Egy nagyobb motort raktak egy régi váltóra ami eredetiben 6 lóerősre méretezett ! Állandóan váltóhibásak ! Még régen jártam a Kocsis fivéreknél ott sorban álltak a javításra várva ! A 14 lovas motor is 3 évente szétszedte a váltót ,a csapágyazása eléggé apró nem igen bírja a nagy terhelést ! 2 tonna ,gép +pótkocsi+raksúly össztömeggel jártam azt viszonylag jól viszi a 16km/ó sebességével !
Az olaj ellenőrző csavar a híd belső oldalán található kb m5-m6 méret félgömbfejű csavar , a négykerék hajtást a bal oldalon található karral kapcsolod az emlékem szerint a karnál nem kell a kis reteszt megemelni így ellenőrizni nehogy motorarányosban legyen ezután a hátsó hídban betolni a retesz gombot .
Nekem nagyon régi volt annak a gép hasa felé volt két vakdugó az volt a betöltő és a nívó is ! De elég bele a 2,5 deci nincs ott fordulat annyit ken amennyit kell ! A sok sem jó mert csak folyik kifelé ,főleg a fékek felé !
Kihajtás olajfeltöltésével is lenne kérdésem. Feltöltöttem az előírt 2,5dl olajjal, viszont a két egymás melletti csavar kihajtásánál nem folyik belőle olaj.. Az lenne az olaj ellenőrző csavar egyáltalán?
A gép üzemanyag tank részének a baloldalán van egy kb 45 fokban futó kar azzal kell kapcsolni ,álló helyzetben ! Ha nem menne, akkor a gép hátulján a bal hátsó keréknél van egy kis gomb a szerszám függesztő karok közt, az ki van húzva ,mert a kardán csak úgy megy ha a kerék hajtása ki van kapcsolva ! Mindent csak álló helyzetben kapcsolhatsz ! Ez egy aranyos traktor de nem biztos hogy jó választás volt ! Igen drága az alkatrész hozzá !
Most vettem egy TZ4K kistraktort. Valaki letudja írni részletesen, hogyan lehet betenni összkerékhajtásba? Kezelési útmutatot átfutottam, de csak részben tiszta a dolog. Ha valaki tud kérem segítsen. Ha tudnak képeket csinálni az is hasznos lenne. Köszönöm!!!