Keresés

Részletes keresés

PiaggioLiberty Creative Commons License 2018.11.09 0 0 1401

Előzmény: takacsek.hu (1400)
takacsek.hu Creative Commons License 2018.11.09 0 0 1400

Na, itt a gép... most értem haza.
Liberty 2002-es 125 4t.

Vettem 150e-ért, papírozás volt 82e, első gumi 10e, első szerviz 33e, anyagköltség 27e. Ez mindösszesen névre írva, hibátlanra felspékelve: 302e.
Szóval a fene se tudja. Ennyit talán nem ér...

 

Viszont már mentem vele minimum egy jó kört. ;)

 

Viszont mi a különbség a nkg  cr7eb és nkg  cr7e gyertyák között?

 

 

Amúgy mondta itt valaki, hogy mennyit megy a motorja.

Hazafelé bemértem: óra szerint 95 km/h a vége (volt egy kis ellenszél), ez GPS-sel mérve inkább 85 km/h. ;)

Előzmény: PiaggioLiberty (1398)
abes Creative Commons License 2018.11.09 0 0 1399

"De kíváncsi vagyok mások véleményére is."

 

Így vagy úgy, de a kasszához kell fáradni.

Vagy a vételárnál vagy a szervizben hagyjuk ott a nagyobb összeget. Ha rosszul vásároltunk akkor mindkettőnél. :-P

Tavasszal úgy néz ki eladó lesz a 2001-es 50 2T, na azzal jól fognak járni. :-(

Apropó, fojtást ebbe hol kell bele rakni?

Előzmény: PiaggioLiberty (1398)
PiaggioLiberty Creative Commons License 2018.11.09 0 0 1398

Ha már így belekezdtünk a csoportterápiába. 

 

Nekem eddig: 

 

új gyertya

CDI

új dugó (kompresszióhiány 400 km után, előző dugattyú minden oldala fekete, alsó gyűrű szorult.)

új bal tükör (régi a borítás alatti részen is elfordul)

Én most azon filozofálok, hogy lehet jobb is az alsóbb árkategóriából választani a használtak közül, mert lehet több a javítani való, de akkor legalább tudom, hogy mi, mikortól "új". De kíváncsi vagyok mások véleményére is. 

Előzmény: takacsek.hu (1396)
takacsek.hu Creative Commons License 2018.11.08 0 0 1397

ja és persze ékszíj - vagyis hajtásszíj csere is volt...

Előzmény: takacsek.hu (1396)
takacsek.hu Creative Commons License 2018.11.08 0 0 1396

Most megyek érte...

32e a szerelési díj,  + anyag... :(

 

- vezérműlánc

- szelepállítás

- olajlánc (vagy mi)

- gyertycsere

- légszűrő csere

- karbitisztítás

- általános átnézés, átkenés...

 

Csak remélni merem, hogy megérte ennyit költeni rá... 2002-es 4T liberty. Egyenlőre vegyes élményekkel... ;)

Előzmény: t gary (1395)
t gary Creative Commons License 2018.11.07 0 0 1395

Nekem is hasonló élményeim voltak vásárlás után!

 

- légszűrőbe bele volt vágva valami vékony szivacs, mintha a matrac széléből vágták volna és tök száraz volt. (egy csepp szűrőolaj (de másmilyen se) nem volt benne)

- akkumulátorban alig volt elektrolit

- stb

 

És ezek nem nagy költségek.

 

120.000 ért vettem, ráköltöttem két év alatt 100.000-et, de mostmár "hibátlan" megbízható. Szeretem.

Előzmény: takacsek.hu (1393)
t gary Creative Commons License 2018.11.07 0 0 1394

Nekem is 2006-os 125-ös van! :)

És nekem GPS-el 88-volt a legnagyobb sebessége. :)

 

Nekem ez az első ilyen típusú motorom, és én is meg akartam már rég kérdezni itt, hogy ezekben van-e valami fojtás?? Vagy a váltó és a hajtáslánc miatt van az, hogy 86-88 a végsebessége sík terepen! De a fura nekem az, hogy egy durva lejtőn is (pl Bp., Hegyalja út) ugyan ennyi. Gyorsul szépen, de 88 km/h-nál megáll mintha fordulatszám szabályzó lenne benne...

Előzmény: nagylacky (1388)
takacsek.hu Creative Commons License 2018.11.06 0 0 1393

Az én frissen vásárolt Liberty 125-öm már egy hete szervizben van...

