Keresés

Részletes keresés

Fricy Creative Commons License 2005.02.10 0 0 601

Csipkerózsikák Debrecenben és Nyíregyházán

Debrecen polgármestere észrevette hogy nem épül meg az az M3-as szakasz, ami összekötné a cívis várost és Nyíregyházát - a műszaki tervekre egy éve rábólintottak az önkormányzatok

Fricy Creative Commons License 2005.02.09 0 0 600

Most kaptam a hírt, miszerint holnap lesz az M6 autópálya alapkőletétele! És úgy tűnik, hogy egyszerre adják át az M0-Dunaójváros szakaszt jövőre! :)

Üdv: Fricy

Fricy Creative Commons License 2005.01.14 0 0 599
THX!
Előzmény: mestska (598)
mestska Creative Commons License 2005.01.14 0 0 598

De azért köszönöm, hogy most belinkelted, mert ugyan el volt bookmarkolva, a másik topicon írt oprendszerhalálnak köszönhetően természetesen ez is elveszett :(((

 

És hogy ne szomorkodj, még egy pofás oldal :

 

http://www.geocities.com/marcelmonterie/

 

Fel a fejjel :)

Előzmény: Fricy (597)
Fricy Creative Commons License 2005.01.14 0 0 597
És nekem nem szóltál, hogy van ilyen??? :(
Előzmény: mestska (596)
mestska Creative Commons License 2005.01.14 0 0 596
persze, alap :)
Előzmény: Fricy (595)
Fricy Creative Commons License 2005.01.14 0 0 595

mestska!

Ezt az oldalt láttad már?

http://www.motorways-exitlists.com/

mestska Creative Commons License 2004.12.16 0 0 594

wow! Gratula!

 

Vihetem a maradék 750 m2-t? :))

Előzmény: elemes2 (591)
Fricy Creative Commons License 2004.12.16 0 0 593

Megkaptam a ppt-t! Köszönöm!

Üdv: Fricy

Fricy Creative Commons License 2004.12.16 0 0 592

Gratulálok! Ez egy példaértékű projekt volt mind részetekről, mind az önkoritól!

Üdv: Fricy

Előzmény: elemes2 (591)
elemes2 Creative Commons License 2004.12.16 0 0 591
ezt elb@sztuk. az elobb beszeltem a polgarmesterrel. a ketoldalas, szines fenykeppel es keresztmetszeti rajzokkal diszitett beadvanyunkat szetosztotta a kepviselotestuletben nehany peldanyban, a kepviselok egymasnak adogattak, es csont nelkul megszavaztak, hogy az onkormanyzat biztositja a burkolokoveket az utcahoz. kerdi aztan a telefonban a polgi, hogy mennyi is kell...? mondom, 80 x 3, kis hibaval legyen 250 m2. hat az baj, mondja a polgi, mert o 1000 m2-t mondott a kepviseloknek... de valahogy megoldjuk. szoval a beadvanyunk erteke megfelelt 1000 m2 viacolornak, es mi elpazaroltuk 250-re... ez persze csak vicc, valojaban nem gyozok orulni.
Előzmény: Fricy (589)
RadiX Creative Commons License 2004.12.16 0 0 590
elvileg 2004-12-15 volt az atadasi hatarido. de szerintem meg nincs kesz ;-)
Előzmény: mestska (585)
Fricy Creative Commons License 2004.12.15 0 0 589
Hajrá! Drukkolok! :)
Előzmény: elemes2 (580)
Fricy Creative Commons License 2004.12.15 0 0 588

Mérnöki tanácsadás és FIDIC szerződések a tárgy neve. Mint érdekesség vetítették.

Minden órát külsős előadók tartották, kivéve 1szer, amikor Timár jött be.

Üdv: Fricy

Előzmény: mestska (587)
mestska Creative Commons License 2004.12.15 0 0 587

Van egy kép átfedésben a két pps között. Amúgy ki adja ezt a tárgyat nektek? Egyáltalán: melyik tárgyból vetítették?

Előzmény: Fricy (586)
Fricy Creative Commons License 2004.12.15 0 0 586

Én is kérném, légyszi!

