Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gali98 Creative Commons License 2011.12.30 0 0 63112

Szia McElek !

Köszönöm válaszod .

Pesten nem tudsz valakit ajánlani , akihez elvihetném az autót,hogy kiolvassa a hibát ?

 

McElek16V Creative Commons License 2011.12.30 0 0 63111

Szia!

Azt esetleg érdemes lenne megnézni, hogy az autón lévő négy gumi azonos méretű-e, pl. 195/65R14.

Ha ez rendben, akkor olyan helyre kellene ellátogatnod, ahol gyári teszterrel le tudják kérdezni az ABS hibakódjait, sőt menet közben is látható a szenzorok jele. Azt hiszem, ez nagyon sokat segítene.

Az általad leírt hiba eltérő guminál és hibás jeladóknál is előfordulhat.

Előzmény: Gali98 (63109)
halaszfeco Creative Commons License 2011.12.29 0 0 63110

Sziasztok! Komplett autóból eladók a következők:
Mitsubishi Space Wagon 4x4 97’.-es bontva olcsón
97’.-es 2.0 benzines 16v, motorkod: 4G63 , 133le.s, 16v,  4x4.-es, klimás, ABS, esp? 4el ablak, el tükrök, központi, szervo, újszerű meglepően szép első gyári lámpák, jó futómű, újszerű fék, jó motor-váltó hajtás rendszer, az autóban 170ekm van. Mind a 7ülés benne van, jó ajtók, üvegek.Árak: öninditó, generátor, szervo 10e, komplett motor befecsivel,stb 50e, hajtás-váltó-difi+kuplung 50e, komplett klima 45e mindennel, gyujtás vagy klima-kompresszor vagy komplett ajtók üveggel el ablakemelővel vagy első futómű komplett jobb vagy bal csonk+abs jeladó+golyaláb+lengőkar+-fék, víz és klíma hűtök, kormánymű ez mind 15e/db, első-hátsó lámpák 8e/db, lökösök 10e/db, komplett belső 7 ülés, kárpitok,minden ami kell 25e.Komplett kipufogó + katalizátor 27eft. Az alkatrészek Budaörsön vannak.

Tel: 06-30-368-05-46

Email: halaszfeco@t-online.hu
Link:http://www.hasznaltauto.hu/auto/mitsubishi/space_wagon/mitsubishi_space_wagon_2000_glxi_4wd_4x4_klima_abs-5389193
Mindenből 1van amíg van...
Emailbe több fotó.

Mennyiségi kedvezmény!

Üdv

Gali98 Creative Commons License 2011.12.28 0 0 63109

Kedves McElek!

Az autót most vettem, előéletét nem ismerem, ezáltal nemtudom  hogy milyen rotor van benne (fogszám ) .Normálisan, folyamatosan  kb. 50km/h  4.-be haladok, már akkor hallani az ABS -t de ahogy rálépek a fékre ,minimális fékerőnél ezt az ütemes hangot a pedálon is érzem.

 Minimális távolság kb.10km (az indulástól ) ABS controll lámpa kigyulladt és az ABS megszűnt,majd újra indítás után controll lámpa elalszik ( mintha minden OK lenne ) és utána ugyanúgy kopog minden!

Köszi mielőbbi válaszodat !

 

 

Gali98 Creative Commons License 2011.12.28 0 0 63108

 Sziasztok! 

Sajnos az út szinte tök száraz volt amikor az autót először próbáltam .Laikus vagyok  ebben a kérdésben, de én is jeladóra gondolnék.

Abba tudnátok -e  segíteni , lehet hülye kérdés bocsi hogy, hogy induljak el a hiba kiküszöbölésében. Értem ezalatt azt, hogy tudnám megállapítani azt, hogy melyik jeladó esetleg a rossz. ( féltengelynél, vagy motortérben ?  )

Előre is köszi a válaszokat ,sokat tudnátok segíteni.

 

McElek16V Creative Commons License 2011.12.28 0 0 63107

Vagy hibás valamelyik jeladó, esetleg rossz fogszámú rotor van rajta.

