Hát szerintem ÍRÁSBAN kérdezz rá, hogy Egyetemes szolgáltatóként hg ylehet területi különbség a végződtetésükben?! Ugyanis nem lehetne! A GSM-RLL vagy újabb nem-vezetékes de jogilag mégis vezetékes technológiáknak NEM lehet köze a kimenő (indított) hívás iránáyhoz, hiszen a KAPCSOLÓKÖZPONTOKNAK ugyanazt az irányítási modellt KELL (!) használniuk, egységes hírközlő rendszert alkotva.
Egész egyszerűen a GSM (akármi) ketyerét nem módosították, ezt viszont TE nem vagy köteles elfogadni, kérhetsz árleszállítást, kötbért (folyamatosan hibás teljesítésért - hibabejeletntés után a 73. órától) és ha van elég időd és türelmed, akkor az NHH-hoz is fordulhatsz.
hát ma tökre ledöbbentem a T-Com-on. Költözés miatt jelenleg A Neo-s 06-21... számainkat használjuk, azokon hívnak minket amíg az ISDN áthelyezésre nem kerül. Igen ám, de kiderült, hogy nem minden T-com előfizető tudja hívni a 06-21 számokat. A jóanyáméknak egy telepített GSM telefonjuk van, mivel a T-com-nak nem érte meg bekábelezni az adott területet, és ilyenekkel szórták tele a környéket. A poén, hogy ezekről a telepített GSM telefonokról nem lehet 06-21-es számokat hívni. A Trécom ügyfélszolgálatán azt mondták, hogy sajnos nem tudták még technikailag megoldani ezt a kérdést, nyugodjon bele, hogy ő nem fog 21-es körzetű számokat hívni. Fura, mert szerintem nem egy nagy történet ezt megoldani... más is találkozott már ilyen problémával?
Én ezt a típust használom, nálam tökéletesen működik. Kb. két éve vettem használtan,akkor 40000 Ft. volt az ára. A Vodafon házimobil magáncélú felhasználói előfizetése 0 Ft.volt, (most nem tudom!) a tarifa kb. 11 Ft./perc.
Megbízhatóság tekintetében tapasztalatom szerint tökéletes megoldás.
Időközben megoldódott ezen problémám (is). Vásároltam egy GSM adaptert,hozzá egy Vodafon házimobil előfizetést.A hozzárendelt vodamail szolgáltatás, ahol a kapott fax-számmal stabil módon lehet használni az asztali készülékemmel a fax szolgáltatást mindkét irányban.
A korábbi felvetésem a fórum érdektelenségeire irányult, hiszen ez lenne a lehetőségek tárháza a nem kapott információk megoldásainak kivédésére,megoldására.
A hasonló gondokkal küszködők itt találhatnának lehetőséget sok-sok problémára.
Azonban jogilag valóban nem kötelezhető a VoIP szolgáltató (sőt igazábból a nem egyetemes szolgáltatók sem, pl. alternatívok), hogy átmenjen "rajtuk" a fax... sajnos
Azonban ahol nincs telefonvonal és van internet, akkor az szvsz mobil-alapú internet lesz (vagy KTV?) és ha mobil akkor onnan nem egyszerűbb a mobillal faxot kküldeni (nem technikailag, és nyilvánnem árát tekintve, hanem megbízhatóság alapján)?
Amíg a VoIP késleltetése ilyen huncut és időben is változékony - és főleg ha nem támogatja a FAX átvitelére a fax pufferelést oda-vissza vagy más QoS vagy ToS eljárást, hogy a fax "útvonala" biztosabb legyen - addig én sok jóra nem számítanék. És perzse sajna az sem mindegy, milyen minőségű a fax maga - faxmodemmel vagy sima asztali fax-szal próbálod?
Nem vitakozom, hogy a szolgáltatás mire való. Gondolj arra is , hogy Magyarországon még vannak olyan helyek, ahol nincs kiépítve vonalas telefon.
Ha faxot szeretnél küldeni (mert szükséges !!) el kell gyalogolnod 10 km.-re lévő postahivatalba, ahol feladsz egy-két oldalt, majd mire hazaérsz szól a mobilod, hogy ismételd meg, mert nem olvasható.. Szerinted ez úri huncutság...???
Hát, nekem mostmár megy a faxküldés, elég jól. Bár tény hogy adapter kell hozzá, ennek beállítása sem volt könnyű, sok időbe került, és cannon asztali faxkészülékkel még így sem működik.
Azért annyira nem...... Pl. a korábban, többek által felvetett faxolás hiányosságaira válasz nem nagyon érkezett, megoldás ugyszintén nem, gondolom emiatt kicsit érdektelenségbe fullad a fórum. Kár érte.....
