Most sajnos csak kevés időm van de egy kicsit később megosztom veletek a helyesen DGKu-5 és a csak kabin és felépítményében különbözö ADM járművekről még el nem felejtett ismereteim. Annyit előzetesen, hogy ezeket a nagy vasakat én minősítettem és vettem át az akkori Szovjetunióban és hoztam be magyarországra, melyeket először az Északiba, majd sok gépet a Szolnoki Járműjavítóba vittünk elsősorban teljes fékrendszer átalakításra, de a többit majd később.
Köszönöm. Akkot ez egy komplett csapat, ugye? Az első kiemeli, irányba állítja és aláveri a vágányt. A második elrendezi a köveket a harmadik pedig szilárd egységebe forrasztja, mint a KISZ.
Tegnap este már láttam a Jászberényi útnál a buszról Plassert meg még egy vágányépítő valamit, és az állomáson is volt bent 3 kütyü... Ma reggel már a sínek is a helyükön voltak.
Hmmmm. Ztz sorozatú kísérő.... Minap reggel a győri Audi belső tárolóvágányán láttam egyet, két Rmms (vagy valami hasonló) társaságában. Meg is lepődtem, vajon mihez kellett a közép-nehéz teherbírású kocsik.
Rákos bejárati vágányát a Jászberényi út mentén kikapták, előfordulhatnak mostanában mindenféle cuccok. Most gumikerekes és lánctalpas járgányok ügyködtek (markoló, dózer, teherautó), az állomáson csak egy TGV-szerű valamit láttam két kiskocsival. (Bocs, ha nem voltam túl szakmai. :D)