Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

janesz1972 Creative Commons License 2021.03.28 0 0 58112

Szia! Köszönöm szépen, rendben működik. 😊

 

Előzmény: Gearboxfault King (58068)
korzo Creative Commons License 2021.03.23 0 0 58111

Én is szeretem az _írásait_, és általában jobban utána is szokott nézni a dolgoknak. Inkább az az érzésem, hogy ez az új videó-hajhászás nem nagyon megy még neki. De majd beleszokik :-)

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (58110)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2021.03.23 0 0 58110

ne ekézzük már annyira szegényt ( bocsi, pont én kezdtem... :-)  ) . ő autós újságíró, mindenről kell írnia, ezért mélységeiben semmihez nem ért annyira.  de ezt mindig csak az adott márkát legjobban ismerők veszik észre, és a többbi márka/modell esetében is így van, csak az nekünk konkrétan nem tűnik fel annyira. élvezetesen ír, szeretem olvasni a cikkeit, és olyankor nem az emberi gyarlóságára godolok, igyekszem kiszűrni azt is, amikor saját frusztrálságát vetíti ki a tömegekre, és akkor nincs baj.

valljuk be őszintén, a körítés is fontos, és ő ahhoz ért. és ha valakinek meghozza a kedvét a márkához, ám legyen.

élijen Creative Commons License 2021.03.23 0 0 58109

És mi van ha ő olyat kapott kipróbálni?  :)

Előzmény: korzo (58108)
korzo Creative Commons License 2021.03.22 0 0 58108

Miért a felező kapcsolásakor automatikusan záródó középső difi kisebb hülyeség? Vagy az "itt még csak hátsóhajtással megyünk"?

Nem ez volt Zsolti fénypontja :-)

Előzmény: Tie (58107)
Tie Creative Commons License 2021.03.22 0 0 58107

Ja, hogy a régi Defi a végén már elöl független vót. Mivan? Lemaradtam valamiről? Ne keverjük már kérem a szar G-vel. :-D

Előzmény: korzo (58104)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2021.03.20 0 0 58106
Előzmény: mandras79 (58105)
mandras79 Creative Commons License 2021.03.20 0 0 58105

Te kis genya 😁😁😁😋😎😚

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (58100)
korzo Creative Commons License 2021.03.20 0 0 58104

sajnos elég sok hülyeség. A műszaki tartalmat illetően majdnem minden pontatlan volt, nem ezt szoktam meg Zsoltitól :-(

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (58103)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2021.03.19 0 0 58103

a videóban azért elhangzik egy-két hülyeség...

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (58102)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2021.03.19 0 0 58102
Előzmény: korzo (58101)
korzo Creative Commons License 2021.03.18 0 0 58101

Nem a hengerek számával van baj, hanem hogy konstrukciós hibás. Az is... A hathengeres állítólag jó lesz, abban kijavították, ami bibis a négyhengeresben (amiben meg úgy maradt...)

Előzmény: mandras79 (58098)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2021.03.18 0 0 58100

hat igen, meg az uj Land Cruiser is 4 hengeres, a 2021-es.  Oruljunk a Defenderben a sorhatnak...

pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2021.03.18 0 0 58099

ezevtol a RR-be, de a Defenderbe is már az uj sorhat kerul. marmint a dizel

mandras79 Creative Commons License 2021.03.18 0 0 58098

Hát lehet igazad van....nezzük meg 4év múlva

Bár a 4hengeres autóktól azért mindenhogy kirázafrász

Előzmény: korzo (58097)
korzo Creative Commons License 2021.03.18 0 0 58097

Így-így, mondom ezt tdv6 tulajként.

de vegyük fel a listára a négyhengeres Ingeniumot is. Annál talán még a v6-os dízel is jobb :-(

Előzmény: mandras79 (58096)
mandras79 Creative Commons License 2021.03.17 0 0 58096

Lehet megkövezni de akkor is azt mondom 2.7,3.0  dízeleket Land Roverben sztem soha nem vennék ha nekem kéne fenntartanom.

4.4TDV8 vagy 5.0 benzin és persze a 3.0benzin. 

