Segítségre lenne szükségem,kicseréltem az üléseimet fűthetőre, a hiányzó kábeleket befűztem rajz szerint,klímakonzolt cserélve ülésfűtésesre.de így még nem működik állítólag programozni kell,ebben tudna valaki segíteni, rá tudna nézni valaki Budaörs környékén de minden megoldás érdekel.
Elég döglött ez a fórum, de azért megkérdezem, hátha:
Igaz az, hogy az újabb F10/11-eseken nem lehet a stop-start funkciót átkódolni?
Próbáltam utánaolvasni, és azt az érdekességet olvastam amcsi fórumokon, hogy ennek pont az ellenkezője igaz. Az oda szállított LCI modelleken gyárilag memóriás a SS és engedélyezték a dealer-eknek a régebbi modellek átkódolását is. Európában ezt márkakereskedőnek tilos átállítani.
Na még egyszer fussunk neki. A fagyálló színe tök mindegy az autónak.
A besorolása számít. A BMW G12+ besorolást használ, amit nem fogsz találni kék/zöld színben, mert az összes utángyártó piros/rózsaszín/lila színben gyártja. Az utángyártott kék/zöld az csak a több, mint 30 éves G11 szabványt tudja, ami nem alumíniumbarát.
Egyedül a gyári BMW fagyálló kék/zöld színű, és tudja is a G12+ besorolást.
Ha mutatsz egy BMW-t amiben gyárilag piros/szerintem rózsaszin fagyálló van,akkor igérem mostantól csak azt fogok használni. Egyedül a MINI használ ilyen fagyállót.
Hűtő betöltő kupakot letekerem, leg alsó hűtő csövet leveszem , és ott leeresztem, majd cső vissza, feltölt, ellenőriz, szükség esetén utántöltő? Így megfelelő a csere, vagy van kihelyezetten leeresztő csavar is rajta?
A G12 való bele, sőt, a G12+. Igaz, ezek nem léteznek kékes-zöldes színben, amit a BMW használ gyárilag. Alu blokk és alu hengerfej, a G11 már ősrégi szabvány.
Pl. a G12 csapvízzel is keverhető, a G11 csak desztillált vízzel, a G12 jégkásává fagy, ha túl hideg van, a G11 jégtömb lesz és szétnyomja a motorblokkot, hűtőt.
Szóval G12 a minimum, illetve G12+, és a színe nem számít, de szinte mindig piros, csak ne keverjék őket.