Keresés

Részletes keresés

kkk99 Creative Commons License 2008.08.29 0 0 303
Először odamentem pénztároshoz, felvázoltam neki a helyzetet, hogy akkor nem bírtam utazni, amikor akartam volna, mert rossz volt a gép, ekkor mondta, hogy sokat ő nem tud tenni az ügyben, mert nem az ő területük, de elment szólni vkinek. Odajött egy másik nő, nemtudom ki, odaadtam a jegyet, és elkérte a kódot is (ezt tényleg nemtudom minek, azt hallottam, hogy még a kaller se kérheti el), ami bele volt írva a telefonomban így megtudtam adni. Azt mondta, hogy ha legközelebb bármi hiba van értesítsem a máv direkt-et, és visszatérítette a jegy árát. Tehát nem a pénztáros adta vissza a pénzt, hanem az a nő egy üres kasszánál. Na hogy ez hogy lehet azt majd az okosabb megmondja, engem már nem érdekel 300ft-ról volt szó. Egyébként 2 gép közül csak az egyik működött, a másik továbbra is ki volt kapcsolva.
Előzmény: PLACI (301)
PLACI Creative Commons License 2008.08.29 0 0 301
És hogy tudtad visszaváltani, ha 20km-es volt a jegy???
Előzmény: kkk99 (298)
kkk99 Creative Commons License 2008.08.29 0 0 300
Nah visszaváltottam. Igen aznapra vettem, ami ma volt :D
Előzmény: unikumi (299)
unikumi Creative Commons License 2008.08.29 0 0 299
Ezt nem tudom, hogy gondoltad. Mivel aznap szerettél volna utazni, gondolom aznapra rendelted. Ma pedig már így nem tudod visszaváltani.
Előzmény: kkk99 (298)
kkk99 Creative Commons License 2008.08.29 0 0 298
Nah de majd most mindjárt elnézek az állomás fele, ugyis arra lessz dolgom, és ha megy a gép akkor kiveszem a jegyet, és visszaváltom.
kkk99 Creative Commons License 2008.08.29 0 0 297
Szolnoki kioszkok. Mind a kettő kikapcsolt állapotban volt.
Előzmény: duct (296)
duct Creative Commons License 2008.08.29 0 0 296
Ez nem így működik!!!!
Melyik kioszk volt? Hol? Olyan nincs hogy 300ft-bukta!!
Ha nem tudod kivenni a jegyet szólj be a MÁVDIRECT-t ügyfélszolgálatra!! Rajta van a szám az automatákon! És felszállhatsz a vonatra a kalauz majd csinál utasleadásit!
Ha van jegyed,mert kifizetted interneten keresztül és tényleg nem működött az automata semmi probléma.Csak azért kell felhívni a számot mert olyankor rögzítik ,hogy mikor próbáltad kivenni,nem pedig csak lusta voltál elmenni az automatához.Annak meg nyoma van ,hogy mikor működik vagy nem a kiosk.Szóval ha nincs vaj a füled mögött nyugodtan szállj fel a vonatra(+1 telefon a MÁVDIRECT-nek) sajnos ezt kell mert így egyszerűbben kideríthető a dolog.
A jegy meg pont ugyanolyan mint amit a pénztárban kapsz.Ugyanaz a papír.
Előzmény: kkk99 (294)
kkk99 Creative Commons License 2008.08.29 0 0 294
Egy 15 percet vártam hátha lessz valami. Mindegy nem nagy baj, csak 16 km utaztam volna, szóval csak 300ft-om bánja. Amugy tetszik a rendszer, ez volt a 3. vásárlásom. Egy bajom van, hogy a festéket nagyon halványan nyomja rá, ami egyszeri jegynél nem is probláma, de bérletnél pár nap alatt ugy le fog kopni, hogy csak az üres papír marad. Amit pénztárnál adnak bérletet arra jóval erősebben van rányomva a festék, de hónap végére akármit csinálok szinte teljesen lekopik, hát még ha gépből veszem ki. Pedig szeretném a bérleteket is innen venni, mert sokkal kényelmesebb. Ezekről a hőálló papír alapú jegyekről beszélek.
duct Creative Commons License 2008.08.29 0 0 293
