Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kolcsar Creative Commons License 2013.02.06 0 0 63965

Izzitó gyertyákat is nézétek meg azért,de a minimum 22bar a gyári legalsó határ!

 

Lehet ezért nem volt benne öninditó,mert azzal nem indult volna be!

Előzmény: x25xe (63964)
x25xe Creative Commons License 2013.02.06 0 0 63964

Köszi,megnézzük .Mennyinek kellene lenni a kompressziónak?

 

Előzmény: kolcsar (63963)
kolcsar Creative Commons License 2013.02.06 0 0 63963

Megkéne nézni,egyáltalán van benne kompresszió rendesen mikor forgatja az öninditó.

Elég sok olyan dizelel találkoztam ami kis húzásra,vagy tolásra már beindult,de az öninditó kevés volt neki ahogy forgatni tudta!

 

Volt olyan taxis mercivel,is meg Audival is reggel berántota neki valamelyik kolegája egész nap ketyegett,de öninditóval már nem lehetett inditani!

Előzmény: x25xe (63962)
x25xe Creative Commons License 2013.02.06 0 0 63962

Üdv!

Ismerősöm boldog tulajdonosa lett egy 96-os 1700köbcentis opel combonak.Az vele a bibi hogy önindító nélkül vette és ezért tolásra indúlt.Amikor hazaért vele beletettek egy bontásból szerzett önindítót,de azóta meg sem nyekken,csak tekeri de nem indúl a motor....szerintetek hol kéne kezdeni??

 

peklit Creative Commons License 2013.02.05 0 0 63961

Heló !

 

Én megpróbálkoznék egy bontott zárbetéttel és átraknám a reteszlemezeket ahogy a záras szaki átprogramozza a zárbetétet.Esetleg a ház is lehet kopott akkor a komplett betétet kell átrakni

( A kulcs végig legyen benne nehogy széthulljon ! )

 

Az ilyen jellegü kopás még azért lehet veszélyes mert nagyobb esély van idegen kulcsal való nyitásra mivel a zár precizitása és a biztonsága csorbul.

 

Üdv. T.

Előzmény: ZsoZol B. Good (63956)
peklit Creative Commons License 2013.02.05 0 0 63960

Heló !

 

Nálam a komfortzár túlfordulás után is úgymarad és amíg tartom felhuzza az ablakokat ha v.melyik le volt engedve.

 

A G Astránál meg kettőre zárta csak ahogy Te írtad de ott sem lehetett kihúzni a kulcsot.

 

T.

Előzmény: 409 (63958)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.04 0 0 63959

Hűha! Ez komoly!
De szerintem sima visszaállós zár, mert ha komfort lenne, azt gondolom a jobb oldali ajtón is tudnia kellene. Nem?

Továbbá nem teljesen 90° az a szög...és eléggé nehezen jön ki a kulcs...vissza meg pláne. Úgy kell mocorogtatni, hogy visszataláljon.

Előzmény: 409 (63958)
409 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 63958

Azt ismerem így, amelyiket úgy lehet bezárni, hogy kicsit elfordítod, ekkor bezár, de ha elengeded a kulcsot visszafordul alaphelyzetbe. Ez a normál helyzet, ezt mind tudja. A komfortzár esetén ezen túl, el lehet fordítani a kulcsot 90°-ot és ott kihuzni. A zár ilyenkor nem fordul vissza és nem lehet az ajtókat belülről sem kinyitni (gombot felhúzni, kilnccsel kinyitni)

Előzmény: ZsoZol B. Good (63957)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.04 0 0 63957

Öööö...az mit takar? Nem hallottam még a kifejezést.

Előzmény: 409 (63954)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.04 0 0 63956

Valóban nem távirányítós (még).

Kopásra mi az orvoslás?
Lehet valahol gyógyíttatni, vagy teljes zárgarnitúra csere?

Még nem vészes a helyzet, csak aggódok.

Előzmény: peklit (63953)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.04 0 0 63955

Semmi zörgést, vagy lógást nem tapasztaltam, de legközelebb jobban megnézem.
Ez mennyire gyakran előforduló eset?

Gondolom az ajtókárpit lebontásakor lehetne vele valamit kezdeni.

Előzmény: peklit (63952)
409 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 63954

Komfort záras??

Előzmény: ZsoZol B. Good (63950)
peklit Creative Commons License 2013.02.04 0 0 63953

Heló !

 

Az hogy a kulcsot ki tudod húzni elforditott állapotban cilinder kopásra utal gondolom nem távvezérelhető a központizár ezért a vezető oldalit használták a legtöbbet.

 

T. 

