Keresés

Részletes keresés

K.István 82 Creative Commons License 2020.01.05 0 0 19933

Szia. Gratula. 

Gyárihangos vagy külön lett beszerezve. 

Esetleg egy hangot lehetne hallani?

YouTube link is jó róla? 

Előzmény: Kron Tyrant 82 (19932)
Kron Tyrant 82 Creative Commons License 2020.01.05 0 3 19932

No,akkor még egyszer nekifutok,remélhetőleg mostmár jó topicba írok! :D

Íme ez idei első beszerzések: Roco Br112 hangos és egy Brawa ORWO vagon.

imi972 Creative Commons License 2019.12.11 0 0 19931

Szerintem a trianoni szerződés miatt. Igen jelentős volt az ország és ezen keresztül a vasút életében is.

Előzmény: alkotasu (19928)
tumikas Creative Commons License 2019.12.10 -2 2 19930

"Ez egy utólag átfestett és matricázott mozdony."

Ez mondjuk a topictársnak is egyértelmű volt, viszont a poszt mondanivalója neked nem jött át....

Előzmény: StephenStephanson (19926)
RhB Creative Commons License 2019.12.10 0 0 19929

Mint említettem, rá lett erőltetve a német.

Előzmény: alkotasu (19928)
alkotasu Creative Commons License 2019.12.10 -2 0 19928

Tulajdonképpen nem tudom, hogy az 1920-as év miből adódik. Ugyanis azon kívül, hogy a járműállományt alaposan megcsonkították, sokminden nem történt. Az új személykocsik a pályaszámuk elé kaptak egy 8-ast. De a személykocsik színe, pályaszáma, betűjele 1924-ben változott meg. A mozdonyoké meg egy bő évtizeddel korábban.

Előzmény: imi972 (19925)
M63,008 Creative Commons License 2019.12.10 -1 2 19927

Kb. pont ugyanerre gondoltam én is a bejegyzésemnél. ;-)

Előzmény: Ikarus 242 (19919)
StephenStephanson Creative Commons License 2019.12.10 -2 0 19926

Ez egy utólag átfestett és matricázott mozdony.

Az első képen is látszik, hogy a maszkolás után lehúzott szalag nem hagyott teljesen egyenes felületet a zöld és sárga találkozásánál. Ezenkívül a leírásban is benne van, hogy újrafestett modell...

Ohne OVP, nur plastik box  neu, repainting (base trix 22195)MFX / DCC dekoder mit sounds neu painting!very goodFahrgestell und Aufbau der Lok aus Metall one horn is lost :( seehttps://www.youtube.com/watch?v=AfbE351Ctlk&feature=youtu.be

 

Még az is lehet, hogy itt van a fórumon is , aki csinálta az átalakítást:)

Előzmény: V63-017 (19922)
imi972 Creative Commons License 2019.12.08 0 0 19925

A MOROP határozta meg 2007-ben: https://www.morop.eu/downloads/nem/de/nem813h_d.pdf, de gondolom azért itthonról segítettek Nekik.

 

Persze ez csak egy ajánlás, nem kötelező.

Előzmény: Schmidt-féle túlhevítő (19920)
RhB Creative Commons License 2019.12.08 0 0 19924

Rá lett erőltetve a német. A hajam égnek áll az indoklásoktól.

 

A kompatibilitás miatt célszerű a nagy európai fix pontot átvenni, azaz az Ep. IV-et 1968-tól, a 12-jegyű pályaszám bevezetésétől számítani. AZ előtte lévő százakárhány évet kéne normálisan felosztani három fő korszakra. Nem vagyok benne a magyar korai korszakban, de egy határ lehetne az 1925-ös nagy átszámozás. Az Ep.V-öt én is a vörös csillag elhagyásától venném

Előzmény: Schmidt-féle túlhevítő (19920)
RhB Creative Commons License 2019.12.08 0 0 19923

A nagyvasútnál nem, de modellben igen.

Előzmény: róbertke (19921)
V63-017 Creative Commons License 2019.12.07 0 1 19922

Azért még vannak furcsaságok ezzel a mozdonnyal kapcsolatban!

Például:

 - az áramszedő állásából tökéletesen látható, hogy ez egy DB verziónak készült gyárilag

 - ha boltban vásárolt modell lenne, akkor a szélvédővel együtt öntött ablaktörlő, és az ablakkeret miért nincs tamponozva?

 

Ebből én csak arra tudok következtetni, hogy a meo-n elcsúszott járgányt trombitának hitték, aztán megfújták.

 

Az igényesen felnyálazott vizesmatricákat már nem is említem...

