Keresés

Részletes keresés

ronya1 Creative Commons License 2022.11.12 0 0 93553

50 km belül nekem is volt 3 defekt.... végén szegeden feladtam, rájöttem ez nem az én napom, szóltam asszonynak gyere értem, boldog volt :))

Előzmény: Mistral1 (93551)
taps1 Creative Commons License 2022.11.12 0 0 93552

Bakker…:)

 

Mennyi a szintidőd egy cserére?

Előzmény: Mistral1 (93551)
Mistral1 Creative Commons License 2022.11.12 0 0 93551

Ha defektet akarsz szerelni - gyere velem a tenerések offroad túráira...

Nagy "hírem" van defekt ügyben :-( :-(

(bár, én még autópályaán is képes voltam defektet kapni ...)

 

Sajnos, elvesztettem a defekt-mágnes képességemet - emiatt a környezetemben sokasodtak meg az ilyen jellegű események - és meg már csak vigyorgok, mint a vadalma :-))))

-

Az biztos, hogy 40 km-nél messzebbre kizárólag első-hátsó tartalék krossz belső, gumiszerelő készlet, ragasztó készlet, kompresszor, defekt spré'  "tárdaságában" indulok.

(jaaa, és hátsó villa emelő is a cuccban)

 

 

 

Ezzel Erdélyben kimaxoltam mindent - azt hiszem...

Előzmény: taps1 (93548)
Mistral1 Creative Commons License 2022.11.12 0 0 93550

:-))))
én nem tudok a 24-gyel mit kezdeni, 19-22-es van hátul :-)

 

Előzmény: ronya1 (93549)
ronya1 Creative Commons License 2022.11.12 0 1 93549

szerintem a hajlam nem függ attól hogy van belső vagy nincs, inkább attól hogy van szög vagy nincs :) 

ellenben a tömlő nélkülit azért sokkal jobb javítani mint amiben van, általában, de nem mindig..... takinak van egy kis videója mennyit szenvedtek mire a tömlő nélkülit fel tudták pattintani a felnire

 

nekem volt anno teszt a slime defekt cuccal, bicikliben nagyon bevált(szerintem mindentől jobb volt), motoroknál az első kerékben még csak-csak elvolt itt azért volt olyan defekt amit megfogott, de a hátsóban általában nagyobb lesz a lyuk mint amit be tudna tömíteni, mert ugye a hátsó kerék szerkezete sokkal erősebb, emiatt a kis bizgere tüskék nagyon ritkán okoznak gondot

hátsóban úgy tudnám elképzelni hogy a létező legvastagabb falú belsőt betenni na ez talán nem repedne ki akkorára hogy utána tudjin a slime tömíteni

gumiszerelő vasnál meg az egyensúlyt kell megtalálni a szállíthatóság és a használhatóság között, mert nekem vannak 20 centis vasak, amik nagyon szállíthatóak, ellenben nem egyszerű vele dolgozni

de vannak ilyen hasznos kombók is: http://www.motorosoknak.hu/gumi-abroncs-leszed-feszit-szerszam-24mm-kulcs-veggel-p-46739.html

 

Előzmény: taps1 (93548)
taps1 Creative Commons License 2022.11.12 0 0 93548

Még nem volt tömlős kerekű nagymotorom, de ha beszerzek szerszámokat tutti kis gyakorlással megcsinálom. Gondolom azért csak nem hajlamosabb a tömlős kerék a defektre, mint a tömlő nélküli?

Belsős guminál van valami gyors defektjavítás (tömítőhab pl)?

Előzmény: ronya1 (93546)
ronya1 Creative Commons License 2022.11.12 0 0 93547

azért ezek ilyen 400 kilós motorok, és gondolom nem voltak még velük murván

hozzátenném hogy egyik ténérés trip-en volt egy nőszemély( talán német volt és 750essel jött??)  aki azt hitte elromlott a motorja mert megy össze-vissza a murvás úton :))

és a 750es bár nem kicsi mégis terepképesebb mint a pan european

Előzmény: Kelcsiapu (93543)
ronya1 Creative Commons License 2022.11.12 0 0 93546

ha nem szereltél még akkor nagyon problémás, jó esetben nem is tudod megjavítani

de vannak gumisok akik kimennek helyszínre és megjavítják

legalábbis a gyermekem ezt állítja, mert egy időben baszogattam hogy jó lenne ha megtanulna gumit szerelni, de ő már nem az a korosztály aki ilyeneket meg szeretne(tudna) csinálni

 

Előzmény: taps1 (93544)
Manóúr Creative Commons License 2022.11.12 0 0 93545

Szia,csak annyira "problémás" mint más motoroknál, semmi különleges nincs benne 🙂 Ez ne tartson vissza a választásban.

