Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dedra Creative Commons License 2015.06.26 0 0 6507

Szia!

 

A zöldet hogy kell "előhívni"?  Én úgy vettrem észre az enyémen, hogy csak sárga van, illetve az, hogy nem világít.

Az idegesítő az, hogy amikor beindítom a kocsit automatikusan belső keringetésre áll, pedig én csak szellőztetni akarok a ventillátor kis fokozatával..

Előzmény: Guzzista (6505)
toriko Creative Commons License 2015.06.26 0 0 6506

Sziasztok!

 

A múltkoriban megírtam,hogy pótkulcsot csináltattam a Lybrához,mert csak egy volt,másnap nem indult az autó.

Most jutottunk el odáig,hogy a szerelő azt mondta,hogy meghalt a motorvezérlő.

Lehet  valami köze a kulcsmásoláshoz?Pár órára ki volt véve az immobiliser egység akkor,ez bezavarhatott esetleg...?

Ha nem,akkor mitől hallhat be egy motorvezérlő?Melegedés?rázkódás?vagy az idő múlása?

Jó lenne ha valaki tudna tanácsot adni,hogy legalább tudjam,mitől krepált ki...

Illetve mennyibe kerül egy ilyen vezérlő a piacon,gondolok itt a bontókra....

 

Ha valaki jártas ebben a témában,és elmondaná,hogyan működik egy ilyen csere,az jó lenne!

Köszönöm.

 

 

Guzzista Creative Commons License 2015.06.26 0 0 6505

Sárga fény: kívülről érkezik a levegő. Zöld fény: belső levegő keringetés. Nincs fény: automatikusan vált a külső és belső keringetés között a külső levegő minőségének függvényében. 

Előzmény: lybragod (6504)
lybragod Creative Commons License 2015.06.25 0 0 6504

Sziasztok, nemrég lettem lybra tulajdonos. A belső levegő keringető gomb tud zölden, sárgán,és nem világítani. Mi a különbség a 3 között. Próbáltam a használati útmutatóból rájönni,  de nem magyar nyelvű, és használat közben nem veszek észre különbséget.

 

köszi

Csabiika830802 Creative Commons License 2015.06.25 0 0 6503

Ahhoz, hogy működjön a tempomat kar ahhoz alap feltétel, hogy a kuplung pedálon legyen egy kis mikro kapcsoló. Anélkül a kocsiba levő kábelköteg nem tudja, vagyis nincs előkészítése. 

Előzmény: Dock076 (6500)
lübra19jtd Creative Commons License 2015.06.25 0 0 6502

Ilyesmi volt.

Előzmény: Dock076 (6501)
Dock076 Creative Commons License 2015.06.25 0 0 6501

Sajnos megint nem jelent meg a fotó. :(  
A neten ugyanezt a csatit találtam
http://images.forum-auto.com/mesimages/523048/Connection%20Cruise-control.JPG3..jpg

Előzmény: Dock076 (6500)
Dock076 Creative Commons License 2015.06.25 0 0 6500

Sziasztok, 
Megbontottam a kormány alatti részt, ezt a csatlakozót találtam (1.9 jtd, 2001). 
Ha jól tippelem, akkor ez lehet a tempomat csatija?
Ezek szerint jó eséllyel be lehet építeni (mármint még működni is fog? :)  )
Esetleg tudtok valahol eladó tempomat kart, amit postáznak? 
Köszi!

lybragod Creative Commons License 2015.06.23 0 0 6499

köszi, sikerült szétszedni.

lübra19jtd Creative Commons License 2015.06.23 0 0 6498

Kinyitod a hamutartót, két csavart fogsz találni felül, ha jól emlékszem akkor torx kell hozzá.

Kicsavarod, kihúzod a hamutartót, lehúzod a csatit.

Ennyi.

Előzmény: Törölt nick (6497)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.23 0 0 6497

Sziasztok,

 

Valaki tudna segíteni, hogyan kell a lybrában kicserélni a hamutartó mögötti világítást?

 

köszi

dedra Creative Commons License 2015.06.23 0 0 6496

Köszi!

