Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

öreg vas Creative Commons License 2020.02.03 0 0 2420

150 Le-ben húztam meg a legfelső plafont.Tehát Explorer/Blazer kizárva,még az első szériás is.Nem lenne rossz,meg a 4,0 csirke sem 188 lóval,de minek fizessek havi 100 € adót+biztosítást ha nem használom ki.

Pick-Up nem a célom,de még az is lehet.Nem kell túl nagy(3 ajtós is jó),de bármi érdekel ha látok benne egy kis "egyediséget".(meg kis pénzből álljon meg ha lehet)

 

Az RX4-el még nem lett volna bajom,nekem nagyon tetszik,csak sikerült belenyúlnom.Jóval kisebb pénzből szerettem volna jóval jobb állapotút összehozni.Kapkodtam,mert amikor vettem hirtelen elkezdtek fogyni a 4x4 gépek.Aztán miután megvettem,rá két hétre találtam egy sokkal jobb állapotút harmada árért,akkor kissé bizonytalan lettem,hogy talán elkapkodtam a vételt.

Előzmény: Bmrenault (2418)
bandigreen Creative Commons License 2020.02.03 0 0 2419

Hi!

 

Vagy ha úgyis a labancoknál nyomod, akkor ott a frankó Dorotheum, és keress egy Steyer Puchot, vagy azt a csodás hatkerekű labanc csapatszállító izét XDXDXD

 

B :)

 

(nálunk betegség miatt tolódik a szervátültetés. remélem, hamarosan fejleményekről - és remélhetőleg boldogságról - számolhatok be)

Előzmény: öreg vas (2417)
Bmrenault Creative Commons License 2020.02.03 0 0 2418

Azt pickup? F150

Ford explorrel.

Én 5 ajtós nivával szemezek, majd egyszer...

Renault rx4 nem egy sikerszéria...

Előzmény: öreg vas (2417)
öreg vas Creative Commons License 2020.02.03 0 0 2417

Helló fiúk! Na gondoltam beköszönok. Az ember akinek tavaly nov 1-én eladtam a Grand csirkét még nem árulja és azóta sem hivott. Lehet meg van vele elégedve vagy értelmezte a szerződésbe beleirt dolgokat. A Jeep leváltására vett Renault RX4 úgy néz ki mellenyulas volt. Nem az auto viselkedésével van gondom,hanem a be nem tervezett kiadásokkal. Max 2000 €-bol kellett volna megállnia. Ezzel szemben 2600-nal tartok. És még mindig nincs kész! Most másodszorra fogadtam meg hogy fiatal osztrák gyerektől soha-semmit. Sajnos bele voltam zugva egy ilyen autóba és vételkor "hagytam magam átverni". Amatőr hiba,pedig életemben már több ezer járművet adtam-vettem. Sok minden nem jött össze ezzel az autóval,meg az utóbbi pár hónapban a szükséglet is átírodott. Szóval a hétvégén bemérgesedtem és eladosorba tettem,mielőtt meg nagyobb bukás lenne a vége.

Szóval most ismét terepjáró vétel a cél,de egy olcsóbb darab,ami olcsón fenntartható,de azert jó lenne ha lenne benne valami "buli" vagyis valami egyedi. Ha összejön. Ha nem akkor marad a hétköznapi gépjármű. Klasszikusok előnyben,a szokatlannal ponyvas vagy hard top ra gondoltam.Diesel vagy benzin tök mindegy,sokat nem fogom használni,az se baj ha nem túl erős,a fenntartási költség miatt. Szóval most nezelodok. :)

 

ZTamás78 Creative Commons License 2020.01.30 0 0 2416

Bütykölős Csirkés, Cj7-es és Blazer k5-ös... Asszem ez már mazochizmus :D

Előzmény: bandigreen (2415)
bandigreen Creative Commons License 2020.01.29 0 0 2415

Jé, még egy bütykölős csirkés... isten hozott a klubban :)

 

A.

Előzmény: ZTamás78 (2411)
mucsi666 Creative Commons License 2020.01.28 0 0 2414

Ok.Köszönöm !Megpróbálom megkeresni!