Előzmény: Pielstick (19886)
róbertke Creative Commons License 2019.12.07 -1 0 19921

1968-1974 között volt a pályaszám áttérés nálunk, de semmiféle "korszakozás" nem volt. 

Előzmény: Ikarus 242 (19919)
Schmidt-féle túlhevítő Creative Commons License 2019.12.07 0 0 19920

Ezeket a "korszakokat" a magyar vasútra ki, mikor és mi alapján határozta meg?

Előzmény: Ikarus 242 (19919)
Ikarus 242 Creative Commons License 2019.12.07 0 2 19919

IV. korszak a 12 jegyű pályaszám bevezetésétől (nálunk ha jól tudom 1972) a rendszerváltásig (tehát a csillag lekerüléséig) tart. M62-073 89 júliúsban volt főműhelyes, akkor még kapott csillagot. https://trainpix.org/photo/66187/

Előzmény: Schmidt-féle túlhevítő (19918)
Schmidt-féle túlhevítő Creative Commons License 2019.12.07 -1 0 19918

Az általam hivatkozott fotó 1991.01.28-án készült. Ez benne van abban a korszakban?

Előzmény: Ikarus 242 (19917)
Ikarus 242 Creative Commons License 2019.12.07 0 1 19917

A modellt a gyártó IV. korszakosnak mondja, emiatt csillagnak kéne rajta lennie, függetlenül attól, hogy mennyire koszos.

Előzmény: Schmidt-féle túlhevítő (19911)
Schmidt-féle túlhevítő Creative Commons License 2019.12.06 -2 1 19916

Már, hogy a viharba ne létezett volna az is "főműhelyes" állapotban?

Előzmény: M63,008 (19915)
M63,008 Creative Commons License 2019.12.06 -2 1 19915

Ez igaz, de a modell a "főműhelyes" tipp-topp állapotban lett kiadva, úgy meg nem létezett ebben a verzióban.

(Én csak ezért írtam, hogy a csillagos számmal kellett volna kiadnia; és nem azért, mert csak most tőled tudtam meg, hogy létezett a gép vöröscsillagos pályaszám nélkül is.)

Előzmény: Schmidt-féle túlhevítő (19914)
Schmidt-féle túlhevítő Creative Commons License 2019.12.06 -1 2 19914

Maradjunk annyiban, hogy mind a csillagos, mind a csillag nélküli létezett, azaz helyes a kiadott modell, de a tiéd is legalább annyira megállja a helyét. :-)

Előzmény: M63,008 (19913)
M63,008 Creative Commons License 2019.12.06 -1 2 19913

(A pályaszámcsere után a Piko elfelejtette az időközben lerakódott kosz lemodellezését...)

:-)

Előzmény: M63,008 (19912)
M63,008 Creative Commons License 2019.12.06 -2 2 19912

A másik azért szebb... ;-)

Előzmény: Schmidt-féle túlhevítő (19911)
Schmidt-féle túlhevítő Creative Commons License 2019.12.06 -2 4 19911

(pályaszámilag tekintve már gyárilag így kellett volna kiadni...) Vagy nem!

 

A kép forrása: http://www.loco-photos.net/picture?/32618

 

Előzmény: M63,008 (19910)
M63,008 Creative Commons License 2019.12.05 -1 3 19910

Piko, kicsit javítva (pályaszámilag tekintve már gyárilag így kellett volna kiadni...).

 

nazareth Creative Commons License 2019.11.03 -1 0 19909

Jogos.

Előzmény: masinyista (19906)
dave_dömper Creative Commons License 2019.11.03 -3 0 19908

Hát ha egészen a kb..19892 hsz. - ig olvasnál vissza, esetleg visszafejthetnéd. De nem hiszem, hogy -

így utólag megítélve - megér ennyit.

Előzmény: masinyista (19906)
dave_dömper Creative Commons License 2019.11.03 -3 0 19907

Ez is csak még inkább azt támasztaná alá, amit az előbbiekben próbáltam kifejteni.

Előzmény: nazareth (19905)
masinyista Creative Commons License 2019.11.03 0 0 19906

De hogy kerül ez az egész ebbe a topicba?

Előzmény: nazareth (19905)
nazareth Creative Commons License 2019.11.03 0 0 19905

ez egész egyszerűen csak a koruknak megfelelő konstrukcióból következik - nem, ugyanis a Szili már a saját korában is elavult konstrukciónak számított.

Előzmény: dave_dömper (19902)
kavicsasínen Creative Commons License 2019.11.03 0 0 19904

Lásd előző kommentem vége.

Előzmény: dave_dömper (19902)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!