Kössz az infót srácok, ha van, jöhet még (a legjobb lenne vmi link...).
Azért maradok akkor inkább a 4esnél, mert már pénteken ottleszek Kméten, ott is fogok aludni, így valószínű, hogy pont a 4es lesz nekem jó. Ha meg negyedóránként indul, akkor nincs vele semmi gond.
vajon mikorra érdemes kintlenni, ha a legnagyobb tolongást el akarja kerülni az ember? én a 8.30-9 közötti időt saccolom, amikor autóval mentünk is akörül érkeztünk, és egész türhető időben bejutottunk (értsd, a kezdésre már feküdtünk a pokrócon).
Kíváncsi vagyok, idén milyen lesz a beléptetés.
Előrejelzés (ez nagy átlagban egész pontos, többnyire stimmel):
valami rémlik (2005ben is így volt) hogy a vasútállomástól közvetlen el lehet különjáratú busszal jutni, engem csak a szervezés "izgat" mennyit kell toporogni vonatról leszállva , csak mert utálom a rosszabik fajta népséget aki tolakodva nyomul előre csak hogy ő minél előbb buszra így a reptérre jusson.
Amúgy érdekes hogy rájöttek (1997ben 98ban nem így volt még) a vasútállomástól kéne azt a fránya buszt indítani, mert a nevezett években még be kellett battyogni a busz pu-ra és tolongott a nép a "reptér buszra"
A 4-es busz a Széchenyi térről indul 15 percenként, ez neked nem fog játszani, mert nem megy el a vasútállomáshoz közel. Valami számnélküli repülőnap járat lesz sztem, amit a vonatérkezéshez illetve az igényekhez igazítanak.
Bár írni nem írtam ide, de jóideje olvastam a hasznos infókat, és ez a különbuszos téma érdekelne...
Eddig mindig kocsival mentünk, de idén vonatozni fogok (a MÁV még nem tud arról, hogy lesz-e különvonat, hívjam őket pénteken, no komment), és jó lenne tudnom, hogy pontosan honnan, és milyen gyakran indulnak ezek a különjáratok.
Azt már megtaláltam a város lapján, hogy a 4es busz indul a Széchenyi térről a reptérre, de óránként csak egyszer jár, 8.15 és 9.15 ha jól emlkészem az indulása.
Ha vki tud többet a különbuszokról, linkelhetne ide némi infót, vagy írja be, ha nem túl hosszú.
NF-5A/B kiegészítve azzal, hogy eredetileg holland gépek voltak, amelyet a törökök átvettek. Arra nem emlékszem, hogy holland, vagy kanadai gyártásúak voltak...?
Az Ec-135 -ösnél elírták, az nem 2T, hanem T2. A PC-9M Swift -nél meg az jutott az eszembe, hogy biztos a Suzuki gyártja! :-D Na, most ki vagy segítve velem! :-)
Annyira izgatott vagyok a szombattal kapcsolatban...
Megnéztem, a végleges listát, hogy kik lesznek kint, és akadt egy kis problémám.
Egy tudat leírásban nem tudok eligazodni. Mik ezek a különböző típusjelzések a "szám" után. Úgyértem, hogy azt tudom hogy a "D" a kétüléses verziót jelenti . És a többi?
Pl:
F-16AMLU
NF-5 A/B
Szu-22UM3K
F-16CG
PC-9M SWIFT
MiG-29B
EC-135-2T
Ha tudnátok valamilyen átfogó képet adó honlapot ajánlani azt megköszönném.
Ama reggeli NapKelte metorológia szerint a csütörtök-pénteki felhősödés szombatra elvonul de még nem lesz banánrohasztó hőség. Ez ideális egy repülőnaora. Vasárnapra még nem mondott semmit Pártai Lucia.
Épp azt mondtam, nem idegeskedem... Egyébként megittam három korsó sört, és egymás után meghallgattam a Modern Talkingtól a Brother Louie-t kilcencszer, meg levezetésként a Szájbergyereket négyszer, miért lenne rossz kedvem? :-DDDD
Emiatt nem idegeskednék még. Majdnem egy hét van addig. Amelyik időjárás-jelentést én láttam, abban az ügyeletes meteorológus(nak kinevezett) liba mögött szombatra esőfelhő mögül kibújó napocska volt. na most ez gondolom azt jelenti, halványlila segédfogalmuk sincs, milyen idő lesz akkor.
Jajj... senki sem mondta, hogy a bekapcsolt radaron napoztak :-D Csak főnök úr demonstrálta, hogy járnának, ha véletlenül bekapcsolódna miközben napoznak. :-)
Persze valószínűleg UL, de vélhetőleg van némi alapja...
Valószínűleg az F1 miatt, most(!!!!!) értem haza én is; egyet tudok tanáccsolni mindenkinek a jövő hétvégére a repülőnapra: napvédőt minden mennyiségben. Ma kb. 50%-ot sütött a nap és annyira meleg sem volt, mint valószínűleg jövő héten lesz, és a pályára inkább lefelé néztünk, mint felfelé, de szó szerint perecre égtünk. Úgyhogy tényleg készüljön mindenki, napvédő, sapka, kalap, innivaló...
Hümmm... nem is tudom, ki mesélte, hogy sorkatonaként egy radar valami olyan alkatrészén napozgattak ami úgy egyébként a radar sugárzásának irányába esett. A parancsnokuk meg demonstrálandó, mekkora marhaságot művelnek, kirakott egy nyers csirkét ugyanoda, majd bekapcsoltatta a műszert... kicsivel később kész volt a frissen sült grillcsirke. :-D
És nem félsz, hogy a radar mellől fényképezni veszélyes??? :) :) Kapod a sugárzást, még lehet, hogy a képek sem sikerülnek :) :) És mind meghal aki ott van :) :)