Köszi! Megnéztem az értéket hideg motornál 10 foknál 4,57 kOhm, majd max hőfokon 30 km megtétele után, a mutató a műszerfalon 75 fokot mutatott, de új a termosz tehát lehetett 90 fok is akár és 275 Ohm volt. a 275 Ohm a 80 foknak meg a 90 foknak is megfelel táblázat szerint, mert kicsit fura a táblázat értékeloszlása. Mértam úgy 40 fokosan is kb akkor 837 Ohm volt ami kicsit kevesebb az előírtnál, de a hőfokot csak becsültem (kézzel megfogtam). Mitévő legyek? Mi lehet a gond, a hőfokjeladó, vagy a műszerben az óra, esetleg még mire gyanakodjak. Köszi!
Úgymond megtanulja az elektronika? Első körben akkor 30l benzinhez megy 10l E85. Majd ha kifogy megy felesbe aztán meglátjuk. A szűrő ok, arról olvastam. Köszi!
igen,105 korul van,de kinekhogy,nekem semmi gondom nemvolt vele.2 honapja neztem meg benzinpumpam,csak kivancsisagbol.kipucoltam,es nagyon jo allapotban volt.Benzinszurot 1 evente 20 000 km -kent cserelek....
Hát ez a talpas csere nem gyenge mutatvány....leszeded a lengőkart,persze azt még fogja egy 6-os csavar a nagyok mellett ami elforog és a másik oldalához nem férsz hozzá,ezért jobb ha levágod.Egyébként az mire való? Majd ha le van véve a lengőkar,szépen flexel meg fúróval kibarmolod a rásült és rárohadt szegecseket belőle.Ha nincs aknád akkor ez még szebb mutatvány...na meg a csavarok se jöttek le szép szóra :-)
Hali! Azt hogy mi az oktán szám megkérdezted attól aki ezt a hülyeséget mondta? Az oktán szám az üzemanyag kompresszió türő képességét jeleni- minél alacsonyabb annál előbb következik be öngyulladás az adott kompresszió alatt. Ha megnézed melyik autó milyen kompresszió viszonnyal rendelkezik és milyen típusú üzemanyagot írnak elő gyárilag rájössz a magasabb oktán számú üzemanyag egyáltalán nem káros csak drága!
Szia! Tesómnak Favi Forman központi befecsis van. Mivel most már náluk is lehet tankolni kérdeném, hogy tisztán mehet-e bele? Illetve várható-e valami átállási gond menetközben (rángat, nem húz, nehezebben indul, alapjárati gond stb.) Köszi.
A tehermentesítős részt kell megnézni. Nekem a Favinál azzal volt gond. Ki kellett esztergálni a felniből, hogy felmenjen a felni a tehermentesítőre. Egyébként a többi alapján felmegy, igaz ha a Feli mérete 165/70 akkor ez egy kicsit nagyobb átmérőben, meg az ET is kevesebb, kicsit kintebb lenne a kerék.
Ezekszerint nem az! Az E85 nek mennyi az oktán száma ? Mert az nem mindegy ! Mert én halottam hogy 105 azért az már sok én ezért keverve ajánlom ! De ezt embere válogatja !
Kézikönyv szerint : Fél terhelésnél Elől : 2,0/ hátul :2,0 Bar - Teljes terhelésnél : elől 2,2 / hátul 2.6 Bar ! A miénk elől hátul 2,2 Bar nem szoktam variálni !
Miert lenne karos??En mar egy eve jarom e85 tel,volt h tiszta volt h felesbe,es eddig semmi bajom sem volt belole.Mostanaban 10 l benzinhez teszek e85 ot csordulasig....
Sziasztok!Kis segítségre lenne szükségem!Azt csinálja a gépsárkány,hogy amikor hidegen elindulok vele reggel,kettesben megtorpan mintha valami visszafogná a kocsit,aztán meg kilő mint a rakéta!Ezt mindig csak egyszer csinálja aztán utána normálisan megy!Ez mitől lehet???ELŐRE IS KÖSZI!!!
1995 évi 1.3 központi injektoros feliciám van és ugyanazt produkálta kétszer is, mint a tied. Esőben rángatott, majd megállt. Mondjuk mind a két alkalommal akkora eső volt, hogy állt az úton a víz, de lassan mentem. Ennek ellenére megállt. Megoldás trafócsere lett.
Vízhőfok gonddal küszködök és 73 fokra áll be. Hétvégén cseréltem a termosztátot, de mikor láttam a gyárit, hogy nincs rajt semmi szemmel látható hiba sejtettem , hogy továbbra se oldódtak meg problémáim. Mentem vele és ismét 73 foknál áll a mutató. A hőfokjeladó gombát kellene legközelebbi lépésként cserélnem? A lengyelre cseréltem a termo-t. Előre is köszönöm a segítségetek.
Igen, minden benne volt, kivéve 4 alátétet, amibe a műszakin belekötöttek, hogy nem csak felülre, hanem alulra is kell alátét. Sima feketét vettem, majd lefújom vmi átlátszó lakkal, bár nem hiszem, hogy előbb elrohad, mint a cica kasztnija... Nem kellett faragni semmit. Cicában a visszajelző lámpa már benne van (legalábbis az enyémben (2000-es évjáratú 1.6).