Előzmény: Totyasrác (63106)
Totyasrác Creative Commons License 2011.12.28 0 0 63106

Nem lehet, hogy igen öregek már a gumik?!

Előzmény: Gali98 (63104)
Gorcsev Creative Commons License 2011.12.28 0 0 63105

Várd meg, míg fölsózzák az utat... ;-)))

Előzmény: Gali98 (63104)
Gali98 Creative Commons License 2011.12.27 0 0 63104

Sziasztok!

Remélem valaki tud segíteni.Nemrég vettem egy 98as 2000GLS kombi Galantot, és gyenge lassításkor is dolgozik az ABS!

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.12.24 0 0 63103

Sziasztok!

Vennék egy tetőboxot és mivel egyedi gyártott, nem tudom jó lesz-e a Carisma tetejére. Tudja valaki, hogy mekkora a távolság a két csomagtartó rúd között? Ennek a boxnak két saját rúdja van, és 73 cm a távolság.

Előre is köszi, valaki válaszát.

pettyeskoma Creative Commons License 2011.12.16 0 0 63102

Érdekel valakit egy '91-es 1,5-ös Lancer? Műszakija lejárt, de forgalomból nincs kivonva. Sürgős kp-s megoldás érdekelne.

csutka52 Creative Commons License 2011.12.09 0 0 63101

"

ehhez az autóhoz érzelmileg is kötődöm és ezért ügyelek mindig az állapotára.  :-)

 

(Bár őszintén szólva ilyen válságos időben már régen meg kellett volna válnom tőle a magas fenntartási költségei miatt -   dehát tudod; a meglévő  érzelmek nem engedik a válást...)

:-)))"

 

De orulne sok  no ha igy vigyaznanak az allapotukra,es igy kotodnenek erzelmileg hozzajuk. Egyrol biztosan tudom :-))))

Előzmény: Szabadbatthyany Béla (63099)
-Robyka- Creative Commons License 2011.12.08 0 0 63100

Sziasztok!

Bont valaki Lancer 1.8 4x4-et?1991.10hó 4G37

Szükségem lenne egy jóárasított vízhűtőre!KLÍMÁS :D

Még egy olyan kérdés ha valaki tudja esetleg,hogy a kormányszervó szivattyú felújíttatható vagy vadásszak egy bontottat?

Csúnya hangja van mert üres a rendszer,mégpedig azért mert a szivattyú kifossa a folyadékot.bár én nem raktam bele,de ez a generátoron és a blokkon tisztán látszik. :S

Lehetőleg dél pest és környéke alkatrész ügyben!

Köszönöm!

Szabadbatthyany Béla Creative Commons License 2011.12.07 0 0 63099

Kedves McElek, köszönöm a választ!

 

Most egy darabig így járok vele, mert ezt ugyan nem írtam a kérdésemben, de igen jól megy a gép és  -a magasabb alapjárattól eltekintve-   nagyon jól is dolgozik a motor. Jól húz, van benne erő és nagyon csendes, ha adom a gázt akkor úgy zúg mint egy villanymotor és kezdi szedni a tappancsait sebesen...

 

Aztán lehet, hogy rászánom majd magam az általad  javasolt komputeres tesztelésre - az az igazság, hogy ehhez az autóhoz érzelmileg is kötődöm és ezért ügyelek mindig az állapotára.  :-)

 

(Bár őszintén szólva ilyen válságos időben már régen meg kellett volna válnom tőle a magas fenntartási költségei miatt -   dehát tudod; a meglévő  érzelmek nem engedik a válást...)

:-)))

Előzmény: McElek16V (63098)
McElek16V Creative Commons License 2011.12.05 0 0 63098

Kedves Béci!

Két részre osztanám a választ. Először: adalék. Nem mindig csak azt éri el az ember, hogy a befecskendezőkről leszedi a szutykot, hanem a tank több éve leülepedett retkét is felszabadíthatja, ami aztán megy a motor felé. Ha a szűrő megfogja, akkor jó, ha nem, jönnek a problémák. Én a saját autóim közül valaha egy benzinessel és egy diesellel is így jártam.

