Nekem idehaza egy telós app van ami a sok nyomáskapcsoló csere után 7-8 bár értéket jelez élő adatnak.Ha nagynehezen bekapcsol egy pillanatra akkor olyan 20-30 közötti az érték.
A 10 bár amit még a csere-bere előtt mértem rajta sok?Erről nem találtam adatot sehol hogy mekkora nyomásra lökik fel töltéskor.Csak a grammot adják meg a kezelésiben.
Volt már olyan vélemény is hogy magas a nyomásom ezért nem kapcsol be rendeltetés szerűen...nem tudom.
illetve már most is el van ázva valószínű ki kel majd szárítanod.
A tisztítás
aláfekszel a jobb1 ülésél és látnod kel egy csövecskét egy leffenytűvel azt kel megpiszkálni és a nyakadba fog ömleni a víz+trutyi a csőből ennyi a tisztítás.
Ja utána érdemes az ablak alatti vályút is kitakarítani ott is van 2 lefolyó onnan is lehet víz és az a lábadnál a beltéri kompjuterre tud folyni.
meganeklub topikba keresve kondenzvíz kifolyó és hasonlókra találsz pontosabb infót is
Szia mindenki, lenne egy kérdésem, az alany egy 2007 es grand scenic 1.6 benzin, ha bekapcsolom a klímát akkor (csak tipp) a kondenz víz befelé folyik az anyós ülés gumiszőnyeg felé, valószínű el van dugulva,nem kifolyik hanem be ,mennék a balatonra természetesen klimával, lehet e ettől baja az autónak? Mert addig már nincs időm takarítani. vagy inkább ne klímázzak? Köszi a választ!
A klíma nyomásérzékelőről ha lehúzom ill.visszadugom a vezetéket akkor bekapcsol egy pillanatra a klíma.A nyomás felugrik 20-30 bárra,az után leold és ennyi.
A vezetékeket lecsekkoltam az agy csatiig azok OK.
le kéne cserélni, nézegetek néha GS3-akat, bár nekem a 2015-től indult Espace jönne be, de jelenleg a használtautó árak nem barátságosak... (és persze lehet, h ez nem is fog nagyon változni...)
Sziasztok! Tudom ez scenic II fórum, de az I halott, de ha tudna vki segíteni az jó lenne. Van egy 2003as 1.9dci. Munka autóm. Indítás után ég az izzítás piktogram. Mi lehet a gond? Izzgyertyák? Egr? Nem akarom lecserélni, sok mindent javítottam rajta magam. Váltó kuplung porlasztók magam cseréltem. Köszönöm előre is ha vki segítene megerősíteni a hibát. De lehet tévedek, azért kérdezek
Azt tudom, de nálam ahogy írtam előtte, kicsit más jellegű a probléma, mint hogy szimplán a kijelző elromlott... Ez javítások után jelentkezik, majd pár nap múlva elmúlik. Pl most is, pénteken alsó motortartó bak csere, utána rögtön kijelző behal, majd pár napig szar, és ma hétfőn újra jó. Legutóbb nyomáskapcsoló szerelés után is ugyanígy. De olajcsere vagy bármi motor matatás után is szintén ez... Pár napig rossz, majd meggyógyul. És utána jó a következő beavatkozásig.
Más: Klíma nyomáskapcsoló cseréje után csekkoltam a gáznyomást, 7 bar volt álló helyzetben gyújtással, járó motor + AC auto 21 fok módban pedig 13-14 bar. Ez nekem így nem mond semmit, de hátha vki hozzáértő tud vmi okosat mondani erre... Köszi.
És ma reggel vissza is tért a kijelző, full fényerővel, menetrendszerint. Tapasztalat már ehhez hasonlót is vki? Ez mitől lehet...!? (Tegnap délután még se rádió, se óra, se hőmérő nem látszott, másik része is halvány, csíkos)