Előzmény: Törölt nick (6491)
faatti Creative Commons License 2015.06.22 0 0 6495

Köszönöm megpróbálom.

 

Előzmény: sztyopa80 (6494)
sztyopa80 Creative Commons License 2015.06.22 0 0 6494

Megmérheted mindkettőt, de ha takarításra megjavult és megint nem indult, még mindig gyanus a kontakthiba.

 

Főtengely jeladón 860-900Ohm ellenállást kell mérned.(Induktív jeladó)

 

Vezérműtengely jeladó:

Itt úgy mérj, hogy a csatlakozó összedugva maradjon, és próbáld meg a csatlakozó mögé beszúrni a mérőcsúcsokat a vezetékekhez. A csatlakozó kábel felőli részén van egy gumiborítás, az simán hátra lehet húzni, hogy odaférj.

Pontosan most nem meg fejből hogy melyik szál melyik, de az egyik szélső a negatív(leteszteled egy egyszerű szakadásvizsgálattal a kasztni felé, hogy melyik az) a másik szélső szálon a gyújtás ráadására 12V-nak kell lennie, és a középső szálon indítózáskor 0 és 5V(vagy 12) között kell ugrálni.

 

 

Előzmény: faatti (6493)
faatti Creative Commons License 2015.06.22 0 0 6493

Szia megcsinaltam amit modtál a kontakt tisztitást de sajnos 1 hétig műkődött le tudnád írni , hogy tudom kimérni mi a rossz a főtengely jeladó vagy a vezérműtengely jeledó a rossz köszönöm .

 

 

Előzmény: lecsop001 (6454)
tintacska Creative Commons License 2015.06.22 0 0 6492

Az is megvan.Írj emailt a pittyfair@gmail.com-ra és megbeszéljük.Küldök képet is róla.

Előzmény: Törölt nick (6489)
dedra Creative Commons License 2015.06.22 0 0 6490

Sziasztok!

 

Fényezve lett a kocsi hátulja, a csomagtértető, ezért sajnos a feliratok lekerültek róla.

 

Valaki tudna abban segíteni, hova kéne visszaenni őket? Milyen magasságban, milyen távol a lámpától, betűk távolsága, stb.Sedan Lybráról lenne szó.

 

Vagy esetleg egy kép is jól jönne, hogy úgy kb hol vannak.

 

Köszi

tintapatron001 Creative Commons License 2015.06.21 0 0 6486

Üdv

 

1,8as motortatóim vannak.Nem tudom,neked milyen kell.Ablakemelők már nincsenek.

Előzmény: Törölt nick (6463)
wilder720825 Creative Commons License 2015.06.21 0 0 6485

Megtaláltam egy előző hsz.-ben (4443),hogy sajnos az 1.6 és 1.8-as nincs előkészítve a vezeték. Ilyen az én szerencsém.

wilder720825 Creative Commons License 2015.06.21 0 0 6484

Engem is lázba hozott a tempomat beszerelés kérdése,ezért ma levettem a kormányburkolatot,és én sem találtam ott csatlaklakozót. 2002-es 1.8-ba létezik hogy nem raktak volna,vagy csak el van dugva hogy nem találtam meg. Az igazság az hogy csak a burkolat alsó részét vettem le, a felsőt nem tudtam,nem akartam eltörni. Kissé csalódott vagyok,de hátha valakinek van ötlete.

sztyopa80 Creative Commons License 2015.06.19 0 0 6483

Azért lényegtelen hogy melyik változat, mert 99%-ban mindben benne van a dizelekben(hacsak utólag valamit nem mókoltak)

Itt a ami meghatározza hogy menni fog-e, az hogy  CF2-es vagy CF3-as ECU-ja van. CF3-asban mindben engedélyezve van(ha nem volt még az ECU tartalomhoz nyúlva).

Találkoztam olyan CF2-es (jellemzően JTD105-110 verzió) vezérlővel, amiben a csati benne volt, FES-ben olvasni lehetett a tempomat paramétereit, de a fékkapcsoló jelét abszolút nem érzékelte.

