Sziasztok! Autóvásárlás előtt állok, és B5-ösöket nézegetek AFN motorral. Mire érdemes figyelni? Futómű, kormányzás, rozsda stb, ilyesmire gondoltam. B5 Passat alternatívának számít vagy az A4 jobban egyben van?
Vettem egy 2012 es a4 3.0 tdi quattrot és a kérdésem a következő lenne.
Most csináltattam rajta váltóolaj cserét (s tronic) és nem tudom hogy mivel autómata kell e bele haldex vagy egyéb olaj a kuplungba. Ha valakinek van benne tapasztalata légyszi írja már meg hogy milyen olajakat kell rajta cserélni.
Tudtommal igen, nekem a szerelom emlitette, mint megbizhato motort, de 2.7-bol is tobbfele motorkod van, tehat nem mindegy melyik. Viszont az s-tronic-tol ova intett.
Időzben ránèzettem szakszervízben. Kettőstömegű kuka plusz folytószelep házat kell tisztitani első körben ha dobálja utánna isba hibát akkor az is cserès lesz :/
Egy kis segítség kellene hátha valakinek volt már hasonló gondja.
Az autóm BRE motorkodos 2.0 pdtdi. A hibajelensèg, hogy alapjáraton rázza a motor a kasztnit hidegen csak nèha nèha beleráz melegen van olyan is amikor egyfolytában. Nem vèszesen de èrezni. Diagnosztikára rákötve a korrigációk sorban : -0.70 , 0,10 0,02 és 0,18 . Ezek kb adatok mert ugye változnak egyfolytaban de a kiteres nem nagyobb. Gyanakszom a kettos tomegure is, felig benyomott kuplungnal hallok valami surlodo hangot valamint melegen leallitasnal megrazza a kasztnit de azt sem mindig.
Emiatt nem tudom hogy most a kettostomegu miatt remegőzünk vagy a csúcsok miatt vagy mindkettő közrejátszik.
Plusz van mèg egy hibakodom is, ami mindig viaszajon valami keringeto motor szakadas vagy hiba, a szerelo szerint a klimaban van kimenve valami alkatresz. De erdekes modon mukodik tokeletesen csak neha halkan lehet hallani benne valami apro kattogo hangot.
Valaki valami ötlet hogy mihez kezdjek? Vagy valaki olyan aki borsod megyeben talalhato es rá tudna kukkantani?
Előre is köszönöm ha valaki tud nekem pár sorban segíteni!
Én új vagyok itt és emiatt a probléma miatt, amiről Te is írsz. Nekem ugyanez a problémám (A4 1.9 tdi, 1999). Kíváncsi vagyok a tapasztalataidra , pláne a megoldásra ha lesz. Nem egyszerű, mert ha szakit kérdezek megnézi álló helyzetben és hűt ez, mondja. Nekem az jelent némi megoldást, hogy manuálban használom, teljesen leveszem Lo ra és a ventillátor fokozattal játszok, de így sem az igazi. Autópálya tempónál, pláne ha még betűz a nap is nagyon-nagyon gyenge.....
Keress egy váltóspecialistát a környékeden. Vészmadárkodni nem szeretnék, de sanszos hogy olajtöltögetéssel nem lesz megoldva a probléma. Sanszos egy váltófelújítás...
Sziasztok! Olyan problemara kellene segitsege, hogy lenne egy 2002es audi a4 b6 2.5 v6 tdi autom multitronic valtoval. Szombat ota se elore se hatra nem mozdul a jarmu, a motor beindul de sebessegbe kapcsolasra mar nem reagal. Képen csatolom a valtora kiadott hibakódokat. Ugy vettuk eszre elozo heten, hogy csopogott is az olaj a valtobol gyanitjuk azert is tilt le az elektronika mert nincs mar megfelelo mennyisegu olaj a valtoban. A kornyeken sehol senki nem nyul hozza, de meg annyira sem hogy valto olajat toltsenek bele hogy egyaltalan kideruljon hol szivarog es lett e komolyabb baja az autonak. Esetleg valami tipp vagy tanacs ha tudtok jol jonne. Netalan ha feltoltjuk olajjal menne az auto ? Koszi elore is
Nem a fordulathoz mert probaltuk mar turaztatni semmit nem valtozik csak ha elindulok vele.klimasnal voltam mar 3nal azt mondtak 20ev alatt meg ilyet nem lattak valami villamossagist keressek.es miota kinlodok ezzel mar 2x lett toltve kompresszor csere meg hasonlok miatt szoval az is kilove..😔😕
Nem a kerékfordulathoz hanem a motorfordulathoz van köze. Próbáld meg állóhelyzezben túráztatni kb 2000R/pm-ig, ha hideget nyom a klíma akkor valószinüleg kevés benne a gáz. Klímáshoz menj, aki feltölti.