Bocs, félreérthető voltam.Az üzemszerű karbantartásnál látod a 3szöget.Ált. pár perc .Nem írja ki mert nem tudják mennyi ideig tart.Apróbb módosítások ,beállítás finomságok.Ezek feltehetően megszünnek a bevezetési időszak után.Tudod még nem tökéletes a rendszer ,csak most állították be az automatákat.1-2 hónap és szerintem eltünnek a hiábák.Remélem:)
Amikor tök sötét a képernyő akkor hirtelen kellett beavatkozni és a legegyszerűbb ha a képernyőt ki kapcsolják.(nem kell látni senkinek mit csinálnak)Ez sem tart sokáig.Mindig megnézik éppen használják -e a rendszert előtte az utasok és olyankor nem nyúlnak hozzá csak ha nagyon sürgős.Egyszóval kis türelmet ilyenkor.ha pár perc után sem jön vissza a kép(5-10) akkor valószínűleg nagyobb a gond és a hibaüzenetet sem tudja kiírni,ilyenkor ki van kapcsolva a kijelző is.A műszaki meg útban van ,hogy megjavítsa.
Előzmény: PLACI (292)
PLACI Creative Commons License 2008.08.29 0 0 292
Azt meg lehetne oldani a közeljövőben, hogy ha épp karbantartás-frissítés van, akkor kiírja ezt, és hogy pár percet tessék várni? Vagy a képernyőkímélő üzemmódot is ki kell kapcsolni?
Előzmény: duct (291)
duct Creative Commons License 2008.08.29 0 0 291
Nos ,picit figyelsj legközelebb.Nem kell kétségbe esni.Rajta van az automatán mit kell tenni.Felhívni a MÁVDIRECT-et! Ő elmondta volna ,hogy mit csinálj.És utazhattál volna.
Szerintem elég jól információk vannak a működésről és használatról,csak olvasni kellene.Ha bejelented a MÁVDIRECT-nek akkor nyugodtan felszállhatsz ,dokumentálva van az egész.De be kell jelenteni a hibát.Azt is ha nem működik a gép.Viszont gyakran előrodul ,hogy pár percig nem működik ,mert karbantartás-frissítés van.Ha nem sietsz pár percet várj.
Előzmény: kkk99 (288)
Csöpp Csaj Creative Commons License 2008.08.29 0 0 290
A kaller egy "Utasleadási lapot" állít ki, ami lényegében olyan, mintha megbüntetne, és nem fizetnél a helyszínen. Azzal a különbséggel, hogy ráírja a papírra az "eticket" kifejezést. Amit megkapsz példányt, elküldöd az Ügyfélszolgálatra, vagy az eszrevetel@mav-start.hu címre, ott a kód alapján leellenőrzik, valóban volt-e jegyed. Ha volt, akkor elengedik a büntetést.
Előzmény: kkk99 (288)
PLACI Creative Commons License 2008.08.29 0 0 289
Utólag minden dokumentum, történés ott van regisztrálva még a saját oldaladon. Utólag mindent vissza lehet nézni, mikor mit vettél, ezt a központban is látják.
Előzmény: kkk99 (288)
kkk99 Creative Commons License 2008.08.29 0 0 288
Na látod ezaz, amit nem tudtam. MAjd legközelebb ilyen helyzetbe így teszek. De azért az információs mondhatta volna, hogy száljak fel nyugodta, ahelyett, hogy nincs mit tenni. Mindegy nem vagyok ideges a mávra, inkább a helyzetre. Direkt korán kelek meg minden, bebuszzom az egész várost a semmiért. Egyébként a kaller honnan tudja, hogy tényleg vettem jegyet? Mert ennyi erővel akármikor felszálhatnák, és mondhatnám, hogy neten vettem a jegyet, csak a kiadó gép nem működött.
Előzmény: PLACI (287)
PLACI Creative Commons License 2008.08.29 0 0 287
Miért nem szálltál fel a vonatra? A kalauz ír egy igazolást, de nem büntet meg a helyszínen. Semmi károd nem származott volna.
Előzmény: kkk99 (286)
kkk99 Creative Commons License 2008.08.29 0 0 286
"És augusztus 27-től az összes "kioszk" működik"