Előzmény: taps1 (93544)
taps1 Creative Commons License 2022.11.11 0 0 93544

Sziasztok!

 

Tenere 700-nál mennyire problémás a belsővel szerelt kerék? Sokat lenne használva aszfalton, inkább túrázásra és csak kicsit terepre. Picit tartok a tömlős kerekektől.

Kelcsiapu Creative Commons License 2022.11.11 0 1 93543

 

 

Besz@rás!

 

Néhol a könnyem is folyt......... egész estés mozi......... a hangerőt tekerd csutkára! 😊

 

https://www.youtube.com/watch?v=TU92RQwD4rs

 

 

mano_ Creative Commons License 2022.11.10 0 0 93542

Ez az a motor amivel szemezek. Meg mindig nem birom magam ravenni. :)

Előzmény: Attila DR (93539)
Manóúr Creative Commons License 2022.11.09 0 1 93541

Azt az érzetet kelti elsőre hogy "nem beszélni Madzsar.."mint valami gugli fordítós szöveg🙄..egy nagy cég marketingese igazán figyelhetne a részletekre ha télleg el akar adni valamit..

Előzmény: Attila DR (93539)
Mistral1 Creative Commons License 2022.11.09 0 1 93540

Hehe!

Jó az a homokos kép!  kb egy km-rel hátrébb vettem le egy kidőlt fát a pleximmel (vagy a fa vette le a pleximet...) (meg engem is) a motorról - aztán vissza is fordultam - Dávid meg este mesélte, hogy ahogy továbbmentek, 1 km-en vagy ötször fektette meg a T700-at - ez az egyik kép :-) :-)

 

Előzmény: Attila DR (93539)
Attila DR Creative Commons License 2022.11.08 -1 1 93539
mano_ Creative Commons License 2022.11.07 0 0 93538

Nem tudom mi a hasonlosag az XT es az FJR motorja kozott, de az FJR-rol sokat elarul hogy nekem 2007es van (66EKM most), es az osszes szeria gyakorlatilag ugyanazzal a motorral keszult. Annyira bevalt hogy nem kellett motort fejleszteni. Az ujabb szeriakon jottek ezek az elektromos bindzsizesek hogy futomu allitas meg ilyenek, na hat azokkal van is baj ugy hallom. Soha nem terveztem ujabb FJR-re valtani. A kotelezo szervizeken kivul soha semmit nem kapott, viszont en vigyaztam ra es mindig becsultem ezt a motort. Masodik tulaja vagyok, az elozo sajnos mar nem el (nem, nem baleset), de o is nagyon szerette. Ez most offtopik ugyan de gondoltam megjegyzem. :)

 

A T700 tetszik, de igazabol az FJR nagyon a szivemnhez nott, es melle egy ilyet beujitani nekem nagyon luxusnak tunik. Meg azert ragodom a dolgon, mert inkabb ebben alljon a penzem mint a bankban, csak ez mar akkor is akkora luxus amire igazabol semmi szuksegem. Plane hogy ha meg is veszem, akkor mivel az FJR is megmaradna, keveset lenne hasznalva mivel amugy is kocamotorosnak tartom magam. Az idei szezonban volt hogy 3 hetig nem mentem, annyira melegek voltak, igaz mult heten meg csutortok-penteken is motoroztam vele. Valahogy jobban szereti ezt az idot mint a meleget amikor a ventillatora tobbet megy :)

 

Ha elado sorba kerulne, fogok jelentkezni. :)

Előzmény: Szmuk (93536)
Szmuk Creative Commons License 2022.11.07 -1 1 93537

Ha már felmerült a T7 és a terep egy mondatban.

Akkor itt van videón is :D

->

Feljutás:

https://www.youtube.com/watch?v=LR1swClY_Z8

Lejutás:

https://www.youtube.com/watch?v=pxZz8LTaeaQ&t=260s

 

Szándékosan nem Írtam le a helyét, aki szemfüles és járt itt az felismeri.

Amúgy pár képkocka erejéig látja az éptmény alját sarkát a felvételen :).

 

Most novemberben pár baráttal fent is fogunk aludni!

Kandalló, napelem, 220v, ágyak, kanapék minden szinten.

Nagyon tipp-topp kis hely ;)!

