Keresés

Részletes keresés

Hornyi88 Creative Commons License 2008.07.24 0 0 913
Erre én is egyből gondoltam. Logikus lenne, de honnan kerítesz rá jegyvizsgálót?
9757 jv-e fordul vissza 9732-re. Mondjuk azt nem tudom, hogy egyedül vagy ketten vannak-e.
Előzmény: gabor144 (912)
gabor144 Creative Commons License 2008.07.24 0 0 912

Akkor nem az lenne logikus, ha a 9757 Fehérvárig közlekedőnek lenne meghirdetve, akár gyorsítottként Csajágtól? Mi akadálya lenne? Ingyen kiadódna egy többlet vonat kurrens időpontban.

 

Egyébként minden választ nagyon köszönök.

Előzmény: nidsz (905)
M63,008 Creative Commons License 2008.07.24 0 0 911
Haza Sm-re /lefelé "fűteni" kellett/.
Előzmény: M41 2312 (907)
Nohabf Creative Commons License 2008.07.24 0 0 910

Nincs mit!:-)

 

Szombaton majd én küldök SMS-eket,feltéve ha te leszel a gép előtt:-)

Előzmény: Hornyi88 (909)
Hornyi88 Creative Commons License 2008.07.24 0 0 909
Én is csodálkoztam rajta!
Thx Nohabfan! :-)
Előzmény: M41 2312 (907)
Nohabf Creative Commons License 2008.07.24 0 0 908
Ezt ne tőlem kérdezd,én csak továbbítottam az infót:-)
Előzmény: M41 2312 (907)
M41 2312 Creative Commons License 2008.07.24 0 0 907
2319 minek oda dögként?:-)
Előzmény: Nohabf (906)
Nohabf Creative Commons License 2008.07.24 0 0 906

Hornyi88 infója szerint a mai 19606 3 géppel megyen!

 

M62 304+M41 2327+M41 2319 van a vonat elején.

nidsz Creative Commons License 2008.07.24 0 0 905

igen én is kifogtam egyszer egy ilyent 2005-ben, a 9712-esen

 

egyébként a 902-es hsz-ban látható képen a 9757 azért megy ilyen összeállításban, mert Csajágon a hátsó rész leakad, és visszamegy 9732-nek, az eleje rész pedig sv-menet Sz.fehérvárra, majd utána leközlekedik 9712 számon.

Előzmény: gabor144 (897)
Nohabf Creative Commons License 2008.07.24 0 0 904

Köszi!

 

Nem tudom hogy Tapolcára mikor érek be mivel Sopron-Szombathely felől megyek arra.

Előzmény: m62-165 (898)
M62-255 Creative Commons License 2008.07.24 0 0 903
Az még jobb !!:-)
Előzmény: m62-165 (899)
m62-165 Creative Commons License 2008.07.24 0 0 902
Lásd. előző hsz. + 1 kép:
Előzmény: gabor144 (897)
m62-165 Creative Commons License 2008.07.24 0 0 901
Már bocs, de a 9757-es reggeli (Tapolca-Csajág) vonat Bz+4 mellék+Bz.
Előzmény: Adamis Gusztáv (896)
benbe.extra.hu Creative Commons License 2008.07.24 0 0 900
Nem elég. Dehát ez MÁV, ugye.
Előzmény: gabor144 (897)
m62-165 Creative Commons License 2008.07.23 0 0 899
-100! ;-))
Előzmény: M62-255 (887)
m62-165 Creative Commons License 2008.07.23 0 0 898
Na ittvagyok, csak elég instabil a számítógépem most a nyáron! :-(((
Elvileg Péntekig lesz 305, majd kiderül, hogy mit vesznek elő a fűtőházból Szombaton.
Előzmény: Nohabf (886)
gabor144 Creative Commons License 2008.07.23 0 0 897
Köszönöm.

A Bz+2 mellék elég a reggeli Csajág-Tapolca vonatra? Az északi partról Badacsonyba kirándulás gyakorlatilag egyetlen szóbajöhető vonata!

