Szia
Azóta vettem egy Peugeot Kisbee-t. 4 ütemű, aranyos kis gép. 50ig gyorsul óra szerint, elég könnyű vele menni. Szerintem nyúzom egy évet, tanulok és utána váltok nagyobbra
Karbit levettem átnéztem, átfújtam, semmi változás. Viszont észrevettem, hogy ahova a gázbowden belemegy, ahol a tű mozog, nem ugrik be a neve, annak az oldalán (menetirány szerint jobbról), ott van egy kis cső csonk kifele, amire szerintem kellene egy műanyag cső...., de hova megy!? nem az olajozásról beszélek, az lentebb van egy picit..., hmm inkább teszek fel egy fotot is! Tehát, most már az első képen látszik amiről beszélek, meg az olajozás is, az rajta is van. A 2. képen meg szintén van alul egy cső csonk, azon nekem a túlfolyó volt levezetve a blokk alá. Kérdés: lehet hogy össze kell kötni a kettőt? Laikus vagyok, kérem segítsen valaki! Köszönöm.
Újabb fejlemény. Ha leveszem a légszűrő fedelét, és a a szivacsot, álló helyzetben, odahúzom neki a gázt lehörög! Pontosabban olyan közepes fordulattól hallásra, mert fordulatszám mérőm az nincs :( ! Megyek tovább a karburátor felé. Ha valakinek van építő ötlete, szívesen fogadom.
Két hete vettem egy yamaha DT 50-es 123ccm-is mocit!
1986 os gyártmány, 25 éves de nagyon pörgős, akinek volt vagy van az tudja. :)
Kb. 4-500km hajtottam bele összesen. Egy előzés után tartósabban mentem vele 100km/h körül, 6. sebességben, és mikor lassulás után újból huzattam volna ki, elkezdett darálni, nem pörgött úgy ahogy addig, meg azóta sem. Az első 5 sebességben csinálja ezt, a váltási tartomány vége előtt, de 6. ban ugyanúgy megy 100at, ahogy eddig. Mi lehet a baj? Tud valaki tanácsot adni?
DT-k-ben nem vagyok jártas. De ez kb 80-as évekbeli lehet mert elöl még dobfékes. Valszeg DT LC1 Hány köbcentis? Azt is jó lenne tudni. Pofára szerintem DT 80 LC1.
Hamár jogosítványt szeretnél letenni akkormár ne végezz fél munkát. Tedd le rendes nagy motorra, és necsak 125-ig.