Mi 4 fővel (2 felnőtt+ egy felnőtt méretű kamasz+ egy gyereküléses kisiskolás) rendszeresen utaztunk 800km-es utakra is két heti pakkal. Nem azt mondom, hogy bőven, de elfértünk.
Egyébként 4 -átlagtarmatű- személlyel vállalhatóan lehet használni szerintem a Bravot.
Pár hete a Penny parkolójában egy Delta állt mellettem, még a színe is hasonló volt. Egymás mellett állva úgy nézett ki mint egy nyújtott Bravo. A kocsim mellett tök aránytalannak tűnt, még a feleségem is megjegyezte hogy milyen ormótlan. A Bravo arányai jobbak.
A Deltában azért IS lehet tologatni a hátsó üléssort, mert nagyobb a tengelytávja a Bravoénál. Pontosan 100 mm-rel. Ennyivel nagyobb a lábtér is hátul.
Na kipróbáltam én is azt a tartományt,ha nem írod észre se vettem volna--de tény 1200 környékén-kicsit alatta-van némi "beremegés" amit én csak a kormányon éreztem,de mint írtam amúgy nem is figyeltem volna rá ,nem olyan egetverő különbség a sima járástól :) Amit néztél kocsinál, szerintem is valami gond lehetett ami ezt felerősítette rendesen .És én még most is a bravot venném :) --pedig 247ezerrel vettem (+20e-nél tartok)
Én is a színe miatt szerettem bele és mindenembe raktam ilyeneket, de az első esőnél kapcsolgatni kezdtem a lámpát, mert azt hittem, helyzetjelzőn felejtettem. :( Még a Stilós időkben, mikor ráértem. :)
Friss havon csodálatos volt! De ennyi. :)
Aztán Silverstarra váltottam (tompi+táv+köd), azzal meg az volt, hogy 8-9 havonta kiégett...
De az is kékebb (fehérebb) bolt a gyárinál, tehát nem volt már sárgás, ellenben a fénye erősebb volt. Azóta viszont eltelt 13 év! Sokkal jobb izzók vannak már, de a fizika az fizika maradt. :) Ami kékesebb, az biztosan gyengébb (a nem kékesnél), és esőben is szarabb.
Én nem igen járok sötétben városon kívül a Bravóval, így nem kell foglalkoznom az izzókkal.
Érdekes ez a CoolBlue ellenérzés amit sokaknál tapasztalok, pedig nekem bejött.
Nekem az összes égő ez a Bravoban, még a ködlámpában is és tökéletesen látni vele. A feleségem szerint is kiváló, pedig nem is tudja hogy mit raktam be tehát nincs befolyásolva.
Igaz a lámpa magasságot fel kellett állítani mert gyárilag abnormálisan lent volt, de utána már jó volt a gyári égőkkel is. A CoolBlue -t a színe miatt raktam be, mert az a sárgás fény nekem nem tetszett.
Ma rászántam magam és elmentem egy kereskedésbe megnézni egy Bravo 1.4 tjet-et. Máshol nem volt lehetőségem szemügyre venni.
Teljesen rendben van az autó, nagyon tetszik a belseje. Szerencsére én nem vagyok magas, 175cm megállít. a vezetőülést beállítva és magam mögé beülve még éppen elfogadható a hely, de egy magasabb sofőr, vagy utas már bajban lenne. Tényleg igaz a tesztekben olvasott, hogy hátul elég szűkös a helykínálat. A csomagtartó viszont teljesen megfelelő. talán egy 4-5 centit ha kisebbre veszik, akkor jobb lenne a hátsó ülések helykínálata is. Ezért szerintem 4 főnek hosszútávra már kényelmetlen lehet, legalábbis hátul. Viszont mi ritkán járunk így.
kicsit beindítottuk a motort is, szépen ketyegett alapjáraton, ami olyan 800rpm volt. Gyengéd gázadással feltoltam egy párszor 1800-ig és meglepődve tapasztaltam, hogy olyan 1000 környékén egy rövid sávban nagyon berezonált, vagy inkább beleremegett az egész autó, mint egy traktor kb olyan volt a kormányt fogni, remegett minden, kormány, ülés, ajtók, szóval az egész autó. Ez egyedi eset, vagy minden példány így jár? A beremegős sávot elhagyva kisimult a járása, szóval ez a jelenség kb 900-1200 fordulatos sávban jelentkezett.
Sikerült hasonlóan alaposan megnézni, egy Lancia Deltát is. Érdekes módon a műszerfaltól nem voltam úgy elájulva. Az ülések puhábbak, elegánsabbak és a helykínálat nagyobb hátul. Ezek voltak ez előnyösebb tulajdonságai, de a vezető ülésben határozottan jobban éreztem magam a bravoban, szebb, jobb.
A végén megnéztem egy 2006-os mazda 6-ot is, mint szóba jöhető tipust. A műszerfal tetszető, ülés kényelmesnek mondható. a hátső helykínálat óriási a bravóhoz képest és a csomagtartó is hatalmas. Viszont rutinosan nézegettem a rohadásra hajlamos területeket és hát nem csalódtam...
Unlimited elég meggyőző,bár még xenonnal nem foglalkoztam,nehéz beszerelni a sima izzó helyére ?? Vagy csak kikapom berakom a xenont a trafoval a sima izzó helyére csatikat össze dugom és ennyi :) ? Mindenképpen megoldást akarok találni tavaly a Horvát éjszakába elég szenvedés volt ez a lámpa idén nem szeretnék már vele szenvedni :)
> osram xenarc night breaker unlimiteden gondolkozok vagy vagy night breaker cool bluen
> ,de sokat olvasok ledekrol bar abba
A Coolblue-t meg a LEDes "dolgokat" hanyagold, a Nightbreaker UL vagy a Megalight Ultra +millió%-os izzók többnyire a legjobb választások, az utóbbi jobb áron szokott lenni.
Tjet?nem semmi a km.Ilyenkor én is abban reménykedek hogy az enyém is bírja majd odáig :) de hamarabb lesz más gazdája :) A zsigulim nekem is olyan volt, régi lyukas dob levéve,új fel,--aztán 1év és lyukadt az is de bírta a javítás ,és aztán évente cserélgettem őket megfoltozva :)