Keresés

Részletes keresés

gw Creative Commons License 2011.01.22 0 0 616
Előzmény: Aln 663 1189 (615)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2011.01.22 0 0 615

Kár értük. A két SA107 az merre jár?

Előzmény: gw (614)
gw Creative Commons License 2011.01.21 0 0 614

A beválásukat némileg hátráltatta, hogy közvetlenül az SA109-esek legyártása után a Kolzam csődbe ment...

Így aztán a nem igazán hibamentes terméküket nem is tudták tovább tökéletesíteni, sőt ugye semmilyen módon nem tudták őket javítani. Hiába a garancia, ha nincs már mögötte cég.

Előzmény: Aln 663 1189 (613)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 613

Kolzam jópár éve gyártott szóló és csuklós kivitelben kis sínbuszokat. Ezek valamennyire beváltak vagy sokat esnek-kelnek? A SA107-re és a SA109-esre gondolok.

gw Creative Commons License 2011.01.20 0 0 612

Március 1-től kissé változik (leginkább szűkül) a PKP IC kínálata:

http://infokolej.pl/docs/ic/korekta.pdf

forth Creative Commons License 2011.01.15 0 0 611

Mindenki bizakodik a riportban az átadáson a lengyel vasutasok közül, hogy új lehetőségek nyílnak meg. Csak sajnos a napi 5 pár helyi személyvonat ehhez kevés. Az időszakosan (az év csak rövid időszakában) közlekedő krynicai gyorsok nem igazi kinálat.

A nemzetközi személyszállító vonatok hiánya siralmas.

 

Egyedül a kassai kohó termékeit szállító vonatok, valamint az ide-oda szállítgatott olajvonatok adja a forgalmat. Zeleméri (Debrecen-Tiszalök vv.) olajtároló olaját is erre hozzák-viszik....

 

A híd építés költsége: 1 Mrd forint volt. 

Előzmény: gw (610)
gw Creative Commons License 2011.01.15 0 0 610

megvolt az átadás, drót alatt, 19 óra óta szabad az út minden vonatnak.

 

http://tv-ns.pl/wydarzenia/material/3797/b/1.html

Előzmény: forth (609)
forth Creative Commons License 2011.01.13 0 0 609

Na végre ez egy jó hír. Úgy látom a Szentatya segítsége is kellett odafentről, hogy végre elkészüljön a híd.

 

U.I.:

 

Felsővezetéket nem látok, így egy darabig gondolom Nowy Saczban gépcserézni kell majd.

Előzmény: gw (608)
gw Creative Commons License 2011.01.13 0 0 608

tegnap már gördültek járművek a hídon, a szombati átadáson nem hivatalos infók szerint a Pápa vonat fog szerepelni (és talán a lengyel miniszterelnök is ott lesz).

 

http://tv-ns.pl/wydarzenia/material/3781/b/1.html

Előzmény: forth (607)
forth Creative Commons License 2011.01.10 0 0 607

Hát a lengyelek képtelenek újjáépíteni a nyáron összedölt Poprád hidat. Minden 10.nap újabb 10 nappal hosszabítják meg a határidőt.

 

Most éppen január 15-e az újabb időpont.....

forth Creative Commons License 2010.12.28 0 0 606

Hát bizony tévedtem, elnézést. Most néztem meg az elektronikus menetrendet, 21-én már módosították a 130-as vonal menetrendjét.

 

Ez is szégyen, hogy az unió keleti határa mentén nincs észak-déli vasúti személyforgalom. Ahol még autópálya sincs, amire rá lehetne fogni a vasúti személyforgalom csökkenését.

Nem mindenki Bp-Varsó/Krakkóba utazik (utazna).

 

Nem véletlen, hogy tavaly ilyenkor a szczeczini főpályaudvaron lebeszéltek a papír menetrend megvételéről. Gyakorlatilag már akkor is nyomás közben elavult. Azért ennél a MÁV-nál (jelenleg még) jobb a helyzet. Csak nehogy valaki kedvet kapjon a lengyel vasúti káosz lemásolására.....!!!!

