Ez a fórum a többi láncfűrészes mellett elsősorban a LÁNCFŰRÉSZEKET gyűjtő,javítgató,barkácsoló,valamint felújító embereknek szól.
Hogy miért?
Csupán azért mert az eddigi láncfűrészes fórumokon az ilyen jellegű kedvelők folyamatos megvetésnek és lekezelésnek voltak alanyai.
Így bízok abban,hogy azok akiknek nem jelentenek semmit a régi láncfűrészek,azok itt ezen a fórumon talán nem találnak kivetnivalót.
Így kicsit célzottabban,a Profi fakitermelőktől függetlenül is lehet megosztani ilyen jellegű tapasztalatainkat.
(Nemzetközileg a "Láncfűrész gyűjtők" éppúgy akár a veterán autó gyűjtők,kicsivel több elismerést kapnak)
Üdv! Távszakértésben kérnék segítséget! :D Tajga fűrészgépem nem veszi fel a benzint. Membránlapok lehetnek a ludasak? Továbbá látszik a képeken a benzintartály szuszogója. Ez lenne a gyári megoldás?
Leginkább neten. Ha megvan a szett utána a betét már nem drága. Nagy gyártók régi gépeiben helyenként gyárilag is felfedezhető. Tökéletes megoldás, ha van hely.
Mit gondoltok, a 050 av berántó oldali kiverődött ötös zsákfuratait hogyan lehetne helyrehozni? Nagyobbra fúrni nem merem. Ahol átmenő furat van ott kontraanya. De itt? Köszi.
Sziasztok! Stihl 084-hez keresek alkatrészt, ha tud valaki segíteni hívjon vagy írjon! email:feketel@yahoo.com tel:06706164296 kellene: fékkar, kormány, kipufogó.
Az volna a kèrdèsem hogy poulan láncfűrèsznèl hogy tudnám le venni a lendkereket,ugyan is nincs ,2db 6os menet rajta ami ebben segîtenne.Esetlegesen ha csinálok valami lehúzót laposvasból az megoldás?
Szeretnèm ki venni a motort a műanyag házból,a műanyaghàz ketté vehető? Elsőre csak alul látok 4db hatlap fejű csavart mintha csak ez rögzîtené lényegében a motort. Előre is köszönöm a válaszokat!
A kertmotor.hu-ról rendeld meg, 10899 az utángyártott! Én eddig egy tőlük rendelt alkatrészben sem csalódtam, jó minőségűek az utángyártott alkatrészeik, és nagyon korrektek!
Na szóval amit írtam a husqvarna 480 as ról az előzményekben megvan a hiba.A szimeringek teljesen el voltak öregedve.Kicseréltem őket de még mindig hol magasabb hol alacsonyabb volt az alapjárat nem lehetett rendesen beállítani a karbit.A hiba a hengerhez ahogy csatlakozik a tömités ellenére falsot szívott pedig nincs szétbarmolva egyik felület se.Most szépen egyenletesen jár bárhogy fordítom.Érdekes mert a jelenség az volt hogy picit nehezen indult az alapjárat amíg hideg volt a motor jó volt,ha bemelegedett mintha feldúsult volna utána meg megált és nem lehetett elindítani.A gyujtás tirisztoros SEM gyujtás jó rajta.A kompresszió 12 bar körül van brutál.Most jön a jonsered az is ugyan ezt a jelenséget produkálja.A hozzászólóknak köszönöm a segítséget.