Sziasztok.Audi A4 2.0 multitronik autóm van. A kuplunk kezd csúszkálni, nagyon drága javítási költségeket mondtak. A kérdésem az lenne, hogy elméletben ki lehet cserélni manuális váltóra, van olyan váltó ami kompatibilis vele? Tisztában vagyok a pedálok , mechanikai munka, papírózás stb- vel, a kérdés az hogy létezik -e ehhez a motorhoz köthető manuális váltó?
Sziasztok! Segitsegre lenne szuksegem! A4 b7 2.0pd-vel rendelkezem.
A problemam a kovetkezo a klimam valamiert osszefuggesbe van a kerekforgassal. Tehat allo helyben meleg levego jon ha elindulok dol be a hideg. Az Econ gomb nem kapcsolja le a klimat megallas nelkul megy es hiaba veszem akar 20fokra is ugyan olyan jeghideg levegot fuj.15perc hasznalat utan mindket klimacsovem jeggefagy, es semmi levego nem jon az utasterbe..levegohomerseklet erzekelo es kompresszor mar lett cserelve de a problema meg mindig fennal!!
Nekem egy 2.0 pdtdi van 255000 km van benne egyenlőre nincs vele problémám. de ezt ki kell fogni mert bele lehet nyúlni csúnyán is és akkor sok a vége.
Nekem egy 2005-ös A4-m van és a visszajelző figyelmeztető sípoló hang nem működ pl: Ha nem vagy bekötve ha valami nem jó. Kérdésem hogy volt már valakinek ilyen problémája mert érdekelne hogy mi lehet a baj. Köszi
Sziasztok! Kérdésem lenne, audi a4 b7-el kapcsolatban. 2007-es 1.8 T és a 2.0 pdtdi- motorok milyenek? Mennyire megbízhatóak? Mennyire bírják? Melyik modellt érdemes megvenni ebből a szériából? Milyen vélemények vannak róluk.... sehol sem találtam rendes véleményeket ahol erről írtsk volna. Köszönöm előre is a válaszokat!
Sziasztok! A napokban olyan jelenség jött elő az autómnál, hogy amikor álltam ki a bejáróról volt két kattanás és valami elkezdett surlódni. Következő elindulásnál megint kattant valami és már nagyon búgott főleg kormányzásnál. A kormány remeg, nehezebb tekerni is és mikor megálltam letekertem a szervóolaj tartály kupakját szabályosan forrt benne az olaj és a kormányműnél kinyomta az olajat. Én szervószivattyúra gondolok. Valakinek van esetleg més tippje? Segítséget köszönöm előre is!
Audi a4 avant b5 1999/12hó 1.8 T 150le apu motorkód
Kb. 2 hónapja vásároltam egy 99-es A4 b5 1.9 tdi Avantot (facelift). 2 idegesítő hibája van az autónak.
1.: A tolatóradar diag szerint tökéletes, látja mind a 4 szenzort, de nem kap jelet a tolatólámpától. ETKA-ban megnéztem, hogy hol kéne keresnem a vezérlőjét, de nem találom. Jobb hátul, csak a központi zár vezérlője/kompresszora van. Annyit látni, hogy a szenzorok kötege szépen feljön a padlólemezen át, majd egy csatlakozóval belecsatlakozik a kötegbe. Tehát a kérdésem, hogy hol keressem a tolatóradar vezérlőjét.
2.: Audi Concert 1 rádió van az autóban. Egy adót, csak az állomástól max 10 km-es körzetben fogja, utána egyre erősödő sistergéssel megszűnik a vétel. Volt már másnak ilyen problémája? Vegyek bele egy antennaerősítőt, vagy kéne lennie gyárilag is?
Bejelentkeztem egy autó villamosság szerelőhöz, remélem megoldja mert nekem nincs ötletem. Szerintem egyébként a G65 nyomáskapcsoló lesz a ludas, csak nem tudom kimérni. Nagyon bosszantó ez a hiba, mert pl. ha pályázok nem hűt, de ha lelassítok 80 kmh körülire akkor hűvös levegőt fúj.
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Audi A4 b8 TDI 2.0 DPF 2008-as.Kemény a kormány , olyan nehézkesen megy, nem olyan mint egy akármilyen szervós autónál.Mi a véleményetek? Vagy ilyen ez a típus?