Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

t.lantos Creative Commons License 2020.10.26 0 0 79281

Mondjuk minden inditasnal latod a kontrollampakat, annak is lenne.

Előzmény: Betfair user (79279)
t.lantos Creative Commons License 2020.10.26 0 0 79280

Azokban meg nem volt.

Előzmény: Betfair user (79279)
Betfair user Creative Commons License 2020.10.26 0 0 79279

A 2005-2010 között gyártott Swiftekben van ESP? Nekem 2008-as GS Swiftem van, ABS kockát akarok cseréltetni benne. Viszont most azt mondták a telefonban ha nincs benne ESP, akkor 50 ezerbe kerülne ez, de ha van ESP, akkor meg 110. Itt visszakerestem, de nem kaptam egyértelmű választ a kérdésemre. 

Patrik Dézsi Creative Commons License 2020.10.18 0 0 79278

sziasztok olyan kèrdèsem lenne hogy van egy  suzuki Swift 1.5 2005 ös  hogy eszi e az olajat  valakinek ?   Mert az enyèm nèl eszi nem csöpög seholsem  nem föstül gázadás ra  sem  de mèg is valahol eltünik az olaj 

DKori86 Creative Commons License 2020.10.15 0 0 79277

No végül nem egy ördöglakat a dolog...elég hozzá a kesztyűtartót lekapni (mást nem kellett bántani), pár perc alatt megvolt az egész. :) Megvolt az EGR pucolás is amiért valójában az autó jött, úgyhogy rendben. :))

 

Így, hogy most pár napig nálam volt, közvetlen a mi faceliftes 1.3 GLX-ünkkel összemérve: egyértelműen nagyon más karakter 99%-ban a bowdenes gázpedál miatt, nem idegesítően de határozottan érezhetően nyersebb/darabosabb (ez nem csak nekem tűnt fel - családon belül "hölgy tulajos", és ahogy cseréltünk már aznap este mondta nekem, hogy "a Tiétek finomabban/kezesebben vezethető"), ettől függetlenül "szerethető"/élhető, én simán ellennék vele. :)) A motor erejét illetően tartom azt a véleményem amit közvetlen egymás után anno új-tesztautókat próbálgatva is éreztem első benyomásként (a papírforma is ezt mutatja): dimenzióbeli különbség nincs a kettő között, ellépve/forgatva a kicsi is közel ugyanolyan lelkesedéssel szedi a lábát, alacsony fordulatszámokon érezni a nagyobb motor +VVT hatását a nyomatékra. Fogyasztásról nem tudok (és pár nap után nem is akarok) nyilatkozni.

 

ui.: csak a kíváncsiság teteti fel velem a kérdést > szerintetek utólagosan (bontóból stb-stb) megoldható egy GLX-be a kulcs nélküli rendszer telepítése (naív kérdés: elég lehet másik gyújtáskapcsoló, zárak, kulcsok, nyomógombos kilincsek? vagy ECU/body computer is eltér stb.?)?

Előzmény: DKori86 (79272)
-zarko- Creative Commons License 2020.10.14 0 0 79276

Nekem a réginél volt még a szörcsögő ac puma is. ennél az a gond hogy belém koccantak. igaz 1 éves volt akkor a kocsi.de a javitás nem egészen sikerült a gyári szintre

Előzmény: Pityorka (79275)
Pityorka Creative Commons License 2020.10.14 0 0 79275

Jól eltelt az idő. Már 12 éves a Sportod. A csomagtér rohadás okozta riadalom is nagyjából akkor volt. :) Meg kuplung nyiszogás, morzsolódó ülésbetét és társai. :)

Emlékszem az 1,3 Swiftednél is csapnivaló taknyolást végeztek a csomitartóban. 

Előzmény: -zarko- (79273)
feherar Creative Commons License 2020.10.12 0 0 79274

Egy előszűrő van építve az AC pumpával egy modulba. 

Egyébként [Update]!
Eldurvult a dolog, már mindenhol rángatott, egyértelmű lett, hogy gyújtáskimaradás, pedig új volt az egész rendszer.
A ECU is észrevette, hogy gond van, azonnal kaptam a villogó check enginet, aminek kicsit megörültem, mert végre ki tudtam olvasni rendesen, hogy mi a baja.
Bedobta, hogy páratlan hengerekben gyújtáskimaradás, azokba meg pont a kábelek mennek, nem a trafók(amik szintén újak)...
Szóval gyorsan berendeltem egy gyáribbnak tűnö kábel szettet, amit ma délelőtt be is szereltem, és lám, visszafelé már nem kellett fosnom a sávváltásoknál, hogy nem gyorsul a járgány...

