A rendszer ugyanaz 5-ösben is, mármint az erösítö. A hangszórók szintén, mert ugyanarra a termékszámra jönnek. Az logic erösítök meg tényleg elöszeretettel mennek tönkre, én a motortalk.de-n olvastam ugyanezt, beleírtam a népítéletembe is.
Köszi, jól jönne egy friss kiadás, hogy tudjuk intézni? Van esetleg infód arról, hogy ősszel valóban megjelenik a hivatalos magyar térkép, és vajon mennyit akasztanak le érte?
Az akkumulátort a csomagtérben találod, leveszed a job oldali kárpitpanelt, és a kerékív fölött van.
Hazai térkép Professional navi-hoz még nem létezik. Nekem 2008/01 van és hamarosan meglesz a 02-is. Ha esetleg valamelyikre szükséged lenne, akkor szívesen adok.
Most találtam rá az oldalra igaz BMW-s is csak 1 hete vagyok. Az oldal haznos, az autó kifogástalan. Két téma érdekelne: Végigolvastam a kézi könyvet amiből szerintem néhány dolog hiányzik, pl. hol van az AKKUMULÁTOR? A másik a navi: nekem 530d-ban professional van, ehhez érdekelne a hazai térkép, mert csak a gyári 02/2007 DVD van meg. Köszi.
Hmmm. Kedves szürkeimportos, díler barátaim szerint - akik előszeretettel rángatnak be 7er BMW-ket Németországból - a ProLogic 7 igen gyakran szokott bekrepálni. No, és nem olcsó mulatság a csere...
Tényleg nem vészes, 30 ropi volt. Úgy hívtak fel amikor elkészült az autó, hogy maguk is meglepődtek, hogy milyen olcsón tudták megtudták oldani a problémát. :)) Mindjárt ki is fejtem, hogy miért az a sok mosolygó ikon.
Nos annak tükrében érdekes ez a valóban olcsó összeg, hogy a gyári trafó 8e HUF, a beszerelése pedig kereken 30 perc volt (ezt egy ismerősöm mondta aki szerelő ugyanebben a márkaszervízben), úgyhogy a félóra munkáért fizettem 22 rugót. És még tényleg olcsón megúsztam, illetve örülhetek, ha nem gyártottak vmi plusz hibát. :) Ha meg igen akkor pár hét múlva úgyis kiderül. Na ez a durva, hogy ennyire bízik az ember itthon egy márkaszervízben. Egyébként Budaörsre vittem volna a legjobb privát BMW szervízbe az országban, beszéltem is Velük amikor előjött a probléma, de végül nem mertem odamenni 5 hengerrel a város másik végéből. Viszont utóbbi szervíz annyira korrekt, hogy hívtak is ma, hogy mi a helyzet, megoldódott-e, kérdezték mennyit fizettem, és Ők is meglepődtek az enyhe túlszámlázáson. :)
Mindenesetre legalább nem anyagfáradás, nem kuka a motor, ezért is röhögök utólag az egészen. Persze ha mondjuk egy valós 100 eHUF szervízköltség helyett számláztak volna 400e HUF-ot, nem venném ilyen viccesen a dolgot. :)
az csodalatos.en is valami ilyentol felek mint a tuztol:))))
nem hianyozna nekem se ha anyagfaradas miatt mehetne a motor a kukaba.
es az a nem sok megis mennyi?6szamjegyu azert?azert szerintem lenyegesen nem dragabb egy dizel autot szerivzelni stb stb mint 1 benzinest.sajnos lassan a kocsi is a szerencsen fog mulni.ha makod volt olyan anyagbol csinaltak a gyarba h nem esik szet....10bol 8nem esik szet akkor mar jo...ez azert annyira nem franko szerintem:)
Nos annyit beszéltünk róla (elektromos hiba), hogy tegnap előtt engem is utolért a végzet. :) Most először, de remélem utoljára. grbv légyszíves ne mond azt, hogy na ugye megmondtam. :)
Budapesten haladok 60as tempóban amikor is elkezd rázni a kormány, berezonál az egész kasztni és érezhetően elképesztően lecsökken az autó teljesítménye, a gyorsulás szinte nulla A computer kiírja, hogy motorprobléma és azonnal irány a szervíz, mert a katalizátor meghibásodásához vezethet, ha nem orvosolják azonnal a problémát. Szerencsémre közel voltam az otthonomhoz és 5 perc múlva haza is értem. Ha ugyanez az autópályán jelentkezik, akkor trailer. Otthon beparáztam rendesen, hogy nem valami anyaghiba jött-e elő a motorban, mert hangos kopogó hangot észleltem a motortérből. Másnap a szervízben megnyugszom, mert rákötik a computerre és kiderül, hogy elszállt az egyik henger trafója. Most vettem át a gépet, ismét minden OK, a javítás sem volt komoly költség.