 

Szmuk Creative Commons License 2022.11.07 0 1 93536

2021-ben befejeződött a gyártása az XT1200-nak. Sajna a Yamaha nem fejlesztett blokkot(több mint 10éves technika már ez a blokkjuk)Így lemaradtak, és nem tudja az euro normát(5), Így hát kivezették a gyártásból.

Mivel kezem alá került egy XT1200 szervizelés szempontjából(egyszer már tényleg leforgatom az állapotát, mert ennél jobb reklám nem kell a Yamahának :D), meg ismerem a Riderét mert a barátom. Egy hihetetlen túlépÍtett motor minden tekintetben. Ha nem terepeznék és csak aszfaltra kéne nagy túramotor, csak-e mellett döntenék.

170e km alatt szinte csak a bántást kapta és még megy!

Pont a tulaja gondolkozik egy FJR-en pont ugyan ebből a szempontból. Mert neki is szent meggyőződése(és teljem mértékben igazat adok neki), hogy soha többet láncos motor!

CRF300Rally megint drágul 250e ft-al több lesz.

Sajna a CRF1100 sokkkal drágább minőségibb, ellenben többet is tud.

De terepre T700 elég bőven, szép keskeny a profilja, és nem is annyira nehéz mint az Új AT.

@Mano: ha esetleg eladó sorba kerülne az FJR-ed szÍvesebben vennék biztos forrásból. Tőled. Szóval gondolj rám ha egyszer elednád!

 

Nekem ne mondd, mentem már homokon sokkal :D

-> https://youtu.be/cj2yTIdKBvA?t=189

 

ui:lehet még idén de egy mopedrally nyomvonalán le akarom motorozni szegedig terepen t7-el. lehet még idén ;)

csak egy picit ázzon a homok :D

 

Üdv_Szmuki

ronya1 Creative Commons License 2022.11.06 0 0 93535

azért az xt250 és a t700 között elég sok különbség van

ne tévesszenek meg a t700as terepes videók, te jó sok évig nem fogsz vele úgy közlekedni

mindemellett a t700 egy nagyon jól sikerült motor de azt az fjr helyett fogod használni nem vele párhuzamosan

 

Előzmény: mano_ (93534)
mano_ Creative Commons License 2022.11.04 0 0 93534

Ma megneztem az ivanicsnal egy T700-at.. Elgondolkodtatott.

 

Ismeros mondja hogy ebben az arkategoriaban mar egy CRF1100 is megnezheto lenne, de en tenyleg nem akarok nagy motort az FJR melle :) Ha meglesz a T700 (HA meglesz), akkor majd eldontom hogy hogyan tovabb. De meg semmi sem biztos.

Előzmény: Mistral1 (93532)
ronya1 Creative Commons License 2022.11.04 0 1 93533

az egy nagyon fasza menet volt, de tényleg régen minden jobb volt. még az is ami nem volt jó.......

régen avval a 82es cagivával elég sok helyen jártam és mindig azt gondoltam a motor a gyenge pont, azóta rájöttem hogy nem az volt, hiába vettem mindig erősebb-jobb futóművel szerelt motort, sosem lettem ügyesebb

most már elberregnék  egy 250essel is bárhová, akár kínáig is  csak ne zsibbadnék el már  a szomszéd falu előtt

 

azért 8:30as esés azért nagyon odabaszós volt, kimaradt pár szívdobbanás hogy felkel-e az ember, de kemény gyerek volt ;) 

Előzmény: Mistral1 (93530)
Mistral1 Creative Commons License 2022.11.04 0 0 93532

Itt Szögedinben most volt egy eladó, T700 lett helyette ;-)
Bár, megkérdezem, lehet, hogy megvan még!

Előzmény: mano_ (93529)
Mistral1 Creative Commons License 2022.11.04 0 0 93531

Meg ETZ !?  Már majdnem temettelek! :-((((
Hát még éltek!? :-) :-)

 

Alest is üdvözlöm, ha összefuttok valahol!

Előzmény: ETZ69 (93525)
Mistral1 Creative Commons License 2022.11.04 0 0 93530

Ronyaaaaaaaa!!!
https://www.youtube.com/watch?v=8p0-2qtdtcw

Hogy mik voltak!?  Hiába, régen minden más volt... ;-)

Előzmény: ronya1 (93523)
mano_ Creative Commons License 2022.11.03 0 0 93529

Koszi, ez a CRF300L tetszik.