 

Összefoglalva, a ratyi utángyártott kábel, amit újként jónak gondolt az ember, meleg motornál átütött, ezzel nem kicsi galibát okozva.

Gondoltam leírom, hátha van másnak is hasonló problémája, nekik is egy jó támpont :)

Előzmény: Meister (79270)
-zarko- Creative Commons License 2020.10.10 0 0 79273

Én tegnap vettem észre,hogy rohad a sportom.Kérékjárat ivnél ha nem rakom át a kereket észre se vettem volna. Az összes többinél semmi .   gratulálok suzuki világ. Ugyanis ott volt törve. Gyári suzuki technológiával fényezve... Most kicsit összetaknyoltam tűzoltásnak,le drótkorongoztam .Hát nem egy mona lisa festmény az eredmény..... De érdekes hogy 12 évesen a gyári elemek nem rohadnak.

Előzmény: DKori86 (79272)
DKori86 Creative Commons License 2020.10.05 0 0 79272

Sziasztok!

 

A hét vége felé lehet nálam lesz pár napig a grafitszürke 1.5 GS >>> kicserélném benne a klímapanel (manuális klíma) világítását. Szerintetek rádió ki (ha igen, akkor kér utána kódot? a miénkből kiszedtem de itt van a polcon, nem tudom visszatétel után kér-e kódot), vagy máshonnan közelítsem a dolgot (ha a kesztyűtartót kiveszem már hozzáférek esetleg vagy le kell kapni a tekerőgombokat?!)?

Meister Creative Commons License 2020.10.05 0 0 79271

A klímát ugyan fújdogálással próbáltam tisztítani, de büdi. El lehet valahogy érni a párologtatót a teljes műszrfal lebontása nélkül?

Meister Creative Commons License 2020.10.05 0 0 79270

Legjobb emlékezetem szerint nincs benzinszűrő a swiftekben.

A benzinpumpa viszont megadhatta magát, ha szutykot szedett fel.

Remélem, nem nagyobb a baj.

Előzmény: feherar (79268)
Kopter87 Creative Commons License 2020.10.04 0 0 79269

Szia!

Nekünk a Lianánk produkálta ezeket.Sajna a katalizátor volt szétesve és az elkezdte eltömíteni a kipufogó rendszert.Volt p0420 kód is.

Üdv.

Előzmény: feherar (79268)
feherar Creative Commons License 2020.10.01 0 0 79268

Sziasztok!

 

Van egy 2007-es Swift GC-m, 1,3L ottomotorral, ami nagyjából 2 hete elkezdett érdekes tüneteket produkálni.

A jelenség akkor kezdődött, mikor felelőtlenül kicentiztem a tankolást. Először alapjárat minimál ingadozás volt, illetve kigyorsításnál eléggé berángatott.

Azonnal tankoltam és reménykedtem, hogy nem szedett fel semmit a tank aljáról.

Sajnos azóta is produkálja a problémát, de sokkal szórványosabban és új jelenségekkel.

 

Egy egy kigyorsításkor elkezd nagyokat rántani, majd szépen ledurran a kipufogó. Ergo benzin van, gyújtás nincs, tehát csak nem a benzinszűrő van eltömődve!?

Ez gyanúsan gyújtáskimaradás.

Gyertyák 146000km-nél voltak cserélve gyári NGK irridium gyertyákra, ekkor kellett gyújtókábelt is cserélnem, mert a gyári már szétesett.

 

Most 150ezer van benne. A héten kicseréltem a trafókat és az összes gyújtókábelt is, de a probléma még mindig fennáll.

Hibakód pluszban nincs, a P0420 szokott előjönni, de azt még 2 éve kimérettem és a szokásos fals jelzésnek mondták...

 

Valakinek valami ötlet, hogy mi lehet még?

 

Esetleg leköpte volna a szmötyivel a gyertyát és néha kihagy?

Már hideg/meleg motorhoz sem tudom kötni a dolgot, véletlenszerűen, de mindig kigyorsításnál van gond...

 

Köszi a segítséget!

