Szia.
Nekem ezzel (még) nem volt dolgom, de az ebay-en is találni, és a rockauto.com usa webshopban is van, kemény 10 dolcsiért. Azt mondjuk nem tudom, hogy ez most az egyik vagy a másik.
Isuzu trooper 1986-89 2.2d c223 típusra kell keresni, temperature sender/sensor a neve.
Ha nem vagy otthon a netes vásarlásban, kikutatom neked linkkel és fotóval szívesen.
DC23 motorkódú korandóhoz keresem azt a hőmérséklet jeladót, ami a termosztátház tetejébe van becsavarva, és ez adja a jelet az izzító relé felé. A termosztát házon található 2 jeladó közül ez a külső, a hűtőhöz közelebbi. Autósboltokban nem tudnak segíteni, és eddig bontottat sem találtam.
Gondolom van köztetek olyan, aki már küzdött ezzel a problémával, aki tud kérem segítsen!
Na alakul....megvan a beázás helye. Azt hiszem. Konkrétan láttam befolyni, szóval talán most tényleg megvan. Szélvédő alja a bal sarok felé, a gumi és az üveg közt jön be a víz. Látsuólag tökéletes, se hézag, se hiba, se sérülés. Kézzel tapintva mintha lenne valami hupli ott.
Kivágni szétszedni nem akarom, úgyhogy ez most valami gettó megoldás lesz.
Továbbra is imádom a vasat, de tény, hogy soha ilyen szar autóm még nem volt. Pedig volt Ford Explorerem.
Maga a kardán jó vastag és jó nagy a csuklásszöge, ezért emelt verdához is jó. A hossza elvileg stimmel a tiédbe, az enyémbe toldani kellett. De se a toldás, se a rövidítés nem vészes téma.
Ez a kormány dolog az enyémre is igaz volt. Felujító szett ebay-ről segített. Már ha a kormánykardán bekötéséről a kormánygépbe van szó. Persze a kormányművem folyik, de még ráér.
Az első kardánom nekem egy vézna vas volt, házibarkács. Nyilvan azért mert a gyári beszart. Most Korando KJ kardán van rajta, pöpec. De akkor sem kéne bekapcsolt első kardánnal hajkurászni, tudod.
Az a leömlő megvan és jól működik. Teszteltem egy kanna vízzel. Ömlik alul rendesen.
Poén, hogy a legutolsó esőben semmi beázás nem volt. Pedig nagy eső volt. Nem is értem....
Figyelgetem tovább.
Nálam meg az a helyzet, hogy elvitte a gépet egy autószerelő haver, aki nem mellesleg 4 évig versenyszerűen off road-ozott. A hibalista, amit a motoron lévő munkákon felül megállapított:
1. Támolyog az úton, mert ki van kopva a kormány tengely a csatlakozásnál.
2. Nagyobb sebességnél remeg, ami az első kardán miatt van. Egyébként az első kardánról azt mondta, hogy túlságosan kicsi gyárilag az átmérője, nem elég stabil. Ezt legyártatja erősebbre.
Van egy tippem. Van a motorház tető mögött egy rács, ami alatt van egy teknő. Ebben a teknőben van az ablaktörlő mechanikája. A lényeg, hogy ennek a teknőnek a motor felőli oldalán van egy téglalap alakú kivágás középen, amihez szerintem a levegő csövek vannak csatlakoztatva. (A szétszedett donor kasznimon nézegetem, amiből már majdnem minden hiányzik.) A teknő aljából a jobb oldalon kiindul egy ca, 50mm. átmérőjű gumicső, ami átmegy lefele a kasznin és alul van a kivezetése. Nálad ez a cső lehet eldugulva vagy ledugózva. Holnap készítek fotókat, ha akarod.
Segítsetek légyszi. Továbbbra is beázok. Addig jutottam, hogy honnan csöpög a víz. De hogy oda hogyan kerül, nem tudom.
Tehát, van a légbefúvó a kormánytól balra. Oda úgy megy levegő, hogy egy műanyag csövön (bár nem kör a keresztmettszete) áramlik oda. Ennek a legalsó ponta a kormányoszlop alá benyúlva simán elérhető. Kb a pedálok felett. Pont van ott egy összeeresztés, na ott csöpög a víz. Szóval víz jut a csőbe, elfolyik a legalsó pontig, és ott egy illesztésnék kicsöpög. Logikus. Oké, de hogyan jut oda? Honnan indul a légbefúvó cső egyáltalán? Csak esőben ázik be.
