Már csak azért is f.szság, izé... mese habbal, hogy a cél a ne üres hellyel repüljenek, mert - ahogy írod is - utolsó pillanatban 10+ szabad helynél is inkább árulják k...a drágán a jegyet, hátha valakinek muszáj repülni, minthogy odaadnák olcsón. Ha az lenne a cél, nem kellene gumiszabályos bérlettel bohóckodni, lehetne olcsón adni.
Az új szuperbérlettel kapcsolatban, de nem csak a posztra reagálva. Szép, amit a töltöttségről meg az algoritmusról írsz, csak két gond van vele: 1. a feltételekben egy betű nincs erről (hogy a sajtóban mit szövegelnek erről, az hadd ne legyen szempont, úgyis a jog=felhasználasi feltételek dönt a kérdésben) 2. az utas semmilyen módon nem tudja ellenőrizni ezt az adatot, így azt sem tudja indokként felhozni, ha nem kaphat semmit. Alapvetően aggályosnak tartom, hogy ott tartunk, hogy a feltételekben le lehet írni, hogy nincs garantálva, hogy az utas (mint fogyasztó) kap-e valamit a pénzéért. Ezen kívül nem derül ki, hogy az utas, hogyan látja, hogy melyikre tudja felhasználni. Kapnak egy listát? Ha igen, akkor a legelőször foglalók járnak jól, mivel az utánuk érkezőknek jó eséllyel nem lesz hely. Ha nem, akkor meg kb úgy nézhet ki, mint hosszú ideje az akcióik a „megjelölt járatokkal” (= keresd meg magadnak). Mint írod „célja egyértelmű: a repülőgépeik ne repüljenek szabad ülőhelyekkel”. Majd két mondattal később a szöveg lényege, hogy a last minute jegyek a legdrágábbak, de erről nem akarnak lemondani. A kettővel nem is vitatkoznék, viszont ha a (nem jól menő) gépek feltötlése a cél, akkor nem biztos hogy kell bérlet. Időnként lehet küldeni emailt hogy a következő 72 órában induló ezekre és ezekre a járatokra 10-15-20 euró a jegy. Meg erre én is gondoltam, mint „trükk” a bérletben, hogy végső soron az amúgyis diszkont tagságival 10-20 eurós jegyeket osztogathatják a bérleteseknek 10 euróért. Aztán az ára. Most hagyjuk a 500 eurós bevezető akciót, legyen 600 euró/év. Elméletben korlátlan. De két hónapja hozták be többek között a magyar Multipasst. Ez oda-vissza útra 120 euró/hó. Nagyjából hasonló, de abba nem tettek zsákbamacska szöveget, és 5 nappal előtte lehet foglalni, direktben azt is leirták, hogy mikor nem használható. De nem kell külön fizetni a jegyért. 12 hónapra (darabokban) 1440 euró/év. Ha az AYCF bérlettel havonta csak egyszer tudunk venni oda-vissza jegyet 2x10-ért, az még 12x20 =240 euró a 600-on felül = 840 euró évente. Ha úgy nézem az AYCF bérlettel a kukába dobták a Multipasst, mert senki nem fogja venni, ha ez új bérlet valóban használható lesz. De amúgyis ezzel a bérlettel hiteltelen lett a Multipass, legalábbis ezzel az árral. Ha viszont nem azonos lesz az a bizonyos foglaltság a Multipass és az AYCF esetén - értsd: Multipassal ugyanarra a járatra tudsz venni jegyet mondjuk 72 órán belül a masikkal meg nem, akkor nem a foglaltság számít.
Nagyon korrekt összefoglaló, köszi :) Pont tegnap váltottam meg az éves tagságot és néztem végig az ajánlatokat, kb. erre jutottam én is. Kicsit félve kattintottam, hogy na most derül ki, mit nem csináltam jól, de szerencsére nem ez a helyzet.
Wizz Air tagsági: mi a különbség az egyes csomagok között?