Ezt cáfolnám. MA reggel utaztam volna szolnokról, megvolt a kód minden. Kimegyek, erre mindkét automata ki volt kapcsolva. Fasza mondom. Információnál, pénztárnál nem tudtak mit csinálni. Pénz kivételesen nem volt nálam, szóval jegyet se tudtam venni, ugyhogy az utazásom megiúsult. Szerencsére nem fontos ügyben mentem volna, de mindegy akkoris....
sosiforda Creative Commons License 2008.08.29 0 0 285

Látom még nem volt itt:

Gyakran ismételt kérdések rovattal bővült a MÁV-Start honlap E-ticket bemutatása:

http://www.mav-start.hu/utazas/e_ticket_faq.php

 

És augusztus 27-től az összes "kioszk" működik, vagyis a beígért telepítési határidő teljesítve.

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.08.28 0 0 284
Ok-ok, és mégegyszer köszönöm mindenki segítőkészségét :)
Előzmény: duct (283)
duct Creative Commons License 2008.08.28 0 0 283
Ákibard megkapta.
Előzmény: Törölt nick (273)
duct Creative Commons License 2008.08.28 0 0 282
A storyval semmi baj sincs:) ha akarod elküldöm.képek nélkül természetesen.
Végül is semmi baj nincs csak isten malmai lassan őrölnek:)
Előzmény: Törölt nick (274)
SzaboCsabaBence Creative Commons License 2008.08.28 0 0 281
Igen, ez már csak így szokott lenni :)
Előzmény: Törölt nick (279)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.28 0 0 280
Konzekvencia: Magyaristán alkalmatlan a jegyautomaták befogadására. :DDD
Előzmény: Törölt nick (279)
SzaboCsabaBence Creative Commons License 2008.08.28 0 0 278
Vagy egyébként a normál billentyűzete is szerintem. De akár vághattak volna rá még egy 10-szer 10-es rést egy kifejezetten internetes jegyátvételi számlapnak, elférne rajtuk. :)
Előzmény: Törölt nick (277)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.28 0 0 277
A bankkártya PIN-billentyűzete hasznosítható lenne egy minimális ráfordítással. Nem?
Előzmény: SzaboCsabaBence (276)
SzaboCsabaBence Creative Commons License 2008.08.28 0 0 276
Áhh, sosem fogják átalakítani őket jegyautomatává - még akkor sem, ha mindez 100 Ft/gép lenne -, inkább kidobják a szemétbe. Ha lenne ilyen takarékoskodási szándék, akkor az internetes jegyeket már most is a meglévő jegyautomaták adnák ki :)
Előzmény: PLACI (275)
PLACI Creative Commons License 2008.08.28 0 0 275
Ma jöttem haza (többek között) Németországból, Ausztriából, és rengeteg internetes jegyet láttam. Természetesen mindent otthon lehetett kinyomtatni, a kalauz meg csak beolvasta a vonalkódot, és kész.
Arra gondoltam, hogy ha következő lépésben valamikor mi is eljutunk erre az otthoni nyomtatásos szintre, az automatákat továbbra sem kell kidobni. Ugyanis kisebb átalakítással lehetne rendes jegykiadónak használni, és ezzel is meg lehetne spórolni sok költséget.
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.28 0 0 273
Mester, Fw-zheted szabadon! csak a képek nem nyilvánosak, mármint azokon az adataim :)
Előzmény: Törölt nick (272)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.28 0 0 271
http://www.imagefap.com/image.php?id=2040653098
http://www.imagefap.com/image.php?id=1815947023

Ezt a két képek a segítőkész embereknek küldöm :)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.28 0 0 270
Valaki írt nekem segítséget, köszönöm neki, írtam mail, leírtam a teljes sztorit.
duct Creative Commons License 2008.08.28 0 0 269
:) én az ügyfélszolgálatost látom:) , szóval ha nem küldöd tovább akkor jó
de azért akkor is az eszrevetel@mav-start.hu -s cím az elfogadott,a másik csak ha nagyon segítőkész akarsz lenni privátilag
Előzmény: Tova Szilárd (257)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!