ZSziasztok!2011-es crtdi 2.0 tegnap leállítottam az autót amikor regenerált a koromszürő,ma indítom és gyorsításnál kb 3x láttam némi füstöt világos színűt de utána már nem,olaját abszolúte nem eszi se vizet,!REGENERÁLÁSTÓL LEHETETT A
Szia. Nekem egy 2005-ös 1.6 FSI-m van ugyan ilyen klímával, és ugyan ezzel a hibával. De nekem csak akkor produkálja ezt a hibát ha nagyon meleg van az utastérben. De nekem ilyenkor a digitális rész a műszerfalban teljesen elhalványul. Nem értem. Ha valaki tud rá megoldást, kérem segítsen. Üdv
Az enyém is ezt csinálja.Megnézetem szerelővel,mondta,hogy amíg nem lesz folyamatos a morgás,addig hagyjam.Amúgy a 6-ik csapágya kezdet el szólni,azt hallod!
Ha cserélni kell,akkor van bent 6 csapágy,gyári olaj,bontani mindent,erre azt mondta,hogy kb.150 000-200 000 Ft között lesz,ha
Sziasztok. 1.9 tdi 2003-as touranból maradt egy EGR szelepem, ha valakinek szüksége lenne rá. Újszerű, próbaképpen volt vásárolva, három napot volt a kocsiban, teljesen hibátla.
2003-as 1.6 fsi Touranomba másodszor ment el a 6. hallottam hogy másik váltót szoktak a gyári helyére tenni. Tudtok segíteni hogy melyik fajta stimmel bele? Benzin vagy dízel autóból? 5 vagy 6 sebességes? Előnyök? Hátrányok? Esetleg valaki csináltatott már ilyet?
Hasonló problémám volt, igaz egy másfajta motorral és Passattal.
Hónapokig küzdöttem és is a leállásokkal, az EGR szelepet is kicseréltem, szervízben sem tudták az okát, aztán egyszer ránézett egy szerelő és csak annyit mondott, hogy a vákumcső le van esve. Visszarakta, azóta tökéletes.
Tanácsot szeretnék kérni 1.6FSI motorhoz: pár hete küzdök egy olyan problémával, hogy pl. lámpánál, vagy kereszteződésben várakozva, üresben leáll a motor. Többszöri újra indításra (4-5x) legtöbbször elindul, de volt már, hogy félre kellett tolnom, aztán csak percek múlva indult el az autó. Menet közben minden rendben vele, akkor hiba nem tapasztalható. A benzinszűrő cserélve lett már, ill. az EGR szelep is tisztítva lett. Mi lehet a baja? Köszönöm, Üdv!