Keresés

Részletes keresés

division by zero Creative Commons License 2012.02.09 0 0 10587

Személyvonatnál ott az előny, hogy több a férőhely, így jobban eloszlik a költség, persze ha lesz elég jelentkező.

Előzmény: Törölt nick (10586)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.09 0 0 10586

Igen, és az a probléma, hogy elnézve a HÜSZ díjszabási mellékletét, a kalkuláció korrektnek mondható. Max elkeserítő, hogy egy azonos útvonalon közlekedő autóbusz kijön 50 ezer Ft-ból, egy tehervonat pedig 450 ezer, de ez itt OFF. Gondolkoztam más útvonalakon, de egyszerűen semmit sem találtam. Amúgy elnézve ezt a díjszabást, már abban sem vagyok biztos, hogy a mátrai fotós személyvonat összejön, de arra azért még van remény.

Előzmény: Nohabf (10585)
Nohabf Creative Commons License 2012.02.08 0 0 10585

Ez így nagyon necces:-(

Előzmény: Törölt nick (10581)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.08 0 0 10584

Jó, ezzel akkor kár szenvedni...

Előzmény: radio100jozsi (10583)
radio100jozsi Creative Commons License 2012.02.08 0 0 10583

Szerintem ez írtó rizikós, hogy ebből nullszaldó egyáltalán meglegyen.

Előzmény: Törölt nick (10581)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2012.02.08 0 0 10582

Az autós követéses bevételek nagyon rizikós, hogy összejön...

Előzmény: Törölt nick (10581)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.08 0 0 10581

Megjött a lovasberényi fotós teher árkalkulációja... Hááát... régen szerveztem már fotósvonatot, nagyon elszálltak az árak. Követő busszal majdnem félmillió. Nullszaldó akkor lesz, ha 60 ember jön a busszal 6500 Ft-ért és még 30 ember saját kocsival, akik fizetnek 3500 Ft-ot. 60x6500 + 30x3500 = 495.000

 

Összejöhet ez??? Érdemes belevágni???

 

Főleg azok véleményére lennék kíváncsi, akik autóval szerették volna követni a vonatot...

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.08 0 0 10580
Előzmény: P_Oli (10579)
P_Oli Creative Commons License 2012.02.08 0 0 10579

Tuti. Lehetne esetleg egy retro-trains.hu is, a régi albumokkal? .)

Előzmény: Törölt nick (10578)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.06 0 0 10578

egy új oldal a trains.hu kedvelőinek:

 

www.railspot.eu

 

 

jakkk Creative Commons License 2012.01.31 0 0 10577

Rendes! D02-508, a "legláevesebb" Mk.

 

Az új legfeljebb a menetrend szerintiek valamelyikének élén lesz látható.

 

Előzmény: GA0425 (10576)
GA0425 Creative Commons License 2012.01.31 0 0 10576

Lehet, hogy már írtad, csak nem vettem észre, de rendes Mk fog menni, vagy az új?

Előzmény: jakkk (10575)
jakkk Creative Commons License 2012.01.31 0 0 10575

Aki fás tehervonatot szeretne fotózni, az jöjjön Lillafüredre február 18-án. Igaz, hogy kisvasút, de ezen látszani fog a rakomány! :))

Előzmény: GA0425 (10574)
GA0425 Creative Commons License 2012.01.30 0 0 10574

Ha eltekintünk az extrém esetektől - pl. katonavonat, sódervonat, stb. - az áruval rakott vonat alatt nyílván mindenki a fás vonatra gondol. Ennek már csak azért se lenne sok értelme, mivel szergejes fás vonat az egyetlen, a vonalon normálisan is közlekedő vonat, ilyet összeállítani fotósvonatnak pedig nem lenne túl kreatív dolog :-)

Előzmény: Tastam (10573)
Tastam Creative Commons License 2012.01.30 0 0 10573

 Áruval rakott kocsit nyilván nem ad az RCH, Te sem örülnél, ha az Általad feladott cuccot egy napig ráncigálnák fel-alá egy csapat fotós kedvéért. Én azon dilemmáztam (szakmai szempontok szerint), hogy az üres kocsik futásdíját hogy, mi alapján számolnák el? Ha használatban lévő kocsit ad, az egy napra kiesik a termelésből, ami veszteséget jelent a tulajdonosnak. Ha leállított kocsikból állítaná ki a szerelvényt, azt előtte meg kell vizsgálni. Magán-, vagy bérelt kocsit (ide tartoznak a tartály- és a poranyagszállítók nagy része) pedig nem adhat, mert nem az övé. A hagyományos G (fedett) kocsik tudtommal már nincsenek használatban, csak a hosszú fajta négytengelyes, a Gabs-ok.