Kapcsoló, vezetékelés tökéletes volt, csak egyszerűen a motorvezérlőben volt letiltva.

 

Erre megoldás, hogy egy tempomatos CF2-es ECU tartalmát kell feltölteni rá és menni fog.

Előzmény: lübra19jtd (6482)
lübra19jtd Creative Commons License 2015.06.19 0 0 6482

1.9 jtd azért vagy 3 változatban létezik.

Nekem 2002-es van, burkolat le, tempomat kar rádug, burkolat kivágás, visszaszerelés. Ennyi. A vágás volt a leghosszabb, de így sem volt fél óra.

 

Ha esetleg nem Lybra kart találsz (pl.: stilo) akkor pár ezer hozzászólással ezelött leírta valaki a színkódokat, hogy mit mivel kell kötni.

 

1% esélyt adok rá hogy nincs ott a tempomat csati, a gyártónak egyszerűen olcsóbb odatenni mindbe, mint 2féle kábelkorbáccsal bajlódni...

 

Egyébként meg nem kell kínlódni sokat: https://www.youtube.com/watch?v=GDtwz35HYag

 

Előzmény: Dock076 (6469)
dedra Creative Commons License 2015.06.19 0 0 6481

Szia!

 

Nálam is csinálja, szűrőcsere előtt is felvillant, meg utána is. Szerintem kontakthiba lehet:)

Előzmény: Dock076 (6474)
sztyopa80 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 6480

Pedig az meg nem lenne sok, legalabbis ha jominosegu a szuro.

Az a tuti, ha csereled. A hosszueletu dizel motor egyik titka a jominosegu szuro, minden olajcserenel cserelve.

 

Előzmény: Dock076 (6479)
Dock076 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 6479

13.500-zal ezelőtt. Az utolsó olajcserekor sajnos nem cseréltek szűrőt, nem volt rá idő sajnos.

Előzmény: sztyopa80 (6478)
sztyopa80 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 6478

Jaaa, arra ertettem hogy hany km-el ezelott volt cserelve a szuro? :)

A benne levo km szerint pedig meg bejaratos a motor :D

Előzmény: Dock076 (6477)
Dock076 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 6477

Köszönöm.
260-265ezer körül
(külföldről behozott, vezetett szervizkönyvvel, elméletileg hiteles állás)

Előzmény: sztyopa80 (6476)
sztyopa80 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 6476

Szerintem jobb a bekesseg, csereld le. Ha teheted, akkor Mann,Bosch vagy Mahle-Knecht szurot vegyel.

Mikor volt kb km-szerint?

Előzmény: Dock076 (6474)
Dock076 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 6475

...úgy látom, a képet nem jelenítette meg ismét, de a leírásomból a hozzáértők úgyis tudják, mire gondolok  :) 

Előzmény: Dock076 (6474)
Dock076 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 6474

Üdv,

érdekes jelenséggel találkoztam az 1.9 jtd-mmel.
Ez a sárga lámpa villant fel néha, gyakorlatilag alig észrevehetően rövid ideig néhány alkalommal.
A jelentése szerint víz van az üzemanyag szűrőben. Az előző olajcserekor lett üzemanyagszűrő is cserélve. Bár nem igazán számít, de csak Shellnél tankoltam.
Érdekes, hogy leginkább akkor villant be, amikor épp nagy sebességgel haladtam autópályán, tartósan 120 körül.
Az autó napi használatban van, van, hogy heti 1000 km is, így nem nagyon tűnne logikusnak, hogy megálljon benne a víz.
Soha nem fogyasztom ki az üzemanyagot, amióta nálam van a kocsi, mindig teli tankolom, a tankolásjelző lámpa nálam még soha nem jelzett.
Az utóbbi időben 1-2 alkalommal nem pillanatra, hanem 1-2 mp-ig világított, utána szépen elaludt.
A kérdésem, cseréljek szűrőt, vagy más miatt kezdjek el aggódni, netán tudjam be az olasz elektronika szeszélyének?

Köszi a válaszokat!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!