész árak után. A boltos kezébe volt egy szűrőbetét, rákérdeztem Opel dci üzemanyagszűrő betét..... meg is beszéltük ezt milyen "sterilen" lehet cserélni
Ha egy kicsit visszaolvasol a fórumban, épp volt most 2 üzemanyagrendszer-hibás megánunk.. :-( de ezek mind jóval 100-150-200e Km után előkerülő lehetséges hibák. Legtöbbször a rossz, koszos gázolaj miatt.
Ha tényleg 25-30e km-es autót sikerül venned, (és nem 100.000-ről visszahajtottat) akkor nem lesz gondod a kocsival. Jó, tiszta gázolaj kell bele, és messziről kerülni kell a kókányolós szerelőket, és néhány márkaszervizt. Legtöbbször azok szidják a rönót, akik nem értenek hozzá, vagy akit egy lehúzós szerelő átvágott, vagy akik belenyulnak egy 150-200e km-t tolatott autóba. Valós 25-30e km-nél még be sincs járódva. Olyan 50e km környékén kezdett el úgy rendesen menni az enyém is.
Bőven elkerültem a 160e km-t, különösebb meghibásodás nélkük. Ami előjött rajta, azt itthoni barkácsban eddig mindig sikerült megoldani.
Nekem csak 5 sebességes, 80 lovas van, ami 130-nál kb. 3000-et forog. (ilyenkor képes bezabálni 5-5,5 liter gázolajat is 100-on. A 6 gangos ennél valamivel takarékosabb.