Hát én majdnem 100 kiló vagyok, de a végsebesség tekintettel a kis hengerurtartalomra szerintem nagyon fugg a szélviszonyoktól is. A 130 - at vegyétek olyan kb. - snak, mert nem probálgatom állandóan, mikor milyen szél fúj.
Ha eljon a jó idoo elkezdek vele járni munkába, úgy tervezem hogy amikor az idoojárás engedi motorral megyek, 16 km -re van.
Nagy túrákat egyenloore nem tervezek, max. egy naposakat, eddig a legtobb megtett 340 km. Bár akárhogy lehet még elég nehezen bírom, idén már kétszer voltam kint, egyszer 70 km, egyszer 110 km. A fénykép is amit feltettem két hete készult.
Vááá most feleslegesen dolgoztam :D Találtam a neten 1 kéket ennek már a háromszöge is kék :) http://www.motoryama.com.br/Fazer-250-az_3-4.jpg Nembaj az enyém akkor is jobb :D
Annyira tetszik ez a kék, hogy lehet le festetem majd pár hónap használat után :D Én a szürkések helyében le festetném azt a 3szöget feketére mert úgy jobb szerintem .
Egész jó lett, lehet, hogy adtál egy ötletet a fejlesztőknek.
Bár az összes katalógusban és képen, minden szín esetében a kis háromszög alakú spoiler fekete színű, a valóságban viszont a motor színével megegyező. Úgyhogy azt is lehet kékíteni! :)
Hopp a linkelés még nem megy :D Nah még 1x: [url=http://kepfeltoltes.hu/view/080204/k_k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/080204/k_k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url] vagy: http://kepfeltoltes.hu/080204/k_k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Kíváncsi voltam, hogy milyen lenne kéken, ezért játszottam 1 kicsit a Photoshoppal. :) Kicsit a háttérszín is el változott de még gyakorolnom kell... :)
Én biztos, hogy teszek rá valami borulásvédelmet, bukócsövet szeretnék, de ha az nem jön össze (a váltó miatt elég nehézkes a bal oldalon rögzíteni), legalább egy bukógombát.
A 130 nem tűnik valami soknak bár ez függ attól, hogy hány kiló vagy, és persze gondolom 100 fölött már igencsak téphet a szél.
Tekintettel arra, hogy ez az elsoo motorom, bár jogosítványom az már van vagy 17 éve, nem tudok szolgálni kulonosebb osszehasonlításokkal, mivel nincs tapasztalatom más gépekkel.
Borulásvédelmem nincs hozzá, nem is láttam, itt nálunk sem, de én nem is tervezek szerelni. Pedig egyszer már kiesett a kezembool a ház eloott. Álló helyzetbool, szerencsére félig elkaptam így nem huppant nagyot, csak a váltókar egy kicsit megnyomódott.
Gyorsulás: a ccm-hez képest elfogadható, jól megy 100-ig aztán fokozatosan elveszti a szuszt. Végsebesség 130.
Fékezés: hát a hátsó dobfék nem sok mindent tud, nehéz adagolni, elég érzéketlen, de az elsoo jól mukodik, az elégséges.
Váltó: megfele fooleg mostmár hogy betanítottam magam, eleinte nehezebb volt, de szerintem az én gyakoralthiányom miatt.
Tetszik egészében a design, szerintem jól sikerult nekik, tetszik hogy injektoros.
Nem tetszik: hátulról nézve abban a szogben ahogy az ulés húzódik hátrafelé kicsit vicces, olyan lapos és széles a burkolat az ulésalatt.
Eddig van 4800 km.
Tavaly aug-ban vettem, eredetileg pirosat szerettem volna, de az eladó azt mondta hogy ezust van egy héten belul, piros meg négy héten belul, így rábeszéltem magam az ezustre. Végul az ezust is 3 hétig tartott nekik.
Ez viszont nem olyan kényés a porra, nem látszik meg annyira rajta.
Ps. elnézést hogy nem használok hosszú ő ű - ket de nincs kedvem keresni a szlovák-angol billentyuzeten.
szerintem is Te voltál és igazad volt, meg vicces is volt, úgyhogy nekem nagyon tetszett, ezért is tettem bele a topicnyitóba.
De most, ahogy írtam is, jobb lett az ára, az olcsó CBF meg nem kapható tavaly év vége óta, és 2008-as nem lesz belőle, de valószínüleg 2009-es sem.
Amennyiben tartják ezt az árat szerintem lesz még néhány belőle az utakon. Sok nem, mert aki rutinosabb pár százezerrel többért 600-ast is vehet könnyedén.
Végre valaki rendelkezik ilyen gépezettel! Az enyém is ilyen ezüst lesz, de már most azon gondolkozom, hogyan cserélhetném le azt a kis háromszögalakú burkolatot feketére, hogy olyan legyen mint a katalógusban. Rengeteg kérdésem lenne, de most hirtelen "csak" ennyi:
- Van-e hozzá valamilyen borulásvédelmed, gomba, bukócső? És ha igen, hol vetted?
Azt hiszem, ezt a dolgot én írtam le a 125 -ös YBR topikon. De ne hallgass rám, én csak egy partvonalról bekiabáló vagyok. Nagyon tetszik a járgány, és szívesen átülnék rá. A CBF 250 kivonásáról pedig semmit sem hallottam. Kíváncsi vagyok, mit hoznak ki helyette. Mert valami biztosan lesz.
Nekem van egy ilyen motorom, tavaly augusztusban vettem, amennyiben érdekelnek dolgok róla kérdezzetek, majd idenézek a fórumra és ha tudok szívesen válaszolok.
Tőlem a tapasztalatokról még egy kicsit várni kell, kb másfél hét. Akkor is nagyban függ az időjárástól, mert 7 fok alatt nem szívesen hoznám el. Persze pluszra és nem mínuszra gondoltam. :)
Végre valaki csinált egy YBR topicot. Kíváncsi vagyok a tapasztalokra mert én is beszeretnék szerezni 1 et .(bár lehet hogy csak 2009 be lessz rá lehetőségem)
Ma bent jártam a kereskedésben és körbejártam a gépemet! Egy kicsit üldögéltem is rajta. Kb két hét. Nagyon hosszú két hét. Bár ha azt nézem rendet kell tennem a műhelyben és a garázsban, hogy megfelelően tárolni tudjam, akkor már nem is olyan hosszú idő. :)
Tegnap megérkezett a gépezet a kereskedésbe, már csak ki kell pengetnem a maradék lóvét és elkezdik intézni az üzembehelyezést. Bár nagyon türelmetlen vagyok, nem siettetem, ebben az időben úgysem hoznám el.
A problmám egyenlőre az, hogy eléggé új a motor (2007) és nincsenek még hozzá gyári kiegészítők, pedig szeretnék egy középállványt és egy bukócsövet rátenni.