(Nem is annyira off - a 21-es számok ingyenes elérhetősége is belelóg az alábaikba - akiknek szól, remélem érteni fogják, akik mégsem értik, e-mail-ben is jelezhetnek, segítek! - amúgy is talán ezzel kimozdítom a topikot a süllyedéből ;-DDD Egyébként ennyire sokat beszéltem volna, ezért menekült el mindenki?! ;-D)
EGYETLEN ÓVATOSSÁGOT A NON-STOP-pal vagy PLUSZ-szal!!! A 2006. 04. 15. UTÁN megerendelt (nem egyedi akciós) Favorit Non-Stop (Plusz) esetében - nem egyértelmű, hogy kártyánként, de - HAVI 5 órára korlátozták a kártyával bonyolított forgalmat!
FIGYELEM! Akik 2006. 02. 15. - 04. 15. között kötöttek "Szerzdőésmódosítás FAvorit Non-stop Plusz csomag igénybevételére" egyedi (!) előfizetői szerződést (akciós 6.840,- frintos havidíjjal Plisusz esetére, a simát nem tudom most fejből, tán az lesz épp 6.040,-?!), azoknak NEM INDUL AUTOMATIKUSAN ÚJRA a 60 nap (gondolkodási idő) 14 hónap után az újabb határozott idő, SZERZŐDÉSÜK HATÁROZATLAN IDEJŰKÉNT, A LISTAÁRON (Plusz-nál ez most 7.320,- Ft!) él tovább!
ÉSS AMI TÉGED ÉRINTHET: Ráadásul - mivel a szerzdőésben NEM szerepel az 5 órás korlátozás a kártyaforgalomra - így amíg nem írsz alá "rendes" szerződést, addig ez a kivételezet helyzet fennmarad! Emellett persze az ELŐFIZETŐ SZEMPONTJÁBÓL NEM HÁTRÁNYOS ÁSZF VÁLTOZÁSOKAT (pl. a kedvezményes irányok bővítése 2007. 03. 01.-től, illetve a gyakorlatban már február első napjától!) már köteles a T-Com a javadra írni, így egyszerre lehet két nyeregben ülni ;-D
ELLENBEN: egy Ági_comp Kft. nevű MEGBÍZOTT CÉG azzal keresi meg az ilyne szerződéssel rendelkező előfizetőket is (az esetleg titkos számaikon, hangfelvétel készülte mellett!), hogy "de milyen jó lesz magának, mert marad minden a régiben, ha újabb 14 hónapra elkötelezi magát" - aztán ennek ellenére a LSITAÁRRA állít be az OSS, és még azokat a kedvezményeket (lásd a nem időkorlátos kártyahasználat!) is elveszted, amik az egyedi szerződés miatt megvoltak!
Azaz - a magasabb havidíjat fizeted - el is kötelezted magad - és vélhetően egy elég jelentős tekintteben kevesebb szolgáltatást is kapsz!
JA - és a lényeg! TESSÉK KISZÁMOLNI, hogy a szerződéskötéstől a 60 nap + 14 hónap utáni első nap mikorra esik (legkorábban június 18-ára!), azaz akár eddig is ráérsz (írásban vagy szóban) nyilatkozni, hogy mit is akarsz! Ennek a fajta megkeresésnek első körben nem szabad így bedőlni!
(Más kérdés annál, akinek automatikusan újraindul, ám ott is érdemes utánaszámolni, vajon BETARTJÁK-E a 30 nappal a fordulónapnál korábbi megkeresést vagy erre konkrétan tudnak-e adatot adni!?!)
Nos azért vijjogok itten, mert ÉN aki itt (is) bőszen osztogatom az észt ilyen témákban (is), annak ellenére, hogy - a megkereséskor megfelelően körülkérdezve - végül is semmissé tehetem a nyilatkozatom, de mégis behúzni hagytam magam a csőbe mert (jó, k..a fáradt voltam és az már az n+1-ik telefonom volt, de) ez május 8.-án volt és június 22.-ig (sőt a határozatlanból határozottat csinálni akármeddig!) lett volna időm, utánakérdezni és dönteni!!!
Úgyhogy jól nyissa ki mindenki a szemáét és a fülét, mert ezek szerint már az első Non-stop-os köröknél meghülyült, látszólag, aki a tájékoztatókat kiadta a külső üzletkötő cégnek, mi lesz ezután!!!!
Bizony nem a hívó oldalon vana hiba: nem kapcsolódik fel a hívott oldali kodek esetenként, ami szvsz jelzés-késleltetésből vagy -vesztésből ered (ti. hívott jelentkezett). Ez azért roppant érdekes, mert legalábbis illene eleve egyenesbe kapcsolnia, még ha nem is a hívott oldali ATA (ha az van) adja is ki a csvhangot fizikailag... Az általam használt "intézményi átkérők" esetében a 'sielencium date' ki vagyon kapcsolva minden végponton (Linksys PAP2), így majdnem bizonyos, hogy hálózati hiba áll fent. A hibaaarány amúgy 2:1-hez (jó:rossz) kb...