Bár az Index olvasók többsége bizonyára átlátja a Wizz Air szabályzatát, én azért írtam egy összefoglalót a Wizz Air tagságikról. Tegye fel a kezét az , aki tudta, hogy már négy fajta Wizz Air tagsági közül válogathatnak az utasok? Bár sok negatívumot el lehet mondani a Wizz Air-ről, de egy biztos: mindenképp pedáloznak az utasokért. Ez remekül látható azon is, hogy hány fajta különböző tagságit vezettek be az elmúlt pár év alatt. Már a gyakran repülő ismerőseim fejében is elég nagy katyvasz van ezekkel a hűségprogramokkal. Ezért úgy éreztem, hogy eljött az ideje annak, hogy górcső alá vegyük az egyes tagságikat. Ebben a posztban összehasonlítom ezeket a programokat és kielemezem, hogy kinek és mikor éri meg befizetni rájuk. Bár a legtöbb olvasó most azt várja, hogy pocskondiázni fogom majd a légitársaságot – ez nem így lesz. Divat köpködni a fapadosokra, hogy mennyire rossz szolgáltatást nyújtanak, ennek ellenére a leghangosabbak veszik meg a legelsőként a repülőjegyet az akciós járataikra. Úgyhogy aki erre számított, az most csalódni fog majd. A légitársaság célja egyértelmű, minél többet utazzanak az emberek a járataival. Ezeknek a programoknak pedig igenis van létjogosultsága. Én konkrétan a négyből két fajta tagságira is előfizettem. A további részletekért kattintsatok a posztra. Ott bővebben kifejtem, hogy melyik tagságit, kinek éri meg megvásárolnia.
Ez a Wizzair részéről egy extra ajánlat, nagyjából olyan feltételeket szabnak hozzá, amit akarnak (a nyíltan alkotmányellenes diszkriminációktól és ilyesmitől most tekintsünk el).
Persze, csak itt hangosan gondolkodom, hogy kinek érheti meg.
Talán akik külföldön dolgoznak és gyakran járnak haza. Ezzel akár minden szabad hétvégéjükön haza tudnak repülni.
Én nem vettem, szeptember végén gondoltam megvenni, de ez a max 3 lemondás után kivágnak ez nem lesz nekem jó.
Kb fél évig nem nagyon repültem WIZZel, mert használhatatlan volt a honlap és a mobil alkalmazás is nálam. Minden foglalásomhoz hozzá akarta tenni a 10EUROs büntit mert hogy robot vagyok. Erre az volt a válaszuk, hogy igényeljem egyenként vissza. Nyilván nem egy nagy tétel a 10 EURO, de ez elvi kérdés.
A flexes visszatérítéseim, amik korábban mindig megérkeztek a 72 óra leteltével meg 3-4 hónap alatt érkeztek meg a wizz egyenlegre. Az utolsó márciusi 2 hete jött vissza. 100 telefon 100 email, kicsit belefáradtam.
Aztán megpróbáltam használni 10 napja és most minden működik rendesen, foglaltam is szeptemberre jegyeket.
ez mondjuk nem korrekt,mert az a fel nem használt rep.jegy ki van fizetve,így a fel nem használás miatt retorziót alkalmazni szerintem jogtalan, nehogy már egy színház kitiltson mert bérletesként nem megyek el 3x
Le lehet mondani, csak jó kérdés hogy kifizettetik-e a "Rendelkezésre tartási díjat". Szerintem nem kéne, de ha mégis, akkor meg nem éri meg lemondani.
Ez a Wizzair részéről egy extra ajánlat, nagyjából olyan feltételeket szabnak hozzá, amit akarnak (a nyíltan alkotmányellenes diszkriminációktól és ilyesmitől most tekintsünk el).
10-20 EUROs jegyekhez nem szoktam flexet venni, azok mennek a levesbe.
Mondjuk én simán lemondanám (visszatérítés nélkül is), ha lenne ilyen lehetőség az alkalmazásban/honlapon és akkor esetleg tudna még egy plusz ember repülni helyettem.
a GYAK-ot is olvastam és 3 napja még baromira nem voltak benne ezek a dolgok, szerintem akkor sem, mikor az a 10 000 ember elvileg megvette.
It például a második bekezdés hiányzott:
MI A TEENDŐ, HA NEM TUDOK UTAZNI/LEKÉSTEM A JÁRATOMAT?
Sajnos a lefoglaltAll You Can Fly-járatok nem módosíthatók. Amennyiben módosításra van szükség, új jegyet kell vásárolnia az All You Can Flyweboldalán.
Fontos tisztában lennie azzal, hogy ha lekésik három járatot (nem száll fel a repülőre), a Wizz Air fenntartja a jogot, hogy azonnali hatállyal és visszatérítés lehetősége nélkül megszüntesse tagságát. Ezenfelül az utalvány árának összegéig kötbért is kiróhatunk Önre. Ha egészségügyi okból kifolyólag kénytelen módosítani utazási terveit, kérjük, értesítsen bennünkettelefonos ügyfélszolgálatunkonkeresztül.
Ez már vicc kategória szerintem.