 

Ha lehetne tesztvezetni, kiprobalnam, lehet onnan meg megvevos lenne :)

 

Az FJR a szivemhez nott, sokszor megjartam vele nemetorszagot (10 evig ott eltem, budapest-berlin 9 oraval szamolhato), szal megtartanam, soha nem hagyott ott sehol. Mentem mar azzal is erdei uton motorozasok soran de nem arra van tervezve :)

 

Bar alapvetoen yamaha parti vagyok (suzuki->kawasaki->honda->yamaha nalam a sorrend alulrol felfele), szetnezek hol tudnek ilyen CRF300L-t tesztelni.

 

Tenerebol 1200ast vennek, ha nem lenne mar FJR-em 2007 ota :)

Előzmény: gencsydani (93528)
gencsydani Creative Commons License 2022.11.03 0 0 93528

"Kezdő" terepes motornak szvsz abszolút overkill lenne egy T700, pláne hogy úgyis meg akarod tartani mellette az FJR-t.

Kizárásos alapon (másnak még csak hasonló típusa sincs a kínálatban) a CRF300-at tudnám ajánlani én is, esetleg (de tényleg nagyon esetleg), ha nem ragaszkodsz a japáni márkákhoz, akkor KTM Freeride (ilyenből benzines már csak használtban van), Beta X-Trainer vagy Rieju Ranger jöhet még szóba.

 

A lánc-kérdést szerintem "kissé" túlliheg(t)ed, főleg egy terepmotornál a kenés több gondot jelent mint a hiánya (összeszedi a port, homokot és csak jobban koptatja a láncot). Meg egy enduro úgyis mindig koszos, úgyhogy az általad felvetett "probléma" számomra mondhatni értelmezhetetlen:)

Előzmény: mano_ (93524)
ronya1 Creative Commons License 2022.11.03 0 0 93527

crf300l kapható, csak várni kell rá 2 milla körüli(volt legutóbb) az ára

Előzmény: mano_ (93526)
mano_ Creative Commons License 2022.11.03 0 0 93526

Koszi.

 

A baj sajnos az hogy tegnapi informalodasom (nehany telefon) soran kiderult hogy ezek azert nem fognak europaba jonni mert nem euro 5 kompatibilisek. Emiatt nem volt 2022-es modell se, meg az azelottiek se itt, foleg. Megneztem az adatlapjat ennek, sehol nincs emlites semmifele euro szabvanyos kibocsajtasi ertekekrol sajnos.

 

A sotetzoldeknek koszonhetoen varhatoan nem is lesz itt ilyen, ezert kell alternativa utan kutatnom.

Előzmény: ETZ69 (93525)
ETZ69 Creative Commons License 2022.11.03 0 0 93525

Lehet szerencséd van :)

 

https://www.yamahamotorsports.com/dual-sport/models/xt250

 

 

Néz rá , jövőre akár itthon is lesz .

Előzmény: mano_ (93524)
mano_ Creative Commons License 2022.11.03 0 0 93524

Sziasztok,

 

FJR tulajkent elkezdtem nezelodni valami motor utan amivel a kovesutrol is lemehetnek. XT 250 volt az elso tippem (tenyleg nem muszaj nagynak lennie), de azt mint kiderult europaban nem is forgalmazzak. Van ugye az YZF meg a WR 250 ami mindketto motocross cucc igy nem is rendszamozhato, plusz nem is igazan arra valo amit en keresek; FJR-eskent plusz valakikent akinek a jobb combcsontja egy tores miatt meg van vasalva a laba, gondolom atjon hogy nem vagyok az orultkodos tipus.

 

Ma beszeltem kereskedesekkel es ott a teneret ajanlottak (az uj T700 ami mar ket hengeres), es a videos reviewk is jok rola, szoval meg akar erdekelhetne is.

 

Viszont aminek en elegge ellene vagyok, az a lancos motor. Anno az R6-ommmal ami el lett kovetve lanc olajozas es takaritgatas cimen, az hihetetlen volt, es meg igy is folyamatosan olaj/sar kevereke volt a hatso kerek felett az ules aljan.

 

Nincs ebbol valami kardanos verzio esetleg? Szemely szerint az XT 250 elerhetetlenseget europaban elegge sajnalom, de ugy latszik az embereknek nincs igazabol ilyesmire igenye. Egy utos-vagos maszkalos kismotor lenne igazan jo. Volt egy XMAX 250-em amit most a testverem hasznal, annal a motornal pl varosban nincs jobb.

 

Ez persze teljesen opcionalis most nekem, csak nezelodok, meg amugy is jon a tel, de erdekelnek a lehetosegek mindenesetre. Az XT 250 mellett megtartanam az FJR-t is, az is szeretos motor, csak mas kategoria mint egy bokorugro.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!