Azért döbbenetes, hogy pl. a légszűrőjén egy öklömnyi nyílás volt... - hihetetlen, hogy egyesek mennyire nem gondozzák a gépeiket.

djuice Creative Commons License 2018.11.04 0 0 1392
Előzmény: nagylacky (1391)
nagylacky Creative Commons License 2018.11.04 0 0 1391

Üzemmelegen is ezt csinálja már,hogy gurul alapjáraton

 

Előzmény: PiaggioLiberty (1390)
PiaggioLiberty Creative Commons License 2018.11.04 0 0 1390

Kb. fél perc után, amikor kikapcsolt az automata szivató, és kicsit visszaesik a fordulatszám akkor is csinálja? (Nálam 2T-nél van ilyen, de ekkor megszűnik)

Előzmény: nagylacky (1388)
djuice Creative Commons License 2018.11.04 0 1 1389

Rajta ülsz és érzed hogy gurulna?

Variátor nincs jól beállítva szerintem (hamar átadja a hajtást, ezt csak magasabb fordulaton szabadna).

Előzmény: nagylacky (1388)
nagylacky Creative Commons License 2018.11.04 0 0 1388

Sziasztok!Van egy liberty 125 2006,a motor beindítás után alapjáraton érzem hogy elindul magától,még azért annyira nem hogy fékkel kellene vissza fogni,csak mér nagyon idegesítő,egyébként GPS-el mérve 87 a végsebbesége . Mi lehet a probléma?

djuice Creative Commons License 2018.11.03 0 1 1387

Liba 50-nél így csináltam:

- elől a homlokpajzson ki kell venni a Piaggio emblémát (alja ragasztózva van és 2 karom fogja amúgy még, tehát óvatosan!)

- alatta lesz egy csavar, azzal lejön a homlokpajzs középső betétje

- innen már láthatod a belső rejtett csavarokat...

 

- a lábtartó rész fölött a belső pajzs kívülről is látható csavarokkal rögzített + a homlokpajzs felől is vannak rejtett csavarok elől bent + kesztyűtartó belsejében

- a lábtartót a szélső gumicsikok alatt csavarok rögzítik + az aljidommal körmökkel fogatódik egybe (félre kell tolni a gumicsíkokat kissé, vagy ki lehet cuppantani a gumibabákat a lyukjukból, amivel a csíkok rögzítődnek, de itt fenn áll a szakadás veszélye is!)

 

- a fejidomot alul 2 csavar fogja össze

- a lámpa első idomát elölről még egy csavar középen

Előzmény: t gary (1386)
t gary Creative Commons License 2018.11.03 0 0 1386

Sziasztok!

 

Nem tudnátok segíteni abban, hogy hogyan, milyen sorrendben kell/lehet a burkolatokat lebontani a Libertyről? Mondjuk az ülés alattit már sikerült leszednem, de a kormány alatti tárolót, mindenestül még soha.

Keresgéltem már a neten eleget, de nem találtam hozzá valami képes, vagy videós leírást, ami segítene.

 

Szeretnék elrejteni valami lopásgátló dolgot, meg dudát cserélni erősebbre.

 

Köszi a segítséget.

lacibácsi01 Creative Commons License 2018.10.27 0 0 1385

Szervusztok.

Utolért a benzincsap tífusz. Liberty 50 2T. Először csak: indulok pöccre -  nem indulok 100 tekerésre se nagyon. Utána a menetközbeni fulladás, beninelfogyásos tünet. Teszteltem a csapot. Hol dől a benzin megállás nélkül, hol meg semmi. A vákumcsőben meg ott a benya. Csapcsere gyárira!! Pöccre indul. CSAK! Menetközben megint fulladozik tököl. Fejvakarás, újabb benzincsap tesztelés. Minden jó. És mégis elfogy menetközben a nyál. Kénytelen voltam a karbit szétkapni, és az úszószinten állítani. ( A gyári adatok szerint nem lehet,mert be van állítva faszányosra!!?? )  De igen. Elsőre el@rtam, nem zárt el a tűszelep,túlfolyt. Pici módosítás után szuper lett,jó magas benzinszint. Pöccre indulás,végsebesség és fogyasztás növekedés. Fulladozás nélküli motorozás. Nem bírtam ki tavaszig ,hogy hibásan tegyem el télire. Kárpótolt a szép idő a javítás meg a motorozás idején. Köszönöm.

 

A "bűnös" benzincsapon a felirat amit cserélni kellett : OMG. Kerüljétek,mert Csak 1 évig bírja!

 

PiaggioLiberty Creative Commons License 2018.10.27 0 0 1384

Kompresszióhiány + CDI probléma. Elsőre tipikus tüneteket mutatott: önindító teker, de nem indul, rúgásra csak-csak. 

Ami kicsit meglepő, hogy még az eredeti dugattyú volt benne 15000+ km után.  

