A 2005-2010 között gyártott Swiftekben van ESP? Nekem 2008-as GS Swiftem van, ABS kockát akarok cseréltetni benne. Viszont most azt mondták a telefonban ha nincs benne ESP, akkor 50 ezerbe kerülne ez, de ha van ESP, akkor meg 110. Itt visszakerestem, de nem kaptam egyértelmű választ a kérdésemre.
sziasztok olyan kèrdèsem lenne hogy van egy suzuki Swift 1.5 2005 ös hogy eszi e az olajat valakinek ? Mert az enyèm nèl eszi nem csöpög seholsem nem föstül gázadás ra sem de mèg is valahol eltünik az olaj
No végül nem egy ördöglakat a dolog...elég hozzá a kesztyűtartót lekapni (mást nem kellett bántani), pár perc alatt megvolt az egész. :) Megvolt az EGR pucolás is amiért valójában az autó jött, úgyhogy rendben. :))
Így, hogy most pár napig nálam volt, közvetlen a mi faceliftes 1.3 GLX-ünkkel összemérve: egyértelműen nagyon más karakter 99%-ban a bowdenes gázpedál miatt, nem idegesítően de határozottan érezhetően nyersebb/darabosabb (ez nem csak nekem tűnt fel - családon belül "hölgy tulajos", és ahogy cseréltünk már aznap este mondta nekem, hogy "a Tiétek finomabban/kezesebben vezethető"), ettől függetlenül "szerethető"/élhető, én simán ellennék vele. :)) A motor erejét illetően tartom azt a véleményem amit közvetlen egymás után anno új-tesztautókat próbálgatva is éreztem első benyomásként (a papírforma is ezt mutatja): dimenzióbeli különbség nincs a kettő között, ellépve/forgatva a kicsi is közel ugyanolyan lelkesedéssel szedi a lábát, alacsony fordulatszámokon érezni a nagyobb motor +VVT hatását a nyomatékra. Fogyasztásról nem tudok (és pár nap után nem is akarok) nyilatkozni.
ui.: csak a kíváncsiság teteti fel velem a kérdést > szerintetek utólagosan (bontóból stb-stb) megoldható egy GLX-be a kulcs nélküli rendszer telepítése (naív kérdés: elég lehet másik gyújtáskapcsoló, zárak, kulcsok, nyomógombos kilincsek? vagy ECU/body computer is eltér stb.?)?
Nekem a réginél volt még a szörcsögő ac puma is. ennél az a gond hogy belém koccantak. igaz 1 éves volt akkor a kocsi.de a javitás nem egészen sikerült a gyári szintre
Jól eltelt az idő. Már 12 éves a Sportod. A csomagtér rohadás okozta riadalom is nagyjából akkor volt. :) Meg kuplung nyiszogás, morzsolódó ülésbetét és társai. :)
Emlékszem az 1,3 Swiftednél is csapnivaló taknyolást végeztek a csomitartóban.
Egy előszűrő van építve az AC pumpával egy modulba.
Egyébként [Update]! Eldurvult a dolog, már mindenhol rángatott, egyértelmű lett, hogy gyújtáskimaradás, pedig új volt az egész rendszer. A ECU is észrevette, hogy gond van, azonnal kaptam a villogó check enginet, aminek kicsit megörültem, mert végre ki tudtam olvasni rendesen, hogy mi a baja. Bedobta, hogy páratlan hengerekben gyújtáskimaradás, azokba meg pont a kábelek mennek, nem a trafók(amik szintén újak)... Szóval gyorsan berendeltem egy gyáribbnak tűnö kábel szettet, amit ma délelőtt be is szereltem, és lám, visszafelé már nem kellett fosnom a sávváltásoknál, hogy nem gyorsul a járgány...
Összefoglalva, a ratyi utángyártott kábel, amit újként jónak gondolt az ember, meleg motornál átütött, ezzel nem kicsi galibát okozva.