Előzmény: Vumurt89 (10559)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2012.01.30 0 0 10572

Igen, úgy értettem, hogy a fotósvonat indulna 9 óra körül Hatvanból. Azonban ha megint egy héttel előtte egy órával előrébb hozod, akkor kénytelen leszek péntek este felmenni Hatvanba.

Előzmény: Törölt nick (10567)
Vumurt89 Creative Commons License 2012.01.30 0 0 10571

Akkor nem ertem hova tűntek volna, nemregiben fotóztam egy egesz irányvonatnyit:)

Előzmény: _karika (10570)
_karika Creative Commons License 2012.01.30 0 0 10570

De.

Előzmény: Vumurt89 (10569)
Vumurt89 Creative Commons License 2012.01.30 0 0 10569

Romhányba nem szlovák kocsik jártak?

Előzmény: Törölt nick (10565)
Vumurt89 Creative Commons License 2012.01.30 0 0 10568

7.47-re minden gond nelkül oda lehet erni Szentesről Hatvanba.

Előzmény: Törölt nick (10567)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.30 0 0 10567

Lehet, hogy változott a menetrend, de a 9 órás hatvani indulással nem érsz semmit. SZombaton az a vonat nem jár, vagy odaérsz 7:47-re Hatvanba, vagy csak 9:47-re.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (10548)
benkda01 Creative Commons License 2012.01.30 0 0 10566

Én a 3a javaslatra szavaznék (különösen azoknak sokkal jobb, akik külföldről jönnek).

Törölt nick Creative Commons License 2012.01.30 0 0 10565

Az igazság az, hogy én nem nagyon emlékszem Székesfehérváron nagy tömegben álló teherkocsikra, főleg nem G-kocsikra. Ezeket utoljára vonatban is 2007 környékén láttam, amikor a romhányi raktárba vitték a szlovák csempét. A G-kocsikra valóban nem nagyon költenek, és szerintem nagyon sok ilyen kocsit szét is vágtak, de új fővizsga biztosan nincs. Nem tudom, hogy működik-e még a fehérvári kocsijavító, lehet-e onnan kocsikat kapni, vagy esetleg a Cerbonából gabonás magánkocsikat. Mindegy, arra azért emlékszem, hogy a szilvásváradi fotós teherre megfizethető ajánlatot kaptam, igaz, 3 kocsival és magánvasúttól, de hosszabb útvonalon.

Előzmény: division by zero (10564)
division by zero Creative Commons License 2012.01.30 0 0 10564

Az oka az gondolom az, hogy a megrendelők ha zárt kocsit akarnak, akkor jobban szeretik a modern eltolható oldalfalú kocsikat. Aztán ebből jön az, hogy a régiekre már nem igen költenek, így ami megmaradt az is csak tárolva rohad valamelyik állomáson.

Előzmény: Törölt nick (10563)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.30 0 0 10563

Ennek gondolom oka van. Éppen ezért én nem is reménykedek benne, de egy tartály- vagy gabonás vonat is jól nézhet ki.

Előzmény: division by zero (10562)
division by zero Creative Commons License 2012.01.30 0 0 10562

G kocsi azért is jó lenne, mert manapság olyat elég ritkán lehet szerelvényben látni.

Előzmény: Törölt nick (10561)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.30 0 0 10561

Igazából a G-kocsi és a tartály is áutentikus, hiszen volt ott valami ruszki bázis, egyedül az U-kocsikkal lehet baj, de ahhoz is ki lehet találni valami történetet.

Előzmény: Törölt nick (10560)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.30 0 0 10560

Miért akarsz te árut is fotózni? Zárt, poranyag-szállító vagy tartálykocsikat kértem, azoknál nem látszanak, hogy üresek. Ja, lehet még gabonás vonat is, az ott úgyis áutentikus...

Előzmény: Vumurt89 (10559)
Vumurt89 Creative Commons License 2012.01.30 0 0 10559

Az mondjuk nekem se világos, hogyha árut is fog szállítani a vonat, akkor az kinek az áruja lesz. Mert teherkocsit üresen meg oke hogy kölcsönöz az RCH, van neki bőven, de ki fogja úgymond berbeadni az áruját ahhoz hogy fotózhassuk es mondjuk emiatt plusz egy nap kesessel erkezik meg a celállomásra?

Előzmény: Tastam (10558)
Tastam Creative Commons License 2012.01.29 0 0 10558

 Leegyszerűsítve nyilván így. Azonban éppen az nem teljesül, ami az RCH fő profilja, vagyis a vasúti áruszállítás.

:-)

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (10557)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!