Az elérhetöséged még nem ért ide a száj utján hozzám,ez a hiba nekem volt a multhéten x3 bmw,duplaturbos,az egyik turbo beált és nagy lett a kartelgáz,de ha vákumpisztolyal kinyitottam a köztes kipufogószelepet az öntvényben,akkor element a kartelgáz,ott már motorgenerál volt kilátásban mikor idehozták Hogy nézzem meg.de itt a velsatiszon a katalizátor le van most kötve,és álló helyzetben egész nap lehet pörgetni semmi hiba nincs,a motoron van azomban még egy katalizátor azt nem vettûk le ,de azzal jött a motor
Végre valaki,reagált,köszönöm,komplett motor,lett,cserélve,Mindennel egyben kompletten,rajta volt Minden,,Minden,én szereltem ki,és ahogy volt bele is raktuk a velsatiszba,persze,kapott ûj vezszijat lemostuk,ûj kuplung,éz ez a motor is ugyan azt a hibát csinálja,3000felett vagy a környékén,terhelésen menet közben kilöki,a szerelödugót,az elözö blokk,vagy na akkor motoris kompletten jött bele,turbo,stb Minden.és az is kilöki a dugót.ez érthetetlen
Ez euro3as blokk,ha nem îgy van javîtsatok ki,2 katalizátor van benne,egy rögtön a turbo után a másik, a flexicsö után,kb a két ûllés közt lent,mindegyik donor blokk,a saját komlettmotor mindennel egyben,egyedûl a második katalizátor soha sem lett vserélve vagy tisztîtva,ûgy ,Hogy lekötve a kipufogót,de a turbó utáni katalizátorral,kiprobálva is nagyterhelésen kilövi a szerelödugót.ez baj,mi a f.@van itt skacok,?
Sziasztok,a tudástárra,okoskodásra,gondolkodásra van szükség a kovetkezö problémára,adott egy Renault velsatis,2004,es 2,2 DCI ,ezt a blokkot rakták,lagunába,espaceba,traficba,stb,stb,90,110,130,150 lerös motorok.ebben,G9,702motokod van 150le.az eredeti motor,sokévvel ezelött ki lett dobva,csapágyas lett,a donor blokk,sokáig jól uzemelt,amîg ,elkezdett vizet forralni,skodjára hengefejes lett,ez a blokk is kukába ment,a következö donor blokk sok jó reménnyel beszerel,de a magasnyomásu,pumpa elött a fedélben lévö dugót kilötte,mi,valami nyomás de mi?aki ismeri,ezt a blokkot tudják miröl beszélek,sok mindent kipronaltunk,de csak kilövi,ha komolyan,vaslemezzel eltorlaszoljuk a dugót akkor a fötengelyszimeringet tolja ki.Na ezt a blokkot is kicseréltuk,egy,espace böl kivett kiprobált autóbol,190rzer km,van benne,beszerel,meghajt és ez a blokk is kilöki a dugót erös terhelésen,ha mogu az autó,álló helyzetben egész nap pöröghet 4000fordulaton semmi Baja
Ha pálcával nézve jó a szintje, akkor nem kell ráönteni. Talán jeladó-, kábel-, csatlakozó hiba vagy szoftver gond miatt írja ki. A szervizben majd nézess rá legközelebb !
üdv! Valaki tud esetleg olyan kormány szervócső javítót aki a végét ,fém részt is javítja,hollandinál. összerohadt és csővel együtt forog csak, ez a bajom... köszi