szerintem maradhatunk itt annyiban, hogy ha tudnád milyen folyamatnak kell lejátszódnia ahhoz, hogy bekerüljön egy megállás a menetrendbe ami meghirdetett az utasok felé, lehet másképp fogalmaznál...:D
Vannak ilyen érdekességek. Pl a 9208 miért nem áll meg Ostffyasszonyfán? Nincs őrült nagy utasforgalom ott de ha mindegyik 9200-es gyors megáll akkor pont ez miért nem?
Ma a 9005-ön Sm-en indulóban is nagyon boldogok voltak az utasok, hogy az összeállítás mindössze Bp+Bo+Ao volt...És természetesen az első osztályra sem engedték be az embereket...Mondjuk Boba után némileg mérséklődött a helyzet...
A 908 meg érthetetlen számomra, miért nem áll meg Vépen. Ott a szakiskola...8806-ról is van átszálló, mindenütt megáll, de természetesen Vép nem fér be...
Utaztál már a 100-as vagy a 80-as vonalon kitömött gyorsvonaton? Én egy párszor igen, és bizony a nyolcfős fülkébe nyolc ember ült. Plusz volt hogy még a WC-ben is utaztak a 12 kocsis vonaton...
Szia Gyuri!Ismét hozzád fordulok egy kis infoért ez mennyire biztos "azt sugták" hogy nem lessz komfort kocsi,mert 15.-én szerettem volna utazni vele a Hetéssel.Felidézve a régi szép emlékeimet amikor Budapest-Tapolca(vagy lehet Celldömölk ezt már nem is tudom pontosan)között közlekedett!
Igen, én sem szeretem, ha tele van a kupé. :-) Csupán arra reagáltam, hogy a telének látszó 20-37-es B/Bo kocsiban sem ülnek 50-60 főnél többen, ezért nem lesz szükség több Bp-kocsira egy adott vonatban, mert azokban teltház esetén is kényelmesen, nyomorgás nélkül elfér ugyanaz az utasmennyiség.
Az is igaz, hogy ha tényleg nagyon sokan utaznának és nem jut mindenkinek ülőhely, akkor a termes elrendezésű kocsiban kényelmetlenebb (kellemetlenebb) lehet állni. Vagy nem? Nincs benne tapasztalatom...
Utasként gondolom Te sem szereted, ha nyolcan ültök egy fülkében, mert csökken a komfortérzéked. Szolgáltatóként arra kell törekedni, hogy ésszerű keretek az igények ki legyenek elégítve.
Az 54 férőhelyes 29-05 kocsiban 100%-os kihasználtság esetén is kényelmesen elfér az 54 fő, a 80 férőhelyes kocsi soha nincs 100%-ban kihasználva, csúcsidőben is 5-6 fő foglal helyet a 8 férőhelyes fülkékben. Vagyis szerintem nem kell a vonatba több Bp, mint B/Bo.
A 903-as viszi a legtöbb utast valóban, az jelenleg 7+3 kocsi vasárnap. Kicsit azért tartok tőle, hogy az 54 ülőhelyes Bp kocsikkal hogy fog megbarátkozni az utazóközönség csúcsidőszakban.
Tudod, már mondtam, ha nem beszélnek össze a tervezők, akkor megfeszülhetsz, nem fogsz elérni semmit. Azért ha megnyugtat, majd belenézek a fordulókba, talán javaslat is születik. Egyelőre várjuk ki a végét, hogy lesz-e elég üzemképes dolgozó kocsi. Kissé feltornyosultak a fővizsgák...
el kéne már felejteni azt, hogy a hétvégi erősítéseket a lehető legtöbb meddő futásteljesítmény mellet adja ki a START...
helyette meg a vasárnap esti veszprémi sebesekben mennek majd le keresztbe tömegével a Bko-k...pedig ott akár a páros gyorsokról is le lehetne akasztani, az idő meg van rá...:(