Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jankli Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426642
Addig csak kibírja:)
Hazafelé meg vehetsz egy gyertyakulcsot a tacskóba:)
Előzmény: kissge000 (426639)
5w Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426641
E85-el nem járok !

Lambda szondára én is goldoltam de azt mondják hogy ha lehúzom a szondát akkor ha rosz változnia kell a valamit a motornak járásának vagy észlelhető változásnak kell lennie de nem történik semmi ezért azt kizártam.
A patkolást csak próbából csináltam előtte vezeték huzallal patkoltam és ingadozott le-le állt mire gondoltam hogy lehet a vezeték huzal érintkezik rosszul,tehát megforrasztottam igazán vékonyan ónnal. ekkor megjavul azóta egy métert se mentem vele.
Előzmény: Jankli (426625)
Jankli Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426640
"....van a motor elején a kipufogó leömlő. annak van egy takarólemeze. ha azt leszeded, látni fogod a katalizátor felső csatlakozási pontját......"
Ezután vedd elő a flexet:))))))))
Előzmény: Törölt nick (426626)
kissge000 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426639
Bármi lehet, a kocsit annyit kell használnom mostmár csak, hogy elérjek Zoltánhoz 80km. Remélem ha a gyertyával van gond addig nem teszi tönkre a trafót, sajnos nincsen gyertyakulcsom... természetesen megírom majd
Előzmény: Jankli (426637)
Jankli Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426638
:)))))
Előzmény: Törölt nick (426634)
Jankli Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426637
Nem akartalak megijeszteni, de egy gyertyahézag ellenőrzés nem tart semeddig.
Lehet, hogy a trafó cseréig már kicsit bekrepáltak a gyertyák is?
Írd majd meg légyszi, hogy Zoltán mit derített ki, ok?
Előzmény: kissge000 (426631)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426636
a könyv 1000mV-t ír maximumra, de lehet, hogy valakinek sikerül nagyobbat mérni :))))
Előzmény: Jankli (426633)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426635
ja még annyi, hogy azt ugye mindenki tudja, hogy a jó munkához mindig szükség van hűtő-kenő folyadékra? :)))))
Előzmény: Jankli (426630)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426634
hát azt mondom én is, hogy 22-es kulcs :))))))))
Előzmény: Jankli (426630)
Jankli Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426633
Igen, közben eszembe jutott:)
Állítólag még az 1.3 is elfogadható. Nem tom, sosem mértem.
Előzmény: Törölt nick (426628)
kissge000 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426632
A trafó 3db sagem meg egy nem tudom milyen fémházas kivitelű volt, tehát már korábban is lehetett vele gond, csak a gyertya volt denso
Előzmény: Törölt nick (426629)
kissge000 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426631
na rámhoztad a frászt, remélem az új beru trafókkal nem lesz semmi amig Zoltánhoz elérek, már ha ez a probléma. de miután kicseréltem a trafókat akkor elvileg ennek a jelenségnek megkellet volna szűnnie nem?
Előzmény: Jankli (426627)
Jankli Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426630
Igazándiból semmit, ( a kenőanyagot kivéve) de a lambda 22-es kulccsal jön ki:)))))
Előzmény: Törölt nick (426626)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426629
jól értem, hogy DENSO trafóid szálltak el? vagy csak a gyertya volt DENSO?
Előzmény: kissge000 (426624)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426628
meg lehet mérni azt is, és 0-1000mV közötti értéket kell, hogy produkáljon folyamatosan váltakozva.
szerintem jó lesz neki, nekem is jó volt.
Előzmény: Jankli (426625)
Jankli Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426627
Lehet, hogy ennyi idő kellett neki, hogy leamortizálja a környező elemeket..
Előzmény: kissge000 (426624)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426626
sehol.
van a motor elején a kipufogó leömlő. annak van egy takarólemeze. ha azt leszeded, látni fogod a katalizátor felső csatlakozási pontját.
a következő, hogy alámászol a kocsinak. ott a rezonátor cső előtt van egy bilincs, ezt kell oldanod. a cső után a kipufogó rendszert meg kell támasztanod, mert különben leesik miután lekötötted.

lekötöd a lambda szonda vezetékét, ott lesz rögtön a leömlő sor csatlakozása után.

ha ez kész, akkor már csak a váltó mögött, magasan a kasztnihoz van csavarozva a katalizátor egy füllel. 13-as dugóval leveszed, és kész is. hosszú szár, csukló, krova. ennyi.

akna jó lenne hozzá.

ha lent van a katalizátor, akkor megrázod picit, hogy csörög-e. ha igen, akkor kuka.

katalizátor nélkül szerintem ne járasd a kocsit.

a lambda szondát 14-es kulccsal tekerd ki óvatosan.

Jakli bácsi, mit hagytam ki? :))))
Előzmény: 5w (426623)
Jankli Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426625
Részvétem....

