jah, télen ez így engem sem fog meg, de már nagyon mehetnékem lenne, na majd meglátom. még mindig lusta voltam összerakni a motort, meg most félig meddig beteg is vagyok.
1469es hozzaszolasom a hcc-s turara is igaz ;) telen alfold= szenvedes, mondjuk fektiekkel szivessen talalkoznek, de vagy egy hardendurozaskozben vagy betonpalyan :) eddig sem szerettem de amiota eltortem a bokam kifejezetten utalom a siksagon levo hosszu egyenes utakat mert veszelyesek :D
BP messze van :P valahol félúton kéne mindenkinek :) cska van valahol kecskemét körül pl az mindnekinek fél út valami barátságos enduros környék :) takival voltunk ott valami erdőbe meg tank pályán az egész aranyos hely.
hééé Bocinál csak azért van mert nem jön az alkatrész... Erről se nem én se nem Boci se nem a motor nem tehet csak a suzukisok,hogy nem szállítanak elég gyorsan :P Olajat meg szelepszárszimmiatt ette mert gatyán volt a 4ből 3om teljesen =/ és akit vittem szerelőt az nem láthatta beinditás után,hogy eszi az olajat,mert akkor még nem lehettek annyira gatyán a szelepszárak:P Most nem is akarok motorozni épp beteg vagyok 2hete :P jászberényi azért esztétikailag az enyém alatt van picit . Meg az még nem lett szétkapva kitudja mi baja lehetett és nyár elején tuti nem adta volna 550be oda .
ez tobb szempontbol is gazos ;) nem endurozom tavaszig, szeged kornyeke dogunalom enduros szemszogbol, telen 500km inkabb szenvedes mint elvezet. de a legfobb talan az hogy lusta vagyok endurositani aztan vissza utcaisitani a motort ;DD de termeszetessen a teli dr350 talalkozotol sem zarkozok el - pl egy buapesti pizzeriaba tarthatjuk es dr-el fogok menni mert mindennap azzal jarok :D
te is tisztában vagy vele, hogy mind a két dr-ednél kiba* nagy mákod volt! mellesleg ha szarul esik a dr-en is törik az oldaldekli, lásd én. de a kérdésemre válaszolj már légyszi, hogy van e kedved ehhez a dec28-ai hcc-hez? én gondolkodom rajta.
semmi baj a tieddel - azt hogy jo allapotban van azt mar az a szerelo is megallapitotta akit magaddal vittel ehez kepest tobb olajat eszik mint benzint, es tobbet volt bocinal mint nalad ;D
ez nem szerencsen mulik de ezt mar megbeszeltuk parszor - sajnaltad kifizetni a 50e ft-t a jaszberenyiert, most ugyanugy kifizeted csak kozben nem tudsz motorozni kozben.
mind2 motort amit linkeltem felimilla alatt vettem (termeszetessen mind2 muszakis szoval ugyanez papir nelkuli kb 100-200e ft-vel olcsobban megallt volna) - es valoban nem vitas hogy jatszos motornak a dr350et mert igenytelenebb strapabirobb. kerdezz meg akarkit ahi hardozik drz-vel nem hiszem hogy talalsz olyat aki nem tort meg oldaldekni-t/huzott hutot tort idomokat, a drzE tobb mint 15kg-val nehezebb mint a dr350R papiron erosebb gyakorlatilag nem.
nem se az SEX se az SEW nem nem allithato(kormanyrol) a futomumagassaga az az SHC, az X,W az evjaratkod az SE pedig az utcai oninditos verzio.
de ha olcso berugos-t akarsz akkor vedd meg taki cagiva 4T -jet vagy az rmx250-emet :D
jó de te Polya Balázs vagy :P te találsz jó állapotu fiatal DR-t :D mi nem vagyunk ilyen szerencsések :) télen lejössz szeged körül gurulni? összekellene hozni valami téli mini DR találkozót :)
Félre értesz. Dzsunka szart én sem fogok megvenni. Amit leírtál, osztom. Nyilvánvaló dolog, h. sokkal többe kerül "újraépíteni". Én sem szerelni akarok, hanem motorozni.
lejebb linkeltem egyet 300ért az önindítós talán 94es volt és rendszámoztatható ami 120ropi körül van ha jól emlékszem annál biztos nem több sztem azzal jobban járnál.
mért mi abaj az enyémmel ?:P Boci megállapitotta,hogy jó állapotban van . Gyűrűt meg a szétszedés miatt kell cserélni mert nem tudja ugyanúgy visszarakni:P szelepszárszimeringek meg elöző tulaj okoskodása miatt mentek el . . Szóval nincs ennek olyan súlyos baja :P kopó alkatrészek ezek :)
ez hulyeseg! nem szuksegszeruen kell rakolteni 10+ eves motorra, mind2 dr-emen kizarolag karbantartas/kopo alkatresz csere tortent. az a baj ez az olcso de majd felujitjuk tortenettel hogy egy motort alkatreszekbol osszerakni 5x annyiba kerul mint egyben megvenni - egy leharcolt motornak meg a felet kicsereled az elso evben. az onindito valoban nem elengedhetetlen tartozeka az endurozasnak viszont szuksegszeruen praktikus volt mar par ismerosom aki azt a nezetet vallota mint te es megakart gyozni a par kilo tobblet hatranyarol azota egy embert leszamitva mindegyik oninditos motorral jar. nekem volt mar par olyan helyzetem ahonnan nem tudtam volna hazajonni onindito nelkul ill volt olyan is amikor marmindenki elfaradt a rugdosasban/tologatasban es inkabb hazavontattam a berugos motort :)
Biztos, hogy jók és szépek azok az évjáratok és típusok, amiket belinkeltél, de egyrészt megőszülnék, amire találnék valamelyikből, másrészt már annyira közel vannak árban egy drz-hez, hogy onnantól nem vitás, melyiket kell megvenni.