Törölt nick Creative Commons License 2020.09.20 0 0 79267

Jelenlegi átlagfogyasztása az autónak 7553 km megtétele után. Mivel télen többet fogyasztott, ezért nem ment még  le 3 literre az átlagfogyasztás, de a legutóbbi tankolásnál már 3 litert fogyasztott csak:

Előzmény: volt alotos (79266)
volt alotos Creative Commons License 2020.09.20 0 0 79266

3 liter? Na próbálj mást megvezetni! Az egy teljesen lehetetlen fogyasztás. Lassan már visszafelé termel! Nem? Hidd el ezt tapasztalatból mondom,ugyanis nekem is hasonló van / 2019.12 Swift  dual jet/,azzal a legjobb fogyim 4,2 liter volt az is 100 oktános OMV benzinnel.

Előzmény: Törölt nick (79261)
Törölt nick Creative Commons License 2020.09.18 0 0 79265

Nem a hibrid Ignisemmel osztom, hanem a fejemmel.

Előzmény: Androidfan (79264)
Androidfan Creative Commons License 2020.09.16 0 0 79264

Te most tényleg a hibrid Igniseddel osztod itt az észt? Láttad egyáltalán melyik topikba írkálsz? Várj, segítek, Swift 2004.

Előzmény: Törölt nick (79261)
t.lantos Creative Commons License 2020.09.16 0 0 79263

Valoban. Kifejezetten jo dontes volt (bar nyilvan sokkal olcsobb lett volna megtartani a regi dizelt :)

Előzmény: DKori86 (79262)
DKori86 Creative Commons License 2020.09.16 0 0 79262

Az biztos, hogy az úgy teljesen más világ :)

 

Sima benzinessel ezek a számok azért nemigen jönnek össze. :)

 

Én most reggel megtankoltam a Swiftet kb 510km után, 6.57 lett a korábban taglalt felhasználással...látszik, hogy tényleg a munkába járásos körülmény (ennek a tanknak kb a felét tette ki) nyomja szépen lefelé a helyben topihoz képest. Egy darabig jó eséllyel úgyis ez lesz most többet nálam és nem az S-Cross >>> kíváncsi leszek, hogy ha csak az én megszokott köreimet rója egy tankig akkor hol áll meg a fogyasztása. :)

Előzmény: t.lantos (79259)
Törölt nick Creative Commons License 2020.09.15 0 0 79261

Egyre jobban megy, mert a legutóbbi tankolásnál már csak 3l/100km mértem fogyasztáásként

Előzmény: Androidfan (79260)
Androidfan Creative Commons License 2020.09.15 0 0 79260

Gurulj csak üresben, szeld a kilométereket! :D

Előzmény: Törölt nick (79258)
t.lantos Creative Commons License 2020.09.15 0 0 79259

Jol tetszik osszerakni. Erdekes egy allatfajta ez az e-cvt.

Előzmény: DKori86 (79257)
Törölt nick Creative Commons License 2020.09.15 0 0 79258

Kisebb lejtőn nem engedi a motorfék, azért hívják féknek, mert lefékezi. Üresben viszont elgurul még sokáig még ha nincs lejtő, ha sík a terep, akkor is.

Előzmény: Androidfan (79252)
DKori86 Creative Commons License 2020.09.15 0 0 79257

Szerintem (valami CVT-s) hibrid az az autó, ahogy kezdem összerakni a képet. :))

Előzmény: kgaboroo (79256)
kgaboroo Creative Commons License 2020.09.14 0 0 79256

Gurulás közben leáll a motorod ha elveszed a gázt? Sürgősen vidd szervizbe.

Előzmény: t.lantos (79255)
t.lantos Creative Commons License 2020.09.14 0 0 79255

Nekem szamit, mert olyankor tobb fogy benzin, fekezesnel viszont toltodik az akku.

Uresbe nekem teljesen ertelmetlen rakni (nem is olyan egyszeru). Gazelvetelnel azonnal leall a motor, nincs motorfek.

Előzmény: Törölt nick (79247)
DKori86 Creative Commons License 2020.09.14 0 0 79254

Oké...mea culpa, így már kezdem érteni. :)))

Előzmény: t.lantos (79253)
t.lantos Creative Commons License 2020.09.14 0 0 79253

Ki mondta, hogy nem hibrid? :)

Előzmény: DKori86 (79248)
Androidfan Creative Commons License 2020.09.14 0 0 79252

A kisebb lejtőn is engedi a motorfék. Egyébként is alap, hogy lejtőn mindig sebességben, kicsi, vagy nagy, teljesen mindegy. Nagy lejtőn ugye ugyanabban a fokozatban, mintha felfelé mennél. Nekem teljesen mindegy, felőlem vitorlázhatsz, csak ne akarj másokat is meggyőzni, hogy ez az ajánlott! :)

Előzmény: Törölt nick (79251)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!