Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13520
még szokniuk kell a "keletieknek" a pályát... eddig falusi dűlőutakhoz vótak szokva... :-))
Előzmény: elemes2 (13518)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13519
Előzmény: elemes2 (13517)
elemes2 Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13518
"Teljesen lezárták az M0-ás autópálya egyik oldalát hétfő reggel egy baleset miatt, amelyben összeütközött egy személyautó és egy kamion a 32-es kilométerkőnél, Gyál közelében."

Mára ennyit az M0K-ról.
Bár délutánra talán járható lesz (ha addig nem történik újabb baleset).
elemes2 Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13517
így menőttek? ejha.
Előzmény: Törölt nick (13515)
elemes2 Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13516
ezen a szakaszon eléggé el van bénázva a KKkrt: először (a Lenkei János utcánál) jobbról megszűnik egy sáv (hogy helyt adjon egy rövid balra kanyarodónak), de párszáz méterrel később ismét megszületik az átmenetileg megszűnő jobb szélső sáv, hogy a kereszteződés után ismét megszűnjön.

Nem csak a dugószimulátor, de az Élet is azt mutatja, hogy nagy forgalomnál a sávmegszűnés dugót okoz és ezáltal csökkenti az út kapacitását. A lámpás kereszteződés átbocsátó kapacitása növekszik, ha egyszerre több párhuzamos sávban kapnak zöldet az autósok, de a kereszteződést megelőző sávmegszűnés miatt a dugó a Lenkeitől visszafelé (kelet felé) van.
Előzmény: Törölt nick (13514)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13515
a péceli és vecsési csp-ok elég frankón be vannak fásítva, olyan kb. 2m magas csemetékkel...
Előzmény: cssz74 (13508)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13514

pl. a Könyves Kálmán Körutat a Buda felé tartó részen, a Lurdy előtt kiszélesíteni, hogy ne szűküljön le 2 sávra 30-50m-es hosszon, mert van egy fordulósáv a Ferencvárosi PU-ra.

 

a lágymányosi csak 2x2, tehát mindenképp szűkíteni kell...

 

(perszeha leaszfaltoznák a villanyospálya HELYÉT... akkor más lenne a szityu... :-))

Előzmény: cssz74 (13500)
AcidMan Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13513
És a "mi vagyunk a legbüdösebbek, a legkoszosabbak, a legbunkóbbak európában stb..." mentalitást mikorra nőjük ki? Mert ez is egyfajta baromság.

Egyébként a villanyossinek parkosításával alapvetően nem értek egyet. Persze szép a zöld, meg minden, de akármilyen balesetnél - ami után természetesen jön a torlódás is - lehet, hogy ez az egyetlen hely, ahol a mentő "viszonylag gyorsan" megközelítheti a sérülteket, szal ha már egyetlen életet ezzel megmentenek, akkor megérte a beton. Persze nálam sem a Hungária sinje az etalon, de a Nagykörútba már nem nagyon lehet sztem esztétikailag belekötni.
Előzmény: micsubicsi (13512)
micsubicsi Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13512
Talán úgy 10 millió év múlva mi is eljutunk arra a szintre....:S
D H Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13511
egyrészt ez így van, másrészt pedig tőlünk nyugatabbra tényleg komolyan veszik a takarítást, közterület fenntartást. Nem csak szürkeegyenruhások véletlenszerűen böntetéskiosztó szervezete, hanem a közt takarító, a parkokból és padokról a hajléktalanokat elüldöző, a városi közterületeket élhető és (ki)használhatóvá tévő és ezt biztosító intézmény.

ennyire egyszerű.
(odaát - Demszkygrádban persze máshogy értelmezik a dolgokat)
Előzmény: micsubicsi (13510)
micsubicsi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13510
Amúgy 1 valamit nem igazán értek. Elég sokfelé megfordultam már, Varsótól egészen le Milánó, Barcelona, Amszterdam, Monacoig, de 1 várost se érteztem olyan bűzősnek mint itthon a nagyobb városokat. Mondjuk Varsó az talán kivétel, az se vmi tiszta, de pl németbe is mikor pihenőidőbe akárhányszor csavarogtunk nem volt olyan érzésem mintha 1 pöcegödörben lennék se azt hogy megfullok az autók okádta füsttől. Látszik, nyugaton nem aszfaltozzák le a maradék erdőt meg parkot is mint nálunk.
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13509
a nif-nek vagy 10 nappal később sikerült is feltenni képeket az M0-átadásról,
mondjuk közleményt nem láttam, de képeket legalább most igen. de nem is akármilyeneket, jó szórakozást mind a 120 db feltöltött képhez, szinte mindegyik a maga nemében egyedülálló.

http://www.nif.hu/multimedia/gallery/144

a fotós szakmai hozzáértésével inkább nem foglalkoznék, dehogy sikerült feltölteni 120 db képet úgy, hogy egy darab aszfaltcsík nem látszik a képeken, ez azé hát...
legalább a hidegtálakat lefotózták volna, akkor tudnám, hogy asz falt.


cssz74 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13508
A 0-áshoz próbáltak valamennyit, a nagyja kiszáradt, de alapban sokkal több fért volna. :(
Előzmény: micsubicsi (13506)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13507

:) Prágát írtam.

Miskolcot kihagytad! :)

De tök igazad van!

