Keresés

Részletes keresés

micsubicsi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13506
Amúgy sztem az M6os, Érdi tető Dunaújváros között is elég gyér, a parkolóknál van fa ültetve amúgy sehol máshol:SS
micsubicsi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13505
Prágában is bevan füvezve a villamospálya köze, szerintem Pestre meg arra a pár városra is ahol van villamosunk, asszem talán Debrecen meg Szeged, de lehet téves, ebben nem vagyok képbe, a betont felszedhetnék és befüvezni. És csak sírnak, hogy büdösek a városaink. Parkosítani kéne meg ahol lehet füvet, fát ültetni.
cssz74 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13504
Tetszik, látszik, ott nem a Demszky van...
Előzmény: Mwin (13501)
micsubicsi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13503
Nemcsak Nápoly fele van, egész Olaszba !!!
Előzmény: elemes2 (13496)
Hanzi13 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13502
Ja, meg mostanában már a csomópontokban sem ültetnek semmi fát, pedig az is szolgálhatna CO2 megkötésre...
Előzmény: cssz74 (13500)
Mwin Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13501
A 2.-es ponthoz: ilyen lesz Szegeden a 2-es villamos vonala.Katt ide!
Előzmény: cssz74 (13500)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13500

Az a baj, hogy ez sajna ilyen tekintetben is idióta ország, nem értem 10 éve miért nem lehet 5 villanyoszlopot arébb rakni és 30m sövényt, 5 fát kivágni(imádom a növényeket, ezt mindjárt kifejtem) hogy pl. a Könyves Kálmán Körutat a Buda felé tartó részen, a Lurdy előtt kiszélesíteni, hogy ne szűküljön le 2 sávra 30-50m-es hosszon, mert van egy fordulósáv a Ferencvárosi PU-ra. Fizikailag egyszerű lenne, mert a járda és az út közt van egy kis zöld sáv!!!

 

A zöld mániánra:

Írtam 2 éve a Dem(bin)szky-nek, hogy miért nem próbál budapest kicsit szépülni:

 

1: az osztottpályás utaknál mint pl.: a Kerepesi belső része, az aszfalt elválasztót feltöretni, és fákat vagy bokrokat, vagy bármi zöldet tenni a helyére, szép, köti a CO2-t, stb.

 

2: sok helyen, már Prágában is kisérleteznek, hogy vilamos vágányokat befüvesítik, rendkívül szép, milyen jól mutatna(körút,2-es vonala, bár mindenhol, ahol kocsik nem használják...)bár ez itt kicsit OFF, ezért bocsánat.

 

Szerintetek legalább valami csicskától is jött válasz?

Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13499

bammeg, az M2 mióta matricás???

http://automenedzser.hu/hirek/20080926_megyeri_hid.aspx

 

arról nem is beszélve, hogy mióta M2? (mármint hivatalosan, mert én születése óta így hívom...)

 

szégyen, hogy az M4, viszont még mindig nem M4... ebből is látszik, hogy állnak az M4 fejlesztéshez... :-(((

Előzmény: Törölt nick (13489)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13498

Szerintem jó ideiglenes megoldás, míg az átkötés elkészül! Olvashatnák, akik dolga.

Az USA-ban több helyen van kint tábla, hogy a reggeli és délutáni csúcsban a leállósáv használható forgalom számára korlátozott sebességgel. Tán úgy van írva:

"Ok to drive on shoulder bitween 7-11, 15-18"...

Ezt meg kéne tenni, egy hétvégén meg lehetne csíkozni a zárót, és húzni kintre mégegyett...tetszik az 5let.

Előzmény: radio100jozsi (13493)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13497
Szerintem sem lehet nagy dolog. Felfestést módosítani, a teherautó előzést megtiltani, és vmax 100-ra levenni ezt a szakaszt.
Előzmény: Törölt nick (13494)
elemes2 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13496
olaszoknál nápoly táján vannak pályák, ahol kb kilométerenként van egy öböl kiálláshoz, az a "leállósáv", hehe.
Előzmény: Törölt nick (13494)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13495
Nem érted, azért kell mindenhová 2x2 sáv, hogy a belső sávban lehessen nyomulni, még ha üres a szélső sáv is.
Előzmény: Törölt nick (13487)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13494

hmmm... lehet, hogy ez is segítene az M0D->M5D torlódáson???

 

végülis ehhez csak a felfestést kellene módosítani, 5kmen ki lehet bírni leállósáv nélkül... (a németeknél még sok pálya volt 10-15 éve anélkül, bár mostmár igyekeznek exeket feltuningolni...)