Na, gépről megy a képfeltöltés. Grat a fejlesztőknek a 21ik századi mobilkorszakban:)
Ez a nyári offroad-party után készült. A géptető belülről is sáros volt, azaz keresztülverte a sarat az egész motor-mindenségen. Élmény volt lemosni... :S
Új hozzászólásnál vagy válasznál van alul egy mondat. "Kép feltöltése saját gépről" mellette ott van egy keretben a "Tallózás" Erre kell ráklikkelni és a saját gépedről kiválasztani a fotót. Ekkor megjelenik a kép a szöveges rész alatt, mellette a beillesztés gomb.
Szia! Jól hangzik. Remélem zökkenőmentesen fog haladni a munka, és hamar kész lesz.
Aztán ha már sokan leszünk, csak összehozunk egy találkozót valami terepen:)
Amúgy hogy a fenébe lehet képet felrakni? Nem jövök rá bakker.
Tavaly jùliusban szedtük darabokra. Most indul (lassan) minden korandos (komandos:)) àlma :)
készen van a karosszéria, s indul a festés. Egy éve voltam itt a forumon, s pàr régi motorosal beszéltem is. sajnos, 1 év sok idô de az álom lassan valòra válik.
Nekem egy golf 2 üzemanyagszűrő van fennt, és nincs ilyen problémám. Biztos a VW minőség... :) Nem is hiszem, hogy lecserélem gyárira.
Van egy lyuk a váltószoknyámon, ha átnézek rajta látom a váltót meg a talajt. Tiszta frédi-béni feeling:)
Hétvégen összesároztam, több mint 5ezerben volt a mosás. Elég gazdaságtalan, ráadásul én is mocskos lettem a spricceléstől tetőtöl talpig. Nem igaz, hogy nincs erre valami jobb módszer :( Betoltam egy automata mosóba, nem tisztított rajta semmit.
Megint csúszik a lakatolás, mert a mester belefutott valami rozsdaboglyába. Azt ígérte, a következő tutira az enyém lesz! Na, mindegy. Addig egyik haverral átnézetem a porlasztócsúcsokat és a szelephézagokat. Nagyon keményen jár a motor, hangos, gázadásra kormos füstöt okád. Különben 3-4 hét állás után pöccre indult. Jót tett neki a tavalyi adagoló állítás, a kábel gyérítés és az, hogy feltettem egy gyári membrános üzemanyagszűrő fedelet. Ez utóbbi nagyon fontos alkatrésznek bizonyult. A régi sima univerzális szűrő volt az oka, hogy hidegen visszaejtette a gázolajat.
Kész, juhéjj! Holnap besározom!
Érdekesség, hogy ennek a Family váltónak nem ott van a beöntőnyílása. Hosszra, formára, azonos, még az öntvény ház merevítőbordái is full egyformák, de a betöltő máshol van. Nem tudom követni a gyári logikát...
Üröm az örömben, hogy az osztómű kidobja a 4x4et, ha felező nélkül kapcsolom. Ezt tudtam amikor megvettem, ezért akartam az én osztóművemet rárakni. Esetleg van tapasztalatotok ilyen hibával?
Tudtok jó váltójavító műhelyt, aki rendberakná a régi váltómat? Tartaléknak :)
Talán hasznos infó lehet: az osztóművet nem lehet átrakni másik váltóra. Egy olajozás, egy műszaki egység, hiába lehet öket szétcsavarozni.
Ez derült ki a váltócserémből. Szerettem volna a bontott váltót az én osztóművemmel használni, de nem lehet. Alkatrészeket persze át lehet pakolni.
Ma lesz próbaút, remélem rendben lesz, mert drága mulatság ez megint. :(
Sikerült a műszaki!!!!!! Én 15w40 es olajat raktam a váltóba is és a motorba is. A váltó probléma megoldódott, sokkal simább így. Valami szürkés árnyalatú sűrű szar folyt ki a váltóból, aminek hajtómű olaj szaga volt. A hidakba annyira bele van gyóvyulva a leeresztő, hogy ki kell melegíteni.