 

MNor Creative Commons License 2021.03.17 0 0 58095

Köszönöm szépen mindenkinek! :)

Előzmény: korzo (58093)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2021.03.17 0 0 58094

nagyon jo kis auto, csak a motor felett log Damoklesz kardja. . a hidraulikus kanyarstabilizator blokkja korul szokott gond lenni, ha cserelni kell, erdemes a javitott verziot beszerezni. mondjuk nem olcso, az L320 RRS-hez ugyanez mar olcson osszerekhato/javithato reszenkent, de ez meg asszem nem. 

Előzmény: MNor (58085)
korzo Creative Commons License 2021.03.17 0 0 58093
Előzmény: MNor (58092)
MNor Creative Commons License 2021.03.17 0 0 58092

Köszönöm, még agyalok rajta, valószínű megnézek néhány 2015-ös RRS-et. Ami tetszik, azt meg átnézetem. Budapesten tudsz olyat ajánlani aki alaposan át tudja nézni? Köszönöm előre is! 

Előzmény: mandras79 (58089)
mandras79 Creative Commons License 2021.03.16 0 0 58091

P38ra gondolsz?

4.0 és a 4.6?

Előzmény: egabor64 (58088)
mandras79 Creative Commons License 2021.03.16 0 0 58090

500?😁

Előzmény: egabor64 (58088)
mandras79 Creative Commons License 2021.03.16 0 0 58089

Nos,jól írták előttem... ha nincs sok baja alapból amit rendbe kell tenned akkor egy jó pár hónapig 6-10  hónap pl,csak a kötelező szervized lesz.

Aztán vmi kopó alkatrész megadja magát úgyis mert az KOPÓ ALKATRÉSZ !! A szervízdíj teljesen vállalható semmi extra én az 4.4TDV8 át 95%bán Bpre viszem T.Zolihoz, megbízható szervíz ,ajánlom őket még ha a műhely nem is egy hiperszupercsillivilli 😁  

De átlagban sztem havonta számolj vele 50.000et és ha már hónapig nincs szervíz akkor csinálj úgy ;a malacperselybe 

gyűjtsd..nem azért mert rosszabbak a többinél csak már 7évesek..

Egy átlag szerviz 120-160eFt,olajak,szűrők,diagnosztika..

Előzmény: MNor (58087)
egabor64 Creative Commons License 2021.03.16 0 0 58088

Kedver fórumozók.

Segítségeteket szeretném kérni.

A 4 ezres és a 4.5 ös közt mi a lényegi külömbség?

Előnyök.hátrányok??

Előre is megköszönve...

MNor Creative Commons License 2021.03.16 0 0 58087

Itt most elsősorban arra gondoltam, hogy X5, Q7, GLE trióhoz hasonlítva mennyivel több költséggel lehet számolni. Kiindulva az alkatrészellátásból (főleg az EU kilépés miatt), illetve a rendelkezésre álló szűkös szakértelem miatti szervíz óradíjakból. Nyílván a prémium felárat ki kell fizetni a szervizköltségek tekintetében is, de nem mind1, hogy ez +20% vagy +120% :)

Előzmény: korzo (58086)
korzo Creative Commons License 2021.03.15 0 0 58086

Na jó, akkor leszek én a rosszzsaru' :-)

Ha így kezded, hogy "szervizköltségek" ne vedd meg egyiket se. De tényleg.

 

Nekem a Discovery évi félmillát kér - ez kvázi ugyanaz mint a RRSport csak más a ruhája -, amire egy X5-ös ismerős csak legyintett XD

Előzmény: MNor (58085)
MNor Creative Commons License 2021.03.14 0 0 58085

Kedves Fórumozók! 

 

Egy 2014-es évjáratú LAND ROVER  RangeSport 3.0 SDV6 HSE Dynamic vásárlásán gondolkozom. Van valakinek tapasztalata szervizköltségek tekintetében? Pl. Alkatrész ellátás stb-stb. Másik opció egy jóval fiatalabb X5, de ez a stílus...

 

Köszönöm előre is!

Kígyász. Creative Commons License 2021.03.14 0 0 58084
Istvan1968 Creative Commons License 2021.03.13 0 0 58083

Következö ami megadja magát a légrugog kompreszora ,állandoan kigyul a sárga lámpa ,de vannak napok mikor nem ,ezért nem tudom biztosan kompresszor vagy a szelepek,álltalában a diagnosztika azt irja hogy lassan pumpál ,van mikor menet közben 20 szor is törlöm a hibát .

Előzmény: korzo (58082)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!