Előzmény: ZsoZol B. Good (63950)
peklit Creative Commons License 2013.02.04 0 0 63952

Heló !

 

Az ajtót megütögetve vagy becsukáskor nincs zörgés ?

Az első  ajtókban mikrókapcsoló is van  a nyitómotorok házában azok vezérlik a központi zár elektronikáját,valószinü lelazult a vezető oldali.

 

T.

Előzmény: ZsoZol B. Good (63951)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.04 0 0 63951

Jajj, elnézést, a képeket felcseréltem...bár ez a lényegen nem változtat.

Előzmény: ZsoZol B. Good (63950)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.04 0 0 63950

Érdekes problémára lettem figyelmes, kérdezném a rutinosabbakat, hogy baj van-e, vagy baj készül?

 

Tehát Astra F, vezető felőli ajtó kilincs és zár.

Központi záras a kocsi. A kulcsot a zárba téve kicsi balra fordítással a zárt kocsi ki is nyílik:

 

 

Záráskor viszont sokkal nagyobbat kell fordítani, már majdnem egy fél fordulatot. Az anyós ülés felőli ajtón záráshoz is elég egy kicsit fordítani.

 

Ebben az állásban kicsit nehézkesen, de ki is lehet húzni a slusszkulcsot, továbbá nehezen, de vissza is lehet tolni.

 


Kérdésem a következő: Éppen készül összeesni a zárszerkezet?

Mivel lehet orvosolni a dolgot?
Ugye nem kell zárgarnitúrát cserélnem?

 

 

dondiegoka Creative Commons License 2013.02.03 0 0 63949

Sziasztok!

 

Kb. 2 hónapja "boldog" tulajdonosa vagyok egy 2001-es kiadású osztrákiából behozott Astra Caravan-nak. 2L-es 101 Le motorral. Az autóval lenne máris 2 "komoly" gondom. 

az egyik hogy a váltó elég hosszú úton jár. Ez típushiba? Javítható? Sokba kerül? :-)

A másik szerintem tipikus Opel baj. Honnan lehet norálisan működő kijelzőt szerezni és mennyiért? :-)

 

Előre is köszi a válaszokat!!! :-)

B.GY Creative Commons License 2013.02.03 0 0 63948

Opelnál igen.Egyéb típusoknál van más méret is.

Előzmény: pedrito77 (63947)
pedrito77 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 63947

Az enyém 4 csavaros. Akkor ezek szerint 4 csavarosból csak 100-as osztókör létezik?

Előzmény: B.GY (63945)
Zámbó Gyuri Creative Commons License 2013.02.03 0 0 63946

Szasztok!

Rég jártam itt, látom zajlik az élet opelosok körében.

 

1.

Lenne,egy olyan kérdésem,h a motortérben van pár kábel amire ráférne egy csere. Hogyan tudom kiszámolni,h milyen kábelt vegyek?

 

2.

állandóan böngészem a netet,de nem találok csőveket. Tudtok valami jó helyet ahol tudok venni? Üzemanyag, levegő, kartelgáz stb stb.  Tavaly nyáron kicseréltem a hütő egyik csövét,mára már teljesen felrepedt. pedig a boltban azt mondták tökéletesen jó hozzá :)

 

Köszönöm

 

B.GY Creative Commons License 2013.02.01 0 0 63945

Attól függ hogy 4 vagy 5 csavaros.Van 4x100 meg 5x110.Szerintem 4x100-as kell neked ET49

Előzmény: pedrito77 (63943)
Krammer András Creative Commons License 2013.02.01 0 0 63944

Sikerült megcsinálnom, elég egyszerű megoldás, túlaggódtam a dolgot!

Végülis nem leddel néztem meg, hanem ajánlották, hogy a középső lábat testre, és akkor ha van szikra, akkor a többi jó, és a hll a hibás.

Előzmény: 409 (63942)
pedrito77 Creative Commons License 2013.02.01 0 0 63943

Sziasztok!

2000-es évjáratú, 1.6 16V, 5 ajtós G Astrára szeretnék alufelnit venni. Meg tudnátok írni a furatok osztókörét, mert 100 és 110 is előfordul a hirdetésekben, mint gyári adat.

409 Creative Commons License 2013.02.01 0 0 63942

"Na szóval, ha kicsavarom a gyújtáselosztót tartó villa csavarját, és kihúzom az egészet a helyéről, akkor a kihúzott tengely végén valóban nem bordás tengely van, hanem Kerb fogazat talán?"

 

 Egyik sem. Egy körmös csatlakozó van ott, amit csak egyféleképpen lehet a helyére tenni.

