Azért nem csak kifogásaim vannak as kínai motorok ellen,hanem pozitív élményeim is...Barátom super light 125 szerkentyűje 2012 óta lefutott nem kevesebb 50000km blokk bontás nélkül.....és még el is adta kilóméter óra vissza tekerés nélkül 350 eft-ért....
Persze azért voltak apró bosszantó dolgok.....amiket a teljes történettel együtt leírtam és leadtam a MOTOR REVÜNEK,fotókkal illusztrálva.....ez azért elmond valamit... fotók itt..katt a link-re......
Egyéb iránt 9 év alatt 24000km-t mentem kínai mini motorjaimmal ,és egyik sem hagyott cserben az út szélén soha.....igaz magam voltam a garanciális szervíz...volt nap amikor 1 nap alatt 647km mentem megállás nélkül a szokásos évi vezeklésem alkalmával...
ESETLEG AJÁNLOM MINDENKINEK AZ ALÁBBI FORUM OLDALT...SOK KÍNAI INFÓ VAN BENNE....FŐLEG -SKYTEAM+JINCHENG+LIFAN STB... MINI MOTOROK STB..
" az ybr-t nem nagyon ajánlották talán a váltó miatt ..."
Az YBR-nek ennyire szar a váltója? Amit a motoros iskolában próbáltam, annak persze nem volt túl jó, de gondolom egy átlag felhasználó csak nem lakja le annyira, mint egy tanuló.
"Igazad van , sajna ez kínai azaz látszik a gyártásból való eltérés"
Valahol olvastam, hogy a Benelliket még Olaszországban gyártják és persze tervezik kínai alkatrészekből. Ez igaz, vagy csak monda, és egy gyártósoron készülnek a Keeway-ekkel Kínában?
Igazad van , sajna ez kínai azaz látszik a gyártásból való eltérés , mondjuk a csavart itthon szakították meg mikor felrakták a Shad csomagtartót, kiszedtem a csavart és hozott magával egy darab menetet vagy spént, emlékszem a KTM duke körül is volt botrány tört a váza, az ybr mikor átért az injektorra az is bedöglött, Hondát mikor vettem az ybr-t nem nagyon ajánlották talán a váltó miatt ...
Ez tulajdonképp olyan bosszantó, hogy ha ez a dzsunka cég Bajaj tud jól működő 11 KW-os 125-öst gyártani, akkor a többi gyár miért bohóckodik 8 KW-os 125-ösökkel.:( Nem hiszem el, hogy annyival drágább lenne legyártani Indiában egy 11 KW-os motort mint a szomszéd Kínában egy 8 KW-ost.
"vadi ujj motornál festés hibás a sárvédő,beszakítva a csavar,leállogat a motor"
Ha még hozzávesszük, hogy a vadi új Keeway robogóm kormánya új kora óta szorul, akkor elmondhatjuk, hogy itt a topicban még senki nem kapott kézhez újonnan egy makulátlan Keeway terméket. Holnap viszem kötelező szervízre, kíváncsi vagyok, mit mondanak.
Mivel kínából alsó hangon 3-6 hónap alatt jut el a hajó így nem is csoda ez , a többihez nincs hozzá fűzni valóm, a millió feleti kategoriában a DUKE ban is pld Indiai MRV gumi van , indiai összerakás az egész tovább is van mondjam még a blokk pedig bajaj nem KTM .
sziasztok...szomorúan olvasom amiket írtok...vadi ujj motornál festés hibás a sárvédő,beszakítva a csavar,leállogat a motor, 2018.4 havi a motor és ezt nem közlik veled előre ,a fizetés előtt.....
és ezért nem kevés közel 600000ft-ot fizettetek.... elbizonytalanodtam....úgy látszik mielőtt keeway-t vennék erősen ki kell ismernem a típust...
utoljára a szocialista rendszerben tapasztaltam hasonlókat a 350-es Jawa -n. El is adtam ,és ETZ-150 lett az utód...37000km- semmi hiba!!!!
29000km alatt még a lánc sem nyúlt meg,gyári gumikkal fékekkel adtam el...csak az aksi halt meg 5 év után....
igaz-ami igaz -75km/h fölött halott volt....a 180-as hátsó gumi lefogta...és hát a dobfék sem volt zseniális... Azért imádtam... üdv zs
Ja az ülés alatt találtam egy angol nyelvű kezelési útmutatót, de nem i ez a lényeg van mellette egy regisztrációs kártya mely szerint 2018 04 hóban gyártották a motort, a ma megelli széllel megszenvedtem az ybr -rel már az árokba rakott volna. Nekem nem jelentkezett még ez a leállás mondjuk nem is megyek egyesben csak mikor kiugratok az utcára szó szerint, próbáltam szimulálni nekem nem jön elő, tény hgy egyenletes gázt húzva változik a fordulatszám, csak akkor mikor 1 ben behúzott kuplunggal ácsorgok fullad le 10 böl 1 x.