Azért picit ideges lettem, mert azért vettem benzines autót, hogy ne legyen Vele problémám. Eddig ugyanis azokkal nem volt gondom. A szervízben azt mondták, hogy ez E60-nál gyakran előforduló jelenség, bár E39-nél méginkább az.
en nem tudom ,h a pro logic vagy logic7 vagy mi a neve milyen, de a sima alap amit beleraknak egy 5os bmw-be az egy szegyen.96ba a WALKMANEM jobban szolt ha ket kis szamitogepes hangszorora kotottem es szerintem nem is tulzok sokat.amugy nekem szerintem a ketto kozotti van mert annyira nem veszes mint ami egyik ismerosomebe van de az elozo szerias a6osba az alap jobb volt mint a BMW felaras hangrendszere.kivancsi lennek h a 3kozul a legjobb hogyan szol meg nem volt hozza szerencsem
1. Ha a fejtámla két "fülére" gondolsz a tarkód mögött, az még nem lett elektromosítva... Simán mögényúlsz és kihúzod, 3 vagy 4 pozícióban rögzül
2. Ha van equaliser, akkor az logic7. Meg az extralistád is stimmel, mert az alap az "BMW audio sytem" vagy "BMW standard audio system" néven van nevezve, a középsö az "Hifi audio system", a csúcs meg a "Logic7" volt szerintem ez van prof-nak nevezve.
Manuálisan is meg tudod állapítani, leveszed a csomagtérben a bal oldali kárpitpanelt, és a kerékív fölött megtalálod az audio erösítöt (ha van). Ha nincs semmi ott, akkor standard, ha 2 cigarettásdoboz méretü, akkor hifi, ha egy karton cigi méretü, akkor logic.
Még egy tipp, ha a müszerfal közepéröl is szól, akkor szintén logic. A hangszórórács mindben ugyanúgy néz ki, de a többiben csak parasztvakítás.
kérédéseim lennének. 1.Hogyan tudom állítani a fejtámlán lévő kis támaszt? Lehetséges, hogy elvan programozva és nem működik? (komfortülés) 2.Miről ismerhető fel, hogy Pro Logic7-es hifi van a kocsiban? Az extrán listán Professional hifi rendszer van írva. Viszont az I-drive-ban kiírja, hogy LOGIC7 tudom állítani a hangzást, és van külön equaliser. És a mély hangok is szépen szólnak.... Akkor most mi az igazság? :-) És egy esti kép a mai kirándulás végezétvel :-)
A Navigation Portable egy átcímkézett Garmin nüvi 360T. A magyar térképe 100%os lefedettségû, de a cradle nem tud dead reckoningot. 270 euró körül van beszereléssel, ha ilyesmire adod a fejed, tudok hozzá adni beépitési utasítást és fúrósablont (5 lyukat kell fúrni a mûszerfalon, négyet a rögzítéshez, egyet a kábeleknek).
Azért nem mentem be, mert egyrészt nem ismerek senkit, másrészt teljesen véletlenül jártam arra, a strandról mentem hazafelé. Azért kb a harmadik autó után leesett, hogy miért villogtatnak :)
A második még egész elfogadható. és ugye az E90-ben nem széria a képernyő.
Ha szeretnél navit, de nem akarsz szélvédőre rögzített PNA-t akkor biztos költséghatékonyabb megoldás mint komplett műszerfalat cserélni és beépíteni a gyárit. A benne lévő térkép részletessége és frissíthetősége pedig ( most még ) lényegesen jobb a gyáriénál, nem?