Én évente minimum 20 járatra nem szállok fel. Megveszem a jegyet, de ha előző nap mondjuk lemondják a találkozót, akkor nem megyek ki.
Na ebből lesz meg pereskedés, ha visszavonják a kedvezményt és plusz ugyanannyi kötbér. Ki mondja meg azt,hogy előreláthatólag törlik a járatot pl..Szerintem ez olyan elrettentő klauzula
Nekem ez a 48 óra azért furcsa, mert amikor itt kommenteltem a témában (86443, 15-én 18.41-kor) még ment a visszaszámláló. Ha 13-án 10 órakor nyitották (portfolio cikk), akkor ez már az 56. órán túl volt. De valóban nem ellenőriztem, hogy ténylegesen lehetett-e még venni.
Ha háromszor nem jelenik meg az utas, akkor a Wizz felmondhatja a tagságot és kötbért is számlázhatnak. Nem foglalható pl olyan sem, amit előreláthatóan törölnek. Azonos napra pedig 3 jegy foglalható.
6.6 Csak olyan járatokat foglaljon, amelyekre fel is kíván szállni. Nem szabad ismételten és csalárd módon olyan járatokat foglalnia, amelyek egymást átfedik, amelyek kétszeres útvonalak, vagy amelyeken a járat előre látható késése vagy törlése miatt nem lehet repülni, visszaélésszerűen. Ugyanígy nem foglalhat járatokat ugyanarra a repülőtérre vagy ugyanarra az indulási időpontra az Ön által kiválasztott napon.
8.5 Ha a Wizz All You Can Fly jogosultság megszűnése a 6.6. pontban meghatározott rendelkezés 3 esetben történő megszegéséből ered, és Ön nem orvosolta a felfüggesztés okait a 8.3. pont szerint, a Wizz Air azonnal megszüntetheti Wizz All You Can Fly jogosultságát az utalványdíj visszatérítése nélkül, és az utalványdíj összegének megfelelő összegű kötbért szabhat ki Önre.
Van már külön oldala, érdemes elolvasni a GYIK-ot is.
Ma több helyen is megjelent a a Bloomberg-re hivatkozva, hogy 2 nap alatt eladta a Wizz a 10000 db All You Can fly "kártyát".
Ami érdekes, hogy szerintük van egy ilyen feltétel is, amiről eddig sehol nem olvastam:
és ha valaki mégsem utazik a lefoglalt jegyével, annak ki kell fizetnie egy büntetést
Szerintem pont erre lett volna kiváló, hogy utazás előtt 3 nappal veszek az utazásom utáni leghamarabbi járatra is jegyet, hogyha törlik az eredetit, akkor mindenképpen hazajussak.
Én nem álltam beléd, egyszerűen csak évődően írtam valamit, amihez a hátteret a korábbi beírásaid szolgáltattak. Nagyon értékelem, amit itt és az USA topicban ténykedsz, semmi negatívumot nem érzek ezekkel kapcsolatban.
Nem emlékszem, hogy ezt különösebben fejtegettem volna, de én valóban a "magam ura" voltam 6 évig, az uram nem, egy német cégnél dolgozik, vezeti az itteni céget és a cégcsoport CFO-ja És most én is feladtam a függetlenségemet, eladtuk a cégtársakkal a felépített céget és betagozódunk egy nemzetközi cégcsoportba, ennek minden előnyével és hátrányával. Van olyan a topicon, aki ismeri a hátteret, sőt más indexes topicból indulva vannak 10-15 éve tartó ismeretségek - barátságok is, nem szoktam kamuzni. (pedig voltam már megvádolva mindennel ebben a topicban)
Ezer éve vagyok index fórumos ugyanezen nick-el, szerintem eddig ez az egyetlen topic, ahol néha belémállnak, de már egész jól viselem :)
Dicsekvés? Pont egy utazós topicban szerintem ez egyáltalán nem rendkívüli. Én legalábbis biztosan nem annak szántam, elnézést, ha így jött le. Nem utazom extrém sokat, sőt, ráadásul elég sok a kötöttség amit figyelembe kell venni.
Michael O'Leary, a Ryanair vezérigazgatója egy Newstalk-interjúban "marketing átverésnek" nevezte a Wizz ajánlatát, mondván, hogy nem lesz szabad hely a repülőgépeken, ha az ügyfelek csak három nappal a járat indulása előtt foglalhatnak.
Mi csak villámlátogatásra mentünk. Olyan régen volt, hogy azt sem tudom már, hogy hogyan utaztunk. Talán Pisaba repültünk a ryanairrel és onnan vonatoztunk át Firenzébe.