Biztos, hogy elég az 0.6 magasabb fordulaton is? Én nem tom sajna...

Viszont: azt a 35-ös bizti patkolást szerintem gyorsan szüntesd meg, keresd/keressétek meg, hogy mi veri ki mindig, mert nagyon csúnya látvány egy égő boci!

Ami még eszembe jutott, a lambda szonda jól működik? Mondjuk ezt is géppel lehetne megnézni, vagy zöldkártyásnál. Mert ha nem jó és nagyon elszegényíti a keveréket magasabb fordulaton, az is kigyújtja a hiba lámpát.

Nem jársz E85-el véletlenül?

Na most még jobban megbonyolítottam a dolgot....
Előzmény: 5w (426609)
kissge000 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426624
tehát minden problémám gyertyacsere után lépett fel 1 héten belül, de csere után 2-3 napig semmi gond nem volt, hogy van e összefüggés nemtudom
5w Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426623
Megfogadom a tanácsodat!!

De még valami !

Hol találom a katalizátort az első hangtompítóba?
Előzmény: Törölt nick (426620)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426622
még annyi, hogy ne csodálkozz ha nem tudják a komputert csatlakoztatni, ismerek olyat akinek a gyári rendszere se tudja az én befecs komputeremből kiütni a hibakódot (de legalább látja)
Előzmény: 5w (426609)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426621
bizony, a befecs komputer hibajelet tárol, és a 128-as középértékre állítja magát a 35-ös lábon mért 0-256 értékek helyett, ilyenkor a teljesítmény nem csökken csak nem tartja be a kocsi a környezetvédelmi normát.
és mindezt fejből írtam, könyv nélkül :))))
Előzmény: gessztenye1 (426616)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426620
dobd ki a francba a katalizátort, cserélj gyertyát és olajat, és használd vidáman a szekeret.
az a baja.
ne is keresd tovább.

tegyél bele rendes benzinszűrőt.
holnap, ha már úgyis mész a boltba, vegyél az injektorhoz tömítés készletet (mivel szétszedted, és cserélni illik ilyenkor, az O-gyűrűt minimum).

azért mutat rossz értéket a nyomásmérő, mert tele van minden korommal. a motor kartergáza is mocsok, és teleköp mindent.

gondolom a kocsi is gyenge, nem is forog ki rendesen (nekem olyan 4600-ig forgott csak).

ha pesti vagy környéki vagy, tudok segíteni, ha Janklival megegyezel a hűtő-kenőanyag mennyiségéről akkor ő is biztosan beszáll szívesen :))))
Előzmény: 5w (426609)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426619
dobd ki a francba a katalizátort, cserélj gyertyát és olajat, és használd vidáman a szekeret.
az a baja.
ne is keresd tovább.

tegyél bele rendes benzinszűrőt.
holnap, ha már úgyis mész a boltba, vegyél az injektorhoz tömítés készletet (mivel szétszedted, és cserélni illik ilyenkor, az O-gyűrűt minimum).

azért mutat rossz értéket a nyomásmérő, mert tele van minden korommal. a motor kartergáza is mocsok, és teleköp mindent.

gondolom a kocsi is gyenge, nem is forog ki rendesen (nekem olyan 4600-ig forgott csak).

gyertya cserét is ejtsd meg.

ha pesti vagy környéki vagy, tudok segíteni, ha Janklival megegyezel a hűtő-kenőanyag mennyiségéről akkor ő is biztosan beszáll szívesen :))))
Előzmény: 5w (426609)
kissge000 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426618
Merre laksz pontosan? Én szolnoki vagyok egy egyszerű hibakód kiolvasóm van, én használtam már az ennyémmel m2 1,6 16V. ha gondolod és jársz szolnokon megnézhetjük hogy kommunikál e
Előzmény: 5w (426609)
kissge000 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426617
a szerelő tette be, nemtudom pontosan be lett e állítva kedden megyek Zoltánhoz, azt is megnézzük akkor (remélem ha ez a gond nem baxa el addig az új trafókat..)
Előzmény: Jankli (426613)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426616
Ezt egyszerű tesztelni. Kábeleket le kell húzni a szondáról (és leszigetelni) és úgy indítani a motort. Középértékre fog állni, kicsit többet fogyasztva, de mennie kell. Ha nem megy, akkor fojtószelep környékén van gond.
Előzmény: Törölt nick (426597)
Jankli Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426615
Háát ez nem túl sok:)
Előzmény: kissge000 (426610)
putyus62 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426614
az ára is renault:)
Előzmény: putyus62 (426612)
Jankli Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426613
Gyertyahézag be lett állítva pontosan? Vagy csak kivetted a dobozból és becsavartad a helyére? Ez egy sarkalatos pont, ugyanis a rossz hézag tönkreteheti a trafót.
Előzmény: kissge000 (426606)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!