Talán van 100 km a az RKS -ben, nekem kapásból festés hibás első sárvédővel hozták meg, megreklamáltam cserélik, az első és a hátsó vagy ferdén van felrakva, vagy ilyen ezt még nem tudom, csomagtartó rögzítő csavar bele van szakítva a vázba na ezt nehéz lesz megoldani, engem jobban idegesít a km óra működése olyan 4-4500 fordulatnál 5 ben 48-72-65 értékeket mutat, amit a kolléga tapasztalt ma megnézem, volt ilyesmi de akkor 5-ös ben próbáltam 10 el menni a mi lehetetlen.
A gyári gumit annyit szidták hát megmondom őszintén nem olyan rossz, vizes úton oda kell figyelni az biztos. Mindent összevetve ár érték arányban még mindig 5 ös, az 1-5 ig skálán. Yamaha aerox 100 volt, tűntek el belőle a csavarok a kipufogó szétrohadt, hátsó kereket garba cserélték nagy nehezen eltűnt belőle a fékkel érintkezi felület /dobfékes/karburátor állító csavar ahol a gázbowden megy be elrepedt nem rendelhetö. YBR 125 szivó csonk csere, állandó gyanús leállások pld megyek M7 bevezető végsebességen ledadog ....
Köszönöm az infókat! Első körben a kereskedővel konzultálok, nagyon elégedett vagyok velük, rengeteg türelmük volt hozzám :-) . Ők ugyan pár métert mentek vele, miután átvizsgálták, szépen ahogy kell, nem gondolom, hogy pont 3000 fordulatnál kifejezetten vizsgálták volna, ezért is adták át és vettem át hibátlanként. Ráadásul Keeway RKS-ből is ez volt náluk az első eladás. Gondolom a garanciális javításban is segítségemre lesznek.
Sajnos hidegen és bemelegedve is produkálja a hibát. Első körben ÖMV 100-as benzint tankoltam, gondoltam talán... de persze nem az üzemanyag az oka, mint ahogy többen is írjátok. Egyébként mehet bele a 100-as, vagy ezt a luxust felesleges megadnom?
Valóban bosszantó, tanulom megülni, pont 3000-nél egyesben kb :-) 10 km/h lassúmenet (egyensúly, összeszokás,) erre a gázkar mozdítása nélkül meglódul, majd motorfékez egyet, kuplung és leállok... :-( . A másik amikor megpróbálom gázadással visszapörgetni, de akkor is azt érem el amit nem akarok, csak "rángatózok" az egyenletes sebesség helyett.
"Ha jól emlékszek, talán azt mondta, hogy módosítottak a motorvezérlőn és ez a hibajelenség már nem jön elő..."
Ez egyébként csak az RKS-eken jött elő, vagy az RKV-kon is?
Egyik népítéletben olvastam, hogy az RKS-ek, RKV-k motorja (157FMI-2A) Suzuki eredetű. Azt nem tudjátok véletlenül, a Benelli BN125/TNT 125-ök motorja (154FMI-12A) milyen eredetű?
Az általad leírt hiba gyártási hibának minősül....működés gátló... tehát azonnal irány a garanciális szervíz,jegyzőkönyv felvétele,majd egy jó műszaki ügyvéd keresése.Ha nem tudják kijavítani a hibát 30 napon belül ,akkor kérhetsz cserét,ill indokolt esetben vissza követelheted a vétel árat.Remélem szerencséd lesz,kívánok neked sok türelmet ,és kitartást...
Ui: van magyar országon cég aki szoftver frissítésben,és módosításban kiváló...próba pad is van .... de ezt csak a gari után javasolnám...üdv zs
Mikor csinálja? Hidegen, vagy már ha teljesen bemelegedett?
Erről én is olvastam korábban. Amikor decemberben Szentendrén voltam a bemutatóteremben, az értékesítőt kérdeztem, hogy most mi a helyzet ezzel a hibával. Ha jól emlékszek, talán azt mondta, hogy módosítottak a motorvezérlőn és ez a hibajelenség már nem jön elő...
Milyen színűt vettél egyébként? Ha fehéret, akkor tennél fel róla képet? Kiváncsi lennék, hogy melyik variációt árulják...
Nem lehet, hogy korábbi készletmotorokat adnak még ki, amelyeken a motorvezérlő még nem lett módosítva. Ez esetben gondolom garanciában meg fogják oldani...
Ő sajnos még márkaszervízben sem kapott megoldást, az indítógombon tartott kézzel pedig nem szeretnék motorozni tanulni. Van fent egy olasz videó is, ő is leáll a lámpánál, egy másikon pedig az útkereszteződésnél... Már nem találom, hogy hol is olvastam, de megragadt bennem, hogy ezt a "gyári" hibát (talán túl szegény keverék) az új szérián már teljesen kiküszöbölték. Nektek van infótok a hibáról és a javításáról?-persze tíznapos motornál garanciálisra gondolok