 

Előzmény: Bmrenault (2413)
Bmrenault Creative Commons License 2020.01.27 0 0 2413

olvas vissza egy forumtársnak van elégedett vele. Nézd meg nem e rohad. Merci motoros. 

Előzmény: mucsi666 (2412)
mucsi666 Creative Commons License 2020.01.27 0 0 2412

Sziasztok!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Szeretnék vásárolni egy Jeep Commandert, és szeretnék érdeklődni felőle,hogy milyen autó.Mennyire megbízható stb.           Ha valakinek volt már vagy van tapasztalata és megosztaná azt nagyon megköszönném! A kiszemelt egy Németországi példány 3.0 diesel 180.000 km rel!Előrre is köszönöm!

ZTamás78 Creative Commons License 2020.01.25 0 0 2411

Az aksi volt az első amit cseréltem. De nem oldotta meg a problémát, sőt az új aksival többször produkálta a váltó vészüzemet.. 

Én Exide Premium 100Ah 900A indítóáramút vettem bele. Előtte is Varta 100-as volt, az aksi tartó tálca hátsó felét ki kellett faragni, de így simán befér.

 

Viszont új aksi ide, vagy oda, három évenként mindig új kellett bele, úgy, hogy a kivett akku utána még évekig jó volt más autókban. Ezért gondolkodtam az ajánlott szoftverfrissítésben... 

Viszont az Észt emberke paneljével úgy látszik, hogy megoldódott minden. Jól működik az autó. Nem írogatja be a főtengely jeladót, nincs a p0702 hiba a motorban és a váltóból is ki lehetett törölni azt a hibát amit eddig sosem. Ez volt a P2210 és a P2602. Ezek törölhetetlen állandó hibák voltak.  

 

Most majd a hátsó hidat kell szétkapnom. Egyrészt nincs kézifékem, másrészt a három nap állásban egyszer csak el kezdett folyni a féltengelyszimering. Legalább most végre belekerül az egy éve vásárolt Torrsen difi és ki tudom próbálni, hogy ezzel, hogy viselkedik. 

 

 

Bmrenault Creative Commons License 2020.01.24 0 0 2410

Ezzel most megsértettél egy tranfos tulajt...

Ez cr motoros :D nem a fos adagolós, majd kiderül ha megy nkh hoz hogy mivan. Akit megbiztam fasz volt ugye.

A jeep meg a tranfos közti vitát az döntötte el hogy a tranfos 12 köbméteres raktérrel rendelkezik, és mint kezdő paraszt épitőanyag, bála, desznyóóó, marha befér.

Vonóhorgos 2,25t.

Ha lesz pénzem /sohaaa/ lehet veszek majd, de igy is van a clió, c4 picasso meg a tranfos.

Ezért se fért itt el a v8 as. 

Meg elégedett se voltam vele terepen mondjuk az utak minősége errefele meg pont a jeepnek kedvez.

 

Előzmény: bandigreen (2409)
bandigreen Creative Commons License 2020.01.23 0 0 2409

hi.

 

próbálj bele egy ilyet.

 

Varta Blue Dynamic 95 Ah 800A gondozásmentes akkumulátor, Feszültség (V): 12, Kapacitás (Ah): 95, Indítóáram (A): 800

 

ez még pont belefér, és szevasz-tavasz. a mienkbe is ilyen van (de mivel az ördög nem alszik, tartalékban is tartunk egyet belőle (mert mit ad isten, a feleségem Dodge Nitrójába is pont jó XD). nem kell semmit faragni, csak berakod, és nincs gond. igénytelen, és a 2,7 váltója tényleg nagyon érzékeny az ilyesfajta feszültség-esésre.

 

ja az észt cucc frankó. azt is csak bepattintod a helyére és kész. igazi DIY, akár a garázsban, akár az utcán (mi ott álltunk neki anno, amikor az első hibacsoportot kerestük).

 

kérdeztem egy emberkét, aki korábban a pappadnál a szervizben dolgozott :/ ne áltasd magad túl sok jóval. elvétve hallottak ilyenről, DE mivel a WJ/WG nem a legfrissebb széria, nem szívesen szoftvereznek. ő is első körben az akksicsesrét javasolta, a legnagyobbra, ami betehető.