Viszont, ha cserélni kell az osztófejben lévő HALL jeladót, akkor ki kell húzni a tengelyt belőle, amihez a körmös gyűrűt le kell venni. Ekkor kell vigyázni, hogy a gyűrű ugyanúgy kerüljön vissza. (fel lehet tenni 180°-kal elfordítva is!)

 De először ahogy van a helyén, ellenőrizni a ledes módszerrel. Ennek a csatlakozójába lehet a ledet bekötni, úgy, hogy a csatlakozó is be legyen kötve a próba alatt. (középső és a barna kábel) Illetve, elsőre ellenőrizd a HALL jeladó tápfeszültségét. A két szélső vezetéken, ráadott gyújtásnál 5V-ot kell mérni.

 

 Amit rotornak hívtál, az valóban rotor, bár a köznyelv inkább /osztófej/pipának ismeri. :-)

Előzmény: Krammer András (63936)
Krammer András Creative Commons License 2013.02.01 0 0 63941

Köszönöm a segítséget, sikerült megcsinálni, a hall adta meg magát, valami fehér elöregedett műanyag darabkák a forgó rész fém koronájával szépen kicsiszolták a hall közepét, ezért megadta magát.

Szétszedtem, teljesen, összeraktam, és kicseréltem egy másikra, most már megy rendesen.

Gyújtást tudok házilag állítani stroboszkóp nélkül?

Előzmény: 409 (63934)
ZsoZol B. Good Creative Commons License 2013.02.01 0 0 63940

Ezeknek lelkük van.
Légy kedves a kocsiddal :)

Előzmény: adri09 (63939)
adri09 Creative Commons License 2013.02.01 0 0 63939

Szia, reggel még világított, aztán elmentem az Opel szervizbe kérdezősködni......

 

EGR

Szelep kormosodás

Gyújtótrafó

gyertya

 

mondom ok majd elviszem maszekhoz.

 

Kijöttem és leakartam cserélni egy fiatalabbra: erre amikor elindultam haza nem világított már!!!!!! :-)    lehet megijedt

 

reggel tankoltam E85+benzint ez jót tett neki, majd azért vettem bele stp szeleptisztítót

 

remélem ennyi volt.

 

Kösz mindenkinek!

 

Előzmény: 409 (63935)
ha4nz Creative Commons License 2013.02.01 0 0 63938

Valaki meg tudja nekem mondani hogy mi a különbség a Z14XEP és a Z14XE szívó oladli vezérműtengelye között? Méret vagy egyéb paraméterre gondolok

Krammer András Creative Commons License 2013.02.01 0 0 63937

Ja azt elfelejtettem az előzőbe írni, hogy félreértettem, akkor, a rádugott kábelel kell a ledet valahol a kábelre csatlakoztatni, és az erősítőre menő jelet fogja ott villogni!?

Gondolom, akkor te autószerelő vagy?

Előzmény: 409 (63934)
Krammer András Creative Commons License 2013.02.01 0 0 63936

Nem veszem cikizésnek, nem vagyok autószerelő, ezért nem tudom az elnevezéseket.

Helyesen gyújtás modul: http://opelalkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/alkatresz/gyujtasizzitas/kategoria/gyujtas-modulkapcsolo/marka/corsa+b/tipus/1840/

Ez amit rotornak hívok, mert így lehet kapni: http://www.fekmester.hu/gyujtas_alkatreszek/rotor/opel/corsa/

 

Na szóval, ha kicsavarom a gyújtáselosztót tartó villa csavarját, és kihúzom az egészet a helyéről, akkor a kihúzott tengely végén valóban nem bordás tengely van, hanem Kerb fogazat talán?

Na ezt hogyan kell visszadugni, vagy tévedek, és nem tudom másként visszadugni?

Gépész vagyok, csak nem autós irányvonalon, az autóm meg 20-on éves, tavaly volt gondom vele, elvittem autószerelőhöz, nem tudta megcsinálni, és nem is nagyon erölködnek rajta, valószínű jövőre bontó, addig kell kihúznom.

Fórumok alapján kiméregettem, hogy hol nincs probléma, és megtaláltam a hibát, igaz jó pár napom ráment, mire megtaláltam az elrepedt ac gumicsövet, ami terhelés nélkül teljesen éppnek látszott, és csak amikor mevettem, és meghajtogattam, akkor jött elő a repedés.

Ezért kell nekem javítanom, mert már nem éri meg se nekem, se a szerelőnek.

Ha tudom, mit kell keresni, mit kell mérni rajta, mindent meg tudok csinálni, amit otthoni szerszámokkal, és műszerrel lehet, elég jól felfegyverkeztem, csak a speciális szerszámokkal nem vagyok ellátva.

Előzmény: 409 (63934)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!