Gondoltam leírom, hátha van másnak is hasonló problémája, nekik is egy jó támpont :)
Én tegnap vettem észre,hogy rohad a sportom.Kérékjárat ivnél ha nem rakom át a kereket észre se vettem volna. Az összes többinél semmi . gratulálok suzuki világ. Ugyanis ott volt törve. Gyári suzuki technológiával fényezve... Most kicsit összetaknyoltam tűzoltásnak,le drótkorongoztam .Hát nem egy mona lisa festmény az eredmény..... De érdekes hogy 12 évesen a gyári elemek nem rohadnak.
A hét vége felé lehet nálam lesz pár napig a grafitszürke 1.5 GS >>> kicserélném benne a klímapanel (manuális klíma) világítását. Szerintetek rádió ki (ha igen, akkor kér utána kódot? a miénkből kiszedtem de itt van a polcon, nem tudom visszatétel után kér-e kódot), vagy máshonnan közelítsem a dolgot (ha a kesztyűtartót kiveszem már hozzáférek esetleg vagy le kell kapni a tekerőgombokat?!)?
Van egy 2007-es Swift GC-m, 1,3L ottomotorral, ami nagyjából 2 hete elkezdett érdekes tüneteket produkálni.
A jelenség akkor kezdődött, mikor felelőtlenül kicentiztem a tankolást. Először alapjárat minimál ingadozás volt, illetve kigyorsításnál eléggé berángatott.
Azonnal tankoltam és reménykedtem, hogy nem szedett fel semmit a tank aljáról.
Sajnos azóta is produkálja a problémát, de sokkal szórványosabban és új jelenségekkel.
Egy egy kigyorsításkor elkezd nagyokat rántani, majd szépen ledurran a kipufogó. Ergo benzin van, gyújtás nincs, tehát csak nem a benzinszűrő van eltömődve!?
Ez gyanúsan gyújtáskimaradás.
Gyertyák 146000km-nél voltak cserélve gyári NGK irridium gyertyákra, ekkor kellett gyújtókábelt is cserélnem, mert a gyári már szétesett.
Most 150ezer van benne. A héten kicseréltem a trafókat és az összes gyújtókábelt is, de a probléma még mindig fennáll.
Hibakód pluszban nincs, a P0420 szokott előjönni, de azt még 2 éve kimérettem és a szokásos fals jelzésnek mondták...
Valakinek valami ötlet, hogy mi lehet még?
Esetleg leköpte volna a szmötyivel a gyertyát és néha kihagy?
Már hideg/meleg motorhoz sem tudom kötni a dolgot, véletlenszerűen, de mindig kigyorsításnál van gond...
Jelenlegi átlagfogyasztása az autónak 7553 km megtétele után. Mivel télen többet fogyasztott, ezért nem ment még le 3 literre az átlagfogyasztás, de a legutóbbi tankolásnál már 3 litert fogyasztott csak:
3 liter? Na próbálj mást megvezetni! Az egy teljesen lehetetlen fogyasztás. Lassan már visszafelé termel! Nem? Hidd el ezt tapasztalatból mondom,ugyanis nekem is hasonló van / 2019.12 Swift dual jet/,azzal a legjobb fogyim 4,2 liter volt az is 100 oktános OMV benzinnel.
Sima benzinessel ezek a számok azért nemigen jönnek össze. :)
Én most reggel megtankoltam a Swiftet kb 510km után, 6.57 lett a korábban taglalt felhasználással...látszik, hogy tényleg a munkába járásos körülmény (ennek a tanknak kb a felét tette ki) nyomja szépen lefelé a helyben topihoz képest. Egy darabig jó eséllyel úgyis ez lesz most többet nálam és nem az S-Cross >>> kíváncsi leszek, hogy ha csak az én megszokott köreimet rója egy tankig akkor hol áll meg a fogyasztása. :)
Kisebb lejtőn nem engedi a motorfék, azért hívják féknek, mert lefékezi. Üresben viszont elgurul még sokáig még ha nincs lejtő, ha sík a terep, akkor is.
A kisebb lejtőn is engedi a motorfék. Egyébként is alap, hogy lejtőn mindig sebességben, kicsi, vagy nagy, teljesen mindegy. Nagy lejtőn ugye ugyanabban a fokozatban, mintha felfelé mennél. Nekem teljesen mindegy, felőlem vitorlázhatsz, csak ne akarj másokat is meggyőzni, hogy ez az ajánlott! :)