Cserébe itt van egy másik: http://www.uvt.bme.hu/targyak/fidic/2004/millau.pps

Üdv: Fricy

Előzmény: elemes2 (584)
mestska Creative Commons License 2004.12.15 0 0 585

Köszönöm megjött, nagyon tuttti!

 

Azt mondja meg nekem valaki, hogy az a nyomorult abonyi elkerülőt mikor szerencsétlenkedik össze???

Előzmény: elemes2 (584)
elemes2 Creative Commons License 2004.12.14 0 0 584
azert nem kell sokat varni tole, most neztem meg ujra, osszesen 20 slide, es igazabol csak a pillerek epiteset fotoztak ugyanabbol a poziciobol :- lehet, hogy mar ismertetek is... de azert jol nez ki.

elkuldtem.
mestska Creative Commons License 2004.12.14 0 0 583

ha az a show elfér a freemailon

 

nekem is, nekem is!

Előzmény: c4 (582)
c4 Creative Commons License 2004.12.14 0 0 582
ha az a show elfér a freemailon (esetleg több darabban), légyszi küldd el nekem: coepe@freemail.hu --- elöre is köszi
Előzmény: elemes2 (579)
elemes2 Creative Commons License 2004.12.14 0 0 581
egyebkent szemetseg, hogy a millau-i hidat lezarjak a gyalogosforgalom elol. persze, biztonsag, ongyilkosok, bungee-jumping stb... de akkor is.

na a fenykep:

Előzmény: elemes2 (580)
elemes2 Creative Commons License 2004.12.14 0 0 580
ja firss fenykep a mi kis utunkrol, sajnos hajnali sotetsegben fotoztam es bemozdult... ma a fotokkal egyutt beadtunk egy szivhez szolo kerelmet a polgihoz hogy legalabb a befejezeshez jaruljanak hozza. tobben csiszolgattuk, kicsit olyan lett a stilusa, hogy mi csotanyok megkoszonjuk hogy a nagymeltosagu hivatal nem tapos el minket. persze, hizelegni kell, de szerintem messze tulmentunk a hiheto merteken. a szomszedok szerint viszont egy gyakorlott donteshozo barmennyi hizelgest kepes zsebretenni. hat ez napokon belul kiderul :-)
elemes2 Creative Commons License 2004.12.14 0 0 579
sot, kaptam mar emilben egy slide-show-t, amit egy adott poziciobol nehany honaponkent keszitett fenykepekbol allitottak ossze, tok jol nezett ki, ahogyan novekednek a pillerek es epul a hid. megjegyzesek a NOL cikke alapjan:
    A számlát teljes egészében a tervezők és a kivitelezők állják, cserébe az államtól 75 évre konceszszióba kapják a híd működtetését. Az Eiffage arra számít, hogy a Clermont-Ferrand és Montpellier között épült, Párizstól mintegy 650 kilométerre délre fekvő felüljárót a nyári üdülési szezonban naponta 20-30 ezer autó használja majd, ősztől tavaszig pedig hozzávetőleg napi 9000. Az átkelésért egy személyautónak nyáron 6,5, egyéb évszakokban pedig 4,8 eurót kell majd fizetnie alkalmanként.
namost a tengerparti szalloda fejenkent es naponta minimum 50 EUR, ehhez kepest 5-7 EUR semmiseg, en akkor is kifizetnem, ha semmi dolgom nem lenne a tengerparton. Pusztan azert, hogy atmehessek a hidon oda-vissza. ha igaz, hogy a Tarne volgyenek athagasa tobb oras cammogassal jart, csak a benzinen megsporoljak a hidpenzt.

masreszt a 75 eves koncesszio jo nagy marhasag volt, de nevezhetnem vegtelen optimizmusnak is.

harmadreszt, az M0 eszaki hidjanal kiegyeznek hasonlo konstrukcioban, mondjuk atkelesenkent 200-300 forint (lerova vaspenzben a hidfonel). akinek nem tetszik, mehet a kerulo uton. (ez a franciaknak is szol :-)
Előzmény: mestska (578)
mestska Creative Commons License 2004.12.14 0 0 578

Csütörtökön átadják a világ legnagyobb viaduktját:

 

http://www.nol.hu/cikk/344444/

 

Volt már róla szó a topicon is.