Előzmény: micsubicsi (13505)
micsubicsi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13506
Amúgy sztem az M6os, Érdi tető Dunaújváros között is elég gyér, a parkolóknál van fa ültetve amúgy sehol máshol:SS
micsubicsi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13505
Prágában is bevan füvezve a villamospálya köze, szerintem Pestre meg arra a pár városra is ahol van villamosunk, asszem talán Debrecen meg Szeged, de lehet téves, ebben nem vagyok képbe, a betont felszedhetnék és befüvezni. És csak sírnak, hogy büdösek a városaink. Parkosítani kéne meg ahol lehet füvet, fát ültetni.
cssz74 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13504
Tetszik, látszik, ott nem a Demszky van...
Előzmény: Mwin (13501)
micsubicsi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13503
Nemcsak Nápoly fele van, egész Olaszba !!!
Előzmény: elemes2 (13496)
Hanzi13 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13502
Ja, meg mostanában már a csomópontokban sem ültetnek semmi fát, pedig az is szolgálhatna CO2 megkötésre...
Előzmény: cssz74 (13500)
Mwin Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13501
A 2.-es ponthoz: ilyen lesz Szegeden a 2-es villamos vonala.Katt ide!
Előzmény: cssz74 (13500)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13500

Az a baj, hogy ez sajna ilyen tekintetben is idióta ország, nem értem 10 éve miért nem lehet 5 villanyoszlopot arébb rakni és 30m sövényt, 5 fát kivágni(imádom a növényeket, ezt mindjárt kifejtem) hogy pl. a Könyves Kálmán Körutat a Buda felé tartó részen, a Lurdy előtt kiszélesíteni, hogy ne szűküljön le 2 sávra 30-50m-es hosszon, mert van egy fordulósáv a Ferencvárosi PU-ra. Fizikailag egyszerű lenne, mert a járda és az út közt van egy kis zöld sáv!!!

 

A zöld mániánra:

Írtam 2 éve a Dem(bin)szky-nek, hogy miért nem próbál budapest kicsit szépülni:

 

1: az osztottpályás utaknál mint pl.: a Kerepesi belső része, az aszfalt elválasztót feltöretni, és fákat vagy bokrokat, vagy bármi zöldet tenni a helyére, szép, köti a CO2-t, stb.

 

2: sok helyen, már Prágában is kisérleteznek, hogy vilamos vágányokat befüvesítik, rendkívül szép, milyen jól mutatna(körút,2-es vonala, bár mindenhol, ahol kocsik nem használják...)bár ez itt kicsit OFF, ezért bocsánat.

 

Szerintetek legalább valami csicskától is jött válasz?

Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13499

bammeg, az M2 mióta matricás???

http://automenedzser.hu/hirek/20080926_megyeri_hid.aspx

 

arról nem is beszélve, hogy mióta M2? (mármint hivatalosan, mert én születése óta így hívom...)

 

szégyen, hogy az M4, viszont még mindig nem M4... ebből is látszik, hogy állnak az M4 fejlesztéshez... :-(((

Előzmény: Törölt nick (13489)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13498

Szerintem jó ideiglenes megoldás, míg az átkötés elkészül! Olvashatnák, akik dolga.

Az USA-ban több helyen van kint tábla, hogy a reggeli és délutáni csúcsban a leállósáv használható forgalom számára korlátozott sebességgel. Tán úgy van írva:

"Ok to drive on shoulder bitween 7-11, 15-18"...

Ezt meg kéne tenni, egy hétvégén meg lehetne csíkozni a zárót, és húzni kintre mégegyett...tetszik az 5let.

Előzmény: radio100jozsi (13493)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13497
Szerintem sem lehet nagy dolog. Felfestést módosítani, a teherautó előzést megtiltani, és vmax 100-ra levenni ezt a szakaszt.
Előzmény: Törölt nick (13494)
elemes2 Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13496
olaszoknál nápoly táján vannak pályák, ahol kb kilométerenként van egy öböl kiálláshoz, az a "leállósáv", hehe.
Előzmény: Törölt nick (13494)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13495
Nem érted, azért kell mindenhová 2x2 sáv, hogy a belső sávban lehessen nyomulni, még ha üres a szélső sáv is.
Előzmény: Törölt nick (13487)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13494

hmmm... lehet, hogy ez is segítene az M0D->M5D torlódáson???

 

végülis ehhez csak a felfestést kellene módosítani, 5kmen ki lehet bírni leállósáv nélkül... (a németeknél még sok pálya volt 10-15 éve anélkül, bár mostmár igyekeznek exeket feltuningolni...)

Előzmény: radio100jozsi (13493)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13493
Szerintem az M0K átadással egy időben a két M0 közötti M5-ön a leállósáv helyett ideiglenesen (5 évre) 3. sávot kellett volna kialakítani, így a két M0 forgalma "külön" vezetne.
Előzmény: Mwin (13452)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13492
Hát ennek nulla realitása van, mivel ha le nem bombázák, akkor 100 évig az az új vasúti hídszerkezet a helyén van. Na meg közúti hídon vasúti pálya átvezetése a legdrágább megoldás hosszú távon meg főleg (drágább karbantartás). Az, hogy ideiglenesen a HÉV-en mentek az esztergomi vonatok nem azt jelenti, hogy az utasok is arra akarnak menni nulla metró kapcsolattal. De amúgy is, Aquincumi híd a 20 éves tervekben sem reális a megépítése.
Előzmény: brenn (13444)
Mwin Creative Commons License 2008.09.28 0 0 13491
Az a forgalom épp elég intenzív most is. Elég, ha itt a neten benézel a Szeged (tömeg) közlekedése topicba, látni fogod...
Előzmény: Rooger Preed (13490)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!