A Danuvia gyártmányok barátainak legnagyobb és legrégebbi netes találkahelye, legyen az motor, óra, kitűző vagy lakat :)
Tanácsok, túrák, börzehírek, csevegő, alkatrészek, pénteki csajok...
Gratulálok! Mi DNagy-gyal mértük össze gépeinket néhány éve. Én a Csepellel, ő pedig a gyári új alkatrészekkel összerakott blokkal szerelt motorjával jött. 68km/h-t mértünk abszolut végsebességnek. Persze volt, hogy jobban is ment néha a Csepelem minimálisan, de hosszútávra maradt az 55km/h-s utazósebesség, és 45-50 között az igazán kényelmes.
A 10 lóerős Suzuki 125-ös motorommal voltam a hétvégén a Balatonnál, és az sem nagyon szereti már a 70-es tempót. Noha megy keservesen 80-85-tel is, de tovább nem mertem húzni neki. Nagy szó, ha a Danuviád ilyen jól meg tudtad csinálni. Joe-nak, Orcának és Mindegynik szakinak is hasonló csodablokkjaik vannak, noha azok gyári alkatrészekből épülnek fel és gyári karburátorral is vannak szerelve. Kíváncsi leszek rá majd menet közben :)
Ezek után szinte szégyellem magamat, mert ma délután elmentem egy kis öröm motorozásra Agárdra.
Olyan meleg a víz, hogy már nem is hűsít. Igaz, én mindig késő délután megyek, amikor már nincs hőség és nem perzsel a Nap.
Üsztam egy órácskát, aztán irány haza.
Sík úton félgázzal, 70-es tempóval kényelmesen, a valamikor híres emelkedőn Baracskánál nyélgázzal felfelé, 60-al tudtam haladni. Amúgy a teljes úton 51 km/ó átlag jött ki. Egyre jobban megy a gép, de még dolgozom rajta.
A becsípődést sajnos én is ismerem, sokszor elég egy rossz mozdulat, és annyi.
A múltkor éppen bicikliztem, kb. 60 km után, pár km-re itthontól állt be. Majd leestem a bicajról, de lassan tekertem, mert tudtam, hogy ha leszállok, nem tudok visszaülni. Nem esett jól az a pár kilométer.
A kopás milyen tünetekkel jár, vagy egyáltalán hogyan mutatják ki?
Nagyon jó kép! Köszönöm! Nagyon tetszik, hogy itt még a korai oldaldoboz csíkozást kapták a Csepelek.
Ám a tank szerintem kifejezetten csúnya dizájnt kapott. Ennél a korábbi, de még a későbbi változatok is sokkal esztétikusabbak. Érdekes, hogy a hátsó lámpák mind hiányoznak.
Amúgy jól látom, hogy az a 10 év körüli srác a motorok mögött az "Élet császára lenne" egy jókora szivarral a kezében?
Köszi, nehezén már túl vagyunk. 3/4 ötkor hívott szomszéd, hogy menjünk, mert dől a víz. Öt órakor már lent volunk, és két hólapáttal túrtuk kifelé az ajtón, majd szedtük felmosóval. cca négy köbméter vizet túrtunk ki az épületből. Délután már takarítottunk. Maradt még meló, de mára már feladt úgy, hogy reggel már tudunk nyitni. Többit már megoldjuk közben.
Nem vagyok épp feldobva, meg hulla fáradt vagyok. Most megyek csobbani.
Szerintem örült, hogy némileg védve a telóját kézben bírja tartani. A fehér autó az övé, ami az út közepén azt mondta hogy nem csónak, és nem volt hajlandó tovább menni.
Nem a szokásos becsípődés, szétkopott a gyenge konstruksió. Majd lesz vele valami, már nem kell sokáig motrozni sem ezzel a szerkezettel, de pár szezont még igyekszem kihajtani.