RadiX Creative Commons License 2004.12.09 0 0 577
Foleg ha meglesz majd az M0 egeszen az M3-ig.
Előzmény: elemes2 (576)
elemes2 Creative Commons License 2004.12.09 0 0 576
Igen, ez volt az.

Az ut ketsavos, de a felette atvezeto feluljarok alatt elfer meg ket sav.
A forgalom viszont nagyon kicsi volt, nem tudom mifele novekedesre lehet itt szamitani, talan a szlovakaia Pozsony-Kassa tranzit helyezodhet at a magyarorszagi M1-M3 autopalyakra, megis csak sik terep.
Előzmény: RadiX (574)
elemes2 Creative Commons License 2004.12.09 0 0 575
Radics

a Hidasnemeti kornyeken zajlo utepites (mar emgvan az elkerulo szakasz?) mellett.

En mar nyar elejen is az elkerulo uton autoztam. Egeszen jol sikerult, kulonosen az lopta be magat a szivembe, hogy nem kell egy rovid szakaszon negyszer is vasuti atjaron athaladni.
Előzmény: RadiX (573)
RadiX Creative Commons License 2004.12.09 0 0 574
meg is talaltam a www.kozut.hu-n:

2001. novemberében átadásra került a 3. sz. főút Novajidrány elkerülő szakasz, mellyel két szintbeni vasúti keresztezés kiváltása is megoldódott. A megépült elkerülő út hossza 2811,86 m. Összköltsége 897,3 mFt.

2003. évben befejeződött a 3. sz. főút Hidasnémeti-Tornyosnémeti elkerülő szakasz építése a 238+900-246+525 km szelvények között. Az elkerülő szakasz nyomvonalán három helyen épült külön szintű átvezetést szolgáló műtárgy, a tervezési szakasz végén pedig szintbeli csomópont került kialakításra az országhatár, Tornyosnémeti, Hidasnémeti és Hernádszurdok irányába haladó közúti forgalom elvezetésének biztosítására. Az elkerülő szakasz hossza 6,625 m. Teljes bek. költsége 2.820,3 mFt.

2004. április 26-án került átadásra a 3. sz. főút Garadna elkerülő szakasz építése a 230+750-233+780 km sz. között.
Teljes költsége 1.937,8 mFt. A megépített elkerülő útszakasz hossza 3030 m. Nyomvonalán egy felüljáró, egy aluljáró, a Garadna-patakot keresztező híd és egy körforgalmú csomópont építése valósult meg. Mindhárom elkerülő szakasz lakott területen kívül halad és alkalmas arra, hogy távlatban a Miskolc-Kassa gyorsforgalmú hálózat része legyen.

A Hernadszurdok tersegeben folyo munkak (ott a meglevo elkerulo szakasz alatt a domboldalban latszik epulni uj nyomvonal tobb kilometeren at) pedig ezzel lehetnek kapcsolatban:

3.sz. és 35.sz. főutak 11,5 tonnára történő megerősítése
A munka az ISPA pályázat keretében kerül megvalósításra, felelőse az Útgazdálkodási és Koordinációs Igazgatóság. A kivitelező kiválasztása megtörtént, a munkát az IS-VIADOM Konzorcium nyerte el. Befejezési határidő: 2005.vége
Előzmény: RadiX (573)
RadiX Creative Commons License 2004.12.09 0 0 573
A hetvegen volt alkalmam kiprobalni az M30-as utat, eleg jo minosegu lett, bar azt nem ertem, az utolso par kilometert miert nem autopalyakent tablaztak ki.

Valamint a 3-as ut Miskolc utani szakaszain is jartam, ahol Garadna es Novajidrany elkerulo szakasza jelentettek kellemes meglepetesest, a Hidasnemeti kornyeken zajlo utepites (mar emgvan az elkerulo szakasz?) mellett.
elemes2 Creative Commons License 2004.12.08 0 0 572
a hetvegen megint megyek lengyelorszagba, abba a varoskaba, ahol ez a fura utburkolat volt, es le fogom fenykepezni.
Előzmény: elemes2 (569)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!