 

amúgy meg ha utánaszámolsz, akkor forintálasan ha egy új akksi vásárlásával át tudod hidalni a problémát, akkor nagy király vagy, és a maradékból elviheted políroztatni, vagy tolsz bele egy extra minőségű gázolajat XDXDXD

 

UPDATE: megjött a motorvezérlő + váltóvezérlő + immo + kulcs kombó. ma odaadtam a szerelőemberkének. kicsit be van havazva, de jövő hét első felére jeleket ígért, és fejleményeket. elvileg a kábeleket kimérte, azok rendben, a dobozok férgesnek tűnnek. amik jöttek egy csirkéből valók, tehát testvérek és nem kell tanítani (mert olyan emgbert még csak hírből sem ismer senki, aki összelőné az ECU-PCM-immo triót számítógéppel - persze ctiptuningolást azt szívesen megoldanák). szóval várunk ismét.

 

te BM! minek neked az a Transfos... vegyél egy itthoni csirkét. fasza hibással is megbékélsz, mert Te mindent meg tudsz oldani rajta, és nagy meglepetések úgysem érnének XD (annyira)

 

B.

Előzmény: Bmrenault (2408)
Bmrenault Creative Commons License 2020.01.23 0 0 2408

No olvasgatva 9,6 v alá esik inditáskor a fesz akkor bedobja a hibakodot.

Megoldás vegyél nagyobb kapacitást... szoftvert nem olvastam.

Előzmény: ZTamás78 (2405)
Bmrenault Creative Commons License 2020.01.22 0 0 2407

5dik injektort szeretik ottfelejteni mert szar a cseréje.

Aszem Bandi tudja a trükkjét.

https://jtccc.wordpress.com/our-cars/jeep-grand-cherokee/

 Ő is azt írja hogy leengedik a hátulját a motornak vagy vágj rá te is lyukat.

Előzmény: ZTamás78 (2406)
ZTamás78 Creative Commons License 2020.01.21 0 0 2406

Más, még nem fúj ki, de 150,000 kilométernél ki kell cserélnem az injektor alátéteket és a lefogató csavarokat. Viszont nem szeretném elvágni a tűzfalnál az esőelvezető lemezt. Próbálta már valaki úgy kivenni az injektort, hogy lejjebb engedte a motort? Fél napig néztem, de elméletileg kivitelezhetőnek tűnik. Csak érdekelne, hogy gyakorlatban valaki próbálkozott-e már ezzel a verzióval.

ZTamás78 Creative Commons License 2020.01.21 0 0 2405

Én sem találtam senkit és semmit, ezért próbáltam itt megkérdezni. Ha megyek valamire a Pappas-al, akkor megírom a fejleményeket. Telefonba annyit mondtak a kérdésre, hogy húha... :D 

Előzmény: Bmrenault (2403)
ZTamás78 Creative Commons License 2020.01.21 0 0 2404

Nekem a váltókarnál lévő nyomtatott áramkör alját reszelte el a kulisszában lévő "műanyagredőny". Állítólag típushiba. Ledörzsölte a szigetelést és megoxidálódott pár alkatrésze és maga az alaplap is. Bedobta a szokásos hibát a motorba(p0702), de a váltóval nem lehetett beszélni. Amikor épp jó volt és ki lehetett a hibát is törölni a motorból, akkor lehetett kommunikálni a váltóval is. Most várom a váltókar továbbfejlesztett alaplapját Észtországból. Elvileg két nap és itt van. Viszont a váltóvezérlő szoftverét mindenképp le szeretném frissíttetni. Egy gazdás az autó, de új kora óta három évente új aksit kér, úgy, hogy amit kiveszek belőle azzal másik autó még elmegy 3-4 évet..  Ha megjön a panel és beépítem, akkor megpróbálok beszélni a Pécsi Pappas-al a frissítés miatt. 

 Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a tiéddel, olvastam a történetet.

Előzmény: bandigreen (2402)
Bmrenault Creative Commons License 2020.01.21 0 0 2403

Vasárba átveszem!

Azért nem írtam a akkufigyelőre mert ahoz olyan rendszer kell amivel teljesen belelátsz. Na olyan meg kevés embernek van. Chiptunningosoknak talán jó a gépe.

Majd rákeresek hátha találok okosságot.