Jó sok éve utaztam vele Füredről Badacsonyba főszezonban, akkor a gyerekcsoportoktól úgy megtelt, hogy állóhely sem volt már. Csak az utascsereidők megnövekedése miatt lett Badacsonyig 15 p késés.
Előzmény: Adamis Gusztáv (896)
Adamis Gusztáv Creative Commons License 2008.07.23 0 0 896

A nem-dezső helyi vonatok Bz+2 mellék (ill. vasárnaponként - nem tudom, hivatalosan-e, de praktikusan igen) a csajági  ill. az esti IC-t követő Szfv-TP csak 1 mellék.

G.

Előzmény: gabor144 (895)
gabor144 Creative Commons License 2008.07.23 0 0 895

Köszi szépen, hogy beírtad a fordákat!

 

Ha szépen kérlek, ugye beírod azt is, hogy a többi "nempesti" vonat (Tapolca-Fehérvár, Tapolca-Csajág) milyen szerelvénnyel megy?

 

Bz? 2-3 Bhv? Halbi?

 

Előre is köszönöm!

 

Gábor

Előzmény: M41 (880)
M62-255 Creative Commons License 2008.07.23 0 0 894

Szinte hasonló erősségűek.

 

Én úgy tudom,h nem lehet növelni a  teljesítményt a vill oldalon.

Előzmény: HG. (892)
Nohabf Creative Commons License 2008.07.23 0 0 893

"A CAT főgép teljesítménye nagyobb mint a régi oroszé?"

 

Talán a CAT egy picit erősebb de volt rá példa hogy classic simán elcibálta a 12 kocsit is(M62 177).

 

"És ha igen, akkor lehet ezért valamit növelni a villamos oldali kW-on is?"

 

Ezt passzolom.

 

 

Előzmény: HG. (892)
HG. Creative Commons License 2008.07.23 0 0 892
A CAT főgép teljesítménye nagyobb mint a régi oroszé?

És ha igen, akkor lehet ezért valamit növelni a villamos oldali kW-on is?

Vagy a "jól húz" csak a jó állapotnak köszönhető, húzott így a régi orosz is 30-40 évvel ezelőtt?
Előzmény: Nohabf (891)
Nohabf Creative Commons License 2008.07.23 0 0 891

"Áhh,erővel bírná, csak sajnos nem olyan stabil mint volt."

 

Ha a  múltkor eljöttél volna velem a 29-esre megcsodálhattad volna mit művelt a 11 kocsival a 305-ös,olyan erő volt benne hogy csak lestem:-)

Előzmény: M62-255 (889)
Nohabf Creative Commons License 2008.07.23 0 0 890

OFF

 

Igen ráérek,a számomat tudod:-)

 

ON

Előzmény: M62-255 (889)
M62-255 Creative Commons License 2008.07.23 0 0 889

Áhh,erővel bírná, csak sajnos nem olyan stabil mint volt.

 

OFF: lesz "mocorgás" Fc-ben Szergej ügyileg augusztus elején egy hétvégén. Ráérsz?

Előzmény: Nohabf (888)
Nohabf Creative Commons License 2008.07.23 0 0 888

Nem bízom benne hogy kibirná azt  a pár siratófalat ami azon a vonalon van + a  11 megtömött kocsiról nem is beszélve.

 

Kíméljük inkább a 265-öst:-))

Előzmény: M62-255 (887)
M62-255 Creative Commons License 2008.07.23 0 0 887
265? :-)
Előzmény: Nohabf (886)
Nohabf Creative Commons License 2008.07.23 0 0 886
Szombaton megint 9703-aznék,kérnék egy classicot ha lehet!:-))
Előzmény: m62-165 (884)
Taurusfan Creative Commons License 2008.07.23 0 0 885
A duplagépeset a hídról, a Desiro-t a szikláról lőttem.
Előzmény: M41 (880)
m62-165 Creative Commons License 2008.07.19 0 0 884
Na, bocs a késésért. 318-as van rajta ma is.
Előzmény: MBen (882)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!