Keresés

Részletes keresés

radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13565
Valamint az élő képen jól láthatóan a meder hídon 3 sávban döcögött, illetve állt a forgalom, most akkor van leálló sáv, vagy nincs?
Előzmény: radio100jozsi (13564)
radio100jozsi Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13564
Most volt az M1 Hiradóban élőben, hogy a Megyeri híd totál be van dugulva Budáról Pestre, mi a fene van este közel 8-kor, hogy egy autóúti híd nem bírja átvinni a forgalmat, honnan van ebben az irányban ez a forgalom, és miért nem tud tovább haladni a pesti oldalon az M0K-n?
kofy Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13563

A "másik" hírportálon vagy egy hosszabb lélegzetvételű cikk a zúj hídról, benne az építők visszaemlékezéseivel. Ez tetszett:

 

"...Szentendrei-sziget pedig tipikusan olyan dzsungel volt, ahová emberi kéz még "nem tette be a lábát". Így úttörőnek érezhettük magunkat, amikor lábujjhegyen beosontunk a védett területre, később pedig minden beszállított anyagot grammonként minősítve tudtunk behordani, hogy - kis túlzással élve - a meztelen csigák bőrének pH-jára se legyen negatív hatással..."

Fricy Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13562

Ehh, igen, ez egy érdekes megfogalmazás.

 

Unokatesóm már kipróbálta a kerékpárutat a nyílt napon és azt mondta, hogy annyira hepe-hupás, hogy kényelmetlen végigmenni rajta. Látható, hogy kapkodva építették.

Előzmény: mestska (13561)
mestska Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13561
http://index.hu/gazdasag/magyar/megya080930/

harmadik gyorsutat

harmadik mit?

az országban először itt alkalmazott ferdekábeles technológiával

Győr, Erzsébet-híd?

A híd északi oldalán mozgássérültek közlekedésére is alkalmas kerékpárút

wtf???
Kfold Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13560

Sziasztok, latott mar vki akar csak kezdetleges nyomvonalterveket M0NY-ra?

Erdekelne, merre akarjak atvezetni es hol lennenek csp-k.

Fricy Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13559

Berlin egy része valóban. De volt egy fal ugyebár.

Előzmény: micsubicsi (13552)
elemes2 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13558
édi lesz holnap az a csomó ember az árpád-hídi megállóban hoppon maradva :-)

az ideiglenes engedély azt jelenti vajon, hogy a szigetmonostoriak és budakalásziak hozzájárulása NÉLKÜL helyezik forgalomba? -- ügyes.
Előzmény: rPál (13532)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13557
titánok harca 43as-on
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13556

ez is érdekes dolog, de én nem ezen voltam kiakadva, hanem a pökhendi "erről nem kívánok nyilatkozni" témalezáráson.

 

engem qrvára nem érdekel, hogy mit kíván meg mit nem, ez egy állami hivatal, neki qtya kötelessége tájékoztatni a zadófizetőket...

Előzmény: strangerr (13551)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13555

Van pár légifotóm az M0-ról, ha érdekel valakit. :)

 

naná. 

 

tedd fel a weboldaladra... :-)

Előzmény: Fricy (13550)
D H Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13554
a villamospálya helyére én végre síneket rakatnék, lehetne átkelni a Dunán azzal az 1-es viszonylattal.
Előzmény: Törölt nick (13514)
D H Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13553
igen, a Lágymányosi híd 2x2 sávos, de a Lurdí ház előtt 4 sávosra bővül a Könyves, amelyből aztán úgyemlékszem 5 lesz. Ebből kettő elmegy a Praktiker előtt balra, a jobbszélső jobbra, és így marad két sáv a hídra.
Ha azt a 100m-en tartó 2 sávos szűkítést megszüntetnék a Könyvesen, igen sokat javulhatna a Népliget környéki közlekedés!
(korábban sem feltétlenül az M5-re kanyarodó forgalom dugította be a körúti forgalmat, hanem ez a sávmegszűnés. Ez nem változott M0K átadásával sem, most is szívás az arraközlekedés, pusztán 3-2 sáv miatt.
Előzmény: Törölt nick (13514)
micsubicsi Creative Commons License 2008.09.30 0 0 13552
Ne felejtsd el, hogy Berlin szocialista országhoz tartozott. Augusztusba voltam énis arra és ugyanúgy nincs levágva a paraj meg kb ugyanaz mint Mo.. Épp ezért NY német meg K német között iszonyat nagy különbség van!! NY-on is vannak nyomorrészek meg amik piszkosak stb mint nálunk, csak jóval ritkább. 1x Ausztriába rakodtunk 1 vasútállomás mellett, hát benéztünk, de 1 cigicsikk se volt eldobva!!
Előzmény: Fricy (13550)
strangerr Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13551
Szerintem nemigen volt még olyan autópálya (de lehet nagyobb közút sem) amely egyből végleges forgalombahelyezést kapott volna.

Azt pl. konkrétan tudom, hogy az M5-ös Szeged-Röszke közötti szakaszának sincs végleges forgalombahelyezése a mai napig, pedig 2006 tavaszán átadták. De gyanítom ugyanígy van a Kiskunfélegyháza és Szeged közötti szakasz is.

Évente hosszabítgatják meg az ideiglenes forgalombahelyezést.
Előzmény: Törölt nick (13548)
Fricy Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13550
OFF
Amszterdam CS-t nemrég kezdték kipofozni, épp emiatt.

