Szerbusz, végre már valaki akit találok és jelentkezik. Akiről még tudok, az nem jelentkezett, pedig küldtem neki elérhetőségeket, hívjon fel, hátha valamit tudunk okoskodni...
Én ma voltam bent... Ugye a szervizek akkor javítanak, ha te kifizeted. Nekem meg nem áll módomban fizetni, nincs miből. Ezért mentem be hogy most tudok-e valami konkrétat... Mert eddig függő károm volt, a majd 300.000-es összeget nem fogadhattam el, mivel gondolkodtak a totálkáron. Valamint bevittem az okozói nyilatkozatot, kitalálták hogy okozói szemle is kell. Akarják látni hogy aki belémjött, annak sérült-e a kocsija.................... Valóban belémjött?!?!?!?!?! (Ha biztosítási csalást akarok, akkor veterán autóval, és MÁV biztosítottal játszom el július közepén... Ekkora lúzernek néznek??) Erre mondtam nekik múlt héten, hogy szívesen küldök a helyszínről megapixeles képeket, minden látszik rajta. Okozók, okozó kocsi, károsult kocsi, házszámok, utcanevek, településnév.... Nah és most aszondták' oké. Elfogadják a képeket, nem kell okozói szemle. De közlik már nincs MÁV. Ők az autoconsulting munkatársai, és felszámolási kht végzi a felszámolást. Az elmúlt két hétben nem fizettek senkinek.... Eztán se tudnak semmit mondani... Ezért az ő egyezségi alapuk nem tudom aláírni. Nem tudom elfogadni, ugyanis nincs ki nevében ők pénzt osztanának. Máv már nincs, a pszáf, meg a kht nevében meg nem ők nyilatkoznak.... Jah és hogy őszerintük fizetniük kell majd a felszámolóknak, pszáf-nak, deee hogy milyen arányban... Lehet Pénzbeli korlát lesz, Mittomén 200.000-ig, 500.000-ig... Vagy %-beli korlát. A kárösszeg 50-90%-át kifizetik........ De ez csak találgatás...
Saját biztosítósom, azt javasolta hírdessek hoy máv károsultakat keresek, és azokkal együtt valamit kiokoskodni. A polgári per nem tuti hogy járható út, mivel befizetett biztosításuk volt az okozóinknak... De én abba viszont nem nyugszok bele hogy jó én a második 5000 vagyok. Nincs pénz.... Ezügyben megyek holnap ügyvédhez polgárit megtudni mi módon, mikor érdemes belekezdeni, mi az esélyünk ha pézt akarunk látni... Abba sem nyugszom bele hogy a kárösszegem felét kifizetik. Ilyet nem látot még az ég, összertörnek, az nem elég hogy a kocsim törött, balesetet szenvedett majd 40 évesen felújított korában, még az én terhem az hogy megjavítsam saját pénzből?!?!??!! Felborítom a Kiss Bálintot, meg az egész pszáf-os bagázst... Kiraknák a tetveket a hősök terére, mindenki azt csinálna velük amit akarna, akkor kb 2 nap alatt kitalálnának egy megoldást.... Hogy mindenki kap pénzt, mint egy normális biztosítótól általában... Nem az hogy két hónapja nézegetem a kocsim fölöttem meg sakkoznak hogy mégis ki fizessen nekem-nekünk......................
Szia tazoli01! Én pontosan ebben a cipőben járok július óta.
A kár nálam is nagy kb. 700 e Ft :(
Kárfelmérés volt, jogalap visszaigazolás a MÁV-tól (hogy nyugodtan javítható) megvolt, de mégsem vállalta már senki csak ha kifizetem én.
Persze erre nincs lehetőségem.
Itt tart az ügy :(
Én is meglepődve veszem tudomásul, hogy az a kb. 4-5.000 ember (károsult) valahogyan nem hallatja a hangját, nem nyomul egységesen és nem is kap hivatalos tájékoztatást.
'A MÁV ÁBE Alapszabályának (Alapszabály) 9.2. pontja szerint a megszűnt egyesület vagyona a volt tagokra (Jogosultak) száll át, akik, e vagyon erejéig, felelnek az egyesület tartozásaiért."
"A már bejelentett kárigényeket és egyéb követeléseket a MÁV ÁBE nyilvántartásba vette, a Hitelintézeti Felszámoló Kht. folytatja ezek feldolgozását. A vagyonelszámolási eljárás eredményes lefolytatása érdekében kérjük, hogy a még be nem jelentett igényeket mihamarabb, lehetőleg 2008. szeptember 30-ig jelentsék be.
A kárigényeket bejelenteni, a kárigényekkel kapcsolatban tudakozódni továbbra is a MÁV ÁBE korábbi ügyfélszolgálatának címén lehet."