Én nem szeretnék ennyit szánni egy "játszós" motorra. Körülnéztem a piacon, és a helyzet ismeretében azt mondom, hogy olyan elfogadható állapotú rendszámos motor kell, ami übermax. 350E Ft-ban megáll. Erre én természetesen hajlandó vagyok még költeni, hogy gatyába rázzam. Egy 100-asból elég sok dolgot fel lehet azért újítani.
A SEX és a SEW között mi a különbség? Mindegyiknek állítható a futómű magassága? Erre a funkcióra nekem pl. semmi szükségem nincs. Egyszer-kétszer lehet, hogy játszék vele, aztán úgyis a legmagasabb állásban hagynám. Sőt, valószínű, hogy élből cserélném a kutyacsontot, hogy jobb kiállása legyen. Szeretem a magas motorokat. :)
Taki, nem vágom mit szenvedsz ezen a motorvásárlás eladás dolgon ;)))) Van egy majdnem tökéletes, mindenre jó mocid (drz), aminél csak a hűtő a gyenge láncszem, de ezt már orvosoltad, és el akarod adni. Nem értelek. Vagy lehet, hogy ezzel már nem találsz kihívást? ;)
Balázs, erre a 28-ai hcc-s túrára nem megyünk összetörni magunkat? ;) Nekem már nagyon lenne kedvem gurulni.
hello! dr hez nem kellenek idomok, ujonnan mindent kapni hozza (2-6 het alatt) es bontokban is 80%os az alkatreszlefedettseg. a TT tobb szempontbol is felejtos sztem - az uj alkatresz is mereg draga, mivel keves TT(R) van az orszagban es xt350sincsen tul sok bontok sincsenek szarasig alakatreszel. ha a dr-re esik a valasztasod akkor SEW( http://bikepics.com/pictures/794349/ ) vagy SEX ( http://bikepics.com/pictures/625707/ ) -et vegyel mind2 eleg konnyen felismerheto es nem keverhto ossze a designja mas evjaratokeval. Ne kapkodd el a vasarlast en az elso dr-emre kb 2,5 evet vartam amig talaltam megfelelot hogy utanna fel evig hasznaljam problemamentessen amig el nem loptak :DDD de most a viccen kivul ha egy pusztulatot veszel azzal csak a szivas lesz akkor vehetsz akar egy uj versenyendurot is mert azzal sokkal elvezetesebb motorozni, a dr-nek az az elonye hogy minimalis koltsegbol lesz egy majdnem mindenre(de mindenhol kompromisszumokkal) hasznalhato nagyon megbizhato motorod.
Jah, nem tudom írtam e már, hogy kész a lyukas oldaldeklim, szinte nem is látszik, hogy volt ott egy jó nagy luk. Majd teszek fel róla képet, nagyon profi lett.
Sokkal többet nyersz azzal, hogy nem kell rugdosni, mint amennyit vesztesz azon a néhány kilón. Bár, csupa izom vagy, akkor nem szóltam, nekem jól jön az önindító ;))
Árban ez tényleg frankó. Én dr mellett döntenék a helyedben, gondolom ezen a fórumon ez nem meglepő ;)
Néha tényleg jól jön az önindító, de csak fölös súlyt jelent az a sok kacat. Meg nekem valahogy hozzátartozik a berúgás. Akár tízpercenként. :D Az, hogy öreg, meg talán azért nem gond, mert így is úgyis rá kell költeni. Élből. Úgyis mindennek van valami baja. Nyilván nem mindegy, hogy mennyi...
jah csak kerdes hogy nem-e lesz az mint az xtz-vel hogy meghirdeted a piaci aron es senkinek nem kell. + garit szegeden is tudod ervenyesiteni? mert ha pestre kell akkor kb mintha nem lenne. amugy szerintem a derbik jo mocik mondjuk eddig 2 vel talalkoztam napi hasznalatban de az mind2 eleg strapabiro/igenytelen volt. szoval magahoz kepest jo ar volt a 4kilo de annyiert kaptal volna olaszbol egy trialt ami-t tudsz vinnni botondhoz szervizelni olcsoba. sztem viszont tedd ra a drz-re a jo cuccokat + az eredeti kormanyt es egyaltalan ne engedjel az arbol gondolom nem 900ert hirdetted meg. a derbit hirdesd meg 450be talalj valami balekot aki elviszi az xtz-t ha megvan az innova azt is hirdesd meg vegyel 1 db dr350et 500 korul de ne olyat amit sada vett hanem olyanokat amiket en vettem. es akkor azzal tudsz menni romaniaba hardozni(legalabb jobban erosodsz), a hosszu alfoldi turakon is gazdasagosabb mint a drz es az olasz/osztrak utakra is kenyelmesebb. elaod meg az innovat is marad tobb mint egy millad, a motorvasarlason sem kell gondolkoznod 4-5 evig, es egy barmikor vetelar folott eladhatod mocid lesz :D
"csak a mély homok az ami képes lenne megakasztani egy 50 köböset" ez nem is lenne problema ha nem az alfoldon laknal ahol mindenhol mely homok van ;D de a ragados sarba is keves lesz.