Előzmény: djuice (1356)
djuice Creative Commons License 2018.10.21 0 0 1383

Ezen én is gondolkodtam led-esíteni vagy tükörfóliát beragasztani még megvolt a Libám. A régi ovális műszerfalúakban 1-1 volt a sebmérőnél is alul, felül, meg az üzemanyagjelzőnél is.

Előzmény: micro521 (1382)
micro521 Creative Commons License 2018.10.21 0 0 1382

2008-as 50-es Liberty-m van. Az óracsoport felső része, mintha kevésbé lenne megvilágítva, mint a többi. Hány izzó van a háttérvilágításhoz? Lehet egy nem működik.

djuice Creative Commons License 2018.10.20 0 0 1381

Nekem a tompival volt ez. Elől hogy kiégett az izzó, vak sötét volt az egész moci, de országútin meg minden működött. Az akksi viszont nekem csak a kürtöt meg az indexet vitte, helyzetjelzőt nem.

Nézesd meg szerelővel ha nem sakkozható ki a hiba. Érintkezni  jól érintkezik a foglalatban az izzó?

Előzmény: t gary (1379)
volt alotos Creative Commons License 2018.10.19 0 0 1380

Köszönöm szépen!

Előzmény: takacsek.hu (1378)
t gary Creative Commons License 2018.10.19 0 0 1379

Valóban pontatlanul fogalmaztam.

 

Na akkor még egyszer:

Egyszer csak észre vettem, hogy nem világít a hátsó helyzetjelző. Emiatt megnéztem az elsőt és láttam, hogy az sem világít. Kicseréltem a hátsó izzót, de semmi nem változott. Ebből gondoltam én biztosítékra... Az akksi mellettit, azt megnéztem, jó volt... De ennek ellenére kicseréltem. De ez sem segített.

A helyzetjelző nekem eddig a gyújtás ráadásával egyből világított. A tompított fény, csak akkor, ha azt felkapcsoltam.

Most csak a tompított van...

 

Így esetleg valami ötlet?

Lehet, hogy a helyzetjelző vezetékelése is átmegy a fényszóró kapcsolón, és abban van vmi kontakt hiba? De hát a tompítottat jól kapcsolja...

 

Köszi a segítséget előre is.

Előzmény: djuice (1372)
takacsek.hu Creative Commons License 2018.10.19 0 0 1378

gratulálunk hozzá! :)

 

Előzmény: volt alotos (1377)
volt alotos Creative Commons License 2018.10.18 0 1 1377

Ma délelőtt átvettem az új robogót.A kiválasztott egy SR lett. Na majd meglátjuk milyen lesz.Annyit már tapasztaltam,hogy a hátsó fék tompább mint az Aeroxé volt. Tudom még koránt sincs összekopva még az elmúlt 44km.alatt.Az első kb ugyan az. A yamaha 3 óra alatt elkelt.

Vajas81 Creative Commons License 2018.10.18 0 0 1376

Elvileg az automata szivato müködik, mert egy idő után visszaenged szépen de addig kegyetlen fordulat van hidegen.

Azt nem tudom, hogy a 4t karbikon is van levegő állító csavar, vagy csak ez 2t nél van?

Esetleg kevesebb levegőt adni nekeni? ez lehet megoldás?

volt alotos Creative Commons License 2018.10.18 0 0 1375

Erre azt tudom mondani,hogy rá kell tenni egy mechanikus szívatót ahol Te szabályzod a hideg járási fordulatot, de ezt olyan helyre kell szerelni ahol eléred.

Előzmény: Vajas81 (1374)
Vajas81 Creative Commons License 2018.10.17 0 0 1374

Üdv mindenkinek.

Azt szeretném kerdezni hogy egy 50 4t Fly motor nak hidegen nagyon nagyon magas az alapjárata, nagyon pörög de ahogy melegszig visszabb áll ugyan. De ha nem szeretném hogy hidegen szétpörögje magát és visszább veszem az alapjarati csavart akkor melegen meg tul kicsi és leáll. Indulni indul pöccre hidegen!

Szerintetek ki lehet a baj?

Köszi elöre is

lacibácsi01 Creative Commons License 2018.10.17 0 0 1373

Világítás kapcsoló kontakthiba???

Előzmény: t gary (1364)
djuice Creative Commons License 2018.10.16 0 0 1372

Tudtommal 1 db biztosíték védi a teljes villamosságot, nem kombájn ez. :)

Aksifedél alá nézz be... (de érdekes a megfogalmazás hogy elalszik a helyzetjelző egyszerre... Milyen körülmények közt, mert a világításkapcsolóval is egyszerre alusznak ki a lámpák) :D

Előzmény: t gary (1364)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!