Az is lehet, hogy a befecskendezők épp ezért nem zárnak le rendesen, ami ugye nem jó.

Másodszor: motor állapota. Időnként érdemes kitisztítani a fojtószelep-házat, majd beállítani a motort ezen a részen komputer segítségével. Ugyanis a légszűrőn keresztül bekerülő mikroszemcsék és az idejutó kartergáz olyan lerakódásokat okoz itt, amit a motorvezérlő kénytelen különféle elszabályzásokkal lereagálni. Ez egy idő után már nem csak a fogyasztás növekedését vonja maga után, de az alapjáretvezérlés is pontatlanabb lehet. A komputeres ellenőrzést egyébként amúgy is javasolnám, ha lehet, gyári teszterrel. Sokkal több adat kiszedhető és látható, mint egy általánossal.

Üdv!

Előzmény: Szabadbatthyany Béla (63097)
Szabadbatthyany Béla Creative Commons License 2011.12.04 0 0 63097

Kedves McElek!

A tanácsodat szeretném kérni.  Az idáig kifogástalanul üzemelő 3,5 V6 24 Valve Pajerommal a következő a gondom:

 

A gépben 183 000 km van és eddig semmi ilyen jellegű probléma nem volt vele, de néhány hónapja elkezdett vacakolni és az alapjáratot nem tartotta meg, hidegen is és melegen is a motor állandóan  leállt rendesen az alapjáratot elveszítve.

 

A szerelőm erre már éppen az alapjárati szelepet akarta benne kicserélni, de erre még nem került sor. Ezután én 2 tankoláskor is  tettem az üzemanyagba  STP injektor és szeleptisztító adalékot amire ez a hiba  nagyjából meg is szűnt és most már csak nagyon ritkán és csak hideg motornál  1 - 2 x fordult ez elő vele. Viszont az alapjáratom az  üzemmeleg motornál  -a korábbi 750 helyett-   1100 körül van, aminek a következtében a  fogyasztásom sajnos megemelkedett rendesen és a kipuffogó csővégem  belseje a korábbi állandó ezüstszürke helyett kormos. Tehát az égés nyilván tökéletlen.

 

Szerinted lehetséges-e, hogy a koromképződés az STP adalék használatától van, mivel a feloldott trutyit nem tudja üzem közben  tökéletesen elégetni a gép, vagy inkább a szerelő elbabrálhatta a gyári beállításokat?

 

Várom szives és szakszerű válaszod, üdvözlettel és köszönettel;

Sz. Béci

:-)

Előzmény: McElek16V (63095)
McElek16V Creative Commons License 2011.12.03 0 0 63095

Nem mindig. Néha odacsapok! :)

Előzmény: Gorcsev (63094)
Gorcsev Creative Commons License 2011.12.01 0 0 63094

"simán visszadumálhatok magamnak"

És hagyod? =:-O

Előzmény: McElek16V (63093)
McElek16V Creative Commons License 2011.12.01 0 0 63093

Az ugráltatás mellett még egy jó van ebben (az adózási) skizofrén állapotban: simán visszadumálhatok magamnak, senki nem nevezhet hülyének, ki meg csak nem rúgom magam a duma miatt.

 

Előzmény: Gorcsev (63088)
t.lantos Creative Commons License 2011.12.01 0 0 63091

Jut eszembe, van esely ezt az autot euro II-nek papiroztatni?

 

Előzmény: t.lantos (63058)
bosibo Creative Commons License 2011.11.29 0 0 63090

Hali!

 

Szabad fordítás:  Jézus ekkor így válaszolt az őt tőrbe csalni készülő farizeuseok provokatív kérdésére:

"Add meg a császárnak ami a császáré és az Istennek ami az Istené"

 

Ez eddig rendben is lenne, de amikor már ezerszámra vannak a császárok??