Előzmény: radio100jozsi (13493)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13493
Szerintem az M0K átadással egy időben a két M0 közötti M5-ön a leállósáv helyett ideiglenesen (5 évre) 3. sávot kellett volna kialakítani, így a két M0 forgalma "külön" vezetne.
Előzmény: Mwin (13452)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13492
Hát ennek nulla realitása van, mivel ha le nem bombázák, akkor 100 évig az az új vasúti hídszerkezet a helyén van. Na meg közúti hídon vasúti pálya átvezetése a legdrágább megoldás hosszú távon meg főleg (drágább karbantartás). Az, hogy ideiglenesen a HÉV-en mentek az esztergomi vonatok nem azt jelenti, hogy az utasok is arra akarnak menni nulla metró kapcsolattal. De amúgy is, Aquincumi híd a 20 éves tervekben sem reális a megépítése.
Előzmény: brenn (13444)
Mwin Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13491
Az a forgalom épp elég intenzív most is. Elég, ha itt a neten benézel a Szeged (tömeg) közlekedése topicba, látni fogod...
Előzmény: Rooger Preed (13490)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13490
Úgy emlékszem, hogy változtattak a terveken, meggyőzték az EU-t, hogy pálya legyen a határig. Legalábbis az M43 eredményhírdetése környékén már ezt mondogatták.

Végülis nem hülyeség, mert ha megszűnik a magyar-román határ, akkor egy elég intenzív forgalom alakulhat ki Arad és Szeged között.
Előzmény: micsubicsi (13481)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13489

bammeg, az M2 mióta matricás???

http://automenedzser.hu/hirek/20080926_megyeri_hid.aspx

 

(nincs ott, hogy 3,5t felett, úgyhogy ebből az láccik, hogy pkwnak is... )

Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13488
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13487

ja, különösen, hogy nem mind megy a pályára, egy fiftyfifty esetén meg 4e lenne a páylán, arra felesleges a 2x2...

majdha a pálya eléri a 10-12e-t akkor jöhet a másik fele...

 

(totál el vannak amúgy varázsolva a zemberek. kilóg a seggünk a gatyából, de nekünk mindenhova 2x2 kell. hát a nagy lófaxt. azt osszuk be ami van, úgy, hogy minél több helyre jusson...

dühöng még itt a komenyizmus rendesen... :-((

Előzmény: cssz74 (13486)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13486
Arra a régi út mellé elég lehetne nem?
Előzmény: Törölt nick (13485)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13485
7-8e/n
Előzmény: cssz74 (13483)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13484
mert a 8.000mrd úniós támogatásból erre már nem fussa... :-))
Előzmény: micsubicsi (13481)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13483
mekkora Makó és a határ közt a forgalom? lehet már jóval kisebb mint Makó elött, de nem tudom, csak kérdem.
Előzmény: micsubicsi (13481)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13482
Igen, látom. Mint írtam én a hídon 2x vagy max. 3x mentem át életemben, kettőre emléxem konkrétan. Idén 1x mentem, valóban nem láttam. Most néztem a gúglin, és lehet a kisági híd rémlett...
Előzmény: Mwin (13480)
micsubicsi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13481
Egy valamit nem értek, az M43at Makótól a határig miért 2x1 sávon építik? Ott jön fel a sok román, bolgár meg török kamion.....aztán meg sír mindenki szája hogy már megint 1 buzi kamion és megelőzni nem tudom, mert szemből meg jönnek.......
Mwin Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13480
Itt láthatod a felújítás előtti állapotot a sínekkel.
Megütötte a szemem viszont a leírásban látható mondat:

A hídszerkezetet az eltérő súlyú főtartók miatt állványon szerelték. A szerelést a MÁVAG két 14 tonnás szerelődarujával és szerelőrészlegével végezte.

Magyarázat nincs rá, hogy miért tér el a két főtartó...
Előzmény: cssz74 (13479)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13479
Az a helyzet, hohy nem járok sokszor arra, ez tény. Az elmúlt 6-8 éveben talán kétszer, de anno úgy emléxem (68éve) volt egy ugyanolyan híd délre az autóstól, amit idén februárban, amikor arra jártam már nem láttam, és pár éve halottam a médiában, hogy megszüntették a vasúti összeköttetést, mert nincs már rá szükség, de hangsúlyozom így emléxem, de erőteljesen, hogy külön volt a vasuti híd, ami tök egyforma volt a közutival.
Előzmény: Mwin (13477)
Mwin Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13478
Nem lakom itt, de ezt hagyjuk.
A körforgó körül oly sok mindent nem kell eldózerolni, mellette üres telek, piac, és két sarki ház van, amelyek időtlen idők óta eladók.
A 6-oson észak felől jövő, és átkelő személyautók átmennek a "városon", de ez egyrészt elenyésző a hídra menő forgalom volumenéhez képest, másrészt egyre inkább ők is kerülnek, a "városi" utak állapota miatt. (saját -keserű -tapasztalat, eddig 40k javítási számla).
A központban lévő lámpánál a legnagyobb csúcsban sem kell 3percnél többet várni a híd felé. Ellenkező irányban annyit sem.
Előzmény: Törölt nick (13475)
Mwin Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13477
Mint említettem, ismerem a hidat. A vasúti forgalom a jelenlegi hídon, a híd tengelyétől délre fektetett sínpáron folyt a híd felújításáig. A felújításkor a vasúti síneket elbontották, és jelenleg mindkét sáv közúti. NEM volt külön vasúti híd Földváron, sőt, semerre sem a Dunán Budapest alatt a magyar szakaszon.
Előzmény: cssz74 (13476)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!