Kérdezz, jár erre pár guru. Hamarabb kapsz választ, ha precízen leírod mi a baj (oprendszer, sw verzió, hibaüzenetek, egyéb) - de kérünk, egy kérdést ne írj bele több topicba, kérdezés előtt keress vissza, hátha már volt a problémád.
Ja, és amennyiben warez windowsod lenne, ez nem az a hely ahol segítene bárki. És kodekpakkot, soha, sehova sem teszünk fel.
Ahogy havercsaj szokta mondani, ez egy hótt amatőr igény és feladat lenne, mégsem amatőr cucc kell hozzá. Bár egy akármilyen kisebb MILC és kisvaku megoldja, utána már "csak" meg kellene tanulni használni. Ha nagyon szerencséd van használtan egy 100asból kijön, én elvakult vagyok, Pana G6-7 környéke akár 14-42 kitobival is, vagy Sony 6100 kit 16-50 obival, meg egy hozzá való Godox 350O/350S vaku, oszt jónapot. Ezzel már lehet gépészkedni, annak ellenére is, hogy 10 éves cucc és kategória alja, de négyzetesen jobb és működőképesebb lesz minden. Tanulni és olvasni, nahhh azt kell hozzá.
Perzse, hogy halott, ez a probléma is egy idős a fotózással vagy főleg a digitális fotózással, ez alatt 4 millióan megkérdezték, 3.5milliónak leírtuk ugyanazt, aztán rájövünk, hogy tanulni sem akarnak, kérdezni sem nagyon tudnak, mindent így kell kibarkóbázni, hogy egyáltalán mi a kérdés, aztán minek tovább rágni. Ez is csak egy technikai mambójambó és szakma, hogy záridő meg technológiák....
El ne áruld a szükséges részleteket, véletlenül se. Milyen üzemmód, mennyire közel volt a tárgy, milyen fényviszonyok, amik a fényképezéshez úgy kellenek. De majd kibarkóbázzuk. Aztán néha beállítás kérdése, akkor is enged exponálni, ha nincs fókuszban a tárgy, vagy ha túl akaratosan nyomod az expógombot. Gép- és beállításfüggő. Homályos attól is lehet, hogy rángattad közben, majd ezt is megpróbáljuk kideríteni
Kár hasonlítani, mert a 17 köbméteres Iveco is olcsóbb, mint a Ferrari, oszt mégis belefér 8 raklap cement :-D De ha azt nézem, hogy mibe férek bele családi kiránduláshoz vagy mire van igényem, akkor sem a Ferrari lenne a jó választás, meg már öreg suttyó vagyok, derekam sem bírja az ülést, nehéz belőle kikászálódni szóval inkább Hummer ha kretén kategóriában indulunk. De lehet hasonlítani, hogy Ferrari használata is szerződéshez kötött, árfekvéséből mi másra lehet beruházni ami célnak megfelel (pld. teher, Cappuccinoés egy családi is kijön a fenntartásából) , ha meg úgy adja, mint én kapom az ívet, mert saját autó szervízben van és közel s távolban ez az egyetlen autó amit kölcsönbe intézni tudtam 1 napra, amivel elintéztem a dolgom, elmentem családlátogatásra meg kirándulni Pusztavacsra, akkor kiderül, hogy lehető legjobb az, ami kéznél van és rendelkezésre áll:
Amúgy egész jó cucc volt, 7ezer kilométer, ahogy leraktam és bezártam már vonta is bankszámlámról a használati díjat és küldte emailban a számlát.
Eleve a vakut nem értem, de a típusát sem ártott volna mondani. Mi az "olcsóbb"? Mi a "márkás"? 1-1 márkának elég széles termékskálája van, egyszerűbb ás drágább modellekkel, vagy lehet régiu és újabb, ami közt pont 15 évnyi fejlesztés áll az előzőhöz képest.
Egy Panaosnic TZ4 lassabb lesz, de ugyanúgy márkás, mint mondjuk a G9-IIes verzió. Bár fókuszban, minőségben sebességben egy ezer éves G1 is lenyomja.
Ha kompakt, akkor általában a fókusz lassú, ez ilyen. Vakut is töltheti, fényt is mér, pöcsöl, újra fókuszál.
De melyik az a "több" és mit is szeretnél csinálni? Van egy olyan mondás, hogy célhoz az eszközt ugye. Akkor meg lehet mondani.
Azért egyszer megnézhetnéd a használt Excel verziód megnyitása után balr fenn a File-ra kattintva, majd a megjelenő menüben lenn a Fiók-ra kattintva, hogy milyen verziót ír ki neked. Nem a 365 lesz ott:
Nem ide tartozik a kérdés, de az ezzel kapcsolatos topikok halottak.
Egy olcsóbb fajta, de márkás digitális fényképezőm van. Amikor lenyomom az exponálás gombot, néha 2-3 mp is eltelik, mire villan a vaku, így nagyon sokszor lekésem a jó pillanatot. Arról nem is beszélve, hogy néha 5-ször is le kell nyomnom a gombot, mire villan a vaku. Mi okozza ezt?
Több ilyen gépem is volt már és mindegyik így "működött", tehát nem az aktuális géppel van a hiba.
A másodlagos faktor függ a csomagtól és attól is, hogy céges vagy magán, még bankon belül is. Bankkártyával pld. van olyan szolgáltató ahová fizetve nincs 2. faktor, de EUn kívüli boltok sem tudják kezelni. Ugyanez utalással is. Nincs telekód, nincs megerősítés. Általában kihasználják, gyakorlatban úgyis nyomkod a júzer összevissza és letagadja, vagy tényleg nem tudja mit csinált azért nem mondja el rendesen.
Ha a vevő téves utalásra hivatkozik, önmaga nem teheti a bankomnál. Elöször a saját bankjához kell fordulni ez ügyben, majd a bankja felhívja az én bankomat és elindul egy ügylet vizsgálat,kb.30 nap
A bankszámlaszámomat, nevemet kiadhatom akárkinek, ha nem kattintgatok linkekre és nem töltök le semmi alkalmazást
Tehát a vevő ténylegesen utal, látom én is a netbankon, szállitó máris viszi a járművet
Aki utalta a pénzt felhivja a bankomat hogy téves és kéri vissza
Úgy néz ki vissza is kapná én meg nézek ki a fejemböl?
Ebben az esetben azonnali zárlat a bankszámlámra?
Merthogy ti kétfaktoros ellenörzés emlegettek meg pin kódokat. Kétfaktoros sincs mindig. NEM tudom kifigyelni hogy a SimplePay vagymás közvetitő esetén
Nekem utalnak, még csak jelzés sem jön hogy utalás érkezett, itt a pénz viszi a járművet, lehet hogy akkor utalják amikor már a kanyarban a szállitó
Aztán visszakérik a banktol, mintegy tévesen ideutalt összeget, ahogy a szállitó elvitte a járművet
Ráadásul amit sokan nem tudnak, hogy a WU nem a küldőtől hane ma fogadótól vonja le a transzfer árát, így mindig előre egyeztetni kell a küldővel, hogy annyival többet küldjön mint amennyit majd levonnak. Bár akkor meg még többet vonnak le mert %-osan a transzfer összegtől is függ, szóval ördögi kör és a fogadó mindig mínuszban marad.