Kíváncsi leszek majd a véleményeitekre ezekről a Credokról.
Itt a DDKK-nál az utasok, és a sofőrök is szeretik őket.
Az Econell hibája talán a szűk ablak felőli ülésezés. Mármint aki a belő ülésnél ül annak nyomja majd a vállát az ablak. Hacsak nem sikerült ezt még javítani. Az Inovell meg simán jó hosszabb útra. Dönthető ülések. Jó székezés (DDKK-nál) És ha esetleg nem fér el két ember egymás mellet kilehet húzni oldalra is a széket. (Ez egy hatalmas inováció :P De sokat jelent. :)) )
Egyébként talán az elektronika ami szereti megadni magát néha napján. De ez se rendszeres meg jellemző. Teszik a dolgukat. :)
A szegedire tenni egyféle céllal tartom elfogadhatónak: ha le akarják venni a budapesti fordáról JWC-940-et, aminek 18 évesen igencsak ideje lenne. A szegedi kocsit persze nem közvetlenül a helyére tenném, ahol hajnalban felfelé kapacitásban talán elég sem lenne, hanem az oda-vissza gyorsban közelkedő Zalaszentgrót-Budapestre, és az onnan felszabaduló LBH válthatná a JWC-t.
Azért a kárpit mintázata és az ülések elrendezése eltér az ex-zalai gépektől. Persze a laikusok számára ez valószínűleg fel sem tűnik :)
De most már jó lenne, ha a város is tenne valamit az egységes flottáért a levélírás mellett és vehetne még négy garnitúra utastájékoztató rendszert (Rába, 2 db keszthelyi Mercedes és a ságodi E94 helyett közlekedő csuklós helyközi Mercedes).
Annyira trükkös akció volt, hogy teljesen beleolvad a flottába, és aki nem nézi a rendszámot, annak teljesen ugyanolyan, mint a másik 5 Rába Premier. :)
Szerintem elírás, nem túl logikus, hogy a szegedire kerüljön. Amúgy is váltogatják az LYM-et az LRT-vel, szerviz napokon majd a Credo fog menni Budapestre? :)
Az viszont várható volt, hogy kiváltják a HSR-438-at, és a HHM-et. Kíváncsi lennék, hogy komfortosabbak, kényelmesebbek-e ezek az új kocsik, mint a 15 éves setrák.
Egyébként ezek azok a kocsik, amik 1-mm-rel csúsztak le a Volánbuszos tenderről?
Mindegy, beírom járatok szerint, hátha érdekel valakit:
1 MJH-209, fehér Bova
1/A NNX-636 ex CY-841-DG, fehér Bova
2 NAU-464, fehér Bova
3 NOA-499, fehér Bova
4 NTB-521, ezüst Sprinter
4/A NSJ-765, piros/szürke Bova
7 NNU-734 ex RZ-FR 212, fehér Bova, ex Dahmetal (Kastorf)
7/A NRH-269 ex 2588-GL-09, fehér Bova
9 LZR-199, fehér Setra S315
10 LYG-583 ex (?), fehér Bova (német, van előéleti matricája is, ha valaki egyszer megnézi)
10/A NTB-522, ezüst Sprinter
14 NRH-326 ex B-1555, ezüst Bova
14/A NAU-466, fehér Bova
15 NBY-009, fehér Bova (holland kereskedőtől)
15/A NOA-503 ex SU-WW 400, fehér/fekete Bova
16 NRJ-426, fehér Bova
16/A NNX-633 ex BF-858-SE, fehér Bova
17 NMH-167, kék/narancs/fehér Bova
17/A NLK-487, fehér Sprinter
A buszok egy jelentős része járt korábban Sárvárra, illetve Fehérvárra, a Denso-hoz, valamint sok busz "ikertestvére" most is ott dolgozik (NAU-465, NAU-467, NNX-632, NOA-529, NRH-325, stb). Úgy láttam, hogy az egykori VT-s telep / garázs is a Homm érdekeltségébe tartozik már.
"az általuk összeállított javaslatcsomag megpróbál minél több olyan utasigényre reagálni, ami az elmúlt években felmerült"
Ezt értsük úgy, hogy önkormányzat épp a kérdőívezésen spórolt, ami egy ilyen jellegű munkának a legfontosabb része kellene, hogy legyen?
Tehát azért fizetett feltehetőleg nem kevés pénzt egy szakmailag nem kimondottan jó hírű budapesti cégnek, hogy az utóbbi években beérkezett utasészrevételeket összefésülve 240 km-ről megmondja, mi lenne jó a zalaegerszegieknek?