A zöldet hogy kell "előhívni"? Én úgy vettrem észre az enyémen, hogy csak sárga van, illetve az, hogy nem világít.
Az idegesítő az, hogy amikor beindítom a kocsit automatikusan belső keringetésre áll, pedig én csak szellőztetni akarok a ventillátor kis fokozatával..
Sárga fény: kívülről érkezik a levegő. Zöld fény: belső levegő keringetés. Nincs fény: automatikusan vált a külső és belső keringetés között a külső levegő minőségének függvényében.
Sziasztok, nemrég lettem lybra tulajdonos. A belső levegő keringető gomb tud zölden, sárgán,és nem világítani. Mi a különbség a 3 között. Próbáltam a használati útmutatóból rájönni, de nem magyar nyelvű, és használat közben nem veszek észre különbséget.
Ahhoz, hogy működjön a tempomat kar ahhoz alap feltétel, hogy a kuplung pedálon legyen egy kis mikro kapcsoló. Anélkül a kocsiba levő kábelköteg nem tudja, vagyis nincs előkészítése.
Sziasztok, Megbontottam a kormány alatti részt, ezt a csatlakozót találtam (1.9 jtd, 2001). Ha jól tippelem, akkor ez lehet a tempomat csatija? Ezek szerint jó eséllyel be lehet építeni (mármint még működni is fog? :) ) Esetleg tudtok valahol eladó tempomat kart, amit postáznak? Köszi!
Megmérheted mindkettőt, de ha takarításra megjavult és megint nem indult, még mindig gyanus a kontakthiba.
Főtengely jeladón 860-900Ohm ellenállást kell mérned.(Induktív jeladó)
Vezérműtengely jeladó:
Itt úgy mérj, hogy a csatlakozó összedugva maradjon, és próbáld meg a csatlakozó mögé beszúrni a mérőcsúcsokat a vezetékekhez. A csatlakozó kábel felőli részén van egy gumiborítás, az simán hátra lehet húzni, hogy odaférj.
Pontosan most nem meg fejből hogy melyik szál melyik, de az egyik szélső a negatív(leteszteled egy egyszerű szakadásvizsgálattal a kasztni felé, hogy melyik az) a másik szélső szálon a gyújtás ráadására 12V-nak kell lennie, és a középső szálon indítózáskor 0 és 5V(vagy 12) között kell ugrálni.
Szia megcsinaltam amit modtál a kontakt tisztitást de sajnos 1 hétig műkődött le tudnád írni , hogy tudom kimérni mi a rossz a főtengely jeladó vagy a vezérműtengely jeledó a rossz köszönöm .
Engem is lázba hozott a tempomat beszerelés kérdése,ezért ma levettem a kormányburkolatot,és én sem találtam ott csatlaklakozót. 2002-es 1.8-ba létezik hogy nem raktak volna,vagy csak el van dugva hogy nem találtam meg. Az igazság az hogy csak a burkolat alsó részét vettem le, a felsőt nem tudtam,nem akartam eltörni. Kissé csalódott vagyok,de hátha valakinek van ötlete.
Azért lényegtelen hogy melyik változat, mert 99%-ban mindben benne van a dizelekben(hacsak utólag valamit nem mókoltak)
Itt a ami meghatározza hogy menni fog-e, az hogy CF2-es vagy CF3-as ECU-ja van. CF3-asban mindben engedélyezve van(ha nem volt még az ECU tartalomhoz nyúlva).
Találkoztam olyan CF2-es (jellemzően JTD105-110 verzió) vezérlővel, amiben a csati benne volt, FES-ben olvasni lehetett a tempomat paramétereit, de a fékkapcsoló jelét abszolút nem érzékelte.
Kapcsoló, vezetékelés tökéletes volt, csak egyszerűen a motorvezérlőben volt letiltva.
Erre megoldás, hogy egy tempomatos CF2-es ECU tartalmát kell feltölteni rá és menni fog.
érdekes jelenséggel találkoztam az 1.9 jtd-mmel. Ez a sárga lámpa villant fel néha, gyakorlatilag alig észrevehetően rövid ideig néhány alkalommal. A jelentése szerint víz van az üzemanyag szűrőben. Az előző olajcserekor lett üzemanyagszűrő is cserélve. Bár nem igazán számít, de csak Shellnél tankoltam. Érdekes, hogy leginkább akkor villant be, amikor épp nagy sebességgel haladtam autópályán, tartósan 120 körül. Az autó napi használatban van, van, hogy heti 1000 km is, így nem nagyon tűnne logikusnak, hogy megálljon benne a víz. Soha nem fogyasztom ki az üzemanyagot, amióta nálam van a kocsi, mindig teli tankolom, a tankolásjelző lámpa nálam még soha nem jelzett. Az utóbbi időben 1-2 alkalommal nem pillanatra, hanem 1-2 mp-ig világított, utána szépen elaludt. A kérdésem, cseréljek szűrőt, vagy más miatt kezdjek el aggódni, netán tudjam be az olasz elektronika szeszélyének?