Előzmény: bandigreen (2402)
bandigreen Creative Commons License 2020.01.21 0 0 2402

Kedves Csirkések!

 

Amióta BM eladta a vasat, kicsit belassult a fórum. emiatt gondoltam, hogy megosztom veletek a következő alagútban talált fényünket (ami remélhetőleg a kijárat, és a csirkénk végre hazatérhet). Miután nem kis nyomozás és segítségkérést követően megkaptuk a PCM-ECU közötti kábelezés kapcsolási és színkódolási rajzait, a villamosságis emberkének sikerült tovább lépnie: kiderült sajna, hogy a két egység között a szál rendben. Az egységek beszélnek, azonban egymással mégsem. Az autó elindul, továbbra is szervizmódban van. Feltételezhetően a korábbi ECU problémát (amikor a kormányoszlop kidörzsölte és rövidre zárta a kábelköteget, kisütötte az ECU bizonyos részeit, amit állítólag megcsináltak Balatonfelvidéken - okosba) nem sikerült tökéletesen megjavítani, és a sütés a váltóvezérlőt is megcsapta. Erre utaló nyomokat a villamosságis talált, mert először nem tudott a PCM-mel kommunikálni. Tüzetesebb vizsgálatot követően kiderült, hogy a csatlakozóknál forrasztás szükséges. Megforrasztotta, utána tudott vele beszélni, de még mindig nem jó. A nagy ténfergésben arra jutottunk, hogy a motorvezérlőt, a váltóvezérlőt és az immo+kulcs kombót kicseréljük. Egy autóból fog származni mindegyik beépítendő alkatrész, így nem kell majd tanítani, és ezzel remélhetőleg visszatér a családhoz a csirkénk. Már csak reménykedni tudunk, hogy ezzel a cserével megoldódik a probléma, mert az ötlet nálunk is és a szerelőnknél is elfogyott... Ha minden jól megy, a héten megkapjuk az alkatrészeket, és ha az idő engedi, akkor a srác jövő héten beépíti. Úgyhogy drukkoljatok ;)

 

B.

bandigreen Creative Commons License 2020.01.20 0 0 2401

Hi Tamás!

 

Sajna nem. BM-et próbáld meg elérni a fórumon valahogy, ő lehet, tud valami okosat mondani.

 

B.

Előzmény: ZTamás78 (2400)
ZTamás78 Creative Commons License 2020.01.19 0 0 2400

Üdv! Tudja valaki, hogy ki tud WJ CRD-n szoftvert frissíteni, hogy ne figyelje az aksi feszültséget és ne dobálja be állandóan a váltóhibát indításnál? Külföldi fórumon olvastam, hogy erre a problémára volt javított szoftver.

szürcsi1 Creative Commons License 2020.01.04 0 0 2399

Köszönöm 

Előzmény: MCSY (2398)
MCSY Creative Commons License 2020.01.04 0 0 2398

Fölfelé ki lehet húzni azt a légszűrő torkot és akkor kényelmes hozzáférsz hátulról a lámpa testhez.

Előzmény: szürcsi1 (2397)
szürcsi1 Creative Commons License 2020.01.03 0 0 2397

Sziasztok!

Ha már új év akkor kérnék egy kis segítséget. 

Hogy tudom a jobb oldali tompított.izzót kicserélni?

Köszönöm 

szürcsi1 Creative Commons License 2020.01.03 0 0 2396

BUÉK

bandigreen Creative Commons License 2019.12.31 0 0 2395

Srácok!

 

én is csatlakozom az előttem szólókhoz. Boldog, problémamentes, sikeres, és megoldásokhoz vezető 2020-at mindenkinek.

 

B.

tyson107 Creative Commons License 2019.12.31 0 0 2394

BUÉK!

Bmrenault Creative Commons License 2019.12.31 0 0 2393

Mivel kicsit halott a forum.

Mindenkinek jővőre is  jeepezésben gazdag boldog új évet.

Főként Bandigreenek.

 

MCSY Creative Commons License 2019.12.25 0 0 2392
Előzmény: szürcsi1 (2391)
szürcsi1 Creative Commons License 2019.12.25 0 0 2391

Elérhető éget tudnál adni

 

Előzmény: MCSY (2390)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!