Múlt héten Berlinben jártam. Ott sem volt tiszta minden, de az volt a ritkább eset. Nálunk fordítva. :(
ON

Van pár légifotóm az M0-ról, ha érdekel valakit. :)
Előzmény: alibi-man (13546)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13549
az http://www.utvonalterv.hu/ már tervez az M0K-án...
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13548

http://index.hu/gazdasag/magyar/mehi080929/

 

A közlekedési hatóság annak okát, hogy miért ideiglenes és nem végleges engedélyt adtak ki, nem közölte. Ezt firtató kérdésünkre azt a választ kaptuk, hogy a témáról a kiadott közleményen túl nem kívánnak nyilatkozni.

 

hátvazze. ehhez mán pofa kell.

abszurdisztán...

Előzmény: Aladár46 (13545)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13547

M5-M4 között is ilyen volt, kellett hozzá 1-2 év, hogy a durva élek lekopjanak.

 

gondolom addig a gumit is hobban eszi...

Előzmény: hotrod25 (13544)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13546
>Németek, osztrákok tiszták!

Akkor tégy egy látogatást Hamburgba. Brutális. Vagy Amszterdam, Central Station környéke. De a Dam tér melletti mellék utcák se piskóták néha. Szóval ezekben az országokban sem minden gömbölyü.

Mindettől függetlenül, van még mit fejlődnünk, szerintem is. A remény megvan rá, hiszen most is beszzélgetünk a témáról, és feltételezem, aki ebben a témában válaszolgat, nagyjából vigyáz a környezetére.
Előzmény: cssz74 (13543)
Aladár46 Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13545
Holnap M0 Megyeri híd átadás.
"Megkapta az ideiglenes forgalomba helyezési engedélyt a Megyeri híd - közölte a Nemzeti Közlekedési Hatóság az MTI-vel hétfőn késő délután."

"A hidat a két útszakasszal együtt kedden 10 órakor avatja fel Gyurcsány Ferenc miniszterelnök. A forgalom az avatási ünnepség után indulhat meg a hídon."

M0 rajongóknak a megjelenés kötelező! :)))
hotrod25 Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13544
M5-M4 között is ilyen volt, kellett hozzá 1-2 év, hogy a durva élek lekopjanak. Most már csak suhog, és enyhén dobál :))
Előzmény: Exide (13522)
cssz74 Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13543
Nanana! Párizsban jártam, bár elég rég, és bizonyos városrészek elégé ocsmányak(északi PU környéke) voltak, durvábbak, mint a pesti belváros, de a nagyja valóban tiszta és szép. Prága külvárosa is itt ott elég gáz, ott 3 éve jártam. Németek, osztrákok tiszták!
Előzmény: micsubicsi (13510)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13542

Nem. Azért lett aránytalanul drága, mert egy "világrekorder" kosárfüles hidat építettek valami diszkrétebb, egyszerűbb és olcsóbb híd helyett.

Az 54 milliárdban természetesen benne van a kapcsolódó 8 km autópálya is, amit úgyszintén elég lenne félpályán megépíteni.

Előzmény: alibi-man (13541)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13541
Szóval a hídaknál úgy van, hogy a szélesebb aránytalanul drágább?
Előzmény: Rooger Preed (13540)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13540

Az a baj, hogy a híd tokkal-vonóval 54 milliárd Ft volt. Ha egy szerkszárdihoz hasonló hidat építesz, akkor kijöttél volna 15 milliárdból. Ehhez jött volna az M6-6 szakasz (spóroljunk, félpályán). Kijött volna az egész kb 20 milliárdból.

A maradék pénzből meg lehetett volna építeni félpályán a 71-Dunaújváros szakaszt és a hídon is jobb forgalmi adatok lennének.

Előzmény: alibi-man (13529)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13539
>de a vidék viszont összehasonlíthatatlanul tisztább és rendezettebb

Ez általában igaz. De egyre több nálunk is az olyan falu, ami szintén rendezett. Észre kéne vennünk, hogy ha lassan is, de fejlődünk. Az, aki arra számít, hogy 20 év alatt behozunk 50 év (mentális) lemaradást, az nagyot téved.
Előzmény: Törölt nick (13538)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13538

OFF

bécsben nem vótam, de a vidék viszont összehasonlíthatatlanul tisztább és rendezettebb...

 

viszont a közlekedésimorálban egyáltalán nincs akkora különbség, mint ahogy azt sokan állítják...

pl. nem hallottam még arról, hogy magyar láncfűrésszel támadt volna a kocsijára, amikor az autópályások a matricát kérték tőle... :-))

ON

 

 

Előzmény: alibi-man (13528)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13537

Továbbra is aszondom, hogy érdemesebb eleve széles hídat építeni. SZVSZ egy 2x2 sávos híd sokkal-sokkal kevesebbe kerül, mint a 2 db. 2x1-es. Talán a 2/3-ába.

 

és ugyan miért?

 

anyagmennyiségben lineáris, legalábbis a felszerkezet mindenképp, talán a pillérek fajlagosan olcsóbbak a szélesebb hídnál...

 

én max. 90%ig mennék le, ha tippelni kell... :-)

Előzmény: alibi-man (13529)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.29 0 0 13536

Ez max. 8-10km-en meg lehetne csinálni, így legalább lenne egy rendes elkerülő út. Ez kb. hasonló lenne, mint a miskolci Bosch út (azzal is mennyit szenvednek), ha megépülne.

 

nem érted a lényeget:

 

itt nem az a fontos, hogy valami rendesen meg legyen csinálva, hanem, hogy minél több péz el legyen baszva, úgy, hogy lehetőleg minél kevesebb haszna legyen...

 

ez nagyjából igaz az összes elkerülős projektre, de közülük is a 100mrdos debrecen ELNEMkerülő viszi a pálmát...

Előzmény: Aladár46 (13527)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!