 

 

Mél úton

 

bosibo

 

Előzmény: McElek16V (63087)
Totyasrác Creative Commons License 2011.11.29 0 0 63089

Nem a sör miatt - asszem ezt hívják respect-nek a külföldiül tudók ;)

Megdolgoztál érte.

 

(Ettől még szeretem a sört... :D)

Előzmény: McElek16V (63087)
Gorcsev Creative Commons License 2011.11.29 0 0 63088

Két lusta helyett simán, nem? :))

Meg így legalább mindig van kit ugráltatni... :-O

Előzmény: McElek16V (63087)
McElek16V Creative Commons License 2011.11.29 0 0 63087

Üdv!

Fizetem magam után a Nippon Autónál a munkaadói és munkavállalói járulékot is... Mondjuk ezt kissé sérelmezem, mert nem hiszem, hogy két ember helyett tudnék dolgozni. :)

Reménykedem, hogy jót hallottál a cégről, a rosszat hamarabb megjegyzi az ember?!

Totyának pedig megint jövök egy sörrel. :)

 

Előzmény: bosibo (63086)
bosibo Creative Commons License 2011.11.28 0 0 63086
Tisztelettel köszönöm a válaszokat!

Nem vagyok jártas a Fórum Mitsubishi topicjában, de úgy látom, Te nagy szakmai tiszteletnek örvendesz itt - erre következtetek a pár hozzászólásból.
Megkérdezhetem, hogy a Nipponauto-nál dolgozol, ott vagy elérhető, ill. a cégvezető lennél?
Korábban mintha hallottam volna a cégről, de nem emlékszem...

Köszönettel

bosibo
Előzmény: McElek16V (63081)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.28 0 0 63085

Apámnak volt ilyenje, meg van is, anno stabil 10 literrel járt vele (asszem 4-5 évesen vette), de 2009 körül letámasztotta (ő is olyan gazda amilyen, aztán alkalmazottaknak adta, meglett az eredmény). Na vett bontóból egy motort, azóta a 9-et sosem éri el:)

(de vidéki, ő az új L200-asával is 9 körül jár, én meg 11-12 között jártam vele egy hónapig BP-n)

Előzmény: Move1 (63082)
Move1 Creative Commons License 2011.11.28 0 0 63084

Köszi az infót

Előzmény: Totyasrác (63083)
Totyasrác Creative Commons License 2011.11.28 0 0 63083

Bontó: Matt-Ker (guglizd meg), Mitsukat bontanak csak.

Előzmény: Move1 (63082)
Move1 Creative Commons License 2011.11.28 0 0 63082

Sziasztok, eddig csak a peugeot 307 fórumon voltam, jelenleg pár napja egy L200-ast használok. (2003 évvégi). Egy hatalmas nagytakarítás után most már egészen szép.

Azt szeretném megtudni, hogy mennyi az átlagfogyasztása ennek a gépnek másnál. Nálam először is alig megy, néha felvinnan a motor kontroll lámpa, és fogyaszt vagy 13-14 litert.

Elvben nemrég volt nagyszervízen. Az autóban 310 ezer km van.

Még amit látok gond: terepfokozatban néha villan csak fel a zöld kontroll lámpa és ilyenkor néha kivillan az ABS lámpa is. Szerintetek mit érdemes megnézni elsőkörben, vagy irány a szervíz?

Más: A fényszóró mosó motor eltűnt a tartály mellől, ilyet lehet bontóban szerezni, vagy esélytelen? Tudtok jó bontót Bp. és környékén?

Bocs a sok kérdésért...

Köszi, ha írtok.

Üdv.

Move

McElek16V Creative Commons License 2011.11.28 0 0 63081

Te már megmondtad...

Az elmélet azt mondja, hogy a gyár előírásait kell követni minőségben és szervizintervallumban. Ettől függetlenül személy szerint marhaságnak tartom azt. hogy csak minden második olajcserénél kell ledobni a szűrőt. Akkor már inkább tízezrenként olaj + szűrő...

Előzmény: Totyasrác (63080)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!