Mit nekem ff - IE6 és Win98SE (ez a mániám, mondjuk ;-D) - és épp emiatt IP cím szinten (dühömben ,-D) a router-ben van kiírtva en block... ettől függetlenül azért az Index Rt.-nek érik egy szép fax. ;-D
Ha firefoxot használsz tedd fel ezt az okosságot. A blokkolandó címet lejjebb írták. Én már egy csomó reklámszervert kitiltottam, azóta látványosan gyorsabban jönnek le a weboldalak... ;)
Szakadjon meg a " telefon T-Online hívás helyi belföldi cég szóba dolgozik " szavakat kétszer aláhúzó és reklámot bújtató értelem és kézavaró kurva Index Rt. !
Azok milyen betegségek? :-) Nem ismerem őket, pontosabban túl jól ismerem ahhoz, hogy még egyszer használni merjem. Az elv adott, meg kell keresni, hogy az ipari hulladék :-) is tartalmaz-e ilyen lehetőséget.
A fenti kód (nem tudom, hogy eszi meg az index fórumrabszolgája) tartalmazza a dögöcskét. Kiirtása: tiltsd le a http://*.keymedia.hu/* -ot a böngésződben. Opera: Eszközök/Haladó/Letiltott tartalom.../Hozzáadás, beírod a fenti URL-t, OK, örvendezés :-) + újabb szög a reklámmaffia koporsójába. Nekem meg a hátamba a saját kérésemre leszállított rozsdás bicska...
Ha nem sikerül átküldeni olvashatóan a kódot, akkor irány a weblap forrása, és a lap alján keress a "keyMedia" kulcsszóra.
Nem emlékszem a címére, fiatal topik volt, még nem sok hozzászólással. Úgy találtam, hogy a ˇbankˇtémára mentem, ott az első 20-ban szerepelt. De most már sehol.
Utólag is elnézést kérek, hogy (ugyan alehető legjobb szándékkal) kitettem az e-mail ícmed, igaz (ha jól néztem) majdnem azonnal le is vette a moderatúra az Index automatikus figyelése okán - remélem valójában nem okozott gondot!
A VoipCheap-pel kapcsoltaban (a nyilvánosságnak is szánva) lenne két - remélem nem csak nekem - érdekes kérdésem:
1. Feltöltés után a korábban fennmaradt 8 vagy 9 nap utólag eltűnni látszott - eközben az összeg (természetsen) göngyölődött. Engem nem zavar, de: ha valaki a 160. napon ejt meg egy - célzottan erős példaként - 5 EUR-os feltöltést, akkor a 160 napból 90 (helyesebben 89) napos maradékideje lesz?!
2. "A hét napos periódus nem egyben hét nap, hanem egy hét napos ablakot képzelj el elcsúsztatva a beszélgetési listád felett (újabb információk szerint nem napi váltással, hanem percre az adott időpont előtti hét napra (ha jobban tetszik, 168 órára) vonatkoztatva."
Nos akkor
a) A 7 napos "periódus" úgy igaz, hogy ha minden 7. napon indít valaki hívást, akkor összessében 7x7=49 nap alatt "töltődik fel" újra a 300 perc (Valóban 500-at írtam?! Lehet, hogy az 5 óra 5-öse ment át a percek elejére botor fejemben..., de sorry érte!) --- ez nemigazán lene értelmes
b) mégis "egyben 7 nap", de mintegy "hátrafelé" számolva kell nézni, azaz a 300 perc mintegy "bekúszik", és így egyenletesen lehet elosztani a hívásmennyiséget (ez tetszik!)
Szóval melyik értelmezésem fedi joban az igazságot?
Egy elszámolás-technikai kérdésem is lenne (remélve, hogy szeretett APEH-ünk erre nem figyel fel mint EU-s VAT/ÁFA kérdéskörre!): nagyon úgy tűnik, hogy az "account"-ból a VoipCheap NETTÓ-ban vonja le a beszélgetések díjait (a részletezőkön is nettó szerepel), ami addig nem is okoz problémát, amíg valaki (Isten ne adja ,-D) ÁFÁ-s számlát akarna kérni a szolgáltatótól (vagy el akarná számolni költségként a nem ingyenes hívásait itthon...). Erről mi a meglátásod?
Még egyszer aláhúzom, hogy épp azért nem magánban kerestelek ezekkel meg, mert nem feltétlenül csak engem érint és ha már elkövettem egy olyan hoibát ami miatt elnézést kellett kérnem, megragadtam az alkalmat ;-)
Mitől lehet az, hogy az X-lite régebbi verziója (2.x) gyönyörűen dolgozik, de az újabbal közel egy végtelenség, amíg regisztrál a hálózaton és egy tárcsázásra kábé egy percig kell várni?