Akkor még egy hónap és majd akkor megmondják hogy oké, nincs pénz! ;) Vagy azt csinálják mint az utazási irodás csőd nemrég? Fizetnek! A kárigény 80%-át... Há szted az a barom azé fizette be, ha bajban van 80%-ot adjanak???
Ettől félek énis. Nagy a lapulás a fűben arról a témáról hogy a föggő kárügyesek mit csináljanak... Én másfél hónapja találkoztam mávossal, másfél hónapja nincs kocsim. És senki semmit nem mond, nem tud. Csak azzal vagdalkoznak hogy pereld az okozót... De ez a legrosszabb, mi az hogy az okozót kell perelnem. Volt biztosítása... Viszont gyanítom 4 milliárdot a máv helyett meg tényleg nem fog senki kifizetni az ilyeneknem mint pl. én. Azt nem tudom hiába keresek neten bármit, nem találok másik máv károsultat. Egy embert tudok aki még kb 1 vagy 2 hete épp 15. előtt találkozott egy mávossal... De kapcsolatot nem siekrült felvennem vele... Arra volnék kíváncsi a többi ember mihez kezdett? Vár mindenki mint én, hogy hátha megoldódik, vagy azok nyugodt szívvel pert indítottak az okozók ellen? Vagy máv ellen, de mávot hiába perled, pszáf-et, vagy a felszómolás eljáróját lenne logikus. Ők ugyanis akkoris lesznek amikor a Máv már rég sehol... Szóval nem tudok semmit......
a máv, iletve a kijelölt felszámolója addig fizet, amíg van pénz. a kifizetések sorrendje a pszáf oldalán megtalálható. amikor elfogy a pénz, akkor bejelenti, hogy vége a kiizetésnek. utána majd minden bizonnyal lesz valamilyen megoldás a hoppon maradók kifizetésére, de ez még jó pár hónap lesz:-/
Kifizetésekről esetleg ti hallottatok új hírt? Mer két ismerősöm is azt modnta már hgy fizet a máv mindenkinek, utána ők perelnek az ügyfelek után...... Viszont se indexen, se HVG-n nem olvastam ilyesmit...... (Sztem azt érteték félre hogy 15. ha belesetet szeved MÁV-ostól, akkor kap pénzt az ember, és a mabisz perel majd.)
a máv amit küld kártörténetit azon csak azok az események vannak amik az idő alatt történtek míg náluk voltam vagy korábbiak is? mert csak most vettem észre hogy A0 helyett M2-re lett megkötve és nem tudom mit tegyek?
a kártörténetit ki kell kérnünk vagy küldik automatikusan vagy az új biztosító (köbe) intézi? ha nekünk kell kikérni, tudtok a mávhoz telefon vagy fax számot?
Nyugi, man, nó para! Felhívtam az ügyfélszolgálatot tegnap és rákérdeztem erre a "továbbításra vár" - témára. Azt mondta a hölgy, h egyszerre továbbítják az összes ilyen státuszú szerződést, aggodalomra semmi ok, a forgalmidban legyen ott a kinyomtatott "gépjármű felelősségbiztosítási ajánlati igazoló" és 1 hónapon belül lezongorázódik a biztosítóváltás (csekkbefizetéseddel együtt). Ennyi.
Nem akarom off fele terelni a témát, de egy megjegyzés:
marimama71: ezen koránt sem kell kibukj, nálunk az újracímkézett szemetet is képesek voltak egyese helyene árulni...
On: Megkötöttem a biztosításom, sokban köszönhető nektek, hogy ilyen hamar sikerült megoldanom. Reggel még, mikor a kezemben tartottam a levelet szó szerint remegett a kezem. Megkönnyebbülés e tudatban írni ide. :)
Remélem télleg jó döntés volt egy piacvezető céggel szerződnünk.
Egyébként a Tesco témával kapcsolatban: szerintem sem mindenhol ugyanolyan. Mármint, 2005 tavaszán voltam Angliában és kénytelen voltam bemenni a Tescoba, mert gondoltam ezt már itthonról úgyis ismerem és biztos lehetek benne, hogy nem túl drága. Ott vettem -többek közt- szamócalekvárt, ami piszkosul finom volt. A címkéjét direkt megtartottam, hogy itthon is tudjak majd olyat venni, mert nagyon ízlett. Egyébként tesco sajátmárkás volt. Itthon is vettem utána olyat, de nem volt ugyanolyan. :S Jó, lehet, hogy ezzel pont pechem volt; de pl. ott voltak olyan kis méretű tescok is, mint mondjuk nálunk a sarki bolt. Az nekem nagyon bejött. Jó lenne, ha itthon is lenne olyan. :)