Előzmény: gw (605)
gw Creative Commons License 2010.12.28 0 0 605

"Plavecnél semmi."

 

 

 

Ez ebben a formában nem igaz, mert van az új menetrendben egy Kassa - Kraków személyvonatpár.

 

Sajnos ebben a formában ez sem igaz. A PKP PR az utolsó pillanatban lemondta a vonatpárt a teljes menetrendi periódusra, már sem a lengyel, sem a szlovák menetrend nem tartalmazza.

Csakúgy le lett mondva a tervezett 5 Skalité-Zwardoň vonatpárból 2, és egyetlen vonat sem jár végig Katowicéig, mindegyik átszállós lett.

Ugyenezen ok miatt (a határátlépős vonatok támogatásának megszüntetése) miatt szűntek meg a csempészvonatok Ukrajna, a turistavonatok Csehország (itt azért maradt néhány, de azok nem az állami kalapból vannak finanszírozva), és egyes régiós vonatok Németország felé.

Előzmény: forth (604)
forth Creative Commons License 2010.12.28 0 0 604

         "Plavecnél semmi."

 

 

 

Ez ebben a formában nem igaz, mert van az új menetrendben egy Kassa - Kraków személyvonatpár.

 

Az más kérdés, hogy:

 

-  jelenleg Nowy Sacznál buszozni kell, mert a nyáron elmosott Poprád-híd az n+1. határidőre sem készült el, most éppen jan 5.-ére igérik

 

-  magyar utasoknak ez a vonatpár 5-6 órás kassai átszállási időt jelent, tehát nem igen fog ezzel utazni épkézláb magyar utas (legfeljebb ha Kassán várost akar nézni....)

Előzmény: emká48 (603)
emká48 Creative Commons License 2010.12.28 0 0 603

Néhány észrevételem az új menetrenddel kapcsolatban:

 

-          A fejlécben ki van írva, hogy REGIO, de náluk nincs jelölve, hogy mi a dízelmotorkocsis vonat (vagy elektricska).

-          Nincs személyforgalom keleten: 114, 115, 125, 126, 551, 554, 604 vonalakon részben, vagy egészben

-          Zamoscba megint lesz egy vonatpár, gyors Krakkóból az 556-os vonalon, márciustól. Van egy feltételes jelű vonat Zamosc-ba a 123-ason is, mint régebben.

-          Plavecnél semmi.

-          Stroze és Jaslo között nincs személyvonat forgalom.

-          Megszűnnek a csempészvonatok.

-          514 és részben 536 nincs személyforgalom.

-          382 Mielnoba megint nem járnak vonatok.

-          Nem tudom, megmaradt-e a Nowy Dwor Gdanski nyári Arriva-vonat?

-          Wolsztynban maradt a 2 vonatpár, de egyébként semmi (kivéve a Blues-express és a május 1-i vonat)

-          358 megszűnt.

-          Az EC Wawel Wegliniec felé kerül.

-          250: Lwowek és Zebrzydowa között megszűnt az egy vonatpár is.

-          230: Kudowa Zdrojba továbbra is busz.

-          235: Glucholazy és Nysa – Kamieniec megszűnt, illetve továbbra sem jár.

 

gw Creative Commons License 2010.11.18 0 0 602

ha el is indul december 12-től, akkor is legalább karácsonyig még buszozós lesz Nowy Sšcz-nál, lévén az elmosott híd legújabb átadási határideje december 23.

Előzmény: forth (601)
forth Creative Commons License 2010.11.18 0 0 601

December 12-től lesz naponta egy vonatpár Kassa - Krakkó között. Minden fűzfánál megáll.

 

Magyarország felé katasztrofális csatlakozással: oda is vissza is 5 órát kell(ene) Kassán várni.

Otomatik Portakal Creative Commons License 2010.11.08 0 0 600

Ez az új szerekesztőszar meg monnyon le.

Előzmény: Otomatik Portakal (599)
Otomatik Portakal Creative Commons License 2010.11.08 0 0 599

Benzinszállító vonatok ütköztek Lengyelországban

Több tartálykocsi felrobbant, hatalmas tűz keletkezett, de csak ketten sérültek meg.

emká48 Creative Commons License 2010.11.04 0 0 598

Arra vagyok még kíváncsi, hogy tavalyelőtt miért indult be (ha valóban beindult és nem csak papíron) és miért állt le olyan gyorsan a Lauban-Zgorzelec vonalon a személyforgalom. Sajnálom, hogy lemaradtam róla.

Głucholazy Zdrójról meg 3-4 nappal maradtam le, ezzel Nysa állomáson szembesültem anno...

Előzmény: gw (597)
gw Creative Commons License 2010.11.03 0 0 597

Szintén negatív hír, hogy a pár éve Nysa/Opole és Jeseník/Ostružná között beindult hétvégi vonatok decembertől megszűnnek, így Glucholazy várhatóan Nysa felől vasúton ismét megközelíthetlenné válik, csak a Jeseník-Krnov/Ostrava peage gyorsok és személyvonatok maradnak. Tavaly decemberben a cseh oldalról a teherforgalom már megszűnt, a lengyel irányból még néha betér ide egy-egy tolatós teher.

 

gw Creative Commons License 2010.11.03 0 0 596

November 10-től 30-ig ideig szünetel a forgalom a Jaslo-Zagorz vonalon, a pálya felújítása miatt, a vonatokat buszokkal pótolják.

Mivel Zagorzban már pár éve megszűnt a depó, így az Ukrajnába közlekedő csempészvonatokat nincs mivel húzni (korábban Rzeszowból/Jaslóból jártak be), emiatt azok közlekedését "átmenetileg" pótlás nélkül felfüggesztik.

http://przewozyregionalne.pl/img_in//regiony/podkarpackie/zka%20Jas-Zag%20i%20odw%20od%2010.11.10.pdf

 

gw Creative Commons License 2010.10.29 0 0 595

Elveszett sín keresés közben találtam némi élő vasutat is.

JakuszyceSulikówOgorzolec
emká48 Creative Commons License 2010.10.23 0 0 594

A nap kérdése: hová tünt a fórumról tom-a-hawk??? Hiányolom hasznos információit. Pedig tudom, hogy valójában nem tünt el! :-)))

 

emká48 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 593

Ozorków, villamos érkezik Lódz felől

Czersk, "Tur" vonat Gdanskba

Starogard Gd., személyvonat Tczewből Chojnicébe

Czersk, Arriva motorka

2 x Chojnice

3 x Krzyz, klasszik és remot szergejek az Ostbahnon, valamint TLK Szczeczinbe

Smigiel, enyhén ráncfelvarrott motorka

 

Előzmény: emká48 (592)
emká48 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 592
emká48 Creative Commons License 2010.10.13 0 0 591
Román gyártású lenygel mozdony Romániában.
gw Creative Commons License 2010.10.06 0 0 590
Œcinawka Œrednia. Elvileg az ottani gőzösroncsokat kerestem volna, de mint kiderült azokat már szétvágták :( Találtam helyette viszont rengeteg kővel rakott szerelvényt, és óriási szerencsével 4 Sulzer is pont együtt állt, nem sokáig, mert egy elvitt egy rakott vonatot, egy üreset, csak kettő maradt.
Előzmény: emká48 (589)
emká48 Creative Commons License 2010.10.06 0 0 589
Hol van ez? Megyek!
Előzmény: gw (588)
gw Creative Commons License 2010.10.04 0 0 588

Mai Sulzer tobzódás.

emká48 Creative Commons License 2010.09.27 0 0 587
Tudom, lassan lerágott csont, de tegnapelőtt végre menetrend szerinti